Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

zombiefish

Rank #10449 on Comments
zombiefish Avatar Level 212 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to zombiefish Block zombiefish Invite zombiefish to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:12/08/2009
Last Login:12/19/2014
Location:Arizona
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#10449
Highest Content Rank:#2660
Highest Comment Rank:#3484
Content Thumbs: 1588 total,  1740 ,  152
Comment Thumbs: 1414 total,  1590 ,  176
Content Level Progress: 87% (87/100)
Level 115 Content: Funny Junkie → Level 116 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 98% (98/100)
Level 212 Comments: Comedic Genius → Level 213 Comments: Comedic Genius
Subscribers:4
Content Views:38612
Times Content Favorited:439 times
Total Comments Made:426
FJ Points:2708

latest user's comments

#1 - thats cool . i never knew that lol. its like the thing with je…  [+] (1 new reply) 06/25/2010 on Movie Myths Pt.1 +1
#2 - Cajape (06/25/2010) [-]
Yea I was gonna put that but I was getting lazy and i didnt want to make the pic too long lol
#357 - VHS TAPES!!!!! (know if you mentioned that yet) 06/25/2010 on When I Was Your Age, Pt. 6 0
#421 - i thought those were called wonderballs am i right i loved tho… 06/25/2010 on When I Was Your Age, Pt. 5 +1
#7 - i love it when users talk about the "Yellow green" F… 06/08/2010 on MALE BRAIN 0
#12 - *Facepalm* 06/08/2010 on Gay Mount Everest +1
#511 - Jeebs is another name for girls that act like this... its like… 06/08/2010 on Your Average 8th Grade... +1
#220 - this would be somuck cooler as a .gif 06/05/2010 on Zoom Story +2
#133 - I still have yet to try it it sounds really interesting. 06/05/2010 on You Never Knew 17 0
#123 - Darkside of the moon you say.... 06/05/2010 on You Never Knew 17 +2
#2 - nope the seeds are taken out and the heat from the oven neutri… 05/29/2010 on Jalapeno BACON poppers! 0
#95 - [url deleted] 05/28/2010 on How to get purple text 0
#5 - Comment deleted 05/28/2010 on FaceFoot 0
#4 - Repost! 05/28/2010 on Mac and PC -1
#364 - **** i have a wireless mouse FFFFFUUUUUU 05/28/2010 on Admit it +10
#7 - Yeah i love it when people say man i missed the old FJ . pshh …  [+] (1 new reply) 05/28/2010 on o shit. 0
User avatar #8 - xxELITExx (05/28/2010) [-]
fuckin right man! i miss those old days *tear* i wish thedesigner would bring it back. i want the green again
#5 - This is OOOOOOLLLLLLD FJ content  [+] (3 new replies) 05/26/2010 on o shit. +1
User avatar #6 - xxELITExx (05/26/2010) [-]
i know man lol
User avatar #7 - zombiefish (05/28/2010) [-]
Yeah i love it when people say man i missed the old FJ . pshh i remember going here before that update even existed. now its all different. where it was funny pictures and noone even knew what the hell a meme was.
User avatar #8 - xxELITExx (05/28/2010) [-]
fuckin right man! i miss those old days *tear* i wish thedesigner would bring it back. i want the green again
#9 - epic avatar dude  [+] (1 new reply) 05/26/2010 on I attacked. +1
User avatar #10 - Absolut (05/26/2010) [-]
Thanks dude
#2 - i lol'd 05/26/2010 on Portal Rage 0
#136 - no actuallty my siblings are sadly listening to it now. Pink F… 05/26/2010 on Final Countdown 0
#76 - Same with pokemon. yeah pokemon is the **** we ge… 05/26/2010 on KNOW THE DIFFERENCE 0
#17 - Yeah pokemon is cool and stuff i saw the movie in theaters had… 05/26/2010 on What I Miss -1
#15 - i thought it was a huge condom at first lol 05/26/2010 on Meanwhile In 2 +9
#16 - YAY guitar hero! 05/26/2010 on i freak out when this happens 0
#15 - Watch it on you tube! 05/26/2010 on Battle Bots +2
#332 - Yeah i know it was nice to have that little voice inside all o… 05/26/2010 on Anon's Rant +2

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#2 - anonymous (06/19/2011) [-]
did you find the alcohol troll thing on ur own? or on another website?
User avatar #1 - Absolut (05/26/2010) [-]
First
 Friends (0)