Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

slingdingdonger

Rank #17359 on Subscribers
slingdingdonger Avatar Level 184 Content: Anon Annihilator
Offline
Send mail to slingdingdonger Block slingdingdonger Invite slingdingdonger to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 24
Date Signed Up:5/28/2011
Last Login:7/15/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 8429 total,  9714 ,  1285
Comment Thumbs: 430 total,  647 ,  217
Content Level Progress: 25% (25/100)
Level 184 Content: Anon Annihilator → Level 185 Content: Anon Annihilator
Comment Level Progress: 0% (0/10)
Level 143 Comments: Faptastic → Level 144 Comments: Faptastic
Subscribers:4
Content Views:56123
Times Content Favorited:455 times
Total Comments Made:346
FJ Points:8946

latest user's comments

#7 - Picture 08/28/2011 on FUCK LOGIC 0
#2 - im talking about the original one... then sayin i just did  [+] (1 new reply) 08/27/2011 on Lol 0
User avatar #3 - jonnyp (08/27/2011) [-]
it will be an infinite loop of repost.
#3 - thx bro!  [+] (1 new reply) 08/27/2011 on WALLPAPERS 0
User avatar #4 - hootersboy (08/27/2011) [-]
no problem there all so bad ass and say funnyjunk
#2698 - http://funnyjunk.com/funny_pictures/2539982/Cool+Script/ 08/27/2011 on Cool script +2
#2 - lol just wanted to share sorry 08/27/2011 on You Choose +2
#54 - k 08/27/2011 on FJ THumb Service +1
#10 - **slingdingdonger rolls 723,520,203** roflmao 08/27/2011 on My legs 0
#9 - Comment deleted 08/27/2011 on My legs 0
#15 - Picture 08/21/2011 on who smokes 0
#13 - o sorry haha need to pay attention more  [+] (2 new replies) 08/21/2011 on who smokes -1
#14 - blakeford (08/21/2011) [-]
#15 - slingdingdonger (08/21/2011) [-]
#11 - he was just askin who smokes....  [+] (4 new replies) 08/21/2011 on who smokes -1
#12 - blakeford (08/21/2011) [-]
actually if you read the comment that i replied to hes calling op a douche
#13 - slingdingdonger (08/21/2011) [-]
o sorry haha need to pay attention more
#14 - blakeford (08/21/2011) [-]
#15 - slingdingdonger (08/21/2011) [-]
#10 - Picture 08/21/2011 on who smokes +7
#56 - Comment deleted 08/17/2011 on I'm Going To The Cubicle... 0
#660 - Picture 08/16/2011 on comp ( read description) 0
#214 - Picture 08/15/2011 on comp ( read description) +11
#23 - Comment deleted 08/15/2011 on now -2
#73 - ******* REPOST! 08/15/2011 on fucking skating rinks -4
#79 - Picture  [+] (1 new reply) 08/15/2011 on Cool Things Pt. 2 +1
#88 - rabbitmunch (08/15/2011) [-]
this is
#2 - Picture 08/14/2011 on kid got jacked up +1
#1 - haha love the profile pic! 08/12/2011 on boredasshit's profile 0
#5 - idk.. 08/12/2011 on Hello ladies +1
#9 - Picture 08/12/2011 on WTF +2
#7 - Picture 08/12/2011 on WTF 0
#5 - Comment deleted 08/12/2011 on WTF -1
#2 - touche' 08/12/2011 on Hello ladies 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 700

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #6 - bobJML (06/27/2012) [-]
Hello.
#1 - bobJML (11/24/2011) [-]
What's up?
#2 to #15 - slingdingdonger (11/24/2011) [-]
nothin much u
#3 to #16 - bobJML (11/24/2011) [-]
Fixing to go to bed soon, since I have to wake up early for I am a good boy and what not.
Fixing to go to bed soon, since I have to wake up early for I am a good boy and what not.
User avatar #4 to #17 - slingdingdonger (11/24/2011) [-]
lol Happy Thanksgiving!
#5 to #18 - bobJML (11/24/2011) [-]
lol SAME TO YOU!
 Friends (0)