Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

themarineelite

Rank #2069 on Content
themarineelite Avatar Level 211 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to themarineelite Block themarineelite Invite themarineelite to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 18
Youtube Channel: themarineelite
Steam Profile: EliteMarine
Consoles Owned: PS2, Wii (Don't play them that much either)
Video Games Played: Everything
Interests: Military, anime, games, Warhammer
Date Signed Up:8/18/2012
Last Login:12/26/2014
Location:Pennsylvania USA
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#2069
Comment Ranking:#7547
Highest Content Rank:#1153
Highest Comment Rank:#6930
Content Thumbs: 8142 total,  9070 ,  928
Comment Thumbs: 1267 total,  1447 ,  180
Content Level Progress: 59% (59/100)
Level 173 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 174 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 32% (16/50)
Level 211 Comments: Comedic Genius → Level 212 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Content Views:411808
Times Content Favorited:612 times
Total Comments Made:1764
FJ Points:8544
Favorite Tags: Fallout (3)
MY RAGE IS EXPRESSED THROUGH VENERATING THE EMPEROR.

latest user's comments

#192 - Oh man story time mother ******* . I knew…  [+] (2 new replies) 12/06/2014 on Does This Smell Like... +3
User avatar #196 - themarineelite (12/06/2014) [-]
(CONTINUED)
After that I responded with K. She then said "fuck you I thought we were friends". I responded with "And I thought you weren't a bitch, guess we were both wrong". She responded with "haha I was the bitch that you thought I liked you. whatever I dont care".
Responded with K again. She tries to hide the fact that it didn't matter but it did.

TL;DR
Guys, NEVER DEAL WITH THIS BULLSHIT! It fucks with your self-esteem and there are so many other things that require your time. Either go single, or if she just wants to be "friends", move on. That decision was the best I decision I made in my life.
/rant
(2/2)
#208 - totouu (12/06/2014) [-]
#56 - War will never disappear because war is part of human nature 12/05/2014 on Military/war Wallpapers +3
#300 - HAIL BASED COMMUNIST!  [+] (1 new reply) 12/03/2014 on Communismkills doesnt... 0
#305 - jacksowrd (12/03/2014) [-]
#275 - **themarineelite rolls 4,358** YOU FOOLS WE COULD'VE STOPPED…  [+] (2 new replies) 12/02/2014 on I did a thing +2
#368 - amou the azn (12/03/2014) [-]
**amou the azn rolls 0,831**
User avatar #348 - zeroqp (12/02/2014) [-]
**zeroqp rolls 0,313**
#12 - You mean like this? 12/02/2014 on zach braff in Space scrubs +1
#52 - Actually In the Galactic Empire, there are 3 main branches of … 12/01/2014 on Fuck you, George Lucas! +2
#26237 - RIP beth 12/01/2014 on Television - cartoon... 0
#82 - Still says Navy on the intake. Red Star could just be a squadr… 11/30/2014 on we've gone too far 0
#203 - Picture 11/30/2014 on Highschool FunnyJunk +3
#200 - Nope. Guess I was just retarded for a moment. Carry on then.  [+] (2 new replies) 11/30/2014 on Highschool FunnyJunk +6
User avatar #201 - maxismahname (11/30/2014) [-]
You are forgiven
#203 - themarineelite (11/30/2014) [-]
#198 - No thats uchihalover  [+] (4 new replies) 11/30/2014 on Highschool FunnyJunk -2
User avatar #199 - maxismahname (11/30/2014) [-]
Did you even read the comment I responded to?
User avatar #200 - themarineelite (11/30/2014) [-]
Nope. Guess I was just retarded for a moment. Carry on then.
User avatar #201 - maxismahname (11/30/2014) [-]
You are forgiven
#203 - themarineelite (11/30/2014) [-]
#28 - Enclave *********** 11/30/2014 on Fallout Comp IV +3
#42 - You cool. Keep making your comics. 11/30/2014 on pathesisx's profile 0
#68 - Picture 11/30/2014 on Here's another 0
#65 - TIME TO STEAMROLL  [+] (2 new replies) 11/30/2014 on Here's another +1
#66 - acemcgunner (11/30/2014) [-]
#68 - themarineelite (11/30/2014) [-]
#162 - Kyras best badguy 2011 11/30/2014 on Impractical Armour 0
#87 - I already got bills taken care of. I'm more into qualifying for OCS.  [+] (1 new reply) 11/30/2014 on (untitled) 0
User avatar #93 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
ah, maybe one day you'll be leading me haha
#83 - I haven't PT'd in awhile and I'm going to join up after I get …  [+] (3 new replies) 11/30/2014 on (untitled) 0
User avatar #86 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
GI bill bruhh
User avatar #87 - themarineelite (11/30/2014) [-]
I already got bills taken care of. I'm more into qualifying for OCS.
User avatar #93 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
ah, maybe one day you'll be leading me haha
#80 - Isn't it Hoo-rah or Oo-Rah? YOU CALL YOURSELF A DRILL IN…  [+] (6 new replies) 11/30/2014 on (untitled) 0
User avatar #81 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
Oorah is marines, I'm all tired and shit. I actually PT'd today. ugh I need sleep
User avatar #83 - themarineelite (11/30/2014) [-]
I haven't PT'd in awhile and I'm going to join up after I get college out of the way. College work is taking up my time brah
User avatar #86 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
GI bill bruhh
User avatar #87 - themarineelite (11/30/2014) [-]
I already got bills taken care of. I'm more into qualifying for OCS.
User avatar #93 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
ah, maybe one day you'll be leading me haha
User avatar #82 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
It's both... I dunno if this wiki article is right or not.
en.wikipedia.org/wiki/Oorah_%28Marines%29

