Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

timelordx    

timelordx Avatar Level 211 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to timelordx Block timelordx Invite timelordx to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Age: 22
Date Signed Up:6/23/2012
Last Login:4/30/2013
Location:that one place
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 25 total,  45 ,  20
Comment Thumbs: 1165 total,  1428 ,  263
Content Level Progress: 45.76% (27/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 18% (9/50)
Level 211 Comments: Comedic Genius → Level 212 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Content Views:7624
Times Content Favorited:2 times
Total Comments Made:809
FJ Points:1273

latest user's comments

#9 - Picture 08/17/2012 on Homestuck OC +2
#64 - Thank you anon! 08/17/2012 on Mute characters? 0
#43 - What!?! why didn't I know of this!  [+] (2 new replies) 08/17/2012 on Mute characters? 0
#63 - anonymous (08/17/2012) [-]
Haha, Anon has more info.

It's called the "Sex and the City" ending.

Marle and Lucca comment on the boys in the series, like who's "their type" and stuff.

Then Crono comes in and tells them to cut it out. c:
#64 - timelordx (08/17/2012) [-]
Thank you anon!
#107 - Dafuq! 08/17/2012 on Adults Only Slide 0
#154 - I'm not sure what I just saw,but I like it 08/16/2012 on Well... 0
#188 - Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but … 08/16/2012 on timelordx's profile 0
#186 - I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!  [+] (2 new replies) 08/10/2012 on timelordx's profile 0
#187 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
#188 - timelordx (08/16/2012) [-]
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a shit
#184 - So, whats up?  [+] (4 new replies) 08/10/2012 on timelordx's profile 0
#185 - legitimacy (08/10/2012) [-]
About time for a greeting. I'm doing smashing. And yourself?
#186 - timelordx (08/10/2012) [-]
I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!
#187 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
#188 - timelordx (08/16/2012) [-]
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a shit
#182 - BeEtTeR mAn Won.  [+] (6 new replies) 08/10/2012 on timelordx's profile 0
#183 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#184 - timelordx (08/10/2012) [-]
So, whats up?
#185 - legitimacy (08/10/2012) [-]
About time for a greeting. I'm doing smashing. And yourself?
#186 - timelordx (08/10/2012) [-]
I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!
#187 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
#188 - timelordx (08/16/2012) [-]
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a shit
#180 - ran out of doctor party gifs so heres gamzee  [+] (8 new replies) 08/10/2012 on timelordx's profile 0
#181 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I'm just getting started :D
#182 - timelordx (08/10/2012) [-]
BeEtTeR mAn Won.
#183 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#184 - timelordx (08/10/2012) [-]
So, whats up?
#185 - legitimacy (08/10/2012) [-]
About time for a greeting. I'm doing smashing. And yourself?
#186 - timelordx (08/10/2012) [-]
I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!
#187 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
#188 - timelordx (08/16/2012) [-]
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a shit
#178 - Picture  [+] (10 new replies) 08/10/2012 on timelordx's profile 0
#179 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#180 - timelordx (08/10/2012) [-]
ran out of doctor party gifs so heres gamzee
#181 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I'm just getting started :D
#182 - timelordx (08/10/2012) [-]
BeEtTeR mAn Won.
#183 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#184 - timelordx (08/10/2012) [-]
So, whats up?
#185 - legitimacy (08/10/2012) [-]
About time for a greeting. I'm doing smashing. And yourself?
#186 - timelordx (08/10/2012) [-]
I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!
#187 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
#188 - timelordx (08/16/2012) [-]
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a shit
#176 - Onward!  [+] (12 new replies) 08/10/2012 on timelordx's profile 0
#177 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#178 - timelordx (08/10/2012) [-]
#179 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#180 - timelordx (08/10/2012) [-]
ran out of doctor party gifs so heres gamzee
#181 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I'm just getting started :D
#182 - timelordx (08/10/2012) [-]
BeEtTeR mAn Won.
#183 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#184 - timelordx (08/10/2012) [-]
So, whats up?
#185 - legitimacy (08/10/2012) [-]
About time for a greeting. I'm doing smashing. And yourself?
#186 - timelordx (08/10/2012) [-]
I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!
#187 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
