Upload
Login or register

rupok

Last status update:
-
Date Signed Up:2/14/2012
Last Login:7/25/2016
FunnyJunk Career Stats
Content Ranking:#6229
Comment Ranking:#3344
Highest Content Rank:#1007
Highest Comment Rank:#3341
Content Thumbs: 6020 total,  6913 ,  893
Comment Thumbs: 3480 total,  4145 ,  665
Content Level Progress: 4% (4/100)
Level 151 Content: Faptastic → Level 152 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 75% (75/100)
Level 229 Comments: Mind Blower → Level 230 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:0
Content Views:292070
Times Content Favorited:262 times
Total Comments Made:846
FJ Points:7988
Favorite Tags: Anime (2) | avatar (2) | legend of korra (2)

latest user's comments

#13 - ya there was a romantic anime that did this it was amazing.  [+] (5 new replies) 06/18/2016 on Gaming 0
User avatar
#14 - lemoron (06/18/2016) [-]
apparently there's still a chance with Sena though, but, I'm doubtful
#15 - rupok (06/18/2016) [-]
its just people trying to make themselves feel better after this stab in the heart lol.
User avatar
#16 - lemoron (06/18/2016) [-]
yep, oh well I guess...

ruined one of my favorites
#18 - rupok (06/18/2016) [-]
only chance is if the anime people give it an alternate plot and ending
User avatar
#19 - lemoron (06/18/2016) [-]
that's my hope, they change the ending and just make it their own ending instead
#12 - Kodoka is a pussy and doesn't answer sena's feelings even thou…  [+] (1 new reply) 06/18/2016 on Gaming +1
#17 - ministermax (06/18/2016) [-]
Thanks bro
#8 - its worse than you think just read the spoilers  [+] (8 new replies) 06/18/2016 on Gaming 0
User avatar
#11 - lemoron (06/18/2016) [-]
here's what I think they should do

make several endings where Kodaka ends up with a different character in each one, the reader decides which one they like best

fuck this ending so hard
#13 - rupok (06/18/2016) [-]
ya there was a romantic anime that did this it was amazing.
User avatar
#14 - lemoron (06/18/2016) [-]
apparently there's still a chance with Sena though, but, I'm doubtful
#15 - rupok (06/18/2016) [-]
its just people trying to make themselves feel better after this stab in the heart lol.
User avatar
#16 - lemoron (06/18/2016) [-]
yep, oh well I guess...

ruined one of my favorites
#18 - rupok (06/18/2016) [-]
only chance is if the anime people give it an alternate plot and ending
User avatar
#19 - lemoron (06/18/2016) [-]
that's my hope, they change the ending and just make it their own ending instead
User avatar
#10 - lemoron (06/18/2016) [-]
fuckin

no
#7 - also i hope season 3 changes it and the anime authors make him… 06/18/2016 on Gaming 0
#5 - This post describes it Kodaka is a ******* assho…  [+] (13 new replies) 06/18/2016 on Gaming 0
User avatar
#9 - ministermax (06/18/2016) [-]
i still don't really get it
#12 - rupok (06/18/2016) [-]
Kodoka is a pussy and doesn't answer sena's feelings even though he promised.

He ends up going out with yukimura but break up.

WHILE DATING yukimura asks out rika and rika is like wtf and rejects him

yozora asks him out and he straight up rejects him extremely harshly to the point
where they are no longer friends.

yozora gets the shit beaten out of her by her mother cause she contacted her sister

she ends up working as a butler or some shit at sena's house never talks to kodoka again

sena story didn't progress

Kodoka stays slightly friends with rika and yukimura but its just dumb

O btw you know the big churtch sister, they implied she had a relationship with kodokas FATHER. like wtf

and this is the ending. Its atrocious.
#17 - ministermax (06/18/2016) [-]
Thanks bro
User avatar
#6 - lemoron (06/18/2016) [-]
I kinda figured that would happen, god damn it... I was rooting for Sena too
#8 - rupok (06/18/2016) [-]
its worse than you think just read the spoilers
User avatar
#11 - lemoron (06/18/2016) [-]
here's what I think they should do

make several endings where Kodaka ends up with a different character in each one, the reader decides which one they like best

fuck this ending so hard
#13 - rupok (06/18/2016) [-]
ya there was a romantic anime that did this it was amazing.
User avatar
#14 - lemoron (06/18/2016) [-]
apparently there's still a chance with Sena though, but, I'm doubtful
#15 - rupok (06/18/2016) [-]
its just people trying to make themselves feel better after this stab in the heart lol.
User avatar
#16 - lemoron (06/18/2016) [-]
yep, oh well I guess...

