Upload
Login or register

smartasshobo

Last status update:
-
Gender: male
Age: 114
Date Signed Up:7/28/2013
Last Login:1/12/2016
Location:Brazil
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 581 total,  709 ,  128
Comment Thumbs: 55862 total,  58153 ,  2291
Content Level Progress: 20% (2/10)
Level 43 Content: Sammich eater → Level 44 Content: Sammich eater
Comment Level Progress: 96.5% (965/1000)
Level 339 Comments: Practically Famous → Level 340 Comments: Sold Soul
Subscribers:6
Content Views:63908
Times Content Favorited:49 times
Total Comments Made:5713
FJ Points:40421
Favorite Tags: in (2)
Huehuehuehuehuehuehuehuehuehuehuehuehuehueheuheueheuheueheue hueheueheu fuck you

sometimes I wonder how the fuck did I befriend the most awesome users here

Text Posts

  • Views: 6829
    Thumbs Up 75 Thumbs Down 6 Total: +69
    Comments: 7
    Favorites: 13
    Uploaded: 12/30/14
    weed jesus weed jesus
  • Views: 6341
    Thumbs Up 57 Thumbs Down 23 Total: +34
    Comments: 9
    Favorites: 9
    Uploaded: 01/04/15
    animu 404 animu 404
  • Views: 6370
    Thumbs Up 22 Thumbs Down 8 Total: +14
    Comments: 27
    Favorites: 0
    Uploaded: 01/11/14
    Some fucked shit happening in Brazil Some fucked shit happening in...
  • Views: 1770
    Thumbs Up 2 Thumbs Down 4 Total: -2
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 01/04/15
    poop poop

latest user's comments

#1754 - **** that sounds nice, expensive too Is it a pussy …  [+] (1 new reply) 12/03/2015 on smartasshobo's profile 0
#1755 - savirleo (12/03/2015) [-]
engine alone is around $4k. Not counting parts, transission, harness,etc

Of course it's a pussy

And I'm still single

I don't even know if there's mods in the first place

Nagisa is the MC?

It got licensed. I only read vol 1. English version comes out June or July. I gotta wait a year to catch up

along with whatever floats up

the iron sights? I liked the one used for MW2

Only becase of my ass

a stock on a stock? Extra recoil management. That grip? Equip bayonet, stab and twist. Tact light? Blind the fucker at night. They didn't have flashlights back then. Laser for that hip fire accuracy. ACOG to snipe that damned rebel from 20ft away
#1258 - Oh well this thing is taking almost a year to even start 12/03/2015 on zahidlol's profile 0
#110 - Picture 12/03/2015 on Cosplay win/fail +7
#1752 - V8 BEST bitch pls show us your puzi Well **…  [+] (1 new reply) 11/25/2015 on smartasshobo's profile 0
#1753 - savirleo (11/25/2015) [-]
Found out you can stick an LS3(camaro V8) into a 240SX. My 2 favorite things

My cat is at home

'My our children have beautiful mothers and handsome fathers'

there are none, as far as I know

I've decided to download Assassination Classroom, but so far only vol00 is out

If only my basement didn't flood

turns out it's because we posted too many comments/images. It's at the very top of the comments on your profile

a suppressed AK? What the fuck?! And that scope location! I can't see shit like that
You had me worried, what with the damn breaking and flooding that happened
I found you
#1748 - 'I think i'll use some horses to pull it, so i can get more ho…  [+] (5 new replies) 10/29/2015 on smartasshobo's profile 0
User avatar
#1751 - savirleo (11/05/2015) [-]
still can't post images
#1750 - savirleo (11/05/2015) [-]
test
User avatar
#1749 - savirleo (10/29/2015) [-]
but even a lowly V6 has more power

'I call MG!!'