#188 - timelordx (08/16/2012) [-]
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a shit
#173 - Congrats, It doesn't surprise me, for I only use tenth doctor pics.  [+] (15 new replies) 08/10/2012 on timelordx's profile 0
#174 - legitimacy (08/10/2012) [-]
Similar... Kind of..
#175 - legitimacy (08/10/2012) [-]
Party thread?
#176 - timelordx (08/10/2012) [-]
Onward!
#177 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#178 - timelordx (08/10/2012) [-]
#179 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#180 - timelordx (08/10/2012) [-]
ran out of doctor party gifs so heres gamzee
#181 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I'm just getting started :D
#182 - timelordx (08/10/2012) [-]
BeEtTeR mAn Won.
#183 - legitimacy (08/10/2012) [-]
#184 - timelordx (08/10/2012) [-]
So, whats up?
#185 - legitimacy (08/10/2012) [-]
About time for a greeting. I'm doing smashing. And yourself?
#186 - timelordx (08/10/2012) [-]
I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!
#187 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
#188 - timelordx (08/16/2012) [-]
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a shit
#170 - But thats Gamzee  [+] (1 new reply) 08/10/2012 on timelordx's profile 0
#171 - legitimacy (08/10/2012) [-]
Finally I've found you online. Yes I know this but it's the only homestuck picture I had.. Other than this.. Enjoy :3
#69 - I forgot why I was calling you awesome! 08/10/2012 on tvibe's profile 0
#52 - CoNgRaTs! 08/10/2012 on tomowrath's profile 0
#19 - Quite well, reading homestuck and such.  [+] (1 new reply) 08/09/2012 on walrusnipples's profile 0
#20 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
i don't think i ever heard of said book
#78 - Picture 08/09/2012 on ride 'em 0
#17 - So how've you been?  [+] (3 new replies) 08/09/2012 on walrusnipples's profile 0
#18 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
pretty good lately which is different from my normal routine. How about yourself?
#19 - timelordx (08/09/2012) [-]
Quite well, reading homestuck and such.
#20 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
i don't think i ever heard of said book
#14 - Well played.  [+] (6 new replies) 08/09/2012 on walrusnipples's profile 0
User avatar #15 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
thank you, thank you
#17 - timelordx (08/09/2012) [-]
So how've you been?
#18 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
pretty good lately which is different from my normal routine. How about yourself?
#19 - timelordx (08/09/2012) [-]
Quite well, reading homestuck and such.
#20 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
i don't think i ever heard of said book
#16 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
forgot the gif
#12 - Picture  [+] (8 new replies) 08/09/2012 on walrusnipples's profile 0
#13 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
#14 - timelordx (08/09/2012) [-]
Well played.
User avatar #15 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
thank you, thank you
#17 - timelordx (08/09/2012) [-]
So how've you been?
#18 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
pretty good lately which is different from my normal routine. How about yourself?
#19 - timelordx (08/09/2012) [-]
Quite well, reading homestuck and such.
#20 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
i don't think i ever heard of said book
#16 - walrusnipples (08/09/2012) [-]
forgot the gif
#3 - Picture  [+] (2 new replies) 08/09/2012 on 12 trolls of chirstmas 0
#4 - sammilolz (08/10/2012) [-]
#5 - palokomedios (09/02/2012) [-]
This shit. Stop it.
#9 - Yeah...I know exactly where you are from your in depth description  [+] (1 new reply) 08/09/2012 on pantalkamon's profile 0
#10 - pantalkamon (08/09/2012) [-]
SORRY! D: It's been a few months. I think. Or a year.
#7 - how far did you get?  [+] (3 new replies) 08/09/2012 on pantalkamon's profile 0
#8 - pantalkamon (08/09/2012) [-]
Ummm......
The guy went outside and did shit.. I don't' remember. It's been a while. lol.
He was talking with his girlyfriend...
#9 - timelordx (08/09/2012) [-]
Yeah...I know exactly where you are from your in depth description
#10 - pantalkamon (08/09/2012) [-]
SORRY! D: It's been a few months. I think. Or a year.
#5 - Yeah it's not for everyone, very confusing, but once you get y…  [+] (5 new replies) 08/09/2012 on pantalkamon's profile 0
#6 - pantalkamon (08/09/2012) [-]
I never got to the trolls. When I started seeing them, and people were saying they were from homestuck, I was confused as hell. lol
#7 - timelordx (08/09/2012) [-]
how far did you get?
#8 - pantalkamon (08/09/2012) [-]
Ummm......
The guy went outside and did shit.. I don't' remember. It's been a while. lol.
He was talking with his girlyfriend...
#9 - timelordx (08/09/2012) [-]
Yeah...I know exactly where you are from your in depth description
#10 - pantalkamon (08/09/2012) [-]
SORRY! D: It's been a few months. I think. Or a year.

