Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

vincento

Rank #417 on Comments
vincento Avatar Level 331 Comments: Practically Famous
Offline
Send mail to vincento Block vincento Invite vincento to be your friend flag avatar
Last status update:
ah ah ahcomment
Personal Info
Video Games Played: gay ass rpg maker games
Date Signed Up:7/25/2013
Last Login:12/23/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#417
Highest Content Rank:#945
Highest Comment Rank:#24
Content Thumbs: 2694 total,  3234 ,  540
Comment Thumbs: 31693 total,  32627 ,  934
Content Level Progress: 7% (7/100)
Level 121 Content: Respected Member Of Famiry → Level 122 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 30% (300/1000)
Level 331 Comments: Practically Famous → Level 332 Comments: Practically Famous
Subscribers:5
Content Views:97640
Times Content Favorited:359 times
Total Comments Made:52887
FJ Points:37458

latest user's comments

#5047 - It's oke bae Also I should be asleep by now don't te…  [+] (9 new replies) 19 hours ago on NutHut's profile 0
#5048 - xblthatguy (19 hours ago) [-]
This is our little secret. HutHut won't find us here.

What's up?
#5049 - vincento (19 hours ago) [-]
Unless he decides to check on his profile and see the latest users

This has been one of the most unproductive breaks of all times I'm so fucking mad. I'm not even having fun. This changes today after I wake up I promise

I'm watched some of HxH, I wanna make long haired beauty my temp mascot
but he's so expressionless
but so cute
but so lack of emotions
mascots should have plenty of emotions ufeel

How are you at this late hour?
#5050 - xblthatguy (19 hours ago) [-]
Shhh, he won't find us.

I tell myself that everyday... Good luck.

Never heard of that show. He looks weird! Those eyes are staring into my soul, make it stop.

I'm good. 2AM but I'm just chilling. You download Inu yet?
#5051 - vincento (19 hours ago) [-]
hiding is fun

shhhh, a man can try

he does look weird he looks best when his eyes are half-closed

O I am surprised you didn't, it's created by Togashi. You can kinda tell, it does have some parallels with YYH characters

I was like at 50% then my torrents FOR SOME REASON decided to update without my consent deleting every torrent I had, last time it did that I gave up on Breaking Bad that was still downloading... So yeah... Maybe after I finished HxH

it is 2 AM here too. You live somewhere close to NY?
#5052 - xblthatguy (19 hours ago) [-]
This is true.

This is also true.

This is very true!

Now I know. I didn't realize, it's been a while!

Wow. That sucks.

I live in Florida. I may go to NY for Spring break. You live near NY?
#5053 - vincento (18 hours ago) [-]
O so did you see it or you just heard about it? Btw you totally should if you didn't
2011 version
when will they remake YYH I wonder

How long is your spring break? I live liiike in Buffalo, so 6 hours away but heyheyhey it's still NY kinda
#5054 - xblthatguy (18 hours ago) [-]
They should remake YYH! I'd watch it relentlessly.

A week. What about yours?
#5055 - vincento (18 hours ago) [-]
Duuude, did you watch the abridged?

I
I kinda don't know yet this is new uni so I didn't really bother to look it up
I didn't plan to have any plans ufeel
#5056 - xblthatguy (18 hours ago) [-]
I LOVED the abridged. You're talking about the Lanipator one?

That's me every and any break. I feel you.

