Upload
Login or register

whassup

Last status update:
-
Age: 115
Date Signed Up:12/27/2009
Last Login:4/20/2010
Location:behind you
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 1100 total,  1658 ,  558
Comment Thumbs: 109 total,  339 ,  448
Content Level Progress: 2% (1/50)
Level 110 Content: Funny Junkie → Level 111 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level -209 Comment: developing wizard powers → Level -208 Comment: developing wizard powers
Subscribers:0
Content Views:336924
Times Content Favorited:220 times
Total Comments Made:565
FJ Points:14
Favorite Tags: WTF (17) | the (12) | cat (11) | i (9) | lol (9) | Dog (8) | kanye (8) | of (6) | Cats (5) | dawg (5) | interrupts (5) | my (5) | Beer (4) | fail (4) | last (4) | yo (4) | anons (3) | death (3) | game (3) | Head (3)
hahaha ya right bobby you didnt give it away i stole it so i could tralk to y'all its may by the way my dad deleted sexychicken so i stole whassup welli logged on it and asked for it :) i miss you all!!

latest user's comments

#2 - I can't stand him  [+] (7 new replies) 02/12/2010 on BRATS NAMD PRATT 0
User avatar
#3 - The Impatient (02/12/2010) [-]
I laughed my ass off when he said he didn't want to be on a show with a bunch of has-beens when he did "I'm a celebrity, get me out of here". It's like, dude, you're a never-was.

Nice avatar, by the way! Dodgeball is awesome
User avatar
#6 - whassup (02/12/2010) [-]
thanks I like that movie but my mom hates it
User avatar
#7 - The Impatient (02/13/2010) [-]
Her loss. She's not hip to the jive
User avatar
#8 - whassup (02/13/2010) [-]
how many times did he get off of Im a Celebrity Get Me Out of Here??? like 3?
User avatar
#9 - The Impatient (02/14/2010) [-]
Well, hey, he's such a TALENT in this world. I'm sure MOVIES are around the corner for him. Really don't get what his goal is besides being a hollywood leech. Now Heidi has all that plastic surgery, she can't even move her face. I bet the blowjobs are GREAT.
User avatar
#10 - whassup (02/14/2010) [-]
lmfao
hes lucky he gets a blowjob..... but what does she blow?
User avatar
#11 - The Impatient (02/14/2010) [-]
I think that's how she got famous in the first place. Just this time, when the guy said "Oh yeah, suck my dick and I'll put you on TV", it turns out he wasn't lying.
#112 - what about the smokin hot amazing makes me horny million dolla… 02/12/2010 on whassup's profile 0
#2 - wtf dumbass anon you dont know **** 02/12/2010 on I WAS LIKE +1
#111 - yeah I sent him an invite and the horse cock sounds interst… 02/12/2010 on whassup's profile 0
#108 - ok I hate V day so I turned back to Ben Stiller  [+] (2 new replies) 02/11/2010 on whassup's profile 0
#113 - Sarahpants (02/12/2010) [-]
if you can dodge a wrench you can dodge a ball!
:D
User avatar
#114 - whassup (02/12/2010) [-]
plus that car wash scene equalled hilarity
#2 - your dumb lol I got this from ihazacheezburger 02/11/2010 on TO THE ANONS +1
#107 - its Ben Stiller from a scene in the movie Dogdeball REMEMBE… 02/11/2010 on whassup's profile 0
#190 - I fell out of my chair when I saw this probably because Im high 02/11/2010 on Mindfucking Smoke Ring... 0
#105 - is that you in the picture aaaaaannnnnnnddddd I don't want any  [+] (3 new replies) 02/11/2010 on whassup's profile 0
User avatar
#115 - KPizzleyan (02/12/2010) [-]
Why yes it is. Google Mr.Hands and you'll know. How about horse cock, Your ass will thank you White Goodman lol I love Dodgeball. Now how about it?
User avatar
#119 - whassup (02/12/2010) [-]
how will my ass thank me?
User avatar
#120 - whassup (02/13/2010) [-]
Im waiting ...........................................................................
#2 - WHAT A STUPID PICKLE THAT I WANT TO EAT SO BAD RIGHT NOW 02/11/2010 on THE NEW FOOD BOWL 0