Comments(196):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #214 - legitimacy (05/02/2013) [-]
Been a while.
Again...
Went on my page and saw text from both of us that was white.
Made me feel like chatting.
What do you think of the rest of season 7 so far? (Companion, Doctor, Enemies, Destinations, Everything else)
Also, how's it going?
Damn 1724 more character to go..
User avatar #208 - legitimacy (10/08/2012) [-]
Been a while.
User avatar #209 to #208 - timelordx (10/08/2012) [-]
Yeah it has, hey man, what's up?
#210 to #209 - legitimacy (10/08/2012) [-]
Hung out with a friend all day at his family reunion. Best part of it? They were all trolls and doctor who fans. Was ******* awesome.
The newest season (7?) is the dumbest season ever. Most of it made no sense and the only good parts were the beginning and end.
What did you think of it? How are you?
Damn 1666 more characters to go..
#211 to #210 - timelordx (10/08/2012) [-]
Yeah, i hope they get their 						****					 together for the rest of season 7. I've been okay i guess, Sorry i didn't reply. I fell asleep
Yeah, i hope they get their **** together for the rest of season 7. I've been okay i guess, Sorry i didn't reply. I fell asleep
#212 to #211 - legitimacy (10/10/2012) [-]
I can't blame you. I just woke up.
I can't blame you. I just woke up.
#189 - walrusnipples (08/20/2012) [-]
Hello timelordx my old friend, I have a question and I thought you'd be the best person to ask.
#190 to #189 - timelordx (08/20/2012) [-]
shoot
shoot
#191 to #190 - walrusnipples (08/20/2012) [-]
Well I started watching Doctor Who again, I never finished season 1, and at the end he talks to Rose about how Timelords can cheat death and **** , so he "transforms" into the next doctor who is David Tennant, but how can that be if David Tennant is also the tenth doctor?
#192 to #191 - walrusnipples (08/20/2012) [-]
Damn I feel stupid, I just realized I download season 1 from tpb and it said it was season 1. So the whole time I have been watching it was really it was the 9th doctor, sorry about that.
User avatar #193 to #192 - timelordx (08/20/2012) [-]
Don't worry about it I was confused at first too
#172 - legitimacy (08/10/2012) [-]
It's taken a while but I think I might finally have a folder of doctor who larger than you.
#173 to #172 - timelordx (08/10/2012) [-]
Congrats, It doesn't surprise me, for I only use tenth doctor pics.
Congrats, It doesn't surprise me, for I only use tenth doctor pics.
#174 to #173 - legitimacy (08/10/2012) [-]
Similar... Kind of..
Similar... Kind of..
#175 to #174 - legitimacy (08/10/2012) [-]
Party thread?
Party thread?
#176 to #175 - timelordx (08/10/2012) [-]
Onward!
Onward!
#180 to #179 - timelordx (08/10/2012) [-]
ran out of doctor party gifs so heres gamzee
ran out of doctor party gifs so heres gamzee
#181 to #180 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I'm just getting started :D
I'm just getting started :D
#182 to #181 - timelordx (08/10/2012) [-]
BeEtTeR mAn Won.
BeEtTeR mAn Won.
#184 to #183 - timelordx (08/10/2012) [-]
So, whats up?
So, whats up?
#185 to #184 - legitimacy (08/10/2012) [-]
About time for a greeting. I'm doing smashing. And yourself?
About time for a greeting. I'm doing smashing. And yourself?
#186 to #185 - timelordx (08/10/2012) [-]
I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!
