x
Click to expand

tacogrenade

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
X-box Gamertag: TacoGrenades
Interests: NSFW
Date Signed Up:9/29/2011
Last Login:1/04/2015
Location:CA
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 6287 total,  6983 ,  696
Comment Thumbs: 2934 total,  5583 ,  2649
Content Level Progress: 63% (63/100)
Level 157 Content: Faptastic → Level 158 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 91% (91/100)
Level 228 Comments: Mind Blower → Level 229 Comments: Mind Blower
Subscribers:1
Content Views:358686
Times Content Favorited:346 times
Total Comments Made:1734
FJ Points:8881
Favorite Tags: 420 (7) | FA (7) | gg (7) | it (7) | legalize (7) | ot (7) | b (2) | Cars (2) | Gooby Pls (2) | the (2)
fuck u

latest user's comments

#199 - i always though this show was laaaame ass ****** 11/14/2013 on Its Malcolm in Middle -3
#196 - dam that a dark skin ***** .. 11/14/2013 on Haven't unlocked this... 0
#88 - Dear Admin, Just read the Red thumb announcement....… 11/09/2013 on I gotchu human 0
#58 - in short, Harry Potter is gay. Its all about Star Wars, Goku c… 11/09/2013 on Harry potter 0
#277 - No seriously, this is the type of **** that makes me th…  [+] (1 new reply) 11/09/2013 on Drake Bell for you -4
#287 - Ken M (11/09/2013) [-]
I don't think he's jealous, that's such an obvious conclusion to come to and it's almost never right.
#274 - ohh god not this **** again.........  [+] (2 new replies) 11/09/2013 on Drake Bell for you +2
#277 - tacogrenade (11/09/2013) [-]
No seriously, this is the type of shit that makes me think that the majority of FJ are bunch of fucking hating beta fags.....

Justin beiber is gay but Drake is a jealous attention hungry asshole who seriously needs to delete his tweeter account..

And all you drake and josh cock riding pussys now it......
#287 - Ken M (11/09/2013) [-]
I don't think he's jealous, that's such an obvious conclusion to come to and it's almost never right.
#84 - Comment deleted 11/09/2013 on I gotchu human 0
#96 - Picture  [+] (1 new reply) 11/07/2013 on GTFO +3
User avatar #99 - destroyerofcheese (11/07/2013) [-]
OP?
#46 - Picture  [+] (1 new reply) 11/07/2013 on Absolute Vader 0
#53 - wobblewub (11/07/2013) [-]
#46 - xbox would still find a waay to burn a circle on them... 11/07/2013 on Damn those lazy developers.. +1
#307 - My grandpa told me that God made gays by mistake...  [+] (1 new reply) 11/07/2013 on did you know 0
#327 - Ken M (11/07/2013) [-]
But that would imply God is flawed.
#168 - probably tha same beta fags who buy samurai swords and shiet.. 11/07/2013 on My first birthday present -1
#170 - wow , some idiot left a perfectly good sniper mounted on a con… 11/07/2013 on laser paranoia and snipers. 0
#138 - Look i actually liked when people had good counter arguments o… 11/07/2013 on Mara Je Wana 0
#3225 - not on D tho.. :[ 11/07/2013 on What's your secret that... 0
#3215 - holy **** i live in san diego but currently in Garden g…  [+] (2 new replies) 11/07/2013 on What's your secret that... 0
User avatar #3221 - UndeadWasabi (11/07/2013) [-]
pm me yea?
User avatar #3225 - tacogrenade (11/07/2013) [-]
not on D tho.. :[
#3195 - lol where u live??  [+] (4 new replies) 11/07/2013 on What's your secret that... 0
User avatar #3212 - UndeadWasabi (11/07/2013) [-]
anaheim
User avatar #3215 - tacogrenade (11/07/2013) [-]
holy shit i live in san diego but currently in Garden grove ahahaha
User avatar #3221 - UndeadWasabi (11/07/2013) [-]
pm me yea?
User avatar #3225 - tacogrenade (11/07/2013) [-]
not on D tho.. :[
#3136 - i sell pot  [+] (8 new replies) 11/07/2013 on What's your secret that... 0
User avatar #3149 - UndeadWasabi (11/07/2013) [-]
bro hook me up =D
User avatar #3173 - ravarshi (11/07/2013) [-]
i do too.
User avatar #3185 - UndeadWasabi (11/07/2013) [-]
im serious pm me.
User avatar #3195 - tacogrenade (11/07/2013) [-]
lol where u live??
User avatar #3212 - UndeadWasabi (11/07/2013) [-]
anaheim
User avatar #3215 - tacogrenade (11/07/2013) [-]
holy shit i live in san diego but currently in Garden grove ahahaha
User avatar #3221 - UndeadWasabi (11/07/2013) [-]
pm me yea?
User avatar #3225 - tacogrenade (11/07/2013) [-]
not on D tho.. :[
#138 - watch those same people be the ones who say everything on the …  [+] (1 new reply) 11/07/2013 on f Evolution is a lie... 0
User avatar #139 - iridium (11/07/2013) [-]
It was just the first readily available quote which put it well that I happened to find. You can ask just about anyone in the fields of science what a theory is and most of them will tell you more or less that same thing.
#66 - you guys are depressing as **** ... might wanna get that… 11/06/2013 on Self hatred 0
#32 - or maybe.. its just a JOKE!!  [+] (1 new reply) 11/06/2013 on Hnnnnnnnf 0
User avatar #60 - newdevyx (11/06/2013) [-]
!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!
#23 - not so active is it.... 11/06/2013 on So this just happened 0
#76 - Battletoads  [+] (1 new reply) 11/06/2013 on H4X -2
#84 - youxbarstard (11/06/2013) [-]
What about em?
#92 - stahp FJ dats gay 11/06/2013 on Burdened with glorious Kawaii 0
#65 - must be tha new android.. i hear it can send texts to the future.. 11/06/2013 on An average day 0

items

Total unique items point value: 10 / Total items point value: 10

Comments(0):

 
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)