x
Click to expand

tandrel

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 25
Date Signed Up:3/14/2010
Last Login:2/10/2015
Location:Oregon
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#30604
Highest Content Rank:#3292
Highest Comment Rank:#10368
Content Thumbs: 2708 total,  3186 ,  478
Comment Thumbs: 113 total,  322 ,  209
Content Level Progress: 19% (19/100)
Level 126 Content: Respected Member Of Famiry → Level 127 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 45 Comments: Sammich eater → Level 46 Comments: Sammich eater
Subscribers:3
Content Views:105906
Times Content Favorited:142 times
Total Comments Made:128
FJ Points:2706
Favorite Tags: i (2) | Love (2) | You (2) | Zombie (2)

latest user's comments

#12 - indeed, that is a repsot! 12/03/2010 on Yo Macguyver +3
#16 - Picture 12/01/2010 on Modern fairytale +5
#2 - oh. I've never seen it on here.... but I am pretty much a casu… 12/01/2010 on Pokemon The later Years 0
#83 - I don't know man.... even pedobear has standards...  [+] (1 new reply) 12/01/2010 on Lol jersey shore 0
User avatar #188 - superfunnybeaner (12/01/2010) [-]
yeah if they can stand
he'll do them
#82 - Picture 12/01/2010 on Lol jersey shore +4
#3 - Comment deleted 11/30/2010 on Presidential prank 0
#2 - Picture 11/30/2010 on Rock VS. Paper +9
#2 - Nah, the template for these was posted on here sometime over t… 11/29/2010 on Zombie survival +1
#9 - Picture 11/29/2010 on bitches dont know +2
#9 - Courage Wolf Save me!  [+] (1 new reply) 11/29/2010 on Old Man Meme idea? -1
#11 - ironpns has deleted their comment.
#7 - I wouldn't call myself new here. My account is fairly new but … 11/29/2010 on Old Man Meme idea? -1
#4 - QQ U dont like Legend of Neil??? Its easily the funniest…  [+] (3 new replies) 11/29/2010 on Old Man Meme idea? 0
#5 - ironpns has deleted their comment.
#9 - tandrel (11/29/2010) [-]
Courage Wolf Save me!
#11 - ironpns has deleted their comment.
#74 - I'm sure some of your friends don't like funnyjunk also, it's … 11/15/2010 on RC car 0
#6 - repost! 10/03/2010 on Admitting Defeat -2
#6 - eh whatevs, I just don't want FJ to go down, call me a suck up… 10/02/2010 on Party in my Pants 0
#7 - SEARCHING FAR AND WIDE! 10/02/2010 on Note from admin. 0
#4 - To train them is my cause! 10/02/2010 on Note from admin. 0
#342 - vajspelunker, are you just gonna name ****** band… 07/09/2010 on Your Average 8th Grade... 0
#341 - and communists... they don't like bacon either.... stupid comm…  [+] (6 new replies) 07/09/2010 on Your Average 8th Grade... 0
User avatar #343 - the one and only (07/09/2010) [-]
you went a bit to far there man! you forgot about the other bastard... Um justin bieber he hates bacon the mutha' fuckin lil' bitch be bitchin bout hatin'bacon so we be hatin' on her and for alot of other reasons
#360 - MissPhotoBomb (07/10/2010) [-]
yet again your a whore look at ur avatar lol
User avatar #361 - the one and only (07/10/2010) [-]
I aint a whore its a banana if it was my dick was the banana I wouldn't be a whore I'd be one very happy man
#363 - MissPhotoBomb (07/10/2010) [-]
ur sucking on it like its a dick... lmao
User avatar #365 - the one and only (07/10/2010) [-]
lol... thats not me... you do know that right?
#367 - MissPhotoBomb (07/10/2010) [-]
yeah i meant ur as in ur avatar but still setting that as ur avatar lol...
#101 - C-C-C-C-COMBO BREAKER! 04/03/2010 on Pokemon Yellow Version -8
#25 - **tandrel rolls 763** 03/31/2010 on Fapping Game 0
#3 - thanks! I'm new to posting stuff on FJ so to know that you lik… 03/31/2010 on Zombie Survival! 0
#20 - G-R-A-M-M-A-R N-A-Z-I 03/28/2010 on My Desktop +2
#9 - you sir are a winner! First person to name the reference ge…  [+] (1 new reply) 03/27/2010 on Skater Barrel Roll +2
#10 - towelkz (03/27/2010) [-]
starfox 64
#177 - I have cartman slippers... not as bad ass as these. just felt … 03/27/2010 on Things you can never have +1
[ 114 Total ]

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 850

Comments(0):

 
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)