Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
Latest users (1): seratyo, anonymous(5).
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#826 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
AAAAWWWWWW YIS
#867 to #826 - seratyo ONLINE (01/26/2013) [-]
Well, it's out in America, but this shop near me was selling it early for some reason... Also, it's really fucking good because it's made by the creators of Spirited Away and Princess Mononoke and stuff.
#847 to #826 - seratyo ONLINE (01/21/2013) [-]
FUCK YOU AND YOUR GROWING UP I GOT CHOCKIT-MILK!


By the way, I'm drawing all my images to get practice with Paint XP...
#848 to #847 - blartonfairweather (01/21/2013) [-]
WELL SHIT YOU HARRY AS MOTHAFUCKA CHOCOLATE MILK IS FOR BABIESS   
LOL UR A WITTLE BABY   
   
And oh okay, it's looking good, man. I can tell you're getting better   
And wanna see a sneak preview of the comic I'm making?
WELL SHIT YOU HARRY AS MOTHAFUCKA CHOCOLATE MILK IS FOR BABIESS
LOL UR A WITTLE BABY

And oh okay, it's looking good, man. I can tell you're getting better
And wanna see a sneak preview of the comic I'm making?
#849 to #848 - seratyo ONLINE (01/21/2013) [-]
CHOKIT MILK IS THE NECTAR OF THE GODS AND YOU KNOW IT!   
   
   
Yes, I would love to see that. You know I would.
CHOKIT MILK IS THE NECTAR OF THE GODS AND YOU KNOW IT!


Yes, I would love to see that. You know I would.
#850 to #849 - blartonfairweather (01/21/2013) [-]
DUDE DONT EVEN START WITH ME YOU KNOW THE STEVEN SEAGAL ENERGY
DRINK IS THE NECTAR OF THE GODS, DONT JOKE AROUND HERE

and here is a sneak preview it is coming along swimmingly if i do say so myself
<----
#851 to #850 - seratyo ONLINE (01/21/2013) [-]
ARE YOU TRYING TO TELL ME LIMITED EDITION ARNOLD SCHWARZENEGAR ORANGE JUICE ISN'T AS NICE A STEVEN SEAGULL-ADE? BECAUSE IF YOU ARE THEN YOU NEED TO GET YOUR LIFE IN ORDER   
   
also that is one beautiful looking comic.
ARE YOU TRYING TO TELL ME LIMITED EDITION ARNOLD SCHWARZENEGAR ORANGE JUICE ISN'T AS NICE A STEVEN SEAGULL-ADE? BECAUSE IF YOU ARE THEN YOU NEED TO GET YOUR LIFE IN ORDER

also that is one beautiful looking comic.
#852 to #851 - blartonfairweather (01/22/2013) [-]
THATS NOT EVEN A REAL THING YOU TIT HEAD! STOP LYING AND GET YOUR LIFE IN ORDER! COME BACK TO ME WHEN YOU ARE READY TO TALK LIKE A MAN   
   
And oh gee thanks c:
THATS NOT EVEN A REAL THING YOU TIT HEAD! STOP LYING AND GET YOUR LIFE IN ORDER! COME BACK TO ME WHEN YOU ARE READY TO TALK LIKE A MAN

And oh gee thanks c:
#853 to #852 - seratyo ONLINE (01/22/2013) [-]
OH MY BAD. THEY PROBABLY DON'T SELL IT OVER THERE IN OBESITY-STAN!   
   
   
   
But yyeah what was that image like an eye or something?
OH MY BAD. THEY PROBABLY DON'T SELL IT OVER THERE IN OBESITY-STAN!



