Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

sopeanuts

no avatar Level 186 Comments: Anon Annihilator
Offline
Send mail to sopeanuts Block sopeanuts Invite sopeanuts to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:7/23/2011
Last Login:12/04/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 862 total,  999 ,  137
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 20% (2/10)
Level 186 Comments: Anon Annihilator → Level 187 Comments: Anon Annihilator
Subscribers:0
Total Comments Made:204
FJ Points:1127

latest user's comments

#209 - Picture 10/07/2011 on on the bus 0
#566 - wat 10/07/2011 on The story never ends 0
#565 - **sopeanuts rolled a random image**  [+] (1 new reply) 10/07/2011 on The story never ends +3
#566 - sopeanuts (10/07/2011) [-]
wat
#372 - I have the weirdest boner 10/06/2011 on LOL NOPE +2
#501 - Its one of my favorites actually because of that big jump. Mad… 10/05/2011 on If You Played This 0
#301 - Picture 10/03/2011 on clever +6
#433 - **sopeanuts rolls 367** I got this 10/03/2011 on We all do that 0
#189 - Picture 10/03/2011 on Seems legit to me +11
#404 - You win anyway 10/03/2011 on School +2
#440 - **sopeanuts rolls 46** dubs 10/03/2011 on I SHALL PLAY YOU 0
#720 - 1. This is Sparta 2. This is Sparta 3. This is Sparta … 10/02/2011 on Soundlines by genre 0
#302 - Comment deleted 10/02/2011 on PIZZABURGER 0
#379 - WHAT THE ****  [+] (5 new replies) 10/02/2011 on Happy Octoburr! +2
#833 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
Go back and keep going down. I was like whoa.
#434 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
*roll pictures* i have just ruined 3 lives that i know of
#435 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
**terrorrizor rolled a random image** idk what i was thinking then
#751 - anonymous (10/02/2011) [-]
YOU DICK. SERIOUSLY. FIRST AMNESIA AND NOW THIS. LIKE I NEEDED MORE NIGHTMARE FUEL. but to be fair i was warned, BUT STILL.
#834 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
Go back and keep going down. I was like whoa.
#376 - Boobs. Thats why  [+] (14 new replies) 10/02/2011 on Happy Octoburr! +1
#442 - anonymous (10/02/2011) [-]
no one appreciates your existence
#445 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
**terrorrizor rolled a random image** does anyone else see the irony of an anon saying no one likes you?
User avatar #416 - kittiezgorawr (10/02/2011) [-]
i was too afraid to look further when she turned at me... i literally jumped
#831 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
Go back and keep going down. I was like whoa.
User avatar #835 - kittiezgorawr (10/03/2011) [-]
i know. i looked at it again. :P
#836 - terrorrizor (10/03/2011) [-]
cool lol
#430 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
sorry lol
#379 - sopeanuts (10/02/2011) [-]
WHAT THE SHIT
#833 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
Go back and keep going down. I was like whoa.
#434 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
*roll pictures* i have just ruined 3 lives that i know of
#435 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
**terrorrizor rolled a random image** idk what i was thinking then
#751 - anonymous (10/02/2011) [-]
YOU DICK. SERIOUSLY. FIRST AMNESIA AND NOW THIS. LIKE I NEEDED MORE NIGHTMARE FUEL. but to be fair i was warned, BUT STILL.
#834 - terrorrizor (10/02/2011) [-]
Go back and keep going down. I was like whoa.
#491 - Can someone explain it to me please 10/02/2011 on happy 13th birthday google 0
#844 - **sopeanuts rolls 90** DUBS 09/30/2011 on This guy is a god 0
#269 - Honestly i almost cried listening to this 09/29/2011 on I HAD A FUCKING NERDGASM +2
#55 - CAN SOMEONE TELL ME WHERES THE SOURCE OF THIS  [+] (1 new reply) 09/29/2011 on Punchline in title 0
User avatar #189 - Jobolonian (09/29/2011) [-]
#632 - Comment deleted 09/28/2011 on The Slayer of Bitchzilla 0
#158 - I found the source if anyone wants it  [+] (1 new reply) 09/28/2011 on fuckin son -1
#186 - trollmanone (09/28/2011) [-]
yes sauce plz
#548 - Picture 09/28/2011 on Raise your hand +5
#47 - Picture  [+] (1 new reply) 09/23/2011 on First month working +3
#58 - mistersandman (09/23/2011) [-]
#507 - Picture  [+] (1 new reply) 09/18/2011 on DAD SAW MY PENIS +10
User avatar #528 - hudsen (09/18/2011) [-]
CHEMICAL X
#120 - Picture 09/18/2011 on Pedophile 0
#110 - Your welcome. 09/18/2011 on Pedophile 0
[ 197 Total ]

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)