I'm so happy, just got a new bong! to replace my broken one!
#187 to #186 - legitimacy (08/10/2012) [-]
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
I just a gamzee shirt for my friend and a karkat shirt for myself. I've notice you've gotten pretty into homestuck.
#188 to #187 - timelordx (08/16/2012) [-]
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a 						****
Yeah... I'm completely hooked, sorry about not responding but my internet took a ****
#167 - legitimacy (08/08/2012) [-]
Found it!   
Not in color though.. Damn.
Found it!
Not in color though.. Damn.
#168 to #167 - timelordx (08/09/2012) [-]
cool.
cool.
#169 to #168 - legitimacy (08/09/2012) [-]
Karkat is best troll.
#170 to #169 - timelordx (08/10/2012) [-]
But thats Gamzee
But thats Gamzee
#171 to #170 - legitimacy (08/10/2012) [-]
Finally I've found you online. Yes I know this but it's the only homestuck picture I had.. Other than this.. Enjoy :3
Finally I've found you online. Yes I know this but it's the only homestuck picture I had.. Other than this.. Enjoy :3
User avatar #144 - timelordx (08/02/2012) [-]
[url deleted]
User avatar #145 to #144 - timelordx (08/02/2012) [-]
**** http://mspaintadventures. com/?s=6&p=004875
User avatar #194 to #145 - walrusnipples (08/20/2012) [-]
just thought I'd share
mspaintadventures.com/?s=6&p=004875
when posting link take out the "http://" in there and it won't get deleted
User avatar #195 to #194 - timelordx (08/20/2012) [-]
Thanks bro
User avatar #124 to #123 - timelordx (08/02/2012) [-]
Dude, I cannot even begin to express how Awesome that is. That is ******* cool! did you make the whole thing?
User avatar #126 to #125 - timelordx (08/02/2012) [-]
You're like best friend status now. You're my best friend now, and there's nothing you can do about it! XD
User avatar #128 to #127 - timelordx (08/02/2012) [-]
that concert was amazing dude! what's up?
User avatar #129 to #128 - thetimelord (08/02/2012) [-]
nothing much
User avatar #130 to #129 - timelordx (08/02/2012) [-]
That's exiting Doctor!
User avatar #132 to #131 - timelordx (08/02/2012) [-]
Dude, have you made anything else?
#134 to #133 - timelordx (08/02/2012) [-]
This is my legit reaction! XD
User avatar #135 to #134 - thetimelord (08/02/2012) [-]
its my avatar now :3
#136 to #135 - timelordx (08/02/2012) [-]
His nipples look like milk duds. :3
#138 to #137 - timelordx (08/02/2012) [-]
Sorry man, thats really random, but honestly I'm.....
#139 to #138 - thetimelord (08/02/2012) [-]
yay happiness
yay happiness
User avatar #140 to #139 - timelordx (08/02/2012) [-]
Do you toke bro?
User avatar #141 to #140 - thetimelord (08/02/2012) [-]
used to
User avatar #142 to #141 - timelordx (08/02/2012) [-]
Why'd ya stop? job?
User avatar #143 to #142 - thetimelord (08/02/2012) [-]
airforce :/
#116 - thetimelord (08/01/2012) [-]
quick, times, into the tardis
quick, times, into the tardis
#118 to #116 - timelordx (08/01/2012) [-]
Onward! CaN gAmZeE cOmE tOo?!?
Onward! CaN gAmZeE cOmE tOo?!?
#120 to #119 - timelordx (08/01/2012) [-]
haha, aH wElL i TrIeD, I see you have re aquired your laptop
haha, aH wElL i TrIeD, I see you have re aquired your laptop
User avatar #122 to #121 - timelordx (08/01/2012) [-]
'Fraid I am still without mine :(
User avatar #95 - thetimelord (08/01/2012) [-]
TIMES! *hugs* :3
User avatar #96 to #95 - timelordx (08/01/2012) [-]