So, is your real name Vincent?
#2517676 - Night See you tomorrow  [+] (6 new replies) 20 hours ago on Friendly +2
User avatar #2517703 - fellfox (20 hours ago) [-]
g'night
User avatar #2517699 - NutHut (20 hours ago) [-]
bed
#2517689 - romneykun (20 hours ago) [-]
Later, stranger....
User avatar #2517686 - theluppijackal (20 hours ago) [-]
gnight
User avatar #2517685 - inteus (20 hours ago) [-]
G'night
User avatar #2517679 - blitzeddoom (20 hours ago) [-]
G'night
#10215658 - shame  [+] (1 new reply) 21 hours ago on autism autism autism autism 0
User avatar #10215661 - ayumu (21 hours ago) [-]
Not since
the incident
#10215651 - Picture  [+] (3 new replies) 21 hours ago on autism autism autism autism +1
User avatar #10215655 - ayumu (21 hours ago) [-]
i can't go there
User avatar #10215658 - vincento (21 hours ago) [-]
shame
User avatar #10215661 - ayumu (21 hours ago) [-]
Not since
the incident
#10215641 - haha nice one  [+] (5 new replies) 21 hours ago on autism autism autism autism +1
User avatar #10215643 - ayumu (21 hours ago) [-]
I'm always going to call you Velma
User avatar #10215655 - ayumu (21 hours ago) [-]
i can't go there
User avatar #10215658 - vincento (21 hours ago) [-]
shame
User avatar #10215661 - ayumu (21 hours ago) [-]
Not since
the incident
#2517295 - you don't like it? why?  [+] (5 new replies) 22 hours ago on Friendly 0
#2518852 - redanger (10 hours ago) [-]
because i dont think i'd be all that into it, it's what im turned on by and i don't wanna be seen like that
i mean i'd be willing to try it with my gf n whatever but idk, i feel like it ain't for me
#2519334 - vincento (7 hours ago) [-]
wait are you thinking about it in terms of sex, I was just saying something about your personality
did you just fucking say you'd try pegging with your gf
please say you didn't mean that
even if you did pretend you didn't
#2519350 - redanger (6 hours ago) [-]
i thinking about it in both ways, personality wise and otherwise
also no what the fuck
User avatar #2519460 - vincento (5 hours ago) [-]
let us never speak of this again
User avatar #2519472 - redanger (5 hours ago) [-]
yeah i'm all for that
#2517259 - o thank you that's really nice of you have you been …  [+] (1 new reply) 22 hours ago on Friendly 0
User avatar #2517289 - shisno (22 hours ago) [-]
not really, no
#2517253 - well I don't remember how you look at all so I'm just judg…  [+] (7 new replies) 22 hours ago on Friendly 0
#2517280 - redanger (22 hours ago) [-]
so i come across as a bottom
grand
#2517295 - vincento (22 hours ago) [-]
you don't like it?
why?
#2518852 - redanger (10 hours ago) [-]
because i dont think i'd be all that into it, it's what im turned on by and i don't wanna be seen like that
i mean i'd be willing to try it with my gf n whatever but idk, i feel like it ain't for me
#2519334 - vincento (7 hours ago) [-]
wait are you thinking about it in terms of sex, I was just saying something about your personality
did you just fucking say you'd try pegging with your gf
please say you didn't mean that
even if you did pretend you didn't
#2519350 - redanger (6 hours ago) [-]
i thinking about it in both ways, personality wise and otherwise
also no what the fuck
User avatar #2519460 - vincento (5 hours ago) [-]
let us never speak of this again
User avatar #2519472 - redanger (5 hours ago) [-]
yeah i'm all for that
#2517192 - eeeeh but you're definitely the bottom type  [+] (9 new replies) 23 hours ago on Friendly +3
#2517209 - redanger (23 hours ago) [-]
i really doubt it
#2517253 - vincento (22 hours ago) [-]
well I don't remember how you look at all
so I'm just judging personality wise
#2517280 - redanger (22 hours ago) [-]
so i come across as a bottom
grand
#2517295 - vincento (22 hours ago) [-]
you don't like it?
why?
#2518852 - redanger (10 hours ago) [-]
because i dont think i'd be all that into it, it's what im turned on by and i don't wanna be seen like that
i mean i'd be willing to try it with my gf n whatever but idk, i feel like it ain't for me
#2519334 - vincento (7 hours ago) [-]
wait are you thinking about it in terms of sex, I was just saying something about your personality
did you just fucking say you'd try pegging with your gf
please say you didn't mean that
even if you did pretend you didn't
#2519350 - redanger (6 hours ago) [-]
i thinking about it in both ways, personality wise and otherwise
also no what the fuck
User avatar #2519460 - vincento (5 hours ago) [-]
let us never speak of this again
User avatar #2519472 - redanger (5 hours ago) [-]
yeah i'm all for that
#2517186 - I shall cherish these words in my heart so I can remember them…  [+] (3 new replies) 23 hours ago on Friendly 0
User avatar #2517210 - shisno (23 hours ago) [-]
i'll do some looking into
i know some more, but i can't remember them
User avatar #2517259 - vincento (22 hours ago) [-]
o thank you
that's really nice of you
have you been in an uplifted spirit lately?
User avatar #2517289 - shisno (22 hours ago) [-]
not really, no
#2517165 - who says you're not the bottom  [+] (11 new replies) 23 hours ago on Friendly +3
User avatar #2517191 - redanger (23 hours ago) [-]
me
i say
not allowed
#2517192 - vincento (23 hours ago) [-]
eeeeh
but you're definitely the bottom type
#2517209 - redanger (23 hours ago) [-]
i really doubt it
#2517253 - vincento (22 hours ago) [-]
well I don't remember how you look at all
so I'm just judging personality wise
#2517280 - redanger (22 hours ago) [-]
so i come across as a bottom
grand
#2517295 - vincento (22 hours ago) [-]
you don't like it?
why?
#2518852 - redanger (10 hours ago) [-]
because i dont think i'd be all that into it, it's what im turned on by and i don't wanna be seen like that
i mean i'd be willing to try it with my gf n whatever but idk, i feel like it ain't for me
#2519334 - vincento (7 hours ago) [-]
wait are you thinking about it in terms of sex, I was just saying something about your personality
did you just fucking say you'd try pegging with your gf
