Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

skaven    

skaven Avatar Level 0 Comments: Untouched account
Offline
Send mail to skaven Block skaven Invite skaven to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 23
Date Signed Up:12/22/2009
Last Login:5/06/2010
Location:los angeles california
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 21 total,  92 ,  71
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 45.45% (25/55)
Level 0 Comments: Untouched account → Level 1 Comments: New Here
Subscribers:0
Total Comments Made:61
FJ Points:0
yes i am a girl that loves rock...my favorite bands are blink-182, coldplay, and the killers...i am a bisexual and if u have a prob with that gtfo my page...otherwise...Hi!...haha............oh and just to say...PARAMORE IS THE BOMB AND HAYLEY WILLIAMS IS HOT!!!!...and if u didnt no about my icon...its the cover of paramores album in november called "Brand New Eyes"

latest user's comments

#251 - OMG youre so pretty!! 02/24/2010 on khendra's profile 0
#5 - if anyone else thinks that hayley is hot...then leave a comment 02/21/2010 on skaven's profile 0
#3 - haha...thanks for accepting 02/14/2010 on skaven's profile 0
#192 - haha...i wonder how much paper he used 02/13/2010 on A brief history of everything 0
#18 - your ****** up if u spray a girl with pepper spray 01/15/2010 on ladies' toilet 0
#188 - thumbs this up if u think this guy is your hero now 01/14/2010 on Purebreed epic gene +2
#320 - who ever new girls like system of down?...WOOOOHOOOOHOOO  [+] (15 new replies) 01/10/2010 on Hot Violin Girls System of... 0
User avatar #321 - MarahBwoii (01/16/2010) [-]
I'm a girl, and SOAD are one of my favourite bands...
User avatar #326 - ConorKluth (02/12/2010) [-]
You've got a stereo in the kitchen? :O
User avatar #327 - MarahBwoii (02/13/2010) [-]
I own no CD's...
I just download the albums illegally and have them on my laptop.
And sexism is kinda getting old dude... Even I don't find it funny anymore.
Find something new.
After I have made you a sammich, ofcourse.
User avatar #328 - ConorKluth (02/13/2010) [-]
Pfft, I'm a trend follower, not setter. When a new one comes by, I'll stop with the kitchen crap.
Ham'n'cheese, if you plz.
User avatar #329 - MarahBwoii (02/13/2010) [-]
BUT I'M A VEGETARIAN.
And I have never eaten the meat of a pig in my life...
But if it will make you happy, then I will make you a ham and cheese sandwich.
User avatar #330 - ConorKluth (02/13/2010) [-]
Nono, if you haven't eaten a pig's meat before, then I shan't make you touch it. :o
I'll just have.. uhh... A slice of bread. With butter. <3
User avatar #331 - MarahBwoii (02/13/2010) [-]
You have got to be the nicest male I have ever spoken to. :)
User avatar #332 - ConorKluth (02/13/2010) [-]
I've been told this before, but I really don't know why. >.<
User avatar #333 - MarahBwoii (02/13/2010) [-]
Haha, that's just really nice for a male to say. :P
User avatar #334 - ConorKluth (02/13/2010) [-]
You underestimate our capacity to.. be nice, I guess. :o That, or I'm just not the average male.
User avatar #335 - MarahBwoii (02/13/2010) [-]
Well no guy's ever said anything nice to me, except for I was called beautiful once by my ex... But then the other day he told me that just to make me happy.
#336 - xxxsonic fanxxx (02/14/2010) [-]
Get a room >.<
User avatar #338 - MarahBwoii (02/14/2010) [-]
I'm sorry... What? ^.-
#341 - robcor (02/22/2010) [-]
O Shit
User avatar #343 - bobblob (04/17/2010) [-]
rawr im a troll O_o
#195 - lawl...orsm stands for orgasm 01/10/2010 on When Drunks Have Nothing To Do 0
#94 - u wish 01/09/2010 on Worth Stopping To Watch 0
#85 - get your fat ass back here 01/09/2010 on Cant stop watching -1
[ 25 Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #6 - khendra (02/25/2010) [-]
haha, thanks.
you have good taste in music (:
User avatar #5 - skaven (02/21/2010) [-]
if anyone else thinks that hayley is hot...then leave a comment
User avatar #2 - LoveLifexx (02/14/2010) [-]
helloo.. :) thanks for adding me.. :)x
User avatar #3 to #2 - skaven (02/14/2010) [-]
haha...thanks for accepting
User avatar #1 - ROCKFOREVER (01/29/2010) [-]
yes yes..Haley is very hawt :D
 Friends (0)