Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

tbeastha

tbeastha Avatar Level 160 Content: Soldier Of Funnyjunk
Offline
Send mail to tbeastha Block tbeastha Invite tbeastha to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/13/2012
Last Login:1/21/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 6059 total,  8208 ,  2149
Comment Thumbs: 545 total,  914 ,  369
Content Level Progress: 59% (59/100)
Level 160 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 161 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 50% (5/10)
Level 154 Comments: Faptastic → Level 155 Comments: Faptastic
Subscribers:0
Content Views:270364
Times Content Favorited:348 times
Total Comments Made:414
FJ Points:6608

latest user's comments

#107 - cant we just call them trash not all white people are bad. i m…  [+] (2 new replies) 05/04/2013 on Best 4chan story ever -... +4
User avatar #110 - chuckstein (05/04/2013) [-]
Sure. I just called them white trash for the purpose of relating to the story.
User avatar #112 - tbeastha (05/04/2013) [-]
anon should also be trash
#46 - you also have to inject each muscle not just in any random area 05/04/2013 on Steroids in a nutshell +2
#338 - if the ocean what?  [+] (1 new reply) 05/04/2013 on I don't even.. 0
User avatar #373 - skinless (05/04/2013) [-]
*of my bad
#32 - T_T okay  [+] (1 new reply) 04/29/2013 on this arouses me 0
User avatar #41 - Zydratejunkie (04/29/2013) [-]
Someday kid.
#31 - checking blueness  [+] (2 new replies) 04/29/2013 on this arouses me +1
User avatar #32 - tbeastha (04/29/2013) [-]
T_T okay
User avatar #41 - Zydratejunkie (04/29/2013) [-]
Someday kid.
#314 - ill keep that to myself 04/24/2013 on Emma Watson 0
#258 - >infinite number of universes >i end up in the one n…  [+] (2 new replies) 04/23/2013 on Emma Watson +2
User avatar #284 - anssi (04/23/2013) [-]
you didn't end up fucking your mother either, be grateful
...you aren't fucking her, right?
User avatar #314 - tbeastha (04/24/2013) [-]
ill keep that to myself
#100 - bye bye to a working foot 04/21/2013 on Concrete ball 0
#1279 - hmmmmmmm 04/07/2013 on Username update 0
#74 - name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha  [+] (1 new reply) 04/06/2013 on seems legit -1
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#73 - i dont care if your good or not hell you could feed them a buf…  [+] (3 new replies) 04/06/2013 on seems legit -1
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#71 - btw givin you thumbs just cus im naturaly a nice guy 04/06/2013 on seems legit -1
#70 - its good to have options and not be scared of rejection amirig…  [+] (5 new replies) 04/06/2013 on seems legit -1
User avatar #72 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Yeah I got league and skype, I have to warn you though, I'm not very good.
User avatar #73 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i dont care if your good or not hell you could feed them a buffet i just play to play & try stupidly fun builds
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#68 - i never said i was depressed that was just my reason for lossi…  [+] (8 new replies) 04/06/2013 on seems legit -1
User avatar #69 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Ah I see.
User avatar #71 - tbeastha (04/06/2013) [-]
btw givin you thumbs just cus im naturaly a nice guy
User avatar #70 - tbeastha (04/06/2013) [-]
its good to have options and not be scared of rejection amiright btw im up for the rest of the night got league? skype maybe ?
User avatar #72 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Yeah I got league and skype, I have to warn you though, I'm not very good.
User avatar #73 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i dont care if your good or not hell you could feed them a buffet i just play to play & try stupidly fun builds
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#66 - she didnt get how better clothes doesnt make a better person n…  [+] (10 new replies) 04/06/2013 on seems legit -1
User avatar #67 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Then she's a dumb ass. I don't get how people get depressed when these girls leave them for someone stupid, that means they're stupid and don't know how to handle relationships.
User avatar #68 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i never said i was depressed that was just my reason for lossing someone i CARED for notice the past tence i cut that hoe off im just not one for letting grudges go
User avatar #69 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Ah I see.
User avatar #71 - tbeastha (04/06/2013) [-]
btw givin you thumbs just cus im naturaly a nice guy
User avatar #70 - tbeastha (04/06/2013) [-]
its good to have options and not be scared of rejection amiright btw im up for the rest of the night got league? skype maybe ?
User avatar #72 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Yeah I got league and skype, I have to warn you though, I'm not very good.
User avatar #73 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i dont care if your good or not hell you could feed them a buffet i just play to play & try stupidly fun builds
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#64 - i thought it was mr.swagly i have a pure hatred for the swags …  [+] (12 new replies) 04/06/2013 on seems legit -1
User avatar #65 - mrswagly (04/06/2013) [-]
