Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

slatersniper    

Rank #11833 on Content
slatersniper Avatar Level 236 Comments: Ambassador Of Lulz
Offline
Send mail to slatersniper Block slatersniper Invite slatersniper to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:10/10/2010
Last Login:10/30/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#11833
Comment Ranking:#17030
Highest Content Rank:#4108
Highest Comment Rank:#2258
Content Thumbs: 3030 total,  3436 ,  406
Comment Thumbs: 3696 total,  4748 ,  1052
Content Level Progress: 28% (28/100)
Level 130 Content: Respected Member Of Famiry → Level 131 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 84% (84/100)
Level 236 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 237 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:1
Content Views:65497
Times Content Favorited:95 times
Total Comments Made:1533
FJ Points:6792
Favorite Tags: really (2) | You (2)
Fairly certain I'm human.

latest user's comments

#19 - You done goofed. attention whore  [+] (1 new reply) 08/03/2012 on notifications 0
User avatar #20 - SenorButtPlug (08/03/2012) [-]
I honestly didn't expect people to start posting my shit everywhere unless this hit front page.
#34 - thats what i was thinking. plus its orange. 08/02/2012 on Dominos Delivers 0
#30 - Thats not a dominos box. right?  [+] (3 new replies) 08/02/2012 on Dominos Delivers +1
User avatar #36 - rwiddow (08/02/2012) [-]
And they would cut it nicely, that pizza looks butchered.
#32 - kierano (08/02/2012) [-]
**kierano rolled a random image posted in comment #51 at Deadpool **
Right, it's missing the weird bottom corner-y bits
User avatar #34 - slatersniper (08/02/2012) [-]
thats what i was thinking. plus its orange.
#12 - :D WHAT YOU DID THERE i see it 08/02/2012 on MeinKraft -1
#64 - Nah.  [+] (1 new reply) 08/02/2012 on This +4
#66 - darthdemise (08/02/2012) [-]
thank you
#2 - I love VSauce 07/24/2012 on Where is your god now? +1
#52 - I get that at Fred Meyer all the time. Get hammered a… 07/15/2012 on A Comrade's Drink 0
#15 - I'd eat that all DAY!!!!!!!!!!!!!! 07/13/2012 on OP's snack 0
#105 - On skyrim I am 'Prisoner' 07/04/2012 on fuck everything 0
#17 - He knows hes awesome but he isnt smug. 06/29/2012 on Gotye Meets Metal +3
#11 - Try watching Cr1TicAl. penquinz0 is his channel. …  [+] (2 new replies) 06/29/2012 on My Friends video +2
User avatar #12 - corundum (06/29/2012) [-]
Try Robbaz if you want nipples.
#13 - xxxsonic fanxxx (06/29/2012) [-]
I AM KING OF NIPPLES
#9 - Well instead of a pink taco... sh had a choco taco for sure. 06/28/2012 on Chocotaco 0
#6251918 - The payment has been made. I leave you now.  [+] (1 new reply) 06/21/2012 on FJ Pony Thread +1
User avatar #6251951 - fjm (06/21/2012) [-]
**fjm rolls 6** here take a single
#6251833 - You summoned me.  [+] (3 new replies) 06/21/2012 on FJ Pony Thread +1
#6251890 - fjm (06/21/2012) [-]
oh ... right..... here have a chicken
User avatar #6251918 - slatersniper (06/21/2012) [-]
The payment has been made. I leave you now.
User avatar #6251951 - fjm (06/21/2012) [-]
**fjm rolls 6** here take a single
#6251715 - Well hi.  [+] (5 new replies) 06/21/2012 on FJ Pony Thread +1
User avatar #6251744 - fjm (06/21/2012) [-]
what are you doing here
User avatar #6251833 - slatersniper (06/21/2012) [-]
You summoned me.
#6251890 - fjm (06/21/2012) [-]
oh ... right..... here have a chicken
User avatar #6251918 - slatersniper (06/21/2012) [-]
The payment has been made. I leave you now.
User avatar #6251951 - fjm (06/21/2012) [-]
**fjm rolls 6** here take a single
#79 - Sweet, man. I'm not calling you a sweet man. 06/21/2012 on Xbox Live +1
#78 - Sweet man.  [+] (1 new reply) 06/21/2012 on Xbox Live 0
User avatar #79 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet, man. I'm not calling you a sweet man.
#76 - Steam? TF2? Killing Floor? Gmod? Haha  [+] (3 new replies) 06/21/2012 on Xbox Live 0
User avatar #77 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
All of the above and many many more =P

I'll PM you my steamtag
User avatar #78 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet man.
User avatar #79 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet, man. I'm not calling you a sweet man.
#72 - Ahh oh well then. Do you game on PC?  [+] (5 new replies) 06/21/2012 on Xbox Live 0
User avatar #75 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
Yep, all the time.
User avatar #76 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Steam?
TF2?
Killing Floor?
Gmod?
Haha
User avatar #77 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
All of the above and many many more =P

I'll PM you my steamtag
User avatar #78 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet man.
User avatar #79 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet, man. I'm not calling you a sweet man.
#67 - And the laughing just makes them that much more angry! Ahh its…  [+] (7 new replies) 06/21/2012 on Xbox Live 0
User avatar #69 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
a little column A, a little column B.

