Upload
Login or register

thatsnotmyname

Last status update:
-
Gender: male
Date Signed Up:3/13/2010
Last Login:3/28/2016
Location:ENGERLAND
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 73805 total,  80540 ,  6735
Comment Thumbs: 1529 total,  2080 ,  551
Content Level Progress: 78.1% (781/1000)
Level 273 Content: Ninja Pirate → Level 274 Content: Ninja Pirate
Comment Level Progress: 18% (18/100)
Level 215 Comments: Comedic Genius → Level 216 Comments: Comedic Genius
Subscribers:21
Content Views:2433280
Times Content Favorited:4702 times
Total Comments Made:1087
FJ Points:10249
Favorite Tags: lol (6) | fail (5) | shit (3) | You (3) | all (2) | and (2) | giggles (2) | i (2) | no (2) | will (2)
im from england and i like funny shit
atheist

latest user's comments

#7 - did that last year, got an A on like no work, good luck guys! 05/13/2013 on This test should be easy 0
#330 - kids the prisoner has 05/10/2013 on Norwegian Prison +1
#3 - aaah omid djalili 05/08/2013 on Standard Procedure. +2
#13 - yeah i heard that for long time he just sat on the sidewalk, t… 05/08/2013 on A god among men 0
#3 - he looks kinda like bob dylan in this...  [+] (2 new replies) 05/07/2013 on A god among men +3
#6 - anon (05/07/2013) [-]
And I bet he also spent quite some time in the basement, mixing up some medicine.
User avatar
#13 - thatsnotmyname (05/08/2013) [-]
yeah i heard that for long time he just sat on the sidewalk, thinking about the government
#14 - he didnt die in 1984! 05/02/2013 on John Hurt 0
#12 - this makes me so happy 04/28/2013 on Why? +1
#9 - thats like something the dean would wear  [+] (2 new replies) 04/28/2013 on Why? +5
#11 - mads (04/28/2013) [-]
Just finished the series.
This may make you happy vimeo.com/42592704
User avatar
#12 - thatsnotmyname (04/28/2013) [-]
this makes me so happy
#15 - the funny thing is zefrank is one of the earliest youtubers 04/27/2013 on Teddy Has An Operation 0
#28 - but it doesnt have a sphincter right? so it will basically be …  [+] (1 new reply) 04/25/2013 on Well ain't that some shit 0
User avatar
#40 - schneidend (04/25/2013) [-]
No, just born with extra skin that closed up the asshole.