Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

zacharlfreeman    

Rank #23573 on Subscribers
zacharlfreeman Avatar Level 213 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to zacharlfreeman Block zacharlfreeman Invite zacharlfreeman to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
Date Signed Up:1/17/2011
Last Login:11/26/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 11912 total,  13073 ,  1161
Comment Thumbs: 1390 total,  2346 ,  956
Content Level Progress: 8.2% (41/500)
Level 211 Content: Comedic Genius → Level 212 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 30% (30/100)
Level 213 Comments: Comedic Genius → Level 214 Comments: Comedic Genius
Subscribers:3
Content Views:382086
Times Content Favorited:372 times
Total Comments Made:1185
FJ Points:11977
Favorite Tags: Fabulous (3) | tags (3) | the (2) | The Game (2)

latest user's comments

#52 - I hate people who make 9/11 jokes I think they all ju…  [+] (2 new replies) 05/10/2014 on Unhappily ever after +2
User avatar #54 - fuckoatmeal (05/10/2014) [-]
I didn't see it as a 9/11 even though it was clearly about 9/11 joke as much as a muslim joke...which is funny to someone who jokes about everything. Would have been just as funny if it had been into a field...
User avatar #56 - zacharlfreeman (05/10/2014) [-]
Ey, that's the truth
#122 - "Kid goes pale as ******* mashed potatoes" 05/10/2014 on Have this 0
#118 - "Tard guards in hot pursuit" I lost my **** … 05/10/2014 on Have this +1
#53 - Picture  [+] (2 new replies) 05/07/2014 on TL;DR Wikipedia Compilation... +8
User avatar #109 - flawns (05/07/2014) [-]
dude wtf. how do people do that? is it called anything?
User avatar #55 - gypsydude (05/07/2014) [-]
Thanks for the fucking horrifying gif that I will now play at my funeral
#66 - Picture  [+] (1 new reply) 05/06/2014 on This GIF isn't for Admin... +1
#79 - schvetten (05/06/2014) [-]
i don't like your tone boy

bring it on
#101 - Crash Course is his lectures about core classes.. My teacher p… 05/06/2014 on John Green everybody… 0
#190 - Yea, I feel ya man, but, I guess it's just for most gamers? Yo…  [+] (1 new reply) 05/02/2014 on Random Fact Comp 16 0
User avatar #193 - thelastelephant (05/02/2014) [-]
I really don't know.
#187 - Problem solving, such as puzzles and mind games, not mathemati…  [+] (3 new replies) 05/02/2014 on Random Fact Comp 16 0
User avatar #189 - thelastelephant (05/02/2014) [-]
I suck at puzzles and mind games too

Although that's more a matter of patience. With math I can't keep all the rules straight and I get easily confused.
User avatar #190 - zacharlfreeman (05/02/2014) [-]
Yea, I feel ya man, but, I guess it's just for most gamers? You may be an exception.
User avatar #193 - thelastelephant (05/02/2014) [-]
I really don't know.
#23 - Picture 05/02/2014 on #Rood Food +1
#143 - Picture 04/28/2014 on This week +1
#242109 - Picture 04/24/2014 on PARTY ROOM 0
#242013 - Picture 04/24/2014 on PARTY ROOM +1
#241965 - ADDY, PLS STICKY, AND CHOOSE 04/24/2014 on PARTY ROOM 0
#241685 - Pastor Admin, is this the donation bowl like in church? 04/24/2014 on PARTY ROOM +1
#241488 - Addy, pls choos 04/24/2014 on PARTY ROOM +2
#241452 - whoa whoa whoa 04/24/2014 on PARTY ROOM 0
#241432 - KNIFE PARTY ************* 04/24/2014 on PARTY ROOM +3
#241326 - Thanks OP. I can fap to this 04/24/2014 on PARTY ROOM 0
#241221 - HEDDY BITSH VIP BY SPAG HEDDY 04/24/2014 on PARTY ROOM +1
#241104 - 1-3 04/24/2014 on PARTY ROOM +1
#240978 - BY REPENTING YOUR SINS, PASTOR ADMIN 04/24/2014 on PARTY ROOM 0
#240902 - Pastor Admin, I honestly have no ******* clue 04/24/2014 on PARTY ROOM +1
#240791 - Picture 04/24/2014 on PARTY ROOM 0
#240772 - Holy **** you're funny  [+] (1 new reply) 04/24/2014 on PARTY ROOM 0
User avatar #240790 - datgrass (04/24/2014) [-]
i know
#240696 - Picture 04/24/2014 on PARTY ROOM +1
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 4838 / Total items point value: 15187
[ 50 items Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #27 - danield (05/13/2014) [-]
I'm trying to find out who you are, mayne
User avatar #28 to #27 - zacharlfreeman (05/13/2014) [-]
We became friends a long time ago, I know that, but I don't remember how :I.. Was it you that has that cousin with that disease where everything hurts to touch?..
User avatar #29 to #28 - danield (05/13/2014) [-]
Naw man, I'm the weaboo
User avatar #31 to #30 - danield (05/13/2014) [-]
I'm trying to find out bro
#32 to #31 - zacharlfreeman (05/13/2014) [-]
Me too man
Me too man
#33 to #32 - danield (05/13/2014) [-]
Dont worry im not gonna remove you
#34 to #33 - zacharlfreeman (05/13/2014) [-]
Good deal bro
Good deal bro
#4 - grimmwaters (04/30/2012) [-]
Comment Picture