But yyeah what was that image like an eye or something?
#854 to #853 - blartonfairweather (01/23/2013) [-]
WELL FUCK YOU TOO BUDDY. COME BACK TO ME WHEN YOUHAVE A REAL MAN'S   
DRINK!   
   
lol no I'm just fucking with you, I do have a comic almost done tho...
WELL FUCK YOU TOO BUDDY. COME BACK TO ME WHEN YOUHAVE A REAL MAN'S
DRINK!

lol no I'm just fucking with you, I do have a comic almost done tho...
#855 to #854 - seratyo ONLINE (01/23/2013) [-]
WELL I CAN'T WAIT TO READ YOUR COMIC :D   
   
are you trying to say arnie-juice is for weak babbies? cause if you are then you should be drinking it
WELL I CAN'T WAIT TO READ YOUR COMIC :D

are you trying to say arnie-juice is for weak babbies? cause if you are then you should be drinking it
#856 to #855 - blartonfairweather (01/23/2013) [-]
GOOD I AM GLAD.

NO IM SAYING ITS FOR BIG STUPID BABY HEADS LIKE YOU THATS WHY U DRINK
IT :<
#857 to #856 - seratyo ONLINE (01/23/2013) [-]
I AM PLANNING ON MAKING A COMIC SOON ASWELL, HOPEFULLY IT WILL BE WORTH THE WEIGHT.   
   
nuh-uh cause if it was a babby drink then my older brother wouldn't drink it and he's a black-belt in like 5 different karates.
I AM PLANNING ON MAKING A COMIC SOON ASWELL, HOPEFULLY IT WILL BE WORTH THE WEIGHT.

nuh-uh cause if it was a babby drink then my older brother wouldn't drink it and he's a black-belt in like 5 different karates.
#858 to #857 - blartonfairweather (01/23/2013) [-]
OH BOY, I WANT TO SEE DIS SHIT. IM SURE IT SHALL BE WORTH ZE WEIGHT, D00D.   
   
AND HEY DON'T LIE TO ME YOUR BROTHER IS A HOMO FAGGOTY FACE AND   
EVERYONE KNOWS HOMO FAGGOTY FACES CANT BECOME KARATE MASTERS.
OH BOY, I WANT TO SEE DIS SHIT. IM SURE IT SHALL BE WORTH ZE WEIGHT, D00D.

AND HEY DON'T LIE TO ME YOUR BROTHER IS A HOMO FAGGOTY FACE AND
EVERYONE KNOWS HOMO FAGGOTY FACES CANT BECOME KARATE MASTERS.
#859 to #858 - seratyo ONLINE (01/24/2013) [-]
WELL IT WILL   
   
AND IF THAT'S THE CASE THEN I KNOW FOR SURE YOU AIN'T A KARATE MASTER.
WELL IT WILL

AND IF THAT'S THE CASE THEN I KNOW FOR SURE YOU AIN'T A KARATE MASTER.
#860 to #859 - blartonfairweather (01/26/2013) [-]
BETTER BE PHAGGOT.   
   
AND OH NOW YOU TESTIN' MY KARATE SKILLS, HUH?
BETTER BE PHAGGOT.

AND OH NOW YOU TESTIN' MY KARATE SKILLS, HUH?


#861 to #860 - seratyo ONLINE (01/26/2013) [-]
OH SO NOW WE'RE BEING INSULTING ON BOTH PARTS OF OUR COMMENTS FUCKER?   
   
AND YEAH I IS. FITE ME IRL AND SEE WHAT HAPPENS BITCH NIGGA.
OH SO NOW WE'RE BEING INSULTING ON BOTH PARTS OF OUR COMMENTS FUCKER?

AND YEAH I IS. FITE ME IRL AND SEE WHAT HAPPENS BITCH NIGGA.
#862 to #861 - blartonfairweather (01/26/2013) [-]
DUDE FUCK THIS IM TIRED OF YOUR FAGGOTY ASS THINKING YOU ARE SSSSSOOO   
GOOD WHEN YOUR NOT. I MEAN, YOU MOM HAS AIDS, YOUR BROTHER'S A    
PHAGGOT AND YOUR DAD SUCKS VAGINA. AND YOU DRINK ORANGE JUICE!   
   
