sasorikingofrocks

Rank #57309 on Subscribers
sasorikingofrocks Avatar Level 174 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Online
Send mail to sasorikingofrocks Block sasorikingofrocks Invite sasorikingofrocks to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
Date Signed Up:8/08/2010
Last Login:2/01/2015
Location:Your domain
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 307 total,  491 ,  184
Comment Thumbs: 761 total,  1144 ,  383
Content Level Progress: 50% (5/10)
Level 30 Content: Peasant → Level 31 Content: Peasant
Comment Level Progress: 60% (6/10)
Level 174 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 175 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:1
Content Views:43962
Times Content Favorited:21 times
Total Comments Made:619
FJ Points:1015
Favorite Tags: Pokemon (6) | You are awesome (3) | book (2) | Cleverbot (2) | demotivational (2) | doctor (2) | funny (2) | help (2) | jokes (2) | know (2) | novel (2)
I write books for a living, well, as much of a living as a 20 year old male can make writing books in his living room. >.>

latest user's comments

#77 - Interesting thought, if bugs were named after flowers, and vic…  [+] (1 new reply) 03/15/2013 on I fear two things now... +5
#79 - LeviV (03/15/2013) [-]
#76 - Son: Daddy where do nightmares come from? Dad: Spiders, an… 03/15/2013 on I fear two things now... +1
#14 - Anybody else read this comment with a German accent?  [+] (1 new reply) 03/15/2013 on Go to the football game... +14
User avatar #21 - iamcraig (03/15/2013) [-]
I read it like Skwisgaar
#25 - Lol.your comment is the same as #21, and it's only separated b… 03/15/2013 on Greatest thing youll ever see -1
#239 - Seems you upgraded to a ************** .  [+] (1 new reply) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything 0
User avatar #246 - urfunnyman (03/15/2013) [-]
well thats enough internet for me for the night
#54 - Lol, plusle and minun can both be male or female, but can't br… 03/15/2013 on Pusle And Minus +1
#33 - It's simple, we kill the Batman. 03/15/2013 on No Cancer Here 0
#231 - Lol. I didn't post the gif either XD.  [+] (3 new replies) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything 0
#238 - urfunnyman (03/15/2013) [-]
FUCK!!!!!
User avatar #239 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Seems you upgraded to a mcdoublefuckup.
User avatar #246 - urfunnyman (03/15/2013) [-]
well thats enough internet for me for the night
#227 - Yeah, definitely a 12 year old trying to save his E-penis, thu… 03/15/2013 on Anything? Why not Everything 0
#225 - I think at this point, you have just ******** up.…  [+] (5 new replies) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything 0
#230 - urfunnyman (03/15/2013) [-]
well i was just saying since he comment on the gif you posted of leonardo decaprio an.......fuck i did mc fucked up ....shit i'll just go sit in the corner
User avatar #231 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Lol. I didn't post the gif either XD.
#238 - urfunnyman (03/15/2013) [-]
FUCK!!!!!
User avatar #239 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Seems you upgraded to a mcdoublefuckup.
User avatar #246 - urfunnyman (03/15/2013) [-]
well thats enough internet for me for the night
#222 - Lol.  [+] (1 new reply) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything 0
User avatar #227 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Yeah, definitely a 12 year old trying to save his E-penis, thumbed down for having a casual conversation. Keep it classy FJ.
#33 - Comment deleted 03/15/2013 on Posting in Newest Uploads 0
#209 - Okay, maybe it won't be clean >.>  [+] (3 new replies) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything -1
User avatar #219 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Hah hah, nope. Probably some 12-year old keyboard warrior trying to swing his mighty E-penis by thumbing down all the things.

Wouldn't surprise me.
User avatar #222 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Lol.
User avatar #227 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Yeah, definitely a 12 year old trying to save his E-penis, thumbed down for having a casual conversation. Keep it classy FJ.
#69 - You ever been to Disney Land's Haunted Mansion ride? Look up a… 03/15/2013 on Holograms are the true Future 0
#207 - Clean and simple XD  [+] (5 new replies) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything -1
User avatar #208 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Pfft. XD
User avatar #209 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Okay, maybe it won't be clean >.>
User avatar #219 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Hah hah, nope. Probably some 12-year old keyboard warrior trying to swing his mighty E-penis by thumbing down all the things.