Mostly Live though. I only really play PS3 for the exclusive titles like Mag and such.
User avatar #72 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Ahh oh well then. Do you game on PC?
User avatar #75 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
Yep, all the time.
User avatar #76 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Steam?
TF2?
Killing Floor?
Gmod?
Haha
User avatar #77 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
All of the above and many many more =P

I'll PM you my steamtag
User avatar #78 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet man.
User avatar #79 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet, man. I'm not calling you a sweet man.
#64 - NO, no the kids, man. They get so angry over a video game, it …  [+] (9 new replies) 06/21/2012 on Xbox Live 0
User avatar #65 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
haha, yeah. It's fun to egg em on sometimes when they get like that though.

When they literally start screaming I laugh my ass off.
User avatar #67 - slatersniper (06/21/2012) [-]
And the laughing just makes them that much more angry! Ahh its great man.
Live or PSN?
User avatar #69 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
a little column A, a little column B.

Mostly Live though. I only really play PS3 for the exclusive titles like Mag and such.
User avatar #72 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Ahh oh well then. Do you game on PC?
User avatar #75 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
Yep, all the time.
User avatar #76 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Steam?
TF2?
Killing Floor?
Gmod?
Haha
User avatar #77 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
All of the above and many many more =P

I'll PM you my steamtag
User avatar #78 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet man.
User avatar #79 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet, man. I'm not calling you a sweet man.
#61 - I've noticed.. But screaming, "YOU LITTLE **** …  [+] (11 new replies) 06/21/2012 on Xbox Live 0
User avatar #62 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
Am... am I the one saying that? Or the kid?
User avatar #64 - slatersniper (06/21/2012) [-]
NO, no the kids, man. They get so angry over a video game, it hilarious.
User avatar #65 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
haha, yeah. It's fun to egg em on sometimes when they get like that though.

When they literally start screaming I laugh my ass off.
User avatar #67 - slatersniper (06/21/2012) [-]
And the laughing just makes them that much more angry! Ahh its great man.
Live or PSN?
User avatar #69 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
a little column A, a little column B.

Mostly Live though. I only really play PS3 for the exclusive titles like Mag and such.
User avatar #72 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Ahh oh well then. Do you game on PC?
User avatar #75 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
Yep, all the time.
User avatar #76 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Steam?
TF2?
Killing Floor?
Gmod?
Haha
User avatar #77 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
All of the above and many many more =P

I'll PM you my steamtag
User avatar #78 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet man.
User avatar #79 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet, man. I'm not calling you a sweet man.
#324 - I drive a Jeep Rubicon. Manuals are fun. 06/21/2012 on Morbid for Americans 0
#57 - I dont know about XBOX, but on PS3 you can change the pitch of…  [+] (14 new replies) 06/21/2012 on Xbox Live +1
User avatar #82 - anotherponyaccount (06/21/2012) [-]
HOW? i wanna know
User avatar #59 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
It doesn't help the high pitched kids that much, they just sound like chipmunks on sulfur hexafluoride.
User avatar #61 - slatersniper (06/21/2012) [-]
I've noticed.. But screaming, "YOU LITTLE SHIT YOU FUCKING CAMPED BITCH I COULD TAKE YOU ON IN REAL LIFE JUST GIVE ME YOUR ADDRESS I KICK YOUR SHIT YOU CUNT BAG!" doesnt help.
User avatar #62 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
Am... am I the one saying that? Or the kid?
User avatar #64 - slatersniper (06/21/2012) [-]
NO, no the kids, man. They get so angry over a video game, it hilarious.
User avatar #65 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
haha, yeah. It's fun to egg em on sometimes when they get like that though.

When they literally start screaming I laugh my ass off.
User avatar #67 - slatersniper (06/21/2012) [-]
And the laughing just makes them that much more angry! Ahh its great man.
Live or PSN?
User avatar #69 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
a little column A, a little column B.

Mostly Live though. I only really play PS3 for the exclusive titles like Mag and such.
User avatar #72 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Ahh oh well then. Do you game on PC?
User avatar #75 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
Yep, all the time.
User avatar #76 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Steam?
TF2?
Killing Floor?
Gmod?
Haha
User avatar #77 - subaqueousreach (06/21/2012) [-]
All of the above and many many more =P

I'll PM you my steamtag
User avatar #78 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet man.
User avatar #79 - slatersniper (06/21/2012) [-]
Sweet, man. I'm not calling you a sweet man.
#867 - Picture 06/21/2012 on Morbid for parents -6
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 952 / Total items point value: 2642

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1 - braydonbond (12/07/2010) [-]
Disturbed FTW!!!
 Friends (0)