HOW MUCH WORSE CAN IT GET? I FEEL KINDA BAD FOR YOU TO BE HONEST...
DUDE FUCK THIS IM TIRED OF YOUR FAGGOTY ASS THINKING YOU ARE SSSSSOOO
GOOD WHEN YOUR NOT. I MEAN, YOU MOM HAS AIDS, YOUR BROTHER'S A
PHAGGOT AND YOUR DAD SUCKS VAGINA. AND YOU DRINK ORANGE JUICE!

HOW MUCH WORSE CAN IT GET? I FEEL KINDA BAD FOR YOU TO BE HONEST...
#863 to #862 - seratyo ONLINE (01/26/2013) [-]
I KNOW BLART BUT FUCK YOU AND EVERYTHING YOU CARE ABOUT BECAUSE I'VE GOT A GAME THAT I'VE WANTED FOR A VERY LONG TIME A WEEK EARLIER THAN IT'S OFFICIAL RELEASE DATE.

SUCK IT BITCH NIGGUH. YOU WISH YOU WERE THIS LUCKY.
#864 to #863 - blartonfairweather (01/26/2013) [-]
IS IT ELDER SCROLLS ONLINE?????

ARE U ONE OF THE gay BETA TESTERS? HUH? ARE YOUUU?
#865 to #864 - seratyo ONLINE (01/26/2013) [-]
I WOULDN'T TOUCH THAT gay ASS MMORPG CLICHE. GO LOOK AT MY STATUS DINGLE-BUTT.
I WOULDN'T TOUCH THAT gay ASS MMORPG CLICHE. GO LOOK AT MY STATUS DINGLE-BUTT.
#866 to #865 - blartonfairweather (01/26/2013) [-]
OOOOOHHHHHH. That game actually looks really cool, i forget that guys name but   
he made all of those amazing movies like howls' moving castle, right? I really want   
that game...   
   
HOW'D YOU GET IT SO EARLY THO? HUH? YOU SUCK SOMEONE'S VAGINA? LOL
OOOOOHHHHHH. That game actually looks really cool, i forget that guys name but
he made all of those amazing movies like howls' moving castle, right? I really want
that game...

HOW'D YOU GET IT SO EARLY THO? HUH? YOU SUCK SOMEONE'S VAGINA? LOL
#827 to #826 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
YOU SAYING I'M WRONG YOU BIGGLEDY-BOO?!
YOU SAYING I'M WRONG YOU BIGGLEDY-BOO?!
#828 to #827 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
Maybe i am maybe I aint whatcha gunna do bout it fagoot
#829 to #828 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
I'll tell you what I'm not gonna do. I'm not gonna invite you to my birthday party.
I'll tell you what I'm not gonna do. I'm not gonna invite you to my birthday party.
#830 to #829 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
fuck u u piece of shit ill fuck u up   
   
You know I've been looking forward to it all year
fuck u u piece of shit ill fuck u up

You know I've been looking forward to it all year
#831 to #830 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
Well BOO-FUCKING-HOO BITCH.
No cake and games for you, unless you wanna throw your own party in the corner of your bedroom that NOBODY will go to.
#832 to #831 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
HAHAHAHA YOU THINK THIS IS A FUCKING JOKE OR SUMTHIN, KID?

You will invite me to that god damn party and I will play cake and eat games.
#833 to #832 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
MAYBE IF YOU BRING SOME BEERS BUT OH WAIT YOU DON'T HAVE A FAKE ID LIKE ME FAGET LEL

You will eat no games!
#834 to #833 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
UHM HaVE U FORGOTTEN I AM LIKE 12 SO I CAN EASILY GET BEER U BIG POO POO
STAIN. ALL THE BEER IN THE WORLD.

I WILL EAT EVERY LAST GAME YOU OWN U JEW
#835 to #834 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
LEL HOW ARE YOU GONNA GET BEER AT 12 FIG? ASK YOUR MOM OR SOMETHING?? I'LL JUST TAKE MY OLDER BROTHER'S BEER OUT OF HIS MINI FRIDGE HE WON'T EVEN KNOW!   
   
GO EAT YOUR OWN GAME BITCH.
LEL HOW ARE YOU GONNA GET BEER AT 12 FIG? ASK YOUR MOM OR SOMETHING?? I'LL JUST TAKE MY OLDER BROTHER'S BEER OUT OF HIS MINI FRIDGE HE WON'T EVEN KNOW!

