Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

supersqueegee    

Rank #32496 on Subscribers
supersqueegee Avatar Level 220 Comments: Mind Blower
Offline
Send mail to supersqueegee Block supersqueegee Invite supersqueegee to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/01/2012
Last Login:9/17/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 11053 total,  12688 ,  1635
Comment Thumbs: 2070 total,  2502 ,  432
Content Level Progress: 8.59% (43/500)
Level 210 Content: Comedic Genius → Level 211 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 68.99% (69/100)
Level 220 Comments: Mind Blower → Level 221 Comments: Mind Blower
Subscribers:2
Content Views:446607
Times Content Favorited:392 times
Total Comments Made:987
FJ Points:373
Favorite Tags: Iron Giant (2) | Pewdiepie (2)

latest user's comments

#14 - Hi, Pres! Sorry I was very busy with all these appointments an…  [+] (10 new replies) 11/10/2012 on supersqueegee's profile 0
#15 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
Could i by chance have your points since i see that you don' t really do items so they don't have a use for you at the moment. Also do you play LOL?
User avatar #16 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Hmm I do work really hard for my points, but I will give you some, depending on the amount. I think that's pretty fair. How much were you thinking? And no, I do not play LOL. Why?
#17 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
I was about to play some LOL and was wondering if you wanted to party up.
How many points you will give, i am trying to get 200k. Someone has already given me 45k today. You have no use for them unless you do items. You keep your thumbs and stuff. But i guess how ever many i could have.
User avatar #18 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Wow, I feel insanely stupid. xD I thought you meant like overall points. Yeah, take all of them! Send me a request? And what's this LOL game? I'll check it out and maybe I'll party up.
#19 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
the game is called League of Legends
I will make the trade
User avatar #20 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Alrighty! And I'll check it out! Maybe I'll join it
#21 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
You got skype?
so i can help you with it and stuf?
User avatar #22 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Yeah sure. It's fallinforinfinity. I don't go on much, but I'll log on.
User avatar #23 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
But, I dropped my laptop so I can't call, sorry.
#24 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
what ?
#3 - I can see how someone might not choose anime as their favorite…  [+] (1 new reply) 11/09/2012 on The last fucking straw +2
#8 - darkrei (11/09/2012) [-]
haters ya know...

I mean,i'm sure I could find a...I don't know...a pancake hater!