'.....that's not something you should say at a wedding'

but I'm not killing a floor

white haired kinky chick. The princess?
His daughter comes from the future to stop a dragon thing that was created. His other daughter, with another girl, helped her go back in time
Haven't watched any yet

THERE'S ALSO ABOUT 3 STRIP CLUBS AT THE SAME CORNER A FEW BLOCKS AWAY

guess they didn't like my girls with guns
#1752 - smartasshobo (11/25/2015) [-]
V8 BEST

bitch pls show us your puzi

Well fuck

Well, let the modders take care of that

Yea boiii. Well you should see onepunch man

Oh god your place is perfect

FUCK

oh dude I'm so sorry I've been so absent from here lately, and i have no excuses for doing so. As an apology, i searched for anime chicks with guns
#1753 - savirleo (11/25/2015) [-]
Found out you can stick an LS3(camaro V8) into a 240SX. My 2 favorite things

My cat is at home

'My our children have beautiful mothers and handsome fathers'

there are none, as far as I know

I've decided to download Assassination Classroom, but so far only vol00 is out

If only my basement didn't flood

turns out it's because we posted too many comments/images. It's at the very top of the comments on your profile

a suppressed AK? What the fuck?! And that scope location! I can't see shit like that
You had me worried, what with the damn breaking and flooding that happened
I found you
#1745 - 'Oh this engine feels heavy' ' but i need it' 'Aight,…  [+] (8 new replies) 10/29/2015 on smartasshobo's profile 0
User avatar
#1747 - savirleo (10/29/2015) [-]
and it didn't. I have no idea why I can't post images anymore
#1746 - savirleo (10/29/2015) [-]
'Bore it out. Less metal, more power'

'Do I have to sit on the barrel again?'

'A toast. To our wives and girlfriends. May they never meet'

no killing of floors. 0/10

Just shows how much she wants to be with him. Although he does have at least 2 wives

THERE'S SEVERAL SPOTS WE CAN GO TOO

let's see if it lets me post the image this time
User avatar
#1748 - smartasshobo (10/29/2015) [-]
'I think i'll use some horses to pull it, so i can get more horse power'

'Well, only if you want, anyway let's go!

'And may our daughters die untouched'

Well there IS fall damage

Yeah, although i lost interest in the series after some time, dunno why tho, i love the white haired kinky chick. Watching any animu from this season?

OH GOD THAT IS THE BEST

FUCK
User avatar
#1751 - savirleo (11/05/2015) [-]
still can't post images
#1750 - savirleo (11/05/2015) [-]
test
User avatar
#1749 - savirleo (10/29/2015) [-]
but even a lowly V6 has more power

'I call MG!!'

'.....that's not something you should say at a wedding'

but I'm not killing a floor

white haired kinky chick. The princess?
His daughter comes from the future to stop a dragon thing that was created. His other daughter, with another girl, helped her go back in time
Haven't watched any yet

THERE'S ALSO ABOUT 3 STRIP CLUBS AT THE SAME CORNER A FEW BLOCKS AWAY

guess they didn't like my girls with guns
#1752 - smartasshobo (11/25/2015) [-]
V8 BEST

bitch pls show us your puzi

Well fuck

Well, let the modders take care of that

Yea boiii. Well you should see onepunch man

Oh god your place is perfect

FUCK

oh dude I'm so sorry I've been so absent from here lately, and i have no excuses for doing so. As an apology, i searched for anime chicks with guns
#1753 - savirleo (11/25/2015) [-]
Found out you can stick an LS3(camaro V8) into a 240SX. My 2 favorite things

My cat is at home

'My our children have beautiful mothers and handsome fathers'

there are none, as far as I know

I've decided to download Assassination Classroom, but so far only vol00 is out

If only my basement didn't flood

turns out it's because we posted too many comments/images. It's at the very top of the comments on your profile

a suppressed AK? What the fuck?! And that scope location! I can't see shit like that
You had me worried, what with the damn breaking and flooding that happened
I found you
#1741 - 'What then?' 'Let's go then' 30 minutes? Neg…  [+] (12 new replies) 10/27/2015 on smartasshobo's profile 0
#1744 - savirleo (10/28/2015) [-]
well shit. Image didn't post at all
#1743 - savirleo (10/28/2015) [-]
Image didn't post for some reason
#1742 - savirleo (10/27/2015) [-]
'No need for these body panels. They're just for looks'

'Hold on, I gotta wear the good panties'

and that's why I was late, manager

maybe this to get me in the mood?
Rocky Gray - Kill Or Be Killed (Killing Floor 2 Soundtrack)

I was watching Strike the Blood. Did find a nurse spear girl. Only image I have though is a screencap with the tsundere though