*Blinks awkwardly at random hug assault* Did ya get your laptop?






User avatar #97 to #96 - thetimelord (08/01/2012) [-]
Should be getting it here soon, when my god damn roommate gets home
User avatar #98 to #97 - timelordx (08/01/2012) [-]
alright, even if you did have it we couldn't have a proper timelord to timelord conversation, you see, I'm not on my computer :/
User avatar #99 to #98 - thetimelord (08/01/2012) [-]
I knew something was wrong with this picture
User avatar #100 to #99 - timelordx (08/01/2012) [-]
Yeah, I'm staying at my friends house because we're going to the concert together. SO EXITED!
User avatar #101 to #100 - thetimelord (08/01/2012) [-]
I'm gonna be drawing, because I'm starting an ask tumblr
User avatar #102 to #101 - timelordx (08/01/2012) [-]
Dude, that's awesome! whats it called?
User avatar #103 to #102 - thetimelord (08/01/2012) [-]
Ask-5thdoctorwhooves
User avatar #104 to #103 - timelordx (08/01/2012) [-]
Is it up yet? I'll follow!
User avatar #105 to #104 - thetimelord (08/01/2012) [-]
Not yet, have to get my laptop back, and a drawing tablet
User avatar #106 to #105 - timelordx (08/01/2012) [-]
Okay, hit me up when ya got it running XD
User avatar #107 to #106 - thetimelord (08/01/2012) [-]
Ya I have a tablet around here somewhere
User avatar #108 to #107 - timelordx (08/01/2012) [-]
hOnK HoNk :o)
#110 to #109 - timelordx (08/01/2012) [-]
It's what a character on Homestuck says. his name is GaMzEe
#111 to #110 - thetimelord (08/01/2012) [-]
cool, i edited this
#112 to #111 - timelordx (08/01/2012) [-]
dUdE ThAtS lIkE mIrAcLe LeveL aWeSoMe!
dUdE ThAtS lIkE mIrAcLe LeveL aWeSoMe!
User avatar #113 to #112 - thetimelord (08/01/2012) [-]
thank ya :D
#114 to #113 - timelordx (08/01/2012) [-]
iT's WhAt I dO, hAvE a NiCe 						************					 DaY bRo!
iT's WhAt I dO, hAvE a NiCe ************ DaY bRo!
User avatar #115 to #114 - thetimelord (08/01/2012) [-]
lol K
#93 - legitimacy (07/31/2012) [-]
http://www. funnyjunk.com/channel/doctor-who/Party/tgucGgt/\   
Go here for about 30-40 Doctor Who gifs   
Delete the space..
http://www. funnyjunk.com/channel/doctor-who/Party/tgucGgt/\
Go here for about 30-40 Doctor Who gifs
Delete the space..
User avatar #94 to #93 - legitimacy (07/31/2012) [-]
****
http://www.funnyjunk. com/channel/doctor-who/Party/tgucGgt/
User avatar #79 - thetimelord (07/30/2012) [-]
Hey times
#80 to #79 - timelordx (07/30/2012) [-]
Hello Cinco de doctor
Hello Cinco de doctor
User avatar #81 to #80 - thetimelord (07/30/2012) [-]
What's up?
User avatar #82 to #81 - timelordx (07/30/2012) [-]
Sitting on my ass Reading Homestuck, you?
User avatar #83 to #82 - thetimelord (07/30/2012) [-]
Laying on my bed, sick, talking to someone awesome, and watching breaking bad
User avatar #84 to #83 - timelordx (07/31/2012) [-]
Dude, Guess what.
User avatar #85 to #84 - thetimelord (07/31/2012) [-]
What?
#86 to #85 - timelordx (07/31/2012) [-]
I'm going to an Iron Maiden concert on Wednesday!
I'm going to an Iron Maiden concert on Wednesday!
User avatar #87 to #86 - thetimelord (07/31/2012) [-]
Sweetness, hope to god they play the trooper there
#88 to #87 - timelordx (07/31/2012) [-]
That or Face in the sand, sadly I can't find a song list for it, The're one of those bands that just do their songs in a random ass order
That or Face in the sand, sadly I can't find a song list for it, The're one of those bands that just do their songs in a random ass order
User avatar #89 to #88 - thetimelord (07/31/2012) [-]
Yesh
#90 to #89 - timelordx (07/31/2012) [-]
Dude, I'm looking at pictures from the tour, So. much. awesome.
Dude, I'm looking at pictures from the tour, So. much. awesome.
User avatar #91 to #90 - thetimelord (07/31/2012) [-]
Have fun broda
#92 to #91 - timelordx (07/31/2012) [-]
Hey man, I'm gonna take a shower. We'll talk later
Hey man, I'm gonna take a shower. We'll talk later
User avatar #58 - thetimelord (07/30/2012) [-]
Hey dere
#59 to #58 - timelordx (07/30/2012) [-]
Well, hello there
Well, hello there
User avatar #60 to #59 - thetimelord (07/30/2012) [-]
I do like your name
#61 to #60 - timelordx (07/30/2012) [-]
I like yours too.
I like yours too.
User avatar #62 to #61 - thetimelord (07/30/2012) [-]
And I see your mascot is the 10th mines 5th
#63 to #62 - timelordx (07/30/2012) [-]
Wait, fifth Doctor..... Hey, I've seen you around here!
Wait, fifth Doctor..... Hey, I've seen you around here!
User avatar #64 to #63 - thetimelord (07/30/2012) [-]
Where
#65 to #64 - timelordx (07/30/2012) [-]
It was while back in a random thread, You were having a conversation with that green pony character
It was while back in a random thread, You were having a conversation with that green pony character
User avatar #66 to #65 - thetimelord (07/30/2012) [-]
Oh okay, it's good to know
4th=11th
5th=10th
6th=9th
:3 realization
User avatar #67 to #66 - timelordx (07/30/2012) [-]
haha, actually when I think back on it, you may have more or less inspired me to do this!

