Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a commission on everything you buy.

wajaa    

Rank #4300 on Content
wajaa Avatar Level 219 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to wajaa Block wajaa Invite wajaa to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:8/08/2010
Last Login:8/22/2014
Location:Canada
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#4300
Comment Ranking:#14728
Highest Content Rank:#2572
Highest Comment Rank:#908
Content Thumbs: 3265 total,  4501 ,  1236
Comment Thumbs: 2091 total,  3130 ,  1039
Content Level Progress: 75% (75/100)
Level 131 Content: Respected Member Of Famiry → Level 132 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 89% (89/100)
Level 219 Comments: Comedic Genius → Level 220 Comments: Mind Blower
Subscribers:2
Content Views:241319
Times Content Favorited:330 times
Total Comments Made:1159
FJ Points:8047
Favorite Tags: description (2)
Just cause

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 38955
    Thumbs Up 813 Thumbs Down 84 Total: +729
    Comments: 99
    Favorites: 142
    Uploaded: 04/07/13
    Cute Cute
  • Views: 23882
    Thumbs Up 273 Thumbs Down 122 Total: +151
    Comments: 70
    Favorites: 38
    Uploaded: 05/15/13
    mlp mlp
  • Views: 16197
    Thumbs Up 198 Thumbs Down 93 Total: +105
    Comments: 52
    Favorites: 10
    Uploaded: 09/11/13
    i'm batman i'm batman
  • Views: 9274
    Thumbs Up 130 Thumbs Down 49 Total: +81
    Comments: 15
    Favorites: 6
    Uploaded: 05/31/14
    ubisoft believes in cumming inside ubisoft believes in cumming inside
  • Views: 9779
    Thumbs Up 125 Thumbs Down 54 Total: +71
    Comments: 31
    Favorites: 8
    Uploaded: 05/11/14
    are you not entertained! are you not entertained!
  • Views: 9266
    Thumbs Up 114 Thumbs Down 60 Total: +54
    Comments: 22
    Favorites: 3
    Uploaded: 06/05/13
    bronies bronies
1 2 3 > [ 18 Funny Pictures Total ]
Show:
Sort by:
Order:

funny videos

  • Views: 534
    Thumbs Up 4 Thumbs Down 9 Total: -5
    Comments: 3
    Favorites: 0
    Uploaded: 08/12/14
    Yeah what he said Yeah what he said
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

  • Views: 8455
    Thumbs Up 107 Thumbs Down 28 Total: +79
    Comments: 16
    Favorites: 8
    Uploaded: 01/20/13
    Bronies Bronies
  • Views: 5066
    Thumbs Up 58 Thumbs Down 27 Total: +31
    Comments: 25
    Favorites: 3
    Uploaded: 02/10/13
    Black man watches mlp... Black man watches mlp...
  • Views: 3618
    Thumbs Up 30 Thumbs Down 10 Total: +20
    Comments: 7
    Favorites: 4
    Uploaded: 05/31/13
    Brutaloo Brutaloo
  • Views: 2333
    Thumbs Up 23 Thumbs Down 6 Total: +17
    Comments: 7
    Favorites: 0
    Uploaded: 08/19/14
    Colorful minerals and evil fart gas Colorful minerals and evil fart gas
  • Views: 4501
    Thumbs Up 41 Thumbs Down 25 Total: +16
    Comments: 44
    Favorites: 9
    Uploaded: 05/10/14
    1080p 1080p
  • Views: 3528
    Thumbs Up 21 Thumbs Down 13 Total: +8
    Comments: 13
    Favorites: 2
    Uploaded: 04/15/14
    i shit you not v2 i shit you not v2
1 2 > [ 9 YouTube Videos Total ]
Show:
Sort by:
Order:

funny gifs

1 2 > [ 9 Funny Gifs Total ]

latest user's comments

#12 - **** you guys adventure quest was the ****  [+] (3 new replies) 08/16/2014 on 420xXxHybrid +21
#64 - chiopet (08/17/2014) [-]
did you know the creator was on american ninja warrior? he wore artix's armor too
#56 - kadish (08/17/2014) [-]
holy shit adventure quest... those were the times
User avatar #16 - kwag (08/16/2014) [-]
My favorite part were the different Draco sword
#3 - wait why is this getting thumbed down? is Robin disre… 08/13/2014 on Yeah what he said 0
#384 - Nah I just felt like speaking my mind context is irrelevant to me  [+] (1 new reply) 08/12/2014 on R.I.P. -1
User avatar #426 - somuchfreedom (08/12/2014) [-]
yeah, i totally believe that. and regardless, keep that shit to yourself in these situations because i doubt you have any form of autism that impairs you from recognizing when it is socially exceptable to insult and criticize people
#371 - well good luck with that i got ponies and music to m… 08/12/2014 on R.I.P. 0
#4 - all of them  [+] (1 new reply) 08/12/2014 on What's your favorite song... +2
#50 - mystacheisop (08/12/2014) [-]
#317 - dang you love to circlejerk this guy don't you in a …  [+] (2 new replies) 08/12/2014 on R.I.P. 0
#358 - cactusupthebutt (08/12/2014) [-]
I just wish I could forget you even existed I'd be a much happier person
User avatar #371 - wajaa (08/12/2014) [-]
well good luck with that

