x
Click to expand

superbla

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 18
Date Signed Up:1/29/2010
Last Login:5/28/2015
Location:united kingdom
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#6454
Comment Ranking:#2167
Highest Content Rank:#1606
Highest Comment Rank:#1238
Content Thumbs: 3456 total,  3848 ,  392
Comment Thumbs: 8639 total,  9410 ,  771
Content Level Progress: 54% (54/100)
Level 131 Content: Respected Member Of Famiry → Level 132 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 1% (1/100)
Level 274 Comments: Ninja Pirate → Level 275 Comments: Ninja Pirate
Subscribers:1
Content Views:185346
Times Content Favorited:467 times
Total Comments Made:1952
FJ Points:10575
Favorite Tags: katawa shoujo (2) | Lilly best grill (2)
SO yeah.

latest user's comments

#1047 - I kinda like you guys. I wanna **** you all  [+] (1 new reply) 01/18/2015 on Saturday Euro Thread 0
User avatar #1083 - freedomreturns (01/18/2015) [-]
And we LOVE you.
#16 - Picture 01/18/2015 on Google is a Cheeky cunt +3
#15 - Well you probably should 01/18/2015 on Google is a Cheeky cunt 0
#51 - Katawa Shoujo happened.  [+] (2 new replies) 01/18/2015 on Dating a Team Magma Grunt... +35
User avatar #160 - testaburger (01/18/2015) [-]
lol same here
#125 - mikekinkaid (01/18/2015) [-]
#65 - How about **** you OP. 01/15/2015 on He was right 0
#75 - IT'S JUSSA PRANK YO 01/15/2015 on oh shit he's white +4
#400 - What would their parents think if they saw these? 01/13/2015 on Cringe Comp 8 : MP4s +1
#84 - what the **** dude 01/12/2015 on Cringe Comp 7 : GIFs +4
#257 - When weeaboos call themselves otakus as if it's any better 01/12/2015 on Cringe Comp 6 : Weeaboos +2
#459 - Oh yeah dude, totally. 01/12/2015 on Cringe compilation 6! +2
#452 - I can't believe I breathe the same air as these people.  [+] (2 new replies) 01/12/2015 on Cringe compilation 6! +5
#456 - Absolute Madman (01/12/2015) [-]
But do you cum in the same glass, that is the question.
#459 - superbla (01/12/2015) [-]
Oh yeah dude, totally.
#172 - Yeah, new holocaust, please?  [+] (1 new reply) 01/11/2015 on Cringe Compilation 5! +2
#177 - seras (01/11/2015) [-]
I second that notion.
#114 - Picture 01/11/2015 on Disney Kids (Best For Last) +3
#97 - This **** is weird. Misato is best 01/10/2015 on Showdown with pants down +1
#481 - I sent that like 3 years ago  [+] (1 new reply) 01/09/2015 on Meanwhile on the pony thread 0
#482 - GothicChi (01/10/2015) [-]
I was busy
#201 - I ******* hope so. 01/09/2015 on Cringe compilation 2! +9
#21 - ******* . 01/09/2015 on Blink 182 0
#27 - Oh you, David! 01/08/2015 on WINNING +3
#47 - wat  [+] (3 new replies) 01/08/2015 on Please Meet Satan +16
#50 - imsodrunk has deleted their comment.
#51 - imsodrunk has deleted their comment.
#52 - imsodrunk has deleted their comment.
#28 - Picture 01/08/2015 on (untitled) 0
#69 - Picture 01/08/2015 on Fucking furries +3
#209 - Pepsi and milk. Like milk that's out of date 01/08/2015 on still feeling +2
#207 - Don't try it  [+] (2 new replies) 01/08/2015 on still feeling 0
#208 - ohemgeezus (01/08/2015) [-]
You tried it? What's it taste like?
User avatar #209 - superbla (01/08/2015) [-]
Pepsi and milk.
Like milk that's out of date
#204 - Suppose not.  [+] (4 new replies) 01/08/2015 on still feeling 0
#206 - ohemgeezus (01/08/2015) [-]
That sounds disgusting
User avatar #207 - superbla (01/08/2015) [-]
Don't try it
#208 - ohemgeezus (01/08/2015) [-]
You tried it? What's it taste like?
User avatar #209 - superbla (01/08/2015) [-]
Pepsi and milk.
Like milk that's out of date
#104 - Cruel angel thesis  [+] (1 new reply) 01/07/2015 on herd u were talkin shit 0
#105 - hickoryballs (01/07/2015) [-]
tanks mane

items

Total unique items point value: 5320 / Total items point value: 8060
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#13 - skyrimdolla has deleted their comment [-]
#14 to #13 - superbla (12/28/2014) [-]
<3
<3
User avatar #9 - cunninglinguist (12/04/2014) [-]
William


I need that dick
#10 to #9 - superbla (12/04/2014) [-]
I need you x
User avatar #1 - JayAndSilentRobert (11/20/2010) [-]
15 BUCKS LITTLE MAN


PUT THAT **** IN MY HAND
User avatar #2 to #1 - superbla (11/20/2010) [-]
IF THAT **** DOES NOT SHOW





THEN YOU OWE ME OWE ME OWE ME
 Friends (0)