User avatar #9 to #8 - zacharlfreeman (04/30/2012) [-]
Lol'd hey do you know how to add captions to .jpg's?

#10 to #9 - grimmwaters (04/30/2012) [-]
Lol, yup, you could just use paint, there are also a variety of websites that are good.
User avatar #11 to #10 - zacharlfreeman (04/30/2012) [-]
Nice, I never actually knew how to do that with jpgs. What about .gifs?
#12 to #11 - grimmwaters (04/30/2012) [-]
GIMP's good, so is Easy Gif Animator, Adobe After-Effects CS5, and the Ulead Gif animator.   
   
I used Easy Gif to make this a while back lol.
GIMP's good, so is Easy Gif Animator, Adobe After-Effects CS5, and the Ulead Gif animator.

I used Easy Gif to make this a while back lol.

User avatar #13 to #12 - zacharlfreeman (04/30/2012) [-]
Lol nice and thanks btw bro.
#14 to #13 - grimmwaters (04/30/2012) [-]
No problem, man.   
Glad to be of service.
No problem, man.
Glad to be of service.
User avatar #15 to #14 - zacharlfreeman (04/30/2012) [-]
**** it won't download right. Think u can help me with some gifs later?
#16 to #15 - grimmwaters (04/30/2012) [-]
Depends, how big the gifs are, but I'll give it a try.
Depends, how big the gifs are, but I'll give it a try.
User avatar #17 to #16 - zacharlfreeman (04/30/2012) [-]
kk thanks gtg talk to ya later.
#18 to #17 - grimmwaters (04/30/2012) [-]
Catch ya.
Catch ya.
#20 to #19 - grimmwaters (05/01/2012) [-]
Nice, so what's up?

Nice, so what's up?
User avatar #22 to #20 - zacharlfreeman (05/02/2012) [-]
soooooo what's up?
User avatar #21 to #20 - zacharlfreeman (05/02/2012) [-]
Hey sorry, I..kinda threw up XD
#23 to #21 - grimmwaters (05/02/2012) [-]
Lol, it's ok, everyone has those days.
Lol, it's ok, everyone has those days.
User avatar #26 to #23 - zacharlfreeman (06/14/2013) [-]
hey grim long time no talk
User avatar #24 to #23 - zacharlfreeman (05/15/2012) [-]
Hey dude wanna make a rage comic?
User avatar #3 - webber (07/07/2011) [-]
**webber rolls 14** **** a squirreeelllll
User avatar #2 - zacharlfreeman (01/20/2011) [-]
yea from the comment that me and u said the post that we saw was a repost
#1 - burninginferno **User deleted account** has deleted their comment [-]
 Friends (0)