GO EAT YOUR OWN GAME BITCH.
#836 to #835 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
DONT BRING MY MOM INTO THIS U ARSEHOLE AND UR BROTHER IS SO gay
LOLOL HE SUCKS LIKE ALOT OF DICKS PLUS MINI FRIDGES ARE FOR QUEERS

AND NO I WANT URS BUDDY PAL
#837 to #836 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
MY BROTHER HAS SAMURAI SWORD AND I'M GOING TO BRING IT INTO SCHOOL TOMMOROW AND STAB YOU BECAUSE HE ISN'T A FAG AND YOUR MOM AND HER WIFE ARE ALSO SO ARE YOU BECAUSE YOU SUCK DICK ALL THE TIME EVEN AT DINNER   
   
THE ONLY GAME YOU'LL EVER EAT IS &quot;FAGGY QUEERO'S WORLD DICK EATING CHAMPIONSHIP&quot;
MY BROTHER HAS SAMURAI SWORD AND I'M GOING TO BRING IT INTO SCHOOL TOMMOROW AND STAB YOU BECAUSE HE ISN'T A FAG AND YOUR MOM AND HER WIFE ARE ALSO SO ARE YOU BECAUSE YOU SUCK DICK ALL THE TIME EVEN AT DINNER

THE ONLY GAME YOU'LL EVER EAT IS "FAGGY QUEERO'S WORLD DICK EATING CHAMPIONSHIP"
#838 to #837 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
I would NEVER suck a dick at dinner and you know it, man. Sometimes
you just go too far.

And I'll have you know that game doesn't even exist you tit head!
#839 to #838 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
OKAY FINE SORRY...   
   
   
Maybe I'll just bring his butterfly knife... and cut you a little...
OKAY FINE SORRY...


Maybe I'll just bring his butterfly knife... and cut you a little...
#840 to #839 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
It tis alright young one

and okay just make sure you sterilize the knife before you cut me, don't want
ur mum's aids lol
#841 to #840 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
MY MOM DOESN'T HAVE AIDS YOUR FAG MOMS HAVE AIDS THOUGH. AND SYPHILIS.   
   
YOU HAVE AIDS TOO COZ YOUR A FAG WHO SUCK DICKS. AT.**** DINNER.
MY MOM DOESN'T HAVE AIDS YOUR FAG MOMS HAVE AIDS THOUGH. AND SYPHILIS.

YOU HAVE AIDS TOO COZ YOUR A FAG WHO SUCK DICKS. AT.**** DINNER.
#842 to #841 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
YOU PEICE OF SHIT YOU TAKE THAT BACK RIGHT NOW!   
   
ILL CUT U BITCH!
YOU PEICE OF SHIT YOU TAKE THAT BACK RIGHT NOW!

ILL CUT U BITCH!
#843 to #842 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
I'LL BE THE ONE CUTTING. GO EAT A FIFA YOU AIN'T COMING TO MY PARTY.
I'LL BE THE ONE CUTTING. GO EAT A FIFA YOU AIN'T COMING TO MY PARTY.
#844 to #843 - blartonfairweather (01/20/2013) [-]
NO ME

AND HEY YA KNOW WHAT? IM TIRED OF YOUR BULLSHIT U FAG
WHY DONT YLU EAT A DICK OR WAHETEVER YOU LIKE TO DO...
#845 to #844 - seratyo ONLINE (01/20/2013) [-]
OH LOOK PROOF THAT YOU LOVE TEH DICK.

THIS PHOTOGRAPHIC EVIDENCE LEL.
#846 to #845 - blartonfairweather (01/21/2013) [-]
OH I BT U THINK UR REAAALLLL FUNNY
WELL YOU'RE NOT, GROW UP U FAGG...

THIS IS THE REAL WORLD GET USED TO IT.
AND IT IS YOU THAT LOVES THE DICK YOU DICK
 Friends (0)