please say you didn't mean that
even if you did pretend you didn't
#2519350 - redanger (6 hours ago) [-]
i thinking about it in both ways, personality wise and otherwise
also no what the fuck
User avatar #2519460 - vincento (5 hours ago) [-]
let us never speak of this again
User avatar #2519472 - redanger (5 hours ago) [-]
yeah i'm all for that
#2517161 - for the fanservice of course! and the lewd!  [+] (13 new replies) 23 hours ago on Friendly +4
User avatar #2517164 - redanger (23 hours ago) [-]
if im resorted to the gay guy with big hands in bully club im leaving
User avatar #2517165 - vincento (23 hours ago) [-]
who says you're not the bottom
User avatar #2517191 - redanger (23 hours ago) [-]
me
i say
not allowed
#2517192 - vincento (23 hours ago) [-]
eeeeh
but you're definitely the bottom type
#2517209 - redanger (23 hours ago) [-]
i really doubt it
#2517253 - vincento (22 hours ago) [-]
well I don't remember how you look at all
so I'm just judging personality wise
#2517280 - redanger (22 hours ago) [-]
so i come across as a bottom
grand
#2517295 - vincento (22 hours ago) [-]
you don't like it?
why?
#2518852 - redanger (10 hours ago) [-]
because i dont think i'd be all that into it, it's what im turned on by and i don't wanna be seen like that
i mean i'd be willing to try it with my gf n whatever but idk, i feel like it ain't for me
#2519334 - vincento (7 hours ago) [-]
wait are you thinking about it in terms of sex, I was just saying something about your personality
did you just fucking say you'd try pegging with your gf
please say you didn't mean that
even if you did pretend you didn't
#2519350 - redanger (6 hours ago) [-]
i thinking about it in both ways, personality wise and otherwise
also no what the fuck
User avatar #2519460 - vincento (5 hours ago) [-]
let us never speak of this again
User avatar #2519472 - redanger (5 hours ago) [-]
yeah i'm all for that
#2517154 - I hope it'll be yaoi for you like with sex and everything  [+] (15 new replies) 23 hours ago on Friendly +4
User avatar #2517158 - redanger (23 hours ago) [-]
why
why would you do this to me
#2517161 - vincento (23 hours ago) [-]
for the fanservice of course!
and the lewd!
User avatar #2517164 - redanger (23 hours ago) [-]
if im resorted to the gay guy with big hands in bully club im leaving
User avatar #2517165 - vincento (23 hours ago) [-]
who says you're not the bottom
User avatar #2517191 - redanger (23 hours ago) [-]
me
i say
not allowed
#2517192 - vincento (23 hours ago) [-]
eeeeh
but you're definitely the bottom type
#2517209 - redanger (23 hours ago) [-]
i really doubt it
#2517253 - vincento (22 hours ago) [-]
well I don't remember how you look at all
so I'm just judging personality wise
#2517280 - redanger (22 hours ago) [-]
so i come across as a bottom
grand
#2517295 - vincento (22 hours ago) [-]
you don't like it?
why?
#2518852 - redanger (10 hours ago) [-]
because i dont think i'd be all that into it, it's what im turned on by and i don't wanna be seen like that
i mean i'd be willing to try it with my gf n whatever but idk, i feel like it ain't for me
#2519334 - vincento (7 hours ago) [-]
wait are you thinking about it in terms of sex, I was just saying something about your personality
did you just fucking say you'd try pegging with your gf
please say you didn't mean that
even if you did pretend you didn't
#2519350 - redanger (6 hours ago) [-]
i thinking about it in both ways, personality wise and otherwise
also no what the fuck
User avatar #2519460 - vincento (5 hours ago) [-]
let us never speak of this again
User avatar #2519472 - redanger (5 hours ago) [-]
yeah i'm all for that
#2517144 - NICE I BET HE WON'T SUSPECT THAT THIS WASN'T INTENTIONAL  [+] (1 new reply) 23 hours ago on Friendly +4
User avatar #2517147 - themanwithnoplan (23 hours ago) [-]
SHUT
#2517138 - she's not real she's just a drawing she can never gi…  [+] (17 new replies) 23 hours ago on Friendly +4
User avatar #2517149 - redanger (23 hours ago) [-]
i must escape into the 2d world
User avatar #2517154 - vincento (23 hours ago) [-]
I hope it'll be yaoi for you
like with sex and everything
User avatar #2517158 - redanger (23 hours ago) [-]
why
why would you do this to me
#2517161 - vincento (23 hours ago) [-]
for the fanservice of course!
and the lewd!
User avatar #2517164 - redanger (23 hours ago) [-]
if im resorted to the gay guy with big hands in bully club im leaving
User avatar #2517165 - vincento (23 hours ago) [-]
who says you're not the bottom
User avatar #2517191 - redanger (23 hours ago) [-]
me
i say
not allowed
#2517192 - vincento (23 hours ago) [-]
eeeeh
but you're definitely the bottom type
#2517209 - redanger (23 hours ago) [-]
i really doubt it
#2517253 - vincento (22 hours ago) [-]
well I don't remember how you look at all
so I'm just judging personality wise
#2517280 - redanger (22 hours ago) [-]
so i come across as a bottom
grand
#2517295 - vincento (22 hours ago) [-]
you don't like it?
why?
#2518852 - redanger (10 hours ago) [-]
because i dont think i'd be all that into it, it's what im turned on by and i don't wanna be seen like that
i mean i'd be willing to try it with my gf n whatever but idk, i feel like it ain't for me
#2519334 - vincento (7 hours ago) [-]
wait are you thinking about it in terms of sex, I was just saying something about your personality
did you just fucking say you'd try pegging with your gf
please say you didn't mean that
even if you did pretend you didn't
#2519350 - redanger (6 hours ago) [-]
i thinking about it in both ways, personality wise and otherwise
also no what the fuck
User avatar #2519460 - vincento (5 hours ago) [-]
let us never speak of this again
User avatar #2519472 - redanger (5 hours ago) [-]
yeah i'm all for that
#2517134 - eh light beer wheat/amber is good too i don't really …  [+] (5 new replies) 23 hours ago on Friendly +1
User avatar #2517178 - shisno (23 hours ago) [-]
Alaskan Amber
Dale's Pale Ale