Thank you Doctor
User avatar #68 to #67 - thetimelord (07/30/2012) [-]
Not a problem doctor, it puts a smile on my face knowing that I inspired someone
User avatar #70 to #69 - thetimelord (07/30/2012) [-]
I wish I had my Lappy to post 5th doctor pics and no your are awesome
#71 to #70 - timelordx (07/30/2012) [-]
Yeah I was wondering why you weren't. what happened to it?
Yeah I was wondering why you weren't. what happened to it?
User avatar #72 to #71 - thetimelord (07/30/2012) [-]
Well it kinda fell out of my hands and the screen broke, but I'm getting it back tomorrow, and I wouldve responded faster, but I was making food :3
#73 to #72 - timelordx (07/30/2012) [-]
That's funny, when you didn't respond I went and made a sandvich
That's funny, when you didn't respond I went and made a sandvich
User avatar #74 to #73 - thetimelord (07/30/2012) [-]
Sweet rassilon, I'm eating a fajita L:3
#75 to #74 - timelordx (07/30/2012) [-]
sauce?
sauce?
User avatar #76 to #75 - thetimelord (07/30/2012) [-]
That's funny and salsa+fajita=yummiest thing in da world
User avatar #77 to #76 - timelordx (07/30/2012) [-]
Yeah. Hey man got to go
User avatar #78 to #77 - thetimelord (07/30/2012) [-]
I'll miss you my favorite timelord :3
#48 - legitimacy (07/29/2012) [-]
I'm scared to go to the Olympics...
Black girl might draw me away.
#49 to #48 - timelordx (07/29/2012) [-]
haha, Enjoying Doctor who? I got to Act six of homestuck!
haha, Enjoying Doctor who? I got to Act six of homestuck!
#50 to #49 - legitimacy (07/30/2012) [-]
You are a god for getting that far that quickly.   
And yes, I can't get enough doctor who XD   
Hopefully you caught the doctor who reference in my first comment..
You are a god for getting that far that quickly.
And yes, I can't get enough doctor who XD
Hopefully you caught the doctor who reference in my first comment..
#51 to #50 - timelordx (07/30/2012) [-]
Of course I noticed the reference, thats one of my favorite episodes
Of course I noticed the reference, thats one of my favorite episodes
User avatar #52 to #51 - legitimacy (07/30/2012) [-]
Do you have that one gif where David likes his finger and points up and it says This!
User avatar #53 to #52 - legitimacy (07/30/2012) [-]
Licks*
#54 to #53 - timelordx (07/30/2012) [-]
huh, I don't. I got this one. sorry
huh, I don't. I got this one. sorry
User avatar #55 to #54 - legitimacy (07/30/2012) [-]
Aww oh well.
Can you dump some good ones on my profile?
User avatar #56 to #55 - timelordx (07/30/2012) [-]
Sure thing,mate! any thing in particular?
User avatar #57 to #56 - legitimacy (07/30/2012) [-]
Just pick some of your favorites.
Thanks.
#32 - cubanwhiteman (07/18/2012) [-]
YOU THERE, YOU THERE, SIR. YOU ARE COOL.
YOU THERE, YOU THERE, SIR. YOU ARE COOL.
#34 to #33 - cubanwhiteman (07/18/2012) [-]
So does TimeLordX stand for The Tenth Doctor?

