Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

vgamefrk

Rank #12026 on Content
vgamefrk Avatar Level 178 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Offline
Send mail to vgamefrk Block vgamefrk Invite vgamefrk to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:12/27/2011
Last Login:12/25/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#12026
Comment Ranking:#17212
Highest Content Rank:#11992
Highest Comment Rank:#5619
Comment Thumbs: 897 total,  993 ,  96
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 30% (3/10)
Level 178 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 179 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:0
Content Views:1
Total Comments Made:213
FJ Points:805

latest user's comments

#3291 - lol are you no longer on skype?  [+] (8 new replies) 11/14/2014 on sweetellie's profile 0
User avatar #3292 - sweetellie (11/14/2014) [-]
I am but I was kind of sad that you deleted me with no explanation so I''m apprehensive about accepting your contact request again.
User avatar #3293 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
point taken
User avatar #3295 - sweetellie (11/14/2014) [-]
yeah..
User avatar #3296 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sorry
User avatar #3297 - sweetellie (11/14/2014) [-]
it's ok, I'm not angry at you or anything. I'm just kind of tired of people who I think are my friends doing stuff like this, you know? because almost everyone does lol
User avatar #3298 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sorry. I was really drunk and did a lot of things I regretted. It's k. I understand. Cya later
User avatar #3299 - sweetellie (11/14/2014) [-]
Sorry to hear that, maybe we can talk another time.
User avatar #3300 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sure. Just message me on here
#3289 - nothing much really  [+] (10 new replies) 11/14/2014 on sweetellie's profile 0
User avatar #3290 - sweetellie (11/14/2014) [-]
fun times lol
User avatar #3291 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
lol are you no longer on skype?
User avatar #3292 - sweetellie (11/14/2014) [-]
I am but I was kind of sad that you deleted me with no explanation so I''m apprehensive about accepting your contact request again.
User avatar #3293 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
point taken
User avatar #3295 - sweetellie (11/14/2014) [-]
yeah..
User avatar #3296 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sorry
User avatar #3297 - sweetellie (11/14/2014) [-]
it's ok, I'm not angry at you or anything. I'm just kind of tired of people who I think are my friends doing stuff like this, you know? because almost everyone does lol
User avatar #3298 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sorry. I was really drunk and did a lot of things I regretted. It's k. I understand. Cya later
User avatar #3299 - sweetellie (11/14/2014) [-]
Sorry to hear that, maybe we can talk another time.
User avatar #3300 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sure. Just message me on here
#3287 - hey whats up?  [+] (12 new replies) 11/14/2014 on sweetellie's profile 0
User avatar #3288 - sweetellie (11/14/2014) [-]
nothing, what's up with you?
User avatar #3289 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
nothing much really
User avatar #3290 - sweetellie (11/14/2014) [-]
fun times lol
User avatar #3291 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
lol are you no longer on skype?
User avatar #3292 - sweetellie (11/14/2014) [-]
I am but I was kind of sad that you deleted me with no explanation so I''m apprehensive about accepting your contact request again.
User avatar #3293 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
point taken
User avatar #3295 - sweetellie (11/14/2014) [-]
yeah..
User avatar #3296 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sorry
User avatar #3297 - sweetellie (11/14/2014) [-]
it's ok, I'm not angry at you or anything. I'm just kind of tired of people who I think are my friends doing stuff like this, you know? because almost everyone does lol
User avatar #3298 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sorry. I was really drunk and did a lot of things I regretted. It's k. I understand. Cya later
User avatar #3299 - sweetellie (11/14/2014) [-]
Sorry to hear that, maybe we can talk another time.
User avatar #3300 - vgamefrk (11/14/2014) [-]
Sure. Just message me on here
#86 - **vgamefrk rolled image ** thats a good looking man in a u… 11/14/2014 on A bit of A Bit of Fry and... 0
#71 - **vgamefrk rolled image ** wtf.... 11/13/2014 on My Ex +1
#401 - ah I love worldstar 11/10/2014 on Man destroys women in subway 0
#22 - dont worry about it. ******* pleb has comments on… 10/29/2014 on What a bro 0
#66 - Id love to drink a wine bottle where the top is open by the … 10/27/2014 on how to open a wine bottle +4
#19 - this just seems a little too coincidental... 10/20/2014 on Skyrim Shuffle 0
#185 - you know what else you are? ******* correct!  [+] (1 new reply) 10/15/2014 on IM SO POLOTICAL Sfafd +2
#187 - psychadelicsnake (10/15/2014) [-]
Hooray, For once 16 year old me is doing something right
#16 - so its just like your high school prom date? 10/10/2014 on Standards are pretty low +3
#17 - Picture 09/29/2014 on Psychoo choo 0
#274 - damn straight achmed.  [+] (2 new replies) 09/29/2014 on Whore. I got nothing for a... +6
User avatar #275 - deathspawn (09/29/2014) [-]
Bin Laden*
#382 - thefates (09/30/2014) [-]
Shut up hadesreincarnation.
#512 - probably because you didnt ******* do your job.  [+] (1 new reply) 09/26/2014 on addy's ban report 0
User avatar #821 - blokrokker (09/27/2014) [-]
That's probably exactly it, actually. I got busy working on my thesis over the summer, and I probably stopped being a regular user during the time. Or at least, not enough to stay being a mod (you get demodded after seven days of inactivity, iirc)
#210 - SJW supporter 09/26/2014 on rename anonymous 9/26 0
#18 - not rolling exactly but tiny veins that if you arent dot on wi… 09/26/2014 on How Punny 0
#17 - about a year or so ish 09/26/2014 on How Punny +1
#3254 - we shall see  [+] (1 new reply) 09/25/2014 on sweetellie's profile 0
#3255 - sweetellie (09/25/2014) [-]
we shaaall~
#5 - we now use the butterflies. If you freak out getting poked by …  [+] (4 new replies) 09/25/2014 on How Punny +4
User avatar #12 - juanlove (09/26/2014) [-]
Dude, so strange how people prefer the butterfly. I always chuckle when people request it instead of the Vac. How long you been pokin' people?
User avatar #17 - vgamefrk (09/26/2014) [-]
about a year or so ish
#15 - rainyeyes (09/26/2014) [-]
**rainyeyes rolled image**