Stone Brewing has a good Pale ale too
User avatar #2517186 - vincento (23 hours ago) [-]
I shall cherish these words in my heart so I can remember them during hardships
User avatar #2517210 - shisno (23 hours ago) [-]
i'll do some looking into
i know some more, but i can't remember them
User avatar #2517259 - vincento (22 hours ago) [-]
o thank you
that's really nice of you
have you been in an uplifted spirit lately?
User avatar #2517289 - shisno (22 hours ago) [-]
not really, no
#2517026 - Picture 12/22/2014 on Friendly +1
#2517010 - didn't do that for me I just checked 12/22/2014 on Friendly +2
#2517009 - nope  [+] (1 new reply) 12/22/2014 on Friendly +2
User avatar #2517011 - therealsuperderpy (12/22/2014) [-]
oh oki
#2517005 - because u need to uninstall and then reinstall the newest vers…  [+] (4 new replies) 12/22/2014 on Friendly +2
User avatar #2517007 - therealsuperderpy (12/22/2014) [-]
But won't that clear all my chat histories
User avatar #2517010 - vincento (12/22/2014) [-]
didn't do that for me I just checked
User avatar #2517009 - vincento (12/22/2014) [-]
nope
User avatar #2517011 - therealsuperderpy (12/22/2014) [-]
oh oki
#2516946 - Ferguson riots make a difference btw  [+] (1 new reply) 12/22/2014 on Friendly +2
User avatar #2516948 - killakahn (12/22/2014) [-]
especially the looting
#2516857 - foxes u pleb 12/22/2014 on Friendly +1
#2516852 - I always thought you look like Kojima 12/22/2014 on Friendly +1
#2516757 - I thought iamdusk was the only asian here  [+] (3 new replies) 12/21/2014 on Friendly +2
#2516813 - iamdusk (12/22/2014) [-]
User avatar #2516852 - vincento (12/22/2014) [-]
I always thought you look like Kojima
User avatar #2516759 - zenith (12/21/2014) [-]
Naw, I'm pretty asian too.
#2516678 - the heart  [+] (1 new reply) 12/21/2014 on Friendly +1
User avatar #2516699 - mikli (12/21/2014) [-]
ur my honeyheart
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 806566 / Total items point value: 2959151
[ 500 items Total ]