why would anyone hate pancakes you ask?
Still no idea!
#5 - The new state quarter has Puerto Rico on the back... If …  [+] (1 new reply) 11/09/2012 on 53 states +3
User avatar #58 - muguno (11/09/2012) [-]
there's actualy like 2 Puerto Rico quarters tho im not sure if some of them might be only exclusive to PR (since I live there)
#5 - When I was watching this video, I was thinking of the song 'I … 11/09/2012 on Faith in humanity +3
#6 - Picture 11/09/2012 on When No-Fap November is done 0
#16 - Yeahhhhhh 11/09/2012 on White People +1
#29 - Actually, it's more complicated than that. 11/09/2012 on braid my hair +1
#58 - Spongebob always makes it to the front page. All hail Spongebo… 11/09/2012 on leedle leedle leedle lee -1
#84 - Comment deleted 11/09/2012 on Hoopla 0
#2 - *Moka :s and snow buddy MIZORE I LOVE HER 11/08/2012 on For the Love of Strawberries 0
#4 - Haha! Good luck :p  [+] (1 new reply) 11/07/2012 on Make Your Vote COUNT 0
User avatar #5 - kanatana (11/07/2012) [-]
I say, George Bush was our president; a cartoon character can't be too much worse.
#2 - Why, thank you! I am honored! :3 But on this post I put …  [+] (3 new replies) 11/07/2012 on Make Your Vote COUNT 0
User avatar #3 - kanatana (11/07/2012) [-]
I know. Still voting him for President as my write-in.
User avatar #4 - supersqueegee (11/07/2012) [-]
Haha! Good luck :p
User avatar #5 - kanatana (11/07/2012) [-]
I say, George Bush was our president; a cartoon character can't be too much worse.
#38 - *love how on episode* :s 11/07/2012 on Anime Mot Posters 673 -... 0
#37 - I was dissappointed with the ending of the anime, though. But …  [+] (2 new replies) 11/07/2012 on Anime Mot Posters 673 -... 0
#58 - fiersteity (11/10/2012) [-]
I like that to, but i think they need to add at least one more season, it would make so many people happy
User avatar #38 - supersqueegee (11/07/2012) [-]
*love how on episode* :s
#2 - the man in gauze! The man in gauze! 11/07/2012 on nope 0
#3 - is...that a strap on? 11/07/2012 on I see what you are doing... 0
#1 - I don't think that's enough dials/ buttons on the woman side 11/07/2012 on Men vs Women 0
#52 - What... is that  [+] (1 new reply) 11/07/2012 on who needs hunger.. 0
User avatar #55 - shitstormjoe (12/10/2012) [-]
Bot Fly larva. its a fly that drops eggs on the flesh of humans and animals and when the eggs hatch, the larva burrow under its victims skin and feeds that way until its fully grown.
#58 - *mfw 11/07/2012 on Voteing day approaches +2
#57 - Yes, I know. It was more of a laughing- type facepalm, but thi…  [+] (2 new replies) 11/07/2012 on Voteing day approaches +2
User avatar #59 - ThatGreenGuy (11/07/2012) [-]
WELL OKAY DEN, BRO.
User avatar #58 - supersqueegee (11/07/2012) [-]
*mfw
#11 - cannot unsee. 11/07/2012 on you'll never look at it the... +2
#13 - Picture 11/07/2012 on Man can turn his head 180... +4
#26 - I ws just about to ask that. Thank you! 11/07/2012 on Habit 0
#744 - They were my favorite band in 7th grade :s 11/06/2012 on In my ass... 0
#743 - Feel Good Inc in my ass?  [+] (1 new reply) 11/06/2012 on In my ass... +3
#762 - badxfox has deleted their comment.

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#13 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
Could you help me?
User avatar #14 to #13 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Hi, Pres! Sorry I was very busy with all these appointments and work today, so sorry I couldn't get back to you. What do you need help with?
#15 to #14 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
Could i by chance have your points since i see that you don' t really do items so they don't have a use for you at the moment. Also do you play LOL?
User avatar #16 to #15 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Hmm I do work really hard for my points, but I will give you some, depending on the amount. I think that's pretty fair. How much were you thinking? And no, I do not play LOL. Why?
#17 to #16 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
I was about to play some LOL and was wondering if you wanted to party up.
How many points you will give, i am trying to get 200k. Someone has already given me 45k today. You have no use for them unless you do items. You keep your thumbs and stuff. But i guess how ever many i could have.
User avatar #18 to #17 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Wow, I feel insanely stupid. xD I thought you meant like overall points. Yeah, take all of them! Send me a request? And what's this LOL game? I'll check it out and maybe I'll party up.
#19 to #18 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
the game is called League of Legends
I will make the trade
User avatar #20 to #19 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Alrighty! And I'll check it out! Maybe I'll join it
#21 to #20 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
You got skype?
so i can help you with it and stuf?
User avatar #22 to #21 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
Yeah sure. It's fallinforinfinity. I don't go on much, but I'll log on.
User avatar #23 to #22 - supersqueegee (11/10/2012) [-]
But, I dropped my laptop so I can't call, sorry.
#24 to #23 - prestonjohns (11/10/2012) [-]
what ?
User avatar #1 - icameheretotroll (07/22/2012) [-]
Comment virginity! :3
#2 to #1 - supersqueegee (07/22/2012) [-]
:o you have taken my comment virginity   
AND I DIDN'T EVEN KNOW WHAT WAS GOING ON!   
I'm calling rape on you!   
You touched me.   
Like this:
:o you have taken my comment virginity
AND I DIDN'T EVEN KNOW WHAT WAS GOING ON!
I'm calling rape on you!
You touched me.
Like this:
User avatar #3 to #2 - icameheretotroll (07/22/2012) [-]
shhhhh.. it will be all over soon
 Friends (0)