x
Click to expand

xsnowbanex

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/16/2012
Last Login:5/04/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#14996
Highest Content Rank:#12307
Highest Comment Rank:#3270
Content Thumbs: 165 total,  212 ,  47
Comment Thumbs: 2272 total,  2873 ,  601
Content Level Progress: 40% (4/10)
Level 16 Content: New Here → Level 17 Content: New Here
Comment Level Progress: 89% (89/100)
Level 220 Comments: Mind Blower → Level 221 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Content Views:11795
Times Content Favorited:2 times
Total Comments Made:1084
FJ Points:2339

latest user's comments

#25 - Oh Bob's burgers.....so good 06/21/2014 on SWAG [ON] OFF +1
#31 - 11:10 This ***** said it will produce a thousand Ji… 06/21/2014 on Tumblr 0
#25 - That was very intentional by the writers. They made him seem l… 06/21/2014 on (untitled) +1
#68 - I want that shirt. 06/20/2014 on The hydration guy +1
#221 - My girlfriend found my name ONCE in new york. Too bad I lost t… 06/19/2014 on Fuck Dennis 0
#36 - I'm almost positive my Strong was elected leader. Im way…  [+] (1 new reply) 06/19/2014 on Sandor "Rightinthepussy"... 0
#37 - ohemgeezus (06/19/2014) [-]
He wasn't elected at all. The first and only time he's seen is when he picks up cersei when she falls during her "walk of shame". I've googled "robert strong commander kingsguard" and there's nothing about him being raised to commander, only to one of the MEMBERS of the kingsguard. Like I said, Jaime is the commander.
#60 - Simon is my ***** . Time traveling. mask wearing, awkwar…  [+] (1 new reply) 06/19/2014 on Game of Thrones OC (S4 ep10... +1
User avatar #108 - mrselfdestruct (06/20/2014) [-]
Simon Bellamy is my favorite misfit. eh fucks his sister for a slice of cheese and doesn't afraid of anything
#35 - the hot ladys of GoT. RIP sluts 06/19/2014 on Use at your own risk +1
#37 - That's a bit heartless. Not all people who drink are assholes … 06/19/2014 on Dracarys! 0
#32 - I legitimately got a chill down my spine... 06/19/2014 on Hmm, Fapping eh? +2
#244 - Nope  [+] (1 new reply) 06/19/2014 on Mexico vs Brazil in a Nutshell 0
#245 - unholyjebus (06/19/2014) [-]
Well I have been told that I'm full of shit.
#121 - That's happened more than once. 06/18/2014 on These stories are... +2
#74 - Idk man, it's pretty messed up. But you gotta give my bro prop…  [+] (2 new replies) 06/18/2014 on These stories are... +4
#120 - Ken M (06/18/2014) [-]
" Hey man, I forgot my wallet, spot me this one time? "
" I dunno man, I only got like twenty bucks."
" Remember that one time you got your dick sucked in front of your little sister? I wonder if she remembers too. "
User avatar #121 - xsnowbanex (06/18/2014) [-]
That's happened more than once.
#24 - They only do it when they are told to by the Lord of Light (HA… 06/18/2014 on GoT Spoilers alert* 0
#49 - gonna have to wait a whole season 06/18/2014 on Hemingway meets Game of... 0
#63 - This isn't beta, just a story >Be 13 >Best frien…  [+] (4 new replies) 06/18/2014 on These stories are... +23
#73 - withstrangeraeons (06/18/2014) [-]
What the fuck is wrong with people? "Hey, my young siblings are in the room, what a totally appropriate time and place for a bj"
User avatar #74 - xsnowbanex (06/18/2014) [-]
Idk man, it's pretty messed up. But you gotta give my bro props, he got laid while we were in 7th grade. Luckily I can use this as blackmail whenever I want anything from him aka, free fast food
#120 - Ken M (06/18/2014) [-]
" Hey man, I forgot my wallet, spot me this one time? "
" I dunno man, I only got like twenty bucks."
" Remember that one time you got your dick sucked in front of your little sister? I wonder if she remembers too. "
User avatar #121 - xsnowbanex (06/18/2014) [-]
That's happened more than once.
#60 - Does anyone else find Elaine crazy attractive?  [+] (3 new replies) 06/18/2014 on Mexico vs Brazil in a Nutshell 0
#202 - unholyjebus (06/19/2014) [-]
Do I shit out of my anus?
User avatar #244 - xsnowbanex (06/19/2014) [-]
Nope
#245 - unholyjebus (06/19/2014) [-]
Well I have been told that I'm full of shit.
#98 - I don't even need to press the eye of horus to know what you said 06/18/2014 on Spectacular, you said ? 0
#467 - Picture 06/18/2014 on nofap +1
#19 - ffs, read a damn book Jaime leaves with Brienne of Tart…  [+] (5 new replies) 06/17/2014 on Sandor "Rightinthepussy"... +2
#35 - ohemgeezus (06/19/2014) [-]
You still never proved me wrong, maybe you should go read the book.
#21 - ohemgeezus (06/17/2014) [-]
Btw, Jaime left because Brienne said, "I found sansa, Sandor said he'll kill her if you don't come with me" or whatever
User avatar #36 - xsnowbanex (06/19/2014) [-]
I'm almost positive my Strong was elected leader. Im wayy to lazy to look for it and im going off of memory, but I'm sure im right
#37 - ohemgeezus (06/19/2014) [-]
He wasn't elected at all. The first and only time he's seen is when he picks up cersei when she falls during her "walk of shame". I've googled "robert strong commander kingsguard" and there's nothing about him being raised to commander, only to one of the MEMBERS of the kingsguard. Like I said, Jaime is the commander.
#20 - ohemgeezus (06/17/2014) [-]
I've read ADWD, when did this happen? Strong was never made Capt, to my knowledge, only a member of the Kingsguard because Oakheart died.
#62 - That was a great video to watch. 06/17/2014 on Compilation of complete... 0
#61 - Isn't that unhealthy? Not in the obvious sense, but can't bact… 06/17/2014 on Compilation of complete... 0
#49 - kiling himself.. 06/17/2014 on 100 Ways to Die #4 0
#76 - Well that won't make sense for a while I think 06/17/2014 on Those sneaky writers.... 0
#60 - What else does she see? Cause I read that part years ago and d…  [+] (3 new replies) 06/17/2014 on Those sneaky writers.... 0
#98 - winterguy (06/18/2014) [-]
Dunno, Ive read it last year and I caught it because it was a week after red wedding episode. Other rooms didnt recall anything back then.
#66 - azurewolf (06/17/2014) [-]
She sees a naked woman with a bunch of little Imps crawling all over her, if I remember right.
User avatar #76 - xsnowbanex (06/17/2014) [-]
Well that won't make sense for a while I think

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2050
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #7 - soundofwinter (06/20/2014) [-]
**** you
User avatar #6 - sry (05/31/2014) [-]
User avatar #1 - tailsx (05/13/2012) [-]
**tailsx rolls 06** You really don't know how to roll

"*roll (insert number between 1-9 with no parentheses)*"
User avatar #2 to #2 - xsnowbanex (05/13/2012) [-]
**xsnowbanex rolls 33**
User avatar #4 to #3 - tailsx (05/13/2012) [-]
Nice roll
#3 to #3 - xsnowbanex (05/13/2012) [-]
FIRST ROLL EVER IS DUBS?!?!
FIRST ROLL EVER IS DUBS?!?!

User avatar #5 to #3 - xsnowbanex (09/11/2012) [-]
**xsnowbanex rolls 494**
 Friends (0)