x
FJ is now mobile friendly. Try it out on your mobile browser!
Click to expand

sillymoose

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
Steam Profile: http://steamcommunity.com/id/sillymewse
Consoles Owned: Xbox, Xbox 360, PS2, PS1, PC, Gameboy Colour, Gameboy Advance, GBA SP
Video Games Played: COD BLOPS, Blur, Killing Floor, Left 4 Dead 2, Black Ops 2(Zombies), DayZ(Mod & SA)
X-box Gamertag: CaM Moosey
Interests: Music, Games
Date Signed Up:9/07/2011
Last Login:3/06/2015
Location:Millersville MD
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#8281
Comment Ranking:#8255
Highest Content Rank:#7306
Highest Comment Rank:#5294
Content Thumbs: 1059 total,  2139 ,  1080
Comment Thumbs: 1882 total,  2288 ,  406
Content Level Progress: 90% (9/10)
Level 105 Content: Funny Junkie → Level 106 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 71% (71/100)
Level 216 Comments: Comedic Genius → Level 217 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Content Views:134926
Times Content Favorited:108 times
Total Comments Made:945
FJ Points:980
Favorite Tags: is (2) | Pinkie (2) | the (2) | Time (2) | to (2)
I'm Dink, I play everything. (except not everything, everything sucks.)
League of Legends: ImDink
Steam: Dinkeh

Feel free to add me, I'll accept all friend requests!

latest user's comments

#3288723 - Picture  [+] (1 new reply) 03/14/2013 on Play items +2
User avatar #3288730 - hibyeman (03/14/2013) [-]
lol
#170 - Picture 03/14/2013 on Where Do You Keep Them? 0
#3288611 - Yeah I don't have any of those, sorry dude.  [+] (1 new reply) 03/14/2013 on Play items +1
User avatar #3288616 - hibyeman (03/14/2013) [-]
Q.Q
#3288592 - I'll see what I have, I only have ruby's but raws I might have…  [+] (3 new replies) 03/14/2013 on Play items +1
User avatar #3288604 - hibyeman (03/14/2013) [-]
i need fabs, emeralds, garnets, sapphires or diamonds
User avatar #3288611 - sillymoose (03/14/2013) [-]
Yeah I don't have any of those, sorry dude.
User avatar #3288616 - hibyeman (03/14/2013) [-]
Q.Q
#3288578 - Guise, i need coal. pls.  [+] (5 new replies) 03/14/2013 on Play items +2
User avatar #3288580 - hibyeman (03/14/2013) [-]
i need gems
User avatar #3288592 - sillymoose (03/14/2013) [-]
I'll see what I have, I only have ruby's but raws I might have for you.
User avatar #3288604 - hibyeman (03/14/2013) [-]
i need fabs, emeralds, garnets, sapphires or diamonds
User avatar #3288611 - sillymoose (03/14/2013) [-]
Yeah I don't have any of those, sorry dude.
User avatar #3288616 - hibyeman (03/14/2013) [-]
Q.Q
#3288567 - Trading fabulous ore for coal 03/14/2013 on Play items +1
#3288563 - Black isn't a color, it's a shade. YA DON GOOFED. 03/14/2013 on Play items +1
#3288551 - Green 03/14/2013 on Play items +1
#3288519 - Is anyone willing to trade me coal for my fabulous ore? I'… 03/14/2013 on Play items +1
#3288509 - **sillymoose rolls 20** 03/14/2013 on Play items +1
#3281818 - Lol that was quick. Enjoy it bud.  [+] (1 new reply) 03/13/2013 on Play items 0
User avatar #3281824 - quincyadam (03/13/2013) [-]
lol

thank you
#3281817 - You can roll twice. 03/13/2013 on Play items 0
#3281810 - Hello Item Board, I'm feeling generous. I have a Slot…  [+] (6 new replies) 03/13/2013 on Play items 0
User avatar #3281817 - sillymoose (03/13/2013) [-]
You can roll twice.
User avatar #3281815 - splayed (03/13/2013) [-]
**splayed rolls 95**
User avatar #3281814 - quincyadam (03/13/2013) [-]
**quincyadam rolls 77** ah
User avatar #3281818 - sillymoose (03/13/2013) [-]
Lol that was quick. Enjoy it bud.
User avatar #3281824 - quincyadam (03/13/2013) [-]
lol

thank you
User avatar #3281812 - kingniggering (03/13/2013) [-]
**kingniggering rolls 03**
#3277507 - So you can't make it?  [+] (1 new reply) 03/13/2013 on Play items 0
User avatar #3277528 - Scythe (03/13/2013) [-]
nope
#3277493 - Dear Items Board, Excuse my Noobfagness, but how do I acqu…  [+] (3 new replies) 03/13/2013 on Play items 0
User avatar #3277501 - Scythe (03/13/2013) [-]
either sitting all day and entering the captcha as quickly as possible or getting lucky and finding it within 5 mins of being on the board like i was
User avatar #3277507 - sillymoose (03/13/2013) [-]
So you can't make it?
User avatar #3277528 - Scythe (03/13/2013) [-]
nope
#27 - The highlighter one I used to do that all the time. Do… 03/13/2013 on Genius comp 0
#3275248 - Specifics please? 03/13/2013 on Play items 0
#3275238 - Question from a noob collector pony fag; How do you get a …  [+] (5 new replies) 03/13/2013 on Play items +1
User avatar #3275261 - seniorpokeman (03/13/2013) [-]
combine all parts with bones and 10 corrupt souls.
User avatar #3275252 - deadmuerto (03/13/2013) [-]
put it on cartoon show
#3275243 - jgcamaro (03/13/2013) [-]
easy
User avatar #3275248 - sillymoose (03/13/2013) [-]
Specifics please?
#3275242 - thecollaboration has deleted their comment.
#362 - Too late?  [+] (1 new reply) 03/12/2013 on Some People +1
User avatar #364 - roderick (03/12/2013) [-]
Just a little
#256 - Picture 03/12/2013 on Shrillex faces... +1
#66 - This post made my chest hurt. Damn it. 03/12/2013 on Sunae Panic! 0
#3257726 - No reason. Just randomly picked someone to give them too. 03/11/2013 on Play items 0
#23 - Picture 03/10/2013 on The truth about Simba +2
#5 - Thus, the assimilation of the blacks into white culture proceeds. 03/09/2013 on skull face -2
#19 - Katawa Shoujo broke my heart, it sent me into a spiraling down…  [+] (3 new replies) 03/08/2013 on Damn Names 0
User avatar #22 - mhden (03/08/2013) [-]
And then you do the TRUE ENDING !
User avatar #23 - ARealLiveJewishGuy (03/09/2013) [-]
Everyone else had a usually nice ending then you hit Kud all the endings good god
User avatar #24 - xxospreyxx (03/10/2013) [-]
The Visual Novel is about 10 times worse than what the anime is making me feel....oh god...those feels.

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1500
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #64 - garymuthafuknoak ONLINE (01/21/2015) [-]
did you give it a shot?
#63 - sillymoose (09/29/2014) [-]
Comment Picture
#62 - sillymoose (09/25/2014) [-]
Comment Picture
#60 - sillymoose (07/31/2014) [-]
Comment Picture
#59 - sillymoose (08/30/2013) [-]
Comment Picture
#58 - sillymoose (08/27/2013) [-]
Comment Picture
 Friends (0)