I HAVE SEVERAL
User avatar
#1745 - smartasshobo (10/29/2015) [-]
'Oh this engine feels heavy' ' but i need it'

'Aight, we're rding the tank'

'For your son's wedding'

KILLING FLOOR YES

Oh i know that. NO SENPAI THIS FIGHT IS OURS. God i hate that line, let the dude fight by himself damn


WE SHOULD GET TACOS

WHERE'S THE MANGO WHORES
User avatar
#1747 - savirleo (10/29/2015) [-]
and it didn't. I have no idea why I can't post images anymore
#1746 - savirleo (10/29/2015) [-]
'Bore it out. Less metal, more power'

'Do I have to sit on the barrel again?'

'A toast. To our wives and girlfriends. May they never meet'

no killing of floors. 0/10

Just shows how much she wants to be with him. Although he does have at least 2 wives

THERE'S SEVERAL SPOTS WE CAN GO TOO

let's see if it lets me post the image this time
User avatar
#1748 - smartasshobo (10/29/2015) [-]
'I think i'll use some horses to pull it, so i can get more horse power'

'Well, only if you want, anyway let's go!

'And may our daughters die untouched'

Well there IS fall damage

Yeah, although i lost interest in the series after some time, dunno why tho, i love the white haired kinky chick. Watching any animu from this season?

OH GOD THAT IS THE BEST

FUCK
User avatar
#1751 - savirleo (11/05/2015) [-]
still can't post images
#1750 - savirleo (11/05/2015) [-]
test
User avatar
#1749 - savirleo (10/29/2015) [-]
but even a lowly V6 has more power

'I call MG!!'

'.....that's not something you should say at a wedding'

but I'm not killing a floor

white haired kinky chick. The princess?
His daughter comes from the future to stop a dragon thing that was created. His other daughter, with another girl, helped her go back in time
Haven't watched any yet

THERE'S ALSO ABOUT 3 STRIP CLUBS AT THE SAME CORNER A FEW BLOCKS AWAY

guess they didn't like my girls with guns
#1752 - smartasshobo (11/25/2015) [-]
V8 BEST

bitch pls show us your puzi

Well fuck

Well, let the modders take care of that

Yea boiii. Well you should see onepunch man

Oh god your place is perfect

FUCK

oh dude I'm so sorry I've been so absent from here lately, and i have no excuses for doing so. As an apology, i searched for anime chicks with guns
#1753 - savirleo (11/25/2015) [-]
Found out you can stick an LS3(camaro V8) into a 240SX. My 2 favorite things

My cat is at home

'My our children have beautiful mothers and handsome fathers'

there are none, as far as I know

I've decided to download Assassination Classroom, but so far only vol00 is out

If only my basement didn't flood

turns out it's because we posted too many comments/images. It's at the very top of the comments on your profile

a suppressed AK? What the fuck?! And that scope location! I can't see shit like that
You had me worried, what with the damn breaking and flooding that happened
I found you
#1739 - I need a jet engine 'Prove it' Daaamn …  [+] (14 new replies) 10/22/2015 on smartasshobo's profile 0
#1740 - savirleo (10/22/2015) [-]
'Nah nigga. That's just weight'

'Let's go to the doctor. Now that I think about it, you have to see your's about that STD, don't you?'

well, it most likely works with bass, which means bass guitar will control the pulses. So Tool it is
Tool - Schism

I'll be late for work thanks to that 30min cutscene

Poor watermelon. I bet it wasn't a wild one either

I gotta get me a maid that suits my tastes

MY BASEMENT BECOMES A POOL WHEN IT FLOODS
User avatar
#1741 - smartasshobo (10/27/2015) [-]
'What then?'