Comments(9613):

[ 9613 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #10048 - reallynotdashie (12/17/2014) [+] (1 reply)
stickied by vincento
are you a ghost because you're my boo
User avatar #7047 - mranldestroyer (05/28/2014) [-]
stickied by vincento
dont you dare unsticky my comment
#10063 to #10062 - vincento (6 hours ago) [-]
you can always use regular blood and feed them to your lover to claim them as your own in a satanic ritual
but ew I'll just pretend this is fake
User avatar #10054 - vincento (12/20/2014) [-]
I spy with my little eye
applecopy
#10055 to #10054 - applecopy ONLINE (12/20/2014) [-]
U WOT M8
User avatar #10056 to #10055 - vincento (12/20/2014) [-]
whenever you catch someone on your profile it is common rule to call them out
User avatar #10058 to #10056 - applecopy ONLINE (12/20/2014) [-]
maybe
#10057 to #10056 - applecopy ONLINE (12/20/2014) [-]
it was an accidently click
User avatar #10051 to #10050 - vincento (12/18/2014) [-]
moustache was the old true neckbeard
#10052 to #10051 - mranldestroyer (12/18/2014) [-]
that explains why stalin wanted to keep ussr atheist
User avatar #10042 to #10041 - vincento (12/17/2014) [-]
bbut I am not home
User avatar #10043 to #10042 - mranldestroyer (12/17/2014) [-]
where are you then?
User avatar #10044 to #10043 - vincento (12/17/2014) [-]
computer lab at uni
User avatar #10045 to #10044 - mranldestroyer (12/17/2014) [-]
o okok
i thought you was done with school
User avatar #10046 to #10045 - vincento (12/17/2014) [-]
yea but I needed to print some files
User avatar #10047 to #10046 - mranldestroyer (12/17/2014) [-]
ooo ok
sorry
User avatar #10033 - kokanum (12/17/2014) [-]
Hey, I really want to say sorry for acting so immature, it's not right of me. I really don't want to lose you as a friend, you've been too nice to me; and leaving a friend like this just isn't right to me.
#10034 to #10033 - vincento (12/17/2014) [-]
O sorri for long reply, you caught me right when I was about to take a shower

