Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

sixpix

Rank #31024 on Comments
sixpix Avatar Level 131 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to sixpix Block sixpix Invite sixpix to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 24
Steam Profile: Sixpix
Consoles Owned: Xbox, Xbox 360, PS2, PS3, Nintendo 3DS
Date Signed Up:1/07/2013
Last Login:12/24/2014
Location:Slovenia
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#31024
Highest Comment Rank:#5151
Comment Thumbs: 311 total,  313 ,  2
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/10)
Level 131 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 132 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Total Comments Made:30
FJ Points:310

latest user's comments

#16 - Picture  [+] (1 new reply) 12/18/2014 on Jaune is best girl 0
#17 - shuyen (12/18/2014) [-]
#193 - Tbh I really don't know that much but I wouldn't recommend try…  [+] (8 new replies) 12/04/2014 on Hide and seek 0
#196 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Then why would you post that picture?!?!? I'm gunna do it anyways, I doubt anything too major will happen.....
User avatar #202 - arstya (12/04/2014) [-]
Bitch, tell us what happened!
User avatar #204 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
I'm not a bitch
#205 - arstya (12/04/2014) [-]
You're the good kind of bitch. Like, the one bitches like to pet.
#206 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Well ok then
User avatar #203 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Comment 201
#200 - anonymous (12/04/2014) [-]
what happened please share your wisdom
User avatar #201 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
I'll have to try it later I'm at work right now..... But I'll let yall niggas know!
#191 - Oh ... I think there will be like a small explosion because of…  [+] (10 new replies) 12/04/2014 on Hide and seek 0
User avatar #192 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Well I thought maybe the metal would crack.... but it's metal lol so idk.... maybe I'll test it out.....
User avatar #193 - sixpix (12/04/2014) [-]
Tbh I really don't know that much but I wouldn't recommend trying it out ...
#196 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Then why would you post that picture?!?!? I'm gunna do it anyways, I doubt anything too major will happen.....
User avatar #202 - arstya (12/04/2014) [-]
Bitch, tell us what happened!
User avatar #204 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
I'm not a bitch
#205 - arstya (12/04/2014) [-]
You're the good kind of bitch. Like, the one bitches like to pet.
#206 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Well ok then
User avatar #203 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Comment 201
#200 - anonymous (12/04/2014) [-]
what happened please share your wisdom
User avatar #201 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
I'll have to try it later I'm at work right now..... But I'll let yall niggas know!
#110 - That will be a great wallpaper ... thx :3 12/04/2014 on he lost his way. +1
#188 - The smoke is actually carbon dioxide ...  [+] (13 new replies) 12/04/2014 on Hide and seek 0
User avatar #190 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
No with the spoon thing.....
User avatar #209 - Gummies (12/04/2014) [-]
I'm pretty sure the worst that will happen is that the hot water will conduct heat through the metal spoon and might get a little hot and burn you probably not even that, smells like bullshit to me.
User avatar #191 - sixpix (12/04/2014) [-]
Oh ... I think there will be like a small explosion because of the cold water hitting hot metal.
User avatar #192 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Well I thought maybe the metal would crack.... but it's metal lol so idk.... maybe I'll test it out.....
User avatar #193 - sixpix (12/04/2014) [-]
Tbh I really don't know that much but I wouldn't recommend trying it out ...
#196 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Then why would you post that picture?!?!? I'm gunna do it anyways, I doubt anything too major will happen.....
User avatar #202 - arstya (12/04/2014) [-]
Bitch, tell us what happened!
User avatar #204 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
I'm not a bitch
#205 - arstya (12/04/2014) [-]
You're the good kind of bitch. Like, the one bitches like to pet.
#206 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Well ok then
User avatar #203 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
Comment 201
#200 - anonymous (12/04/2014) [-]
what happened please share your wisdom
User avatar #201 - justsomechickyo (12/04/2014) [-]
I'll have to try it later I'm at work right now..... But I'll let yall niggas know!
#10 - I'm off to bed anyway ... 04/11/2014 on Suicide Rabbit +1
#13 - Well I found a video of it ... still kinda confusing 11/24/2013 on The ram van of the future +1
#503 - **sixpix rolls 322**  [+] (2 new replies) 11/02/2013 on Pokemon 0
#593 - anonimperiumreturn (11/02/2013) [-]
#505 - dbowveng has deleted their comment.
#3 - This would be a ******* dream to have.  [+] (5 new replies) 10/26/2013 on measure with a ruler +134
User avatar #18 - ccmember (10/27/2013) [-]
For five minutes
User avatar #19 - theodordronen (10/27/2013) [-]
Or..for however long you have to take mathematics
User avatar #21 - ccmember (10/27/2013) [-]
I guess. I know every math class I've taken has wanted me to prove a picture with math, not make a perfect picture, or be able to measure anything extremely precisely.
User avatar #50 - redtooth (10/27/2013) [-]
It would be awesome to have in Technical Drawing...
#2 - Not trying to be a smartass but you do put in your date of bir…  [+] (3 new replies) 10/23/2013 on Googles knows everything +158
#39 - gnegg (10/24/2013) [-]
Whaaaaaat?! I thought Google magically knew when my birthday was....
User avatar #12 - ianus (10/24/2013) [-]
we noticed that after a while too. but it was hilarious when he said in a silent, anxious voice "Dude...does google know my birthday?". You could littarly hear "Shit, NSA is watching me" in this phrase
#69 - katfishlolz (10/24/2013) [-]
i've never known anyone who can speak in a silent voice, that's quite a talent.
[ 29 Total ]
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1400

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)