Or are X's just cool?
#35 to #34 - timelordx (07/18/2012) [-]
You are the first to notice, yes it is for the tenth
You are the first to notice, yes it is for the tenth
#36 to #35 - cubanwhiteman (07/18/2012) [-]
Well don't I feel special :D. Whatever, big 						*******					 deal. lol waiting a whole year to use this 						*******					 gif.   
   
My favorite is Matt Smith though. Tennant is a close second though. Please don't hate me.   
   
Btw, I might not be able to respond because I'm leaving in a bit, I'll be back in a few hours.
Well don't I feel special :D. Whatever, big ******* deal. lol waiting a whole year to use this ******* gif.

My favorite is Matt Smith though. Tennant is a close second though. Please don't hate me.

Btw, I might not be able to respond because I'm leaving in a bit, I'll be back in a few hours.
#37 to #36 - timelordx (07/18/2012) [-]
alright That's fine, Matt Smith is a 						*******					 boss. I just think Tennant  was funnier. Enjoy wherever you're going
alright That's fine, Matt Smith is a ******* boss. I just think Tennant was funnier. Enjoy wherever you're going
#38 to #37 - cubanwhiteman (07/19/2012) [-]
I think Tennant was a boss and Matt Smith was funnier.
I think Tennant was a boss and Matt Smith was funnier.
#39 to #38 - timelordx (07/19/2012) [-]
it seems we are at a stalemate
it seems we are at a stalemate
#40 to #39 - cubanwhiteman (07/19/2012) [-]
I think we'd be really great friends if we met in real life.
I think we'd be really great friends if we met in real life.
#41 to #40 - timelordx (07/19/2012) [-]
yeah probably, but how'd that come up?
yeah probably, but how'd that come up?
#42 to #41 - cubanwhiteman (07/19/2012) [-]
I 						*******					 love doctor who. That's about it.
I ******* love doctor who. That's about it.
#43 to #42 - timelordx (07/19/2012) [-]
as valid a reason as any.
as valid a reason as any.
#44 to #43 - cubanwhiteman (07/19/2012) [-]
I'm not quite sure what else to put here.   
   
   
   
   
When does the next season come out?
I'm not quite sure what else to put here.




When does the next season come out?
#45 to #44 - timelordx (07/19/2012) [-]
some time in august, gonna be a great month, going to iron maiden, darksiders 2 coming out  new season of doctor who
some time in august, gonna be a great month, going to iron maiden, darksiders 2 coming out new season of doctor who
#46 to #45 - cubanwhiteman (07/20/2012) [-]
My birthday is August.   
   
   
   
   
fifth.
My birthday is August.




