Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

tazzerz

Rank #2920 on Content
tazzerz Avatar Level 289 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor
Offline
Send mail to tazzerz Block tazzerz Invite tazzerz to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Facebook Profile: Fuck that shit
Youtube Channel: Nope
Steam Profile: Uh-un
Consoles Owned: Xbox360 , PC
Video Games Played: Lots
X-box Gamertag: Nope
PSN: Its shit why would I want one!?!
Interests: Gaming , Reading , Doing stuff
Date Signed Up:7/19/2013
Last Login:12/18/2014
Location:Ireland
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#2920
Comment Ranking:#4503
Highest Content Rank:#160
Highest Comment Rank:#434
Content Thumbs: 14274 total,  15573 ,  1299
Comment Thumbs: 10729 total,  11117 ,  388
Content Level Progress: 49.6% (496/1000)
Level 213 Content: Comedic Genius → Level 214 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 99% (99/100)
Level 289 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor → Level 290 Comments: Post Master
Subscribers:1
Content Views:764234
Times Content Favorited:910 times
Total Comments Made:1163
FJ Points:22498
Favorite Tags: 4Chan (3) | funny (2) | greentext (2) | lol (2) | royal (2) | soldier (2) | terrorists (2)
Hi.

latest user's comments

#791 - Do Not. 06/18/2014 on Post your selfie part 9000 0
#37 - "Terrorists win." 06/17/2014 on Love at first sight. 0
#12 - thelizardlord Would probably like this. 06/17/2014 on Ill take 20 +3
#114 - Picture 06/17/2014 on There we go +42
#5 - Picture 06/16/2014 on You make me crazy +5
#33 - AUG OR NOTHING 06/16/2014 on /k/ world 0
#13 - "Private, I have some bad news for ya"  [+] (2 new replies) 06/16/2014 on New Vegas +3
#14 - trapt (06/16/2014) [-]
"It's just a flesh wound."
#24 - brassydolphin (06/17/2014) [-]
huehuehue
#84 - Was this a recent event? 06/16/2014 on Beta Cringe God... THE... 0
#82 - Picture 06/16/2014 on expand your reaction folder 0
#259 - Yup. 06/16/2014 on Compilation of utter cunts #3 +1
#71 - The Muslim one.  [+] (2 new replies) 06/15/2014 on Compilation of utter cunts #3 +25
User avatar #239 - newdevyx (06/15/2014) [-]
SA-80?
User avatar #259 - tazzerz (06/16/2014) [-]
Yup.
#14 - Alcohol. 06/15/2014 on hanging out with someone... +2
#6 - No 06/14/2014 on This is make me confuse -1
#1 - His name is RatedRR if anyone wanted to know, he is a YouTube …  [+] (1 new reply) 06/14/2014 on What it looks like to shoot... +1
User avatar #2 - isolovegames (06/14/2014) [-]
I watch him, amazing. He shot it with a 50. (I think im watching the vid now)
#8 - Picture 06/14/2014 on Shrek +59
#12 - Picture 06/14/2014 on after shaving +55
#3 - Yup, Might take a extra month to get his scenes now, but its i… 06/12/2014 on Clever Star Wars Pun for Title 0
#1 - It was only his ankle, filming is back on schedule.  [+] (3 new replies) 06/12/2014 on Clever Star Wars Pun for Title 0
#4 - happymonkey (06/13/2014) [-]
B-b-b-b-but that's even worse D:
User avatar #2 - pastamaster (06/12/2014) [-]
Good thing, right? I just thought the comments were funny.
User avatar #3 - tazzerz (06/12/2014) [-]
Yup, Might take a extra month to get his scenes now, but its isn't career ending.
#6 - When I heard this and the price I could not get over it. Its g… 06/12/2014 on Get your shit together... +2
#128 - I though that was his wife! **** !  [+] (1 new reply) 06/12/2014 on Where are they now?... +18
User avatar #144 - derivat (06/12/2014) [-]
That would've been one ugly woman
#76 - Its sweet alright. 06/12/2014 on Society these days +1
#74 - Its the German made Luger Pistol, WW1-2 era. Started productio…  [+] (2 new replies) 06/12/2014 on Society these days +10
User avatar #75 - unlithe (06/12/2014) [-]
thanks. i'll have to look into that more because thats one pretty mechanism.
User avatar #76 - tazzerz (06/12/2014) [-]
Its sweet alright.
#68 - This will make a fine addition to my collection.  [+] (1 new reply) 06/12/2014 on Society these days +7
User avatar #71 - whereisaname (06/12/2014) [-]
You'll have to kill me first.
#62 - Barret M107, Short barrel.  [+] (2 new replies) 06/12/2014 on Society these days +2
User avatar #63 - themasterofyou (06/12/2014) [-]
Ahh, never have seen a short barrel m107, looks pretty badass.
#46 - They are some nice rifles. 06/11/2014 on Society these days +1
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2117 / Total items point value: 2750
[ 34 items Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#7 - presidentmoose (06/23/2014) [-]
YOU CAN HAVE A MOOSE RIGHT GOD DAMN NOW!!!! WHY WAIT TIL TOMORROW?
User avatar #8 to #7 - tazzerz (06/23/2014) [-]
AW **** YES.
User avatar #9 to #8 - presidentmoose (06/23/2014) [-]
OP always delivers. Can I count on your vote? (subscribe?)
User avatar #10 to #9 - tazzerz (06/24/2014) [-]
Yes you can good sir!
User avatar #5 - soundofwinter ONLINE (06/20/2014) [-]
**** you
User avatar #6 to #5 - tazzerz (06/20/2014) [-]
Damn son, you're committed to this **** .
 Friends (0)