Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Guy cries over World of Warcraft

WoW forums topic: You need to login to view this link <br />
OP: Evicaresse<br />
Originating link: Ytmnd <br />
You need to login to view this link <br />
By the user/ OP: iamdak<br />
It's the same person.<br />
All* Credit goes to him, although the YTMND fags hate him.<br />
*- this means all of it, fags.<br />
NOT ME

  • Recommend tagsx
+53
Views: 6789
Favorited: 1
Submitted: 06/29/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to xpowerfulxx E-mail to friend submit to reddit

Comments(62):

[ 62 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #2 - SniperShark (06/29/2010) [+] (3 replies)
what happens at 3:32 XD?
#5 to #2 - xpowerfulxx **User deleted account** (06/29/2010) [-]
James, in a last ditch attempt to connect to the holy world of World of Warcraft, breaks free of his bonds and makes a mad dash over to the computer.
#1 - yjann **User deleted account** (06/29/2010) [+] (5 replies)
lol wow players are sooo no life
User avatar #41 - SwedishNinja (06/30/2010) [-]
DFHDGJY UT*^%&^(TRHFGTIHDFJHB MNFTIYETITGFHCJTUYRTI*YT%RUJfyt4e6i8y4578647tyuridfhgFJ
User avatar #23 - Aznfury (06/29/2010) [+] (1 reply)
oh btw, 2:59 *troll face*
User avatar #11 - unforgiventoo (06/29/2010) [-]
ha fail
#61 - LadyManMan **User deleted account** (07/02/2010) [-]
Le crouse?
#59 - Anons (07/01/2010) [-]
at like 2:51 i ******* cryed in laughter, just the way he says WHAT!?! hes so destroyed at the thought.
#42 - BillySupahSillay **User deleted account** (06/30/2010) [-]
The game... It will destroy your family too.
User avatar #39 - JohnnyLouisiana (06/30/2010) [-]
lol

"Turn the Hard drive off"
#34 - nolimits (06/30/2010) [-]
Dude, why didnt he turn Ventrilo off?
My favorite part:
"STOP MANHANDLING ME Yo Jose, Jose That is some of the weirdest **** i've ever seen im my life."
#29 - Cortal **User deleted account** (06/29/2010) [-]
thumbs up not even for the video, just for the tags XD
User avatar #25 - ImAnEagle (06/29/2010) [-]
With the amount of people there it sounds like an intervention xD
User avatar #22 - Aznfury (06/29/2010) [-]
lol tags o_O
#14 - mikanator **User deleted account** (06/29/2010) [-]
wow i wished i was dead now..........so i could be a ghost grab some popcorn and watch this
User avatar #10 - SgtYoda (06/29/2010) [-]
lmao
User avatar #4 - Canadian (06/29/2010) [+] (3 replies)
im ashamed that i did that once when i played runescape. god dammit when i think about it
#6 to #4 - xpowerfulxx **User deleted account** (06/29/2010) [-]
RUNESCAPE SUCKS
Go play some Guild Wars or Dungeons and Dragons Online
#62 - anonymous (04/25/2011) [-]
I'm soo ******* glad i only played that game for about 3 months, before quitting it totally, i think everyone WILL become like that kid if they play long enough...
#30 - BUTLER (06/29/2010) [-]
DR.phill comes on on2:00
#27 - anonymous (06/29/2010) [-]
"Im going to bed now so i can get up at 6 am"
"Oh **** "
Haha
User avatar #26 - jwat (06/29/2010) [-]
MOM! GLABABABALGLRGRGAGRGARLRLASAG!
No turn it off
LGIUHSFOIJFOIUHGPJSOIJ!!!!
[ 62 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)