fifth.
#47 to #46 - timelordx (07/20/2012) [-]
even better
even better
#24 - legitimacy (07/18/2012) [-]
Could you direct me to a place where I can watch the doctor?
Could you direct me to a place where I can watch the doctor?
#25 to #24 - timelordx (07/18/2012) [-]
Well, netflix would be your best bet, but if you dont have that you could probably find them  and torrent them on pirates bay.
Well, netflix would be your best bet, but if you dont have that you could probably find them and torrent them on pirates bay.
#26 to #25 - legitimacy (07/18/2012) [-]
MFW I just got netflix a few weeks ago.
MFW I just got netflix a few weeks ago.
#27 to #26 - timelordx (07/18/2012) [-]
glad I could help, enjoy your wibbly wobbly timey wimey
glad I could help, enjoy your wibbly wobbly timey wimey
User avatar #28 to #27 - legitimacy (07/18/2012) [-]
What's your favorite season?
#29 to #28 - timelordx (07/18/2012) [-]
hmmmm, gotta say season three
User avatar #30 to #29 - legitimacy (07/18/2012) [-]
The last few seconds of that gif could make the perfect rape face..
#31 to #30 - timelordx (07/18/2012) [-]
Glad I'm not the only on that noticed!
Glad I'm not the only on that noticed!
#4 - pantalkamon (06/30/2012) [-]
I 						*******					 love your name <3
I ******* love your name <3
#5 to #4 - timelordx (06/30/2012) [-]
I'm rather fond of it as well
I'm rather fond of it as well
#6 to #5 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
I also enjoy that Gif. o.o
I also enjoy that Gif. o.o
#7 to #6 - timelordx (07/01/2012) [-]
really....go on.
really....go on.
#8 to #7 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
Tenny's my fave. &lt;3 (so far. He's also the most attractive.)
Tenny's my fave. <3 (so far. He's also the most attractive.)
#9 to #8 - timelordx (07/01/2012) [-]
he was the best.....damn those four knocks...
he was the best.....damn those four knocks...
#10 to #9 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
And he had my favourite Companion! Donna! She was like, The Master of Sassyness!&lt;3
And he had my favourite Companion! Donna! She was like, The Master of Sassyness!<3
#11 to #10 - timelordx (07/01/2012) [-]
I have to say that martha was my favorite companion, she knew what she was doing with meds and whatnot
I have to say that martha was my favorite companion, she knew what she was doing with meds and whatnot
#12 to #11 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
Martha was my second favourite. :D I like how awesome she was.   
   
My friend only likes her because she's 'not Rose' lol
Martha was my second favourite. :D I like how awesome she was.

My friend only likes her because she's 'not Rose' lol
#13 to #12 - timelordx (07/01/2012) [-]
well, Rose did tend to screw up.....A lot
well, Rose did tend to screw up.....A lot
#14 to #13 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
SHE DID.   
Which annoyed me a lot. -.- 'OH, I'MMA GO SAVE MY FATHER'    
The doctor told her that she can't do that. She does it anyway. dshufks
SHE DID.
Which annoyed me a lot. -.- 'OH, I'MMA GO SAVE MY FATHER'
The doctor told her that she can't do that. She does it anyway. dshufks
#15 to #14 - timelordx (07/01/2012) [-]
I actually counted, she effed time up at least 6 times that episode.
I actually counted, she effed time up at least 6 times that episode.
#16 to #15 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
Really? o.o Wow..   
should re-watch some ep's and see how many times total she Dun Goof'd
Really? o.o Wow..
should re-watch some ep's and see how many times total she Dun Goof'd
#17 to #16 - timelordx (07/01/2012) [-]
you should it's a good episode,.....uh...what else is in the news...
you should it's a good episode,.....uh...what else is in the news...
#18 to #17 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
I read somewhere that Doctor Who is back on August 25th. :D
I read somewhere that Doctor Who is back on August 25th. :D
#19 to #18 - timelordx (07/01/2012) [-]
Ah, there's something positive, I heard It wasn't till next fall! XD
Ah, there's something positive, I heard It wasn't till next fall! XD
#20 to #19 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
Me too. Then I read on Tumblr that it's August 25th    
I'm excited.............
Me too. Then I read on Tumblr that it's August 25th
I'm excited.............
#21 to #20 - timelordx (07/01/2012) [-]
To August 25th! Hey it was nice talking to you!, but im gonna hit the hay, I've had a long day of falling off roofs and browsing fj all night, hope to talk again! Pal
To August 25th! Hey it was nice talking to you!, but im gonna hit the hay, I've had a long day of falling off roofs and browsing fj all night, hope to talk again! Pal
#22 to #21 - pantalkamon (07/01/2012) [-]
I've enjoyed talking to you as well.

Sleep well!
TO AUGUST TWENTY-FIFTH!
#23 to #22 - timelordx (07/01/2012) [-]
G'night (or morning as it were) Timelord, out!
G'night (or morning as it were) Timelord, out!
#1 - cmbhearts (06/23/2012) [-]
yfw chicks who like doctor who
yfw chicks who like doctor who
 Friends (0)