I should know, yes, but I'm too tired to care.
#77 - Would that make your dog a Devil Dog ?  [+] (8 new replies) 11/30/2014 on (untitled) 0
User avatar #78 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
If she's a bulldog yes. She's like a devil dog tho, fucking shit up, semper fi hooah
#80 - themarineelite (11/30/2014) [-]
Isn't it Hoo-rah or Oo-Rah? YOU CALL YOURSELF A DRILL INSTRUCTOR, MY GRANDMOTHER DOES P.T. IN HALF THE TIME YOU DO U LIL SHIT
User avatar #81 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
Oorah is marines, I'm all tired and shit. I actually PT'd today. ugh I need sleep
User avatar #83 - themarineelite (11/30/2014) [-]
I haven't PT'd in awhile and I'm going to join up after I get college out of the way. College work is taking up my time brah
User avatar #86 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
GI bill bruhh
User avatar #87 - themarineelite (11/30/2014) [-]
I already got bills taken care of. I'm more into qualifying for OCS.
User avatar #93 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
ah, maybe one day you'll be leading me haha
User avatar #82 - drillinstructor (11/30/2014) [-]
It's both... I dunno if this wiki article is right or not.
en.wikipedia.org/wiki/Oorah_%28Marines%29

I should know, yes, but I'm too tired to care.
#42 - CUT UP EVERYTHING 11/30/2014 on Here's another +2
#66 - ME HOY MINOY 11/29/2014 on FJ's comments 2 +1
#511 - **themarineelite rolls 290,639,019** 11/27/2014 on Firefuel gives thanks 0
#127 - I'm thankful for you admin for teaching me to be based and not… 11/27/2014 on Thankful 0
#61 - I know. The Brotherhood in the first game was focused on helpi… 11/27/2014 on Thelizardlord's guide to... 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1100

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#5 - anonalmon (07/11/2014) [-]
It's funny because people think I'm serious.
#4 - desacabose ONLINE (06/18/2014) [-]
Sometimes change is good
 Friends (0)