ruined one of my favorites
#18 - rupok (06/18/2016) [-]
only chance is if the anime people give it an alternate plot and ending
User avatar
#19 - lemoron (06/18/2016) [-]
that's my hope, they change the ending and just make it their own ending instead
User avatar
#10 - lemoron (06/18/2016) [-]
fuckin

no
#3 - after the volume 11 ending i have a deep hatred for kodaka and…  [+] (16 new replies) 06/18/2016 on Gaming +1
User avatar
#4 - lemoron (06/18/2016) [-]
how did it end?
#7 - rupok (06/18/2016) [-]
also i hope season 3 changes it and the anime authors make him end up with sena. I hope they tell the author to fuck up. Usually I hate when anime changes endings but this is the one anime that NEEDS to.
#5 - rupok (06/18/2016) [-]
www.reddit.com/r/Haganai/comments/3i8t1p/spoilers_haganai_volume_11_light_novel_discussion/

This post describes it
Kodaka is a fucking asshole and endings up with nonone.


If you wanna vent with everyone after reading this watch this vid:
www.youtube.com/watch?v=BTvIuE0hkF4
User avatar
#9 - ministermax (06/18/2016) [-]
i still don't really get it
#12 - rupok (06/18/2016) [-]
Kodoka is a pussy and doesn't answer sena's feelings even though he promised.

He ends up going out with yukimura but break up.

WHILE DATING yukimura asks out rika and rika is like wtf and rejects him

yozora asks him out and he straight up rejects him extremely harshly to the point
where they are no longer friends.

yozora gets the shit beaten out of her by her mother cause she contacted her sister

she ends up working as a butler or some shit at sena's house never talks to kodoka again

sena story didn't progress

Kodoka stays slightly friends with rika and yukimura but its just dumb

O btw you know the big churtch sister, they implied she had a relationship with kodokas FATHER. like wtf

and this is the ending. Its atrocious.
#17 - ministermax (06/18/2016) [-]
Thanks bro
User avatar
#6 - lemoron (06/18/2016) [-]
I kinda figured that would happen, god damn it... I was rooting for Sena too
#8 - rupok (06/18/2016) [-]
its worse than you think just read the spoilers
User avatar
#11 - lemoron (06/18/2016) [-]
here's what I think they should do

make several endings where Kodaka ends up with a different character in each one, the reader decides which one they like best

fuck this ending so hard
#13 - rupok (06/18/2016) [-]
ya there was a romantic anime that did this it was amazing.
User avatar
#14 - lemoron (06/18/2016) [-]
apparently there's still a chance with Sena though, but, I'm doubtful
#15 - rupok (06/18/2016) [-]
its just people trying to make themselves feel better after this stab in the heart lol.
User avatar
#16 - lemoron (06/18/2016) [-]
yep, oh well I guess...

ruined one of my favorites
#18 - rupok (06/18/2016) [-]
only chance is if the anime people give it an alternate plot and ending
User avatar
#19 - lemoron (06/18/2016) [-]
that's my hope, they change the ending and just make it their own ending instead
User avatar
#10 - lemoron (06/18/2016) [-]
fuckin

no
#3 - This is some nice ass editing 06/18/2016 on Overwatch Deadpool montage 0
#68 - Do you not see the problem with unconstitution watch lists? Th… 06/16/2016 on Ban guns. +1
#67 - getting a good toilet in your country must be expensive too si… 06/16/2016 on Ban guns. 0
#249 - sent home where? There are us citizens who are muslim and also… 06/15/2016 on enough is enough 0