Wouldn't surprise me.
User avatar #222 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Lol.
User avatar #227 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Yeah, definitely a 12 year old trying to save his E-penis, thumbed down for having a casual conversation. Keep it classy FJ.
#200 - I guess it's time to prepare, they're goin in dry.  [+] (7 new replies) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything -1
User avatar #206 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
To be honest, I don't give that much of a fuck. At the end of the day, it doesn't matter much.
User avatar #207 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Clean and simple XD
User avatar #208 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Pfft. XD
User avatar #209 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Okay, maybe it won't be clean >.>
User avatar #219 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Hah hah, nope. Probably some 12-year old keyboard warrior trying to swing his mighty E-penis by thumbing down all the things.

Wouldn't surprise me.
User avatar #222 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Lol.
User avatar #227 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Yeah, definitely a 12 year old trying to save his E-penis, thumbed down for having a casual conversation. Keep it classy FJ.
#56 - Remind's me of porn acting....  [+] (1 new reply) 03/15/2013 on Instant Karma +1
User avatar #58 - garymuthafuknoak (03/15/2013) [-]
luls
#54 - Don't you mean, "Punch the keysh for God'sh shake?" … 03/15/2013 on Instant Karma +1
#191 - I was hoping to save it because people are derp XD. People mak…  [+] (9 new replies) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything -1
User avatar #196 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Just one of those things which you post and you immediately mutter "no...".

I could delete the comment, but nah. I'll take the sea of red thumbs like a boss.
User avatar #200 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
I guess it's time to prepare, they're goin in dry.
User avatar #206 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
To be honest, I don't give that much of a fuck. At the end of the day, it doesn't matter much.
User avatar #207 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Clean and simple XD
User avatar #208 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Pfft. XD
User avatar #209 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Okay, maybe it won't be clean >.>
User avatar #219 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Hah hah, nope. Probably some 12-year old keyboard warrior trying to swing his mighty E-penis by thumbing down all the things.

Wouldn't surprise me.
User avatar #222 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Lol.
User avatar #227 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Yeah, definitely a 12 year old trying to save his E-penis, thumbed down for having a casual conversation. Keep it classy FJ.
#185 - He was also a chameleon, an "undercover" detective, … 03/15/2013 on Anything? Why not Everything 0
#183 - Actually, idk if that's the outsiders. I could be wrong on tha… 03/15/2013 on Anything? Why not Everything +1
#181 - I gave you a thumb up, cuz you realized you were wrong.  [+] (11 new replies) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything +1
#190 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Meh, you didn't have to, but thanks. I'll give one back.
User avatar #191 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
I was hoping to save it because people are derp XD. People make mistakes, shit happens, don't stab everyone who accidentally calls their cat a dog once in a while.
User avatar #196 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Just one of those things which you post and you immediately mutter "no...".

I could delete the comment, but nah. I'll take the sea of red thumbs like a boss.
User avatar #200 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
I guess it's time to prepare, they're goin in dry.
User avatar #206 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
To be honest, I don't give that much of a fuck. At the end of the day, it doesn't matter much.
User avatar #207 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Clean and simple XD
User avatar #208 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Pfft. XD
User avatar #209 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Okay, maybe it won't be clean >.>
User avatar #219 - disembodiedlord (03/15/2013) [-]
Hah hah, nope. Probably some 12-year old keyboard warrior trying to swing his mighty E-penis by thumbing down all the things.

Wouldn't surprise me.
User avatar #222 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Lol.
User avatar #227 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Yeah, definitely a 12 year old trying to save his E-penis, thumbed down for having a casual conversation. Keep it classy FJ.
#179 - In Order, Sweeney Todd: Demon Barber of Fleet Street, IDK, The…  [+] (1 new reply) 03/15/2013 on Anything? Why not Everything +1
User avatar #183 - sasorikingofrocks (03/15/2013) [-]
Actually, idk if that's the outsiders. I could be wrong on that one. lol.
#39 - lemme know what you think. 03/15/2013 on Iceland 0
#29 - Anon. 03/14/2013 on hitler day +1
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 772 / Total items point value: 772
[ 26 items Total ]

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)