'Let's go then'

30 minutes? Negro those are the short ones

Fug ye

WatermelonLivesMatter

DID YOU FIND ONE YET, IT'S BEEN DAYS SINCE I HAVE LAST GOT IN

DO YOU HAVE A PET RAT?
#1744 - savirleo (10/28/2015) [-]
well shit. Image didn't post at all
#1743 - savirleo (10/28/2015) [-]
Image didn't post for some reason
#1742 - savirleo (10/27/2015) [-]
'No need for these body panels. They're just for looks'

'Hold on, I gotta wear the good panties'

and that's why I was late, manager

maybe this to get me in the mood?
Rocky Gray - Kill Or Be Killed (Killing Floor 2 Soundtrack)

I was watching Strike the Blood. Did find a nurse spear girl. Only image I have though is a screencap with the tsundere though

I HAVE SEVERAL
User avatar
#1745 - smartasshobo (10/29/2015) [-]
'Oh this engine feels heavy' ' but i need it'

'Aight, we're rding the tank'

'For your son's wedding'

KILLING FLOOR YES

Oh i know that. NO SENPAI THIS FIGHT IS OURS. God i hate that line, let the dude fight by himself damn


WE SHOULD GET TACOS

WHERE'S THE MANGO WHORES
User avatar
#1747 - savirleo (10/29/2015) [-]
and it didn't. I have no idea why I can't post images anymore
#1746 - savirleo (10/29/2015) [-]
'Bore it out. Less metal, more power'

'Do I have to sit on the barrel again?'

'A toast. To our wives and girlfriends. May they never meet'

no killing of floors. 0/10

Just shows how much she wants to be with him. Although he does have at least 2 wives

THERE'S SEVERAL SPOTS WE CAN GO TOO

let's see if it lets me post the image this time
User avatar
#1748 - smartasshobo (10/29/2015) [-]
'I think i'll use some horses to pull it, so i can get more horse power'

'Well, only if you want, anyway let's go!

'And may our daughters die untouched'

Well there IS fall damage

Yeah, although i lost interest in the series after some time, dunno why tho, i love the white haired kinky chick. Watching any animu from this season?

OH GOD THAT IS THE BEST

FUCK
User avatar
#1751 - savirleo (11/05/2015) [-]
still can't post images
#1750 - savirleo (11/05/2015) [-]
test
User avatar
#1749 - savirleo (10/29/2015) [-]
but even a lowly V6 has more power

'I call MG!!'

'.....that's not something you should say at a wedding'

but I'm not killing a floor

white haired kinky chick. The princess?
His daughter comes from the future to stop a dragon thing that was created. His other daughter, with another girl, helped her go back in time
Haven't watched any yet

THERE'S ALSO ABOUT 3 STRIP CLUBS AT THE SAME CORNER A FEW BLOCKS AWAY

guess they didn't like my girls with guns
#1752 - smartasshobo (11/25/2015) [-]
V8 BEST

bitch pls show us your puzi

Well fuck

Well, let the modders take care of that

Yea boiii. Well you should see onepunch man

Oh god your place is perfect

FUCK

oh dude I'm so sorry I've been so absent from here lately, and i have no excuses for doing so. As an apology, i searched for anime chicks with guns
#1753 - savirleo (11/25/2015) [-]
Found out you can stick an LS3(camaro V8) into a 240SX. My 2 favorite things

My cat is at home

'My our children have beautiful mothers and handsome fathers'

there are none, as far as I know

I've decided to download Assassination Classroom, but so far only vol00 is out

If only my basement didn't flood

turns out it's because we posted too many comments/images. It's at the very top of the comments on your profile

a suppressed AK? What the fuck?! And that scope location! I can't see shit like that
You had me worried, what with the damn breaking and flooding that happened
I found you
#1737 - 'This roof is stupid' 'Well tell me it's not' …  [+] (16 new replies) 10/18/2015 on smartasshobo's profile 0
#1738 - savirleo (10/18/2015) [-]
Why do I need passenger seats?

'But it's not'

and to think, it's a coffee jingle

I've heard of it. Never played any Metal Gear games

Found out that there's a knife that divers use to kill sharks. It fires, embeds itself, then injects air that causes the shark to basically explode. It was originally military use

I can find more. But family is home right now

come to Chicago. Stay because you got bribed and shot
User avatar
#1739 - smartasshobo (10/22/2015) [-]
I need a jet engine

'Prove it'

Daaamn

Negro you're missing out. You should at least watch the games cutscenes

Ah i know what it is, i saw a guy stab a watermelon with it

Fuck me up

WE CPULD HAVE SLUMBER PARTIES
#1740 - savirleo (10/22/2015) [-]
'Nah nigga. That's just weight'

'Let's go to the doctor. Now that I think about it, you have to see your's about that STD, don't you?'

well, it most likely works with bass, which means bass guitar will control the pulses. So Tool it is
Tool - Schism

I'll be late for work thanks to that 30min cutscene

Poor watermelon. I bet it wasn't a wild one either

I gotta get me a maid that suits my tastes

MY BASEMENT BECOMES A POOL WHEN IT FLOODS
User avatar
#1741 - smartasshobo (10/27/2015) [-]
'What then?'

