swiggityswooty

Rank #9159 on Comments
no avatar Level 185 Comments: Anon Annihilator
Offline
Send mail to swiggityswooty Block swiggityswooty Invite swiggityswooty to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/05/2013
Last Login:1/26/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#9159
Highest Content Rank:#7750
Highest Comment Rank:#5535
Content Thumbs: 23 total,  46 ,  23
Comment Thumbs: 971 total,  1140 ,  169
Content Level Progress: 25.42% (15/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/10)
Level 185 Comments: Anon Annihilator → Level 186 Comments: Anon Annihilator
Subscribers:0
Content Views:5584
Times Content Favorited:3 times
Total Comments Made:986
FJ Points:880

latest user's comments

#41 - *bloods attacked  [+] (1 new reply) 18 hours ago on The Legend of Tyrone +2
#42 - evilhomer (18 hours ago) [-]
Found the Crip
#501 - dank train conductor 01/19/2015 on need level names, get rewards 0
#141193 - Picture  [+] (1 new reply) 01/19/2015 on Music - new music, hip hop... 0
#141213 - monkeypunch has deleted their comment.
#141192 - songs for 3 am pity partys, i need to wallow  [+] (4 new replies) 01/19/2015 on Music - new music, hip hop... 0
User avatar #141209 - wertgf (01/20/2015) [-]
EDDIE HARRIS - I Don't Want Nobody


I FUCKING LOVE EDDIE HARRIS
User avatar #141201 - kaisakuenkou (01/19/2015) [-]
User avatar #141323 - badmotorfinger (01/21/2015) [-]
nice
User avatar #141195 - shibe (01/19/2015) [-]
#162 - damn, you remind me about a guy i know in real life, he trippe… 01/16/2015 on Family stats 0
#156 - lol thats not healthy, but im not in any position to judge, ap…  [+] (2 new replies) 01/14/2015 on Family stats +1
User avatar #157 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
Personally I enjoy losing time with acid. Me and the mentioned buddies tripped on acid and were just knocking dust on some weed... When we all came down, about 2 days had gone by, and fuck man, that's intense
#162 - swiggityswooty (01/16/2015) [-]
damn, you remind me about a guy i know in real life, he tripped on acid for three days straight with about 3 redoses. some other friends told me i had to fuck his sister or theyd kill him though, and that was the last i hung out with him. i wonder how he is now though
#138 - unless thats the point  [+] (1 new reply) 01/14/2015 on Family stats +1
User avatar #141 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
Not tonight lol, talk to you later
#137 - i gotta go, all i gotta say is happy tripping, and dont get to…  [+] (2 new replies) 01/14/2015 on Family stats +1
#138 - swiggityswooty (01/14/2015) [-]
unless thats the point
User avatar #141 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
Not tonight lol, talk to you later
#135 - oh you got no idea, i got body orgasms from this chem dawg …  [+] (4 new replies) 01/14/2015 on Family stats +1
User avatar #140 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
That shit sounds like this medical, my buddy in cali sent me... I sold about 3 grams of that shit for $95, and they offered that and said is that too little? I was like nah it's good. I miss that shit.

and I feel you, me and some buds been talking about it, 1 of them have a addictive personality and I'm just like duuuude
#156 - swiggityswooty (01/14/2015) [-]
lol thats not healthy, but im not in any position to judge, apparently there was a whole week i missed because of bars
User avatar #157 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
Personally I enjoy losing time with acid. Me and the mentioned buddies tripped on acid and were just knocking dust on some weed... When we all came down, about 2 days had gone by, and fuck man, that's intense
#162 - swiggityswooty (01/16/2015) [-]
damn, you remind me about a guy i know in real life, he tripped on acid for three days straight with about 3 redoses. some other friends told me i had to fuck his sister or theyd kill him though, and that was the last i hung out with him. i wonder how he is now though
#133 - bro, im on from unknown dank that you can only get in the …  [+] (9 new replies) 01/14/2015 on Family stats +1
User avatar #134 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
Ehh I havent played with coke yet, I'm just... ehhh Interested but paranoid bout that.

Is the chicago dank good my man?
#137 - swiggityswooty (01/14/2015) [-]
i gotta go, all i gotta say is happy tripping, and dont get too high bro
#138 - swiggityswooty (01/14/2015) [-]
unless thats the point
User avatar #141 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
Not tonight lol, talk to you later
#135 - swiggityswooty (01/14/2015) [-]
oh you got no idea, i got body orgasms from this chem dawg shit, and i havent either, but birthday so i gotta do it up somehow
User avatar #140 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
That shit sounds like this medical, my buddy in cali sent me... I sold about 3 grams of that shit for $95, and they offered that and said is that too little? I was like nah it's good. I miss that shit.

and I feel you, me and some buds been talking about it, 1 of them have a addictive personality and I'm just like duuuude
#156 - swiggityswooty (01/14/2015) [-]
lol thats not healthy, but im not in any position to judge, apparently there was a whole week i missed because of bars
User avatar #157 - deafmagnets (01/14/2015) [-]
Personally I enjoy losing time with acid. Me and the mentioned buddies tripped on acid and were just knocking dust on some weed... When we all came down, about 2 days had gone by, and fuck man, that's intense
#162 - swiggityswooty (01/16/2015) [-]
damn, you remind me about a guy i know in real life, he tripped on acid for three days straight with about 3 redoses. some other friends told me i had to fuck his sister or theyd kill him though, and that was the last i hung out with him. i wonder how he is now though

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#5 - medicalcanabis (10/12/2014) [-]
YOUR A SUCKER FOR REAL
User avatar #4 - istartedthewar (07/11/2014) [-]
Suck my dick bitch
#1 - swiggityswooty (08/05/2013) [-]
say what you want but im coming for that booty
#2 to #1 - ponyfaggotsmustdie (03/15/2014) [-]
ill come in your booty
 Friends (0)