i got ponies and music to make me happy
#311 - who said i was begging for attention? asshole? im jus…  [+] (3 new replies) 08/12/2014 on R.I.P. -2
User avatar #368 - somuchfreedom (08/12/2014) [-]
when people are coming together to discuss the death of someone they admired and enjoyed, nobody wants to here you spew any form of negativity out of your cock sucker. and saying something negative about the deceased is a popular way of getting attention or baiting people on here so don't play dumb
User avatar #384 - wajaa (08/12/2014) [-]
Nah I just felt like speaking my mind context is irrelevant to me
User avatar #426 - somuchfreedom (08/12/2014) [-]
yeah, i totally believe that. and regardless, keep that shit to yourself in these situations because i doubt you have any form of autism that impairs you from recognizing when it is socially exceptable to insult and criticize people
#272 - you best be ******** me if you give 2 (maybe 3) …  [+] (4 new replies) 08/12/2014 on R.I.P. -3
#275 - cactusupthebutt (08/12/2014) [-]
The very sad fact that you don't makes me weep. Not for Robin, he wouldn't want that. But that he has all the fun without the morons of the earth like you. You don't deserve to even know who Robin Williams was. You just fuck up the memory of him. So logout permanently and leave the memories to the ones who actually care that a good hearted human has passed.
User avatar #317 - wajaa (08/12/2014) [-]
dang you love to circlejerk this guy don't you

in a week or 2 (maybe 3) it'll be stored in the back of your mind like the last thing you ate or fapped to like every sad story on the news

#358 - cactusupthebutt (08/12/2014) [-]
I just wish I could forget you even existed I'd be a much happier person
User avatar #371 - wajaa (08/12/2014) [-]
well good luck with that

i got ponies and music to make me happy
#227 - >list quotes from him that seem deep >lists movies h…  [+] (14 new replies) 08/12/2014 on R.I.P. -14
#729 - anonymous (08/12/2014) [-]
If you don't like him, why don't you even bother posting this if you already knew most people wouldn't agree or care about what you think.
Or did you just thought it's now the best time to fish for some attention?
They better should've taken your live instead, heartless piece of brony shit.
#561 - anonymous (08/12/2014) [-]
Then by all means go give them one.
User avatar #287 - bobthedilder (08/12/2014) [-]
Look we get it you're a faggot, now fuck off.
User avatar #274 - somuchfreedom (08/12/2014) [-]
dude pick something else if you want to beg for attention, why you gotta be an asshole?
User avatar #311 - wajaa (08/12/2014) [-]
who said i was begging for attention?

asshole? im just speaking my mind
User avatar #368 - somuchfreedom (08/12/2014) [-]
when people are coming together to discuss the death of someone they admired and enjoyed, nobody wants to here you spew any form of negativity out of your cock sucker. and saying something negative about the deceased is a popular way of getting attention or baiting people on here so don't play dumb
User avatar #384 - wajaa (08/12/2014) [-]
Nah I just felt like speaking my mind context is irrelevant to me
User avatar #426 - somuchfreedom (08/12/2014) [-]
yeah, i totally believe that. and regardless, keep that shit to yourself in these situations because i doubt you have any form of autism that impairs you from recognizing when it is socially exceptable to insult and criticize people
#241 - cactusupthebutt (08/12/2014) [-]
You best get the fuck out of here
User avatar #272 - wajaa (08/12/2014) [-]
you best be shitting me if you give 2 (maybe 3) shits about this turd blossom
#275 - cactusupthebutt (08/12/2014) [-]
The very sad fact that you don't makes me weep. Not for Robin, he wouldn't want that. But that he has all the fun without the morons of the earth like you. You don't deserve to even know who Robin Williams was. You just fuck up the memory of him. So logout permanently and leave the memories to the ones who actually care that a good hearted human has passed.
User avatar #317 - wajaa (08/12/2014) [-]
dang you love to circlejerk this guy don't you

in a week or 2 (maybe 3) it'll be stored in the back of your mind like the last thing you ate or fapped to like every sad story on the news

#358 - cactusupthebutt (08/12/2014) [-]
I just wish I could forget you even existed I'd be a much happier person
User avatar #371 - wajaa (08/12/2014) [-]
well good luck with that

i got ponies and music to make me happy
#23 - need for speed was a terrible movie 08/12/2014 on Weird Al 0

user's channels

Join Subscribe morbid-channel
Join Subscribe ponytime
Join Subscribe tf2
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2100

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#32 - anonymous (05/04/2014) [-]
On behalf of the Funnyjunk community I politely ask you to please stop posting ponies where they are not relevant.
#28 - beretta (03/24/2014) [-]
Comment Picture
 Friends (0)