x
Click to expand

varzens

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:6/13/2011
Last Login:5/16/2015
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 4 total,  18 ,  14
Comment Thumbs: 25 total,  121 ,  96
Content Level Progress: 13.55% (8/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 52.72% (29/55)
Level 0 Comments: Untouched account → Level 1 Comments: New Here
Subscribers:0
Content Views:2363
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:54
FJ Points:29

Funny Pictures

YouTube Videos

  • Views: 523
    Thumbs Up 0 Thumbs Down 5 Total: -5
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 05/13/13
    RBE RBE

latest user's comments

#65 - Nope, you are wrong. 8 billion is 5 billion away from 3 billio… 09/14/2013 on Face palm extreme 0
#684 - Queluz, Lisbon, Portugal. You can put my username 07/05/2013 on Map 0
#89 - Don't feed the troll 06/13/2013 on Freddie Mercury +2
#319 - Talk about being extremist. You're actually missing the point.… 06/13/2013 on BITCH +1
#199 - If the cops knew she was gonna do it, keep her from doing it, … 06/13/2013 on BITCH 0
#42 - Wow, a girl hitting the officer's shin with her big toe is rea…  [+] (10 new replies) 06/12/2013 on BITCH -28
User avatar #108 - bogbean (06/12/2013) [-]
What the fuck is wrong with you?
#75 - fukyu (06/12/2013) [-]
if she can't handle the repercussions then she should have kicked him. bitch hits me i am gonna knock her the fuck out. don't start no shit, won't be no shit.
User avatar #61 - morstactica (06/12/2013) [-]
Read the full story. She had been physically assaulting officers before that.
#199 - varzens (06/13/2013) [-]
If the cops knew she was gonna do it, keep her from doing it, just put some hand cuffs on her ankles ffs. How much of a coward can he be to kick somebody in the head when they have their hands behind their back? And how can people think that this is ok? How can you legitimize this police officer disgusting and brutal action? And the other guy saying media propaganda is making people hate cops, all I can say is: when what was described in the book "1984" becomes real, maybe you'll think "you know what, maybe the propaganda was the other way around". It's already started, let's see if people open their eyes in time
#172 - anonymous (06/12/2013) [-]
and that makes officer retaliation legal?
I'm no law expert, but no.
#59 - anonymous (06/12/2013) [-]
They're Fascists. Dictionary definition fascists. They're the ones lining up to cheer when the cops are beating up political protesters (dirty hippies). Applauding when they're curb stomping black kids for walking in the wrong neighborhoods. Cheering on George Zimmerman for putting Treyvon Martin in his place.

Just straight kick-down kiss-up slaves to authority.
#106 - mclevantwo (06/12/2013) [-]
LOL Trayvon Martin was a gang banging piece of shit, who attacked George Zimmerman, as is evidenced by the fact every witness has corroborated his story, his face was fucking almost knocked in, and Trayvon was shot from <1 in. away from the actual gun. Read your facts before generalizing my friend. And yeah, a lot of cops might be assholes, but in reality most aren't. Media propaganda is the main cause of hatred for police. If you only hear the negative things, you're only going to think negatively.
#109 - mclevantwo (06/12/2013) [-]
Oh and Zimmerman called the police before shooting requesting an officer be sent to the scene, and if you hear the non-edited police tapes, you'll learn that Zimmerman had no intentions of interacting with Trayvon, but merely was suspicious of his behavior.
User avatar #99 - vocaloidseeu (06/12/2013) [-]
Wow, you really do sound like a N. Korean
User avatar #96 - sanguinesolitude (06/12/2013) [-]
i'm not a fan of police brutality. But you getting kicked for being a stupid cunt i approve of.
#701 - Get a "spoiler" button 06/08/2013 on Make suggestions for FJ 0
#19 - Apparently people don't know what emocore actually is... LOL 06/06/2013 on fucking emo bands -1
#8 - Oh no, I'm so offended... Why is BMTH emo? I don't mi…  [+] (2 new replies) 06/05/2013 on fucking emo bands +1
#16 - zeedeveel (06/06/2013) [-]
Probably because they're whiny transgendered bitches... Three things associated with Emo.
#19 - varzens (06/06/2013) [-]
Apparently people don't know what emocore actually is... LOL
#4 - Bring Me The Horizon = Emo? Bwahahahahahahahah  [+] (4 new replies) 06/05/2013 on fucking emo bands +2
#5 - anonymous (06/05/2013) [-]
varzens = butthurt about listening to shitty emo bands?

Bwahahahaha
#8 - varzens (06/05/2013) [-]
Oh no, I'm so offended...

Why is BMTH emo? I don't mind if you call them shitty, that's just, like, your opinion, man.
#16 - zeedeveel (06/06/2013) [-]
Probably because they're whiny transgendered bitches... Three things associated with Emo.
#19 - varzens (06/06/2013) [-]
Apparently people don't know what emocore actually is... LOL
[ 54 Total ]

items

Total unique items point value: 1578 / Total items point value: 10691
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#1 - jonsnowiskill (06/04/2013) [-]
Hey hey hey guess what
Jon Snow gets kill
#2 to #1 - varzens (06/04/2013) [-]
You're hilarious!!!! **** YOU!!!!
 Friends (0)