How could she leave a beast like you?
User avatar #66 - tbeastha (04/06/2013) [-]
she didnt get how better clothes doesnt make a better person nd that niggas always broke just buys over priced clothes & barely treats her right
User avatar #67 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Then she's a dumb ass. I don't get how people get depressed when these girls leave them for someone stupid, that means they're stupid and don't know how to handle relationships.
User avatar #68 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i never said i was depressed that was just my reason for lossing someone i CARED for notice the past tence i cut that hoe off im just not one for letting grudges go
User avatar #69 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Ah I see.
User avatar #71 - tbeastha (04/06/2013) [-]
btw givin you thumbs just cus im naturaly a nice guy
User avatar #70 - tbeastha (04/06/2013) [-]
its good to have options and not be scared of rejection amiright btw im up for the rest of the night got league? skype maybe ?
User avatar #72 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Yeah I got league and skype, I have to warn you though, I'm not very good.
User avatar #73 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i dont care if your good or not hell you could feed them a buffet i just play to play & try stupidly fun builds
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#62 - stupid? explain your reasoning sir.  [+] (14 new replies) 04/06/2013 on seems legit 0
User avatar #63 - mrswagly (04/06/2013) [-]
You insult my name when you're one to talk. Oh and by the way if you didn't catch the joke it's Mrs.Wagly.
User avatar #64 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i thought it was mr.swagly i have a pure hatred for the swags since my girl was taken by one .--.
User avatar #65 - mrswagly (04/06/2013) [-]
How could she leave a beast like you?
User avatar #66 - tbeastha (04/06/2013) [-]
she didnt get how better clothes doesnt make a better person nd that niggas always broke just buys over priced clothes & barely treats her right
User avatar #67 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Then she's a dumb ass. I don't get how people get depressed when these girls leave them for someone stupid, that means they're stupid and don't know how to handle relationships.
User avatar #68 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i never said i was depressed that was just my reason for lossing someone i CARED for notice the past tence i cut that hoe off im just not one for letting grudges go
User avatar #69 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Ah I see.
User avatar #71 - tbeastha (04/06/2013) [-]
btw givin you thumbs just cus im naturaly a nice guy
User avatar #70 - tbeastha (04/06/2013) [-]
its good to have options and not be scared of rejection amiright btw im up for the rest of the night got league? skype maybe ?
User avatar #72 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Yeah I got league and skype, I have to warn you though, I'm not very good.
User avatar #73 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i dont care if your good or not hell you could feed them a buffet i just play to play & try stupidly fun builds
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#60 - whatever late  [+] (16 new replies) 04/06/2013 on seems legit -1
User avatar #61 - mrswagly (04/06/2013) [-]
I think I've seen someone reach a new level of stupid today.
User avatar #62 - tbeastha (04/06/2013) [-]
stupid? explain your reasoning sir.
User avatar #63 - mrswagly (04/06/2013) [-]
You insult my name when you're one to talk. Oh and by the way if you didn't catch the joke it's Mrs.Wagly.
User avatar #64 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i thought it was mr.swagly i have a pure hatred for the swags since my girl was taken by one .--.
User avatar #65 - mrswagly (04/06/2013) [-]
How could she leave a beast like you?
User avatar #66 - tbeastha (04/06/2013) [-]
she didnt get how better clothes doesnt make a better person nd that niggas always broke just buys over priced clothes & barely treats her right
User avatar #67 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Then she's a dumb ass. I don't get how people get depressed when these girls leave them for someone stupid, that means they're stupid and don't know how to handle relationships.
User avatar #68 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i never said i was depressed that was just my reason for lossing someone i CARED for notice the past tence i cut that hoe off im just not one for letting grudges go
User avatar #69 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Ah I see.
User avatar #71 - tbeastha (04/06/2013) [-]
btw givin you thumbs just cus im naturaly a nice guy
User avatar #70 - tbeastha (04/06/2013) [-]
its good to have options and not be scared of rejection amiright btw im up for the rest of the night got league? skype maybe ?
User avatar #72 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Yeah I got league and skype, I have to warn you though, I'm not very good.
User avatar #73 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i dont care if your good or not hell you could feed them a buffet i just play to play & try stupidly fun builds