O no it's okay lol, I never really held a grudge against you or anything, stuff happens words were said but that's about it. I appreciate the gesture tho thanks <3
#10035 to #10034 - kokanum (12/17/2014) [-]
Thanks!
Glad things between us is better!
Anyway, you go and have fun
User avatar #10036 to #10035 - vincento (12/17/2014) [-]
btw are you still following BSCB?
Augustus is finally getting a chapter yeah!
User avatar #10037 to #10036 - kokanum (12/17/2014) [-]
I knoww!
About time, he deserves one!
User avatar #10004 - joshlol (12/16/2014) [-]
sorry for stealing your get

i feel bad about it now
User avatar #10018 to #10004 - vincento (12/16/2014) [-]
it's ok bae
there's still next time
User avatar #10020 to #10018 - joshlol (12/16/2014) [-]
I promise to leave your #11111 alone
User avatar #10022 to #10020 - vincento (12/16/2014) [-]
no it's reserved for you now
User avatar #10024 to #10022 - joshlol (12/16/2014) [-]
what if I forget
I have the memory of a handicapped goldfish
User avatar #10025 to #10024 - vincento (12/16/2014) [-]
I uh

I wanted to say I'd remind you but I'm not sure I'll remember either
We'll see what happens
User avatar #10026 to #10025 - joshlol (12/16/2014) [-]
Que sera sera
#10007 to #10006 - abstractpink (12/16/2014) [-]
Don't have regrets
they set you back
#10008 to #10007 - joshlol (12/16/2014) [-]
I'll always find a way to set myself back
I'll always find a way to set myself back
#10009 to #10008 - abstractpink (12/16/2014) [-]
Well then stop apologizing for stuff you're not actually sorry about
#10023 to #10009 - vincento (12/16/2014) [-]
Apologizing is a virtue tho
#10027 to #10023 - abstractpink (12/16/2014) [-]
What is an apology if you're not sorry?

Then it's just a meaningless word used to throw away responsibility
#10028 to #10027 - vincento (12/16/2014) [-]
That's only true is the person has done something rlly bad, but if it's something trivial varying from bumping into a person to accidentally eating the last yogurt in the freezer, there is no harm in apologizing even if you don't wholeheartedly mean it    
   
In this specific case, I could've lived the same even without an apology cause I don't really think it was a big deal, but it's really sweet that he did. So in the end it made him feel less guilty and I thought it was rather a nice gesture, I don't really see the downside    
   
Now that I'm starting to think about it way too hard than I actually need to, I guess there's a  whole art and etiquette of apologizing    
   
While we're at it, off topic and imho, the worst kind of apology for me is when a person tries to pull the &quot;we both were wrong&quot; trick. So annoying
That's only true is the person has done something rlly bad, but if it's something trivial varying from bumping into a person to accidentally eating the last yogurt in the freezer, there is no harm in apologizing even if you don't wholeheartedly mean it

In this specific case, I could've lived the same even without an apology cause I don't really think it was a big deal, but it's really sweet that he did. So in the end it made him feel less guilty and I thought it was rather a nice gesture, I don't really see the downside

Now that I'm starting to think about it way too hard than I actually need to, I guess there's a whole art and etiquette of apologizing

While we're at it, off topic and imho, the worst kind of apology for me is when a person tries to pull the "we both were wrong" trick. So annoying
#10029 to #10028 - abstractpink (12/16/2014) [-]
I guess that's true

I still kinda hate when people apologize to me
I don't feel like they mean it

Maybe it's because my dad would always punish me, or scold me when I said sorry, he always said "just don't **** up, I can't use your apology for anything"
#10030 to #10029 - vincento (12/16/2014) [-]
Yeah and that's why it's important to also understand what the other person means by that apology, not just how you personally interpret it

