x
Click to expand

trollkidsenior

Rank #18092 on Subscribers
trollkidsenior Avatar Level 218 Content: Comedic Genius
Offline
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:5/12/2011
Last Login:3/03/2015
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 18898 total,  22737 ,  3839
Comment Thumbs: 959 total,  1221 ,  262
Content Level Progress: 88.5% (885/1000)
Level 218 Content: Comedic Genius → Level 219 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 10% (1/10)
Level 195 Comments: Anon Annihilator → Level 196 Comments: Anon Annihilator
Subscribers:4
Content Views:796222
Times Content Favorited:1394 times
Total Comments Made:367
FJ Points:9858
Favorite Tags: THESE ARE TAGS (4) | tags (3) | These (2)

latest user's comments

#104 - Dunno why, but when I saw the letter "D". I automati…  [+] (1 new reply) 10/24/2012 on Gay Test +10
User avatar #107 - IamTROGDOR (10/24/2012) [-]
K i'm not the only one...
#39 - Matthew Gray Gubler <3  [+] (1 new reply) 10/20/2012 on I didn't choose the Thug... +19
#49 - cherokeeirish (10/20/2012) [-]
#56 - Not sure if comic is purposely bad or OP is just a giant faggot 10/10/2012 on Strawberry shampoo +6
#69 - mfw this content 10/10/2012 on The day I saved a childhood +1
#165 - They should have prayed to Bill Cosby 10/10/2012 on Parenting +2
#6 - Both are stupid. OP wouldnt have been old enough to go. Oldest… 10/07/2012 on Facebook (1) +2
#1382796 - Both excellent episodes! It's usually hard for me to choos… 10/04/2012 on Autism Board +1
#1382779 - Favorite episode thread? **** yes, favorite e…  [+] (2 new replies) 10/04/2012 on Autism Board +1
#1382788 - apatheticdemon has deleted their comment.
#1382786 - takeaseat (10/04/2012) [-]
Cutie mark chronicles.
#22 - No problem  [+] (1 new reply) 09/30/2012 on why u so ugly +1
User avatar #28 - blargedyblarg (09/30/2012) [-]
what if that was his jizz
#20 - 9/10  [+] (3 new replies) 09/30/2012 on why u so ugly +1
#21 - theluppijackal (09/30/2012) [-]
Thank you sir
#22 - trollkidsenior (09/30/2012) [-]
No problem
User avatar #28 - blargedyblarg (09/30/2012) [-]
what if that was his jizz
#2639 - Woo! 09/29/2012 on blartonfairweather's profile 0
#24 - This gif never scares me...until I'm ******* driv… 09/28/2012 on Where is this from 0
#23 - Picture 09/28/2012 on morbid for johnny 0
#104 - This gif is posted so often, but I get the ******* … 09/28/2012 on Creepy as Shit 0
#5 - Morbid channel needs more of this sort of thing. Very creepy. … 09/28/2012 on Greed +15
#49 - Picture 09/27/2012 on Pukker Dem Lips Gurl 0
#41 - My god, OP, you have no idea how long I've been waiting to use…  [+] (2 new replies) 09/27/2012 on Pukker Dem Lips Gurl +4
#47 - poopyloopy (09/27/2012) [-]
#49 - trollkidsenior (09/27/2012) [-]
#21 - This image is relevant to any picture.  [+] (1 new reply) 09/27/2012 on Happy birthday! +2
User avatar #36 - paperxgangsta (09/27/2012) [-]
wat
#81 - Picture 09/27/2012 on 4chan stikes again +5
#198 - Actually, if you read the books, Harry cares about other peopl… 09/27/2012 on Your move, Harry +3
#2601 - Okay, so pretty much the comic would have a main male characte…  [+] (2 new replies) 09/27/2012 on blartonfairweather's profile 0
User avatar #2605 - blartonfairweather (09/29/2012) [-]
Alright, I will try to make it for ya! ^^
User avatar #2639 - trollkidsenior (09/29/2012) [-]
Woo!
#2590 - Hey! Can you draw me a comic?  [+] (4 new replies) 09/26/2012 on blartonfairweather's profile 0
User avatar #2594 - blartonfairweather (09/26/2012) [-]
I suppose...what do you want it to be about? c:
User avatar #2601 - trollkidsenior (09/27/2012) [-]
Okay, so pretty much the comic would have a main male character visiting his mother in the hospital. The mother has cancer, so the character comes with flowers.
And then it shows the mom's face like "she wants to fuck" but it says "he wants to fuck"
Lol, just thought of this today, thought it would be funny
User avatar #2605 - blartonfairweather (09/29/2012) [-]
Alright, I will try to make it for ya! ^^
User avatar #2639 - trollkidsenior (09/29/2012) [-]
Woo!
#19 - "recipes" don't lie to us OP we know  [+] (4 new replies) 09/26/2012 on Looking for recipes... +11
User avatar #32 - berentzen (09/26/2012) [-]
hr hr hr
#24 - derpypotato (09/26/2012) [-]
#23 - lukedempsey has deleted their comment.
#20 - Cheesestyk (09/26/2012) [-]
We ALL know.
#178 - Picture 09/26/2012 on A new gif for FJ +6
#20 - I love ham 09/26/2012 on Woops +1

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1300
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#1 - blartonfairweather (08/01/2012) [-]
How ya doin', mate?
How ya doin', mate?
User avatar #2 to #1 - trollkidsenior (08/01/2012) [-]
Great dude! How are you?
#3 to #2 - trollkidsenior (08/01/2012) [-]
that pic is in my reaction folder now
that pic is in my reaction folder now
#4 to #3 - blartonfairweather (08/01/2012) [-]
Ah, well that is great! :D I too am doing great :)

And YOUR picture is now in my reaction folder, haha I like that pic :3
#5 to #4 - trollkidsenior (08/01/2012) [-]
My reaction folder is HUUUUUGE
#6 to #5 - blartonfairweather (08/01/2012) [-]
Same here brroo, I got I think 4358 pictures :3   
   
What chu got?
Same here brroo, I got I think 4358 pictures :3

What chu got?
#7 to #6 - trollkidsenior (08/01/2012) [-]
Damn, too much to count, lol   
BTW you should totally give me a shout out in your next comic. Your comics are hilarious btw
Damn, too much to count, lol
BTW you should totally give me a shout out in your next comic. Your comics are hilarious btw
 Friends (0)