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#57 - pffft because i like that name why els  [+] (18 new replies) 04/06/2013 on seems legit 0
User avatar #59 - mrswagly (04/06/2013) [-]
You're right I should be careful for what I say, you're a beast after all.
User avatar #60 - tbeastha (04/06/2013) [-]
whatever late
User avatar #61 - mrswagly (04/06/2013) [-]
I think I've seen someone reach a new level of stupid today.
User avatar #62 - tbeastha (04/06/2013) [-]
stupid? explain your reasoning sir.
User avatar #63 - mrswagly (04/06/2013) [-]
You insult my name when you're one to talk. Oh and by the way if you didn't catch the joke it's Mrs.Wagly.
User avatar #64 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i thought it was mr.swagly i have a pure hatred for the swags since my girl was taken by one .--.
User avatar #65 - mrswagly (04/06/2013) [-]
How could she leave a beast like you?
User avatar #66 - tbeastha (04/06/2013) [-]
she didnt get how better clothes doesnt make a better person nd that niggas always broke just buys over priced clothes & barely treats her right
User avatar #67 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Then she's a dumb ass. I don't get how people get depressed when these girls leave them for someone stupid, that means they're stupid and don't know how to handle relationships.
User avatar #68 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i never said i was depressed that was just my reason for lossing someone i CARED for notice the past tence i cut that hoe off im just not one for letting grudges go
User avatar #69 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Ah I see.
User avatar #71 - tbeastha (04/06/2013) [-]
btw givin you thumbs just cus im naturaly a nice guy
User avatar #70 - tbeastha (04/06/2013) [-]
its good to have options and not be scared of rejection amiright btw im up for the rest of the night got league? skype maybe ?
User avatar #72 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Yeah I got league and skype, I have to warn you though, I'm not very good.
User avatar #73 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i dont care if your good or not hell you could feed them a buffet i just play to play & try stupidly fun builds
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#55 - you deserve red thumbs based soely on your name  [+] (20 new replies) 04/06/2013 on seems legit -1
#56 - mrswagly (04/06/2013) [-]
It's a name based on sarcasm. What's your excuse for your name, tbeastha?
User avatar #57 - tbeastha (04/06/2013) [-]
pffft because i like that name why els
User avatar #59 - mrswagly (04/06/2013) [-]
You're right I should be careful for what I say, you're a beast after all.
User avatar #60 - tbeastha (04/06/2013) [-]
whatever late
User avatar #61 - mrswagly (04/06/2013) [-]
I think I've seen someone reach a new level of stupid today.
User avatar #62 - tbeastha (04/06/2013) [-]
stupid? explain your reasoning sir.
User avatar #63 - mrswagly (04/06/2013) [-]
You insult my name when you're one to talk. Oh and by the way if you didn't catch the joke it's Mrs.Wagly.
User avatar #64 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i thought it was mr.swagly i have a pure hatred for the swags since my girl was taken by one .--.
User avatar #65 - mrswagly (04/06/2013) [-]
How could she leave a beast like you?
User avatar #66 - tbeastha (04/06/2013) [-]
she didnt get how better clothes doesnt make a better person nd that niggas always broke just buys over priced clothes & barely treats her right
User avatar #67 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Then she's a dumb ass. I don't get how people get depressed when these girls leave them for someone stupid, that means they're stupid and don't know how to handle relationships.
User avatar #68 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i never said i was depressed that was just my reason for lossing someone i CARED for notice the past tence i cut that hoe off im just not one for letting grudges go
User avatar #69 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Ah I see.
User avatar #71 - tbeastha (04/06/2013) [-]
btw givin you thumbs just cus im naturaly a nice guy
User avatar #70 - tbeastha (04/06/2013) [-]
its good to have options and not be scared of rejection amiright btw im up for the rest of the night got league? skype maybe ?
User avatar #72 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Yeah I got league and skype, I have to warn you though, I'm not very good.
User avatar #73 - tbeastha (04/06/2013) [-]
i dont care if your good or not hell you could feed them a buffet i just play to play & try stupidly fun builds
User avatar #75 - mrswagly (04/06/2013) [-]
Alright cool, my skype names bulletkancer and I think my league name is the same.
User avatar #74 - tbeastha (04/06/2013) [-]
name is killerpoop0 on lol skype is tbeastha
#83 - explosions (05/02/2013) [-]
#3 - now* 04/01/2013 on Oh google 0
#2 - mow i can know what disapointed perents smell like  [+] (1 new reply) 04/01/2013 on Oh google 0
User avatar #3 - tbeastha (04/01/2013) [-]
now*
#7 - when you're op your penis is the joke 03/29/2013 on Texting in class +9
#78 - dat drowl 03/29/2013 on Oh my god this is awesome! 0
#62 - "frosty the blowman" = perfect male crack hoe name 03/29/2013 on A:"Here you go" B: "Let me... +1
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 700

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)