'Let's go then'

30 minutes? Negro those are the short ones

Fug ye

WatermelonLivesMatter

DID YOU FIND ONE YET, IT'S BEEN DAYS SINCE I HAVE LAST GOT IN

DO YOU HAVE A PET RAT?
#1744 - savirleo (10/28/2015) [-]
well shit. Image didn't post at all
#1743 - savirleo (10/28/2015) [-]
Image didn't post for some reason
#1742 - savirleo (10/27/2015) [-]
'No need for these body panels. They're just for looks'

'Hold on, I gotta wear the good panties'

and that's why I was late, manager

maybe this to get me in the mood?
Rocky Gray - Kill Or Be Killed (Killing Floor 2 Soundtrack)

I was watching Strike the Blood. Did find a nurse spear girl. Only image I have though is a screencap with the tsundere though

I HAVE SEVERAL
User avatar
#1745 - smartasshobo (10/29/2015) [-]
'Oh this engine feels heavy' ' but i need it'

'Aight, we're rding the tank'

'For your son's wedding'

KILLING FLOOR YES

Oh i know that. NO SENPAI THIS FIGHT IS OURS. God i hate that line, let the dude fight by himself damn


WE SHOULD GET TACOS

WHERE'S THE MANGO WHORES
User avatar
#1747 - savirleo (10/29/2015) [-]
and it didn't. I have no idea why I can't post images anymore
#1746 - savirleo (10/29/2015) [-]
'Bore it out. Less metal, more power'

'Do I have to sit on the barrel again?'

'A toast. To our wives and girlfriends. May they never meet'

no killing of floors. 0/10

Just shows how much she wants to be with him. Although he does have at least 2 wives

THERE'S SEVERAL SPOTS WE CAN GO TOO

let's see if it lets me post the image this time
User avatar
#1748 - smartasshobo (10/29/2015) [-]
'I think i'll use some horses to pull it, so i can get more horse power'

'Well, only if you want, anyway let's go!

'And may our daughters die untouched'

Well there IS fall damage

Yeah, although i lost interest in the series after some time, dunno why tho, i love the white haired kinky chick. Watching any animu from this season?

OH GOD THAT IS THE BEST

FUCK
User avatar
#1751 - savirleo (11/05/2015) [-]
still can't post images
#1750 - savirleo (11/05/2015) [-]
test
User avatar
#1749 - savirleo (10/29/2015) [-]
but even a lowly V6 has more power

'I call MG!!'

'.....that's not something you should say at a wedding'

but I'm not killing a floor

white haired kinky chick. The princess?
His daughter comes from the future to stop a dragon thing that was created. His other daughter, with another girl, helped her go back in time
Haven't watched any yet

THERE'S ALSO ABOUT 3 STRIP CLUBS AT THE SAME CORNER A FEW BLOCKS AWAY

guess they didn't like my girls with guns
#1752 - smartasshobo (11/25/2015) [-]
V8 BEST

bitch pls show us your puzi

Well fuck

Well, let the modders take care of that

Yea boiii. Well you should see onepunch man

Oh god your place is perfect

FUCK

oh dude I'm so sorry I've been so absent from here lately, and i have no excuses for doing so. As an apology, i searched for anime chicks with guns
#1753 - savirleo (11/25/2015) [-]
Found out you can stick an LS3(camaro V8) into a 240SX. My 2 favorite things

My cat is at home

'My our children have beautiful mothers and handsome fathers'

there are none, as far as I know

I've decided to download Assassination Classroom, but so far only vol00 is out

If only my basement didn't flood

turns out it's because we posted too many comments/images. It's at the very top of the comments on your profile

a suppressed AK? What the fuck?! And that scope location! I can't see shit like that
You had me worried, what with the damn breaking and flooding that happened
I found you
#1735 - Oh and btw, that maid is really cute and awesome. But i know t… 10/12/2015 on smartasshobo's profile 0