Again personal imho, you probably shouldn't dismiss all apologies like that cause you might miss a few sincere ones and those are always important

well ur dad was bad and stupid and you shouldn't listen to him
#10031 to #10030 - abstractpink (12/17/2014) [-]
Well I guess I can't disagree with that

Sometimes people are sincere
but it's hard to tell
#10032 to #10031 - vincento (12/17/2014) [-]
Yea I kno I wish this was like vidya so I could put all of the Exp points into Perception

I wish this was SAO. The human map I didn't get beyond that part
User avatar #10010 to #10009 - joshlol (12/16/2014) [-]
but I feel like an asshole today
#10011 to #10010 - abstractpink (12/16/2014) [-]
I feel like an asshole everyday, and that's what keeps my mood up
User avatar #10013 to #10012 - abstractpink (12/16/2014) [-]
i told you not to post my irl wtf
#10015 to #10014 - abstractpink (12/16/2014) [-]
that gave me partial autism and i dont appreciate that
that gave me partial autism and i dont appreciate that
User avatar #10017 to #10016 - abstractpink (12/16/2014) [-]
Holy **** I need to see my psychiatrist, this is making my anger issues come up again
#10003 - mranldestroyer (12/16/2014) [-]
**mranldestroyer used "*roll gender*"**
**mranldestroyer rolls Cis Man**
User avatar #9924 - mranldestroyer (12/15/2014) [-]
**mranldestroyer used "*roll gender*"**
**mranldestroyer rolls Neither**
User avatar #9919 - joshlol (12/15/2014) [-]
**joshlol used "*roll 3, 1-3*"**
**joshlol rolls 2**
**joshlol rolls 2**
**joshlol rolls 2**
User avatar #9920 to #9919 - vincento (12/15/2014) [-]
this new thing is stupid
User avatar #9921 to #9920 - joshlol (12/15/2014) [-]
yeah I kinda liked old rolls tbh, it's too easy to just roll what you want now

tho a fun thing to do is roll 5 pokemon or LOL toons and see if you can spell a word verticaly
User avatar #9922 to #9921 - joshlol (12/15/2014) [-]
**joshlol used "*roll 5, pokemon*"**
**joshlol rolls Piplup**
**joshlol rolls Kabutops**
**joshlol rolls Seedot**
**joshlol rolls Sandile**
**joshlol rolls Garbodor**
User avatar #9923 to #9922 - joshlol (12/15/2014) [-]
PKSSG
User avatar #9910 - NutHut ONLINE (12/15/2014) [-]
Vincento!
Friendly reminder that mikli and I (mainly me) love you!
#9915 to #9910 - vincento (12/15/2014) [-]
I like your style
User avatar #9918 to #9915 - NutHut ONLINE (12/15/2014) [-]
ty ty
User avatar #9911 to #9910 - mikli (12/15/2014) [-]
omg
User avatar #9916 to #9911 - vincento (12/15/2014) [-]
haha mikli I c how it is
#9908 - mranldestroyer (12/14/2014) [-]
have you ever ****** up so badly?
#9909 to #9908 - vincento (12/15/2014) [-]
well one time Australia fought against birds and lost
User avatar #9912 to #9909 - mranldestroyer (12/15/2014) [-]
atleast they killed 12 instead of just injuring 2
User avatar #9906 to #9902 - vincento (12/14/2014) [-]
dude this is such good bait
#9903 to #9902 - joshlol (12/14/2014) [-]
a non smoker
User avatar #9900 - mrsanldestroyer (12/13/2014) [-]
**mrsanldestroyer pokes you in the boobs**
#9898 - mranldestroyer (12/13/2014) [-]
**mranldestroyer used "*roll pokemon*"**
**mranldestroyer rolls Trapinch**
User avatar #9899 to #9898 - vincento (12/13/2014) [-]
my starter is still named after you ; )
[ 9613 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)