not sure of drug addict

or medical professional...
User avatar #16 - juanlove (09/26/2014) [-]
WhyNotBoth.jpg
#3252 - I dont know. It can get pretty rough.  [+] (3 new replies) 09/25/2014 on sweetellie's profile 0
#3253 - sweetellie (09/25/2014) [-]
Well maybe I can handle it, I dunno c: haha!
#3254 - vgamefrk (09/25/2014) [-]
we shall see
#3255 - sweetellie (09/25/2014) [-]
we shaaall~
#3250 - going pretty good! I've felt like harassing you some more so h…  [+] (5 new replies) 09/25/2014 on sweetellie's profile 0
#3251 - sweetellie (09/25/2014) [-]
glad to hear it! Gosh, harassment? Bring it on lol
#3252 - vgamefrk (09/25/2014) [-]
I dont know. It can get pretty rough.
#3253 - sweetellie (09/25/2014) [-]
Well maybe I can handle it, I dunno c: haha!
#3254 - vgamefrk (09/25/2014) [-]
we shall see
#3255 - sweetellie (09/25/2014) [-]
we shaaall~
#3248 - Hey! Its been a while since I've talked to you on fj! how are …  [+] (7 new replies) 09/25/2014 on sweetellie's profile 0
#3249 - sweetellie (09/25/2014) [-]
It has, hasn't it! Things have been going great thanks, mr, how've things been for you? ^^
#3250 - vgamefrk (09/25/2014) [-]
going pretty good! I've felt like harassing you some more so here I am!
#3251 - sweetellie (09/25/2014) [-]
glad to hear it! Gosh, harassment? Bring it on lol
#3252 - vgamefrk (09/25/2014) [-]
I dont know. It can get pretty rough.
#3253 - sweetellie (09/25/2014) [-]
Well maybe I can handle it, I dunno c: haha!
#3254 - vgamefrk (09/25/2014) [-]
we shall see
#3255 - sweetellie (09/25/2014) [-]
we shaaall~
#2 - Picture 09/25/2014 on Shots fired +5
#2 - I love it. I have one at work. Great distraction topic for the…  [+] (9 new replies) 09/25/2014 on How Punny +12
#13 - tailsx (09/26/2014) [-]
Have you ever dealt with someone who has rolling veins
User avatar #18 - vgamefrk (09/26/2014) [-]
not rolling exactly but tiny veins that if you arent dot on will shift over
#4 - juanlove (09/25/2014) [-]
Bitches can't handle the Vacutainer.
#5 - vgamefrk (09/25/2014) [-]
we now use the butterflies. If you freak out getting poked by one of these fruity looking things you may need to go see a doctor. oh wait..
User avatar #12 - juanlove (09/26/2014) [-]
Dude, so strange how people prefer the butterfly. I always chuckle when people request it instead of the Vac. How long you been pokin' people?
User avatar #17 - vgamefrk (09/26/2014) [-]
about a year or so ish
#15 - rainyeyes (09/26/2014) [-]
**rainyeyes rolled image**

not sure of drug addict

or medical professional...
User avatar #16 - juanlove (09/26/2014) [-]
WhyNotBoth.jpg
#3 - juanlove has deleted their comment.
#7 - Comment deleted 09/25/2014 on cup holder 0
[ 211 Total ]
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 63902 / Total items point value: 136211
[ 168 items Total ]

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)