x
Click to expand

rosehito

Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 23
Date Signed Up:2/14/2011
Last Login:12/15/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 164 total,  425 ,  261
Comment Thumbs: 339 total,  716 ,  377
Content Level Progress: 40% (4/10)
Level 16 Content: New Here → Level 17 Content: New Here
Comment Level Progress: 90% (9/10)
Level 133 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 134 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:22
Content Views:13073
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:535
FJ Points:523

latest user's comments

#444 - Here's why. 11/17/2011 on Scumbag Browser 0
#418 - **rosehito rolls 01** psychedeliic 11/17/2011 on Scumbag Browser 0
#1621 - aand... 11/15/2011 on An FJ Experiment +1
#1620 - I think it's just the lighting of where I took the picture bec… 11/15/2011 on An FJ Experiment +1
#33 - OMG, laughed my ass off, haha, I loved it!!! 11/15/2011 on How every movie should be done 0
#1619 - o.o I don't use fake tan, or even go outside for that matter... x.x :(  [+] (2 new replies) 11/15/2011 on An FJ Experiment +1
#1621 - rosehito (11/15/2011) [-]
aand...
#1620 - rosehito (11/15/2011) [-]
I think it's just the lighting of where I took the picture because other's aren't orange like that... haha
#40 - Picture  [+] (4 new replies) 11/12/2011 on An FJ Experiment +5
User avatar #58 - nrhv (11/12/2011) [-]
ease up on the fake tan, but otherwise alright
User avatar #1619 - rosehito (11/15/2011) [-]
o.o I don't use fake tan, or even go outside for that matter... x.x :(
#1621 - rosehito (11/15/2011) [-]
aand...
#1620 - rosehito (11/15/2011) [-]
I think it's just the lighting of where I took the picture because other's aren't orange like that... haha
#6 - for effect 11/11/2011 on In Soviet Russia, you touch... +2
#670 - from battlefield 3 11/10/2011 on ASSASSIN SKYFIELD 0
#27 - thumb for you, that's funny and perfect.  [+] (2 new replies) 11/09/2011 on Invisible Wall +48
User avatar #275 - bushingenna (11/09/2011) [-]
someone should make a website called FunnyPerfects
#289 - fozzybearo (11/10/2011) [-]
make it yourself loser
#2 - He even has nutella. :) 11/04/2011 on give this man a medal 0
#33 - **rosehito rolls 42,817** 11/04/2011 on Feeling Lucky +2
#25 - Yes! 11/04/2011 on Stand 1 Metre Away From... 0
#169 - o.o the text... x.x 11/04/2011 on Epic Haloween costume is epic +1
#2 - awesome xD haha 11/03/2011 on bastards 0
#193 - Yes! 11/02/2011 on Found it and lold -1
#8 - Yes! 11/01/2011 on He never saw it coming +2
#24 - OMG I know!!! It's sad to say my little sister is one of those… 10/31/2011 on Strategy +3
#16 - and it was on facebook...  [+] (1 new reply) 10/31/2011 on Dear Mom 0
User avatar #18 - byobgraffpro (10/31/2011) [-]
and it was real
#28 - Ok :) 10/31/2011 on Batman 0
#25 - they didn't take this pic... it's all over photobucket and google.  [+] (2 new replies) 10/31/2011 on Batman +1
User avatar #27 - chcknchsr (10/31/2011) [-]
the premise is the same regardless of who actually took the pic
User avatar #28 - rosehito (10/31/2011) [-]
Ok :)
#66 - YES!!! 10/31/2011 on Problem, Officer? -14
#155 - OMG I'VE ALWAYS ADORED THIS GUY!!! I LOVE YOU FOR KNOWING ABOU… 10/31/2011 on like this 0
#563 - **** ... 10/30/2011 on Did anyone else realize this? 0
#559 - **rosehito rolled a random image** Spiderman you say?  [+] (1 new reply) 10/30/2011 on Did anyone else realize this? 0
User avatar #563 - rosehito (10/30/2011) [-]
Fuck...

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1100
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#29 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #30 to #32 - rosehito (07/12/2012) [-]
I am doing alright, doing some babysitting for a really rich man lately, he has a snobby 14 year old daughter but I'm being paid $500(US) a day.

How are you?
#31 to #33 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #32 to #34 - rosehito (07/12/2012) [-]
Anything exciting or even just interesting happen recently?
#33 to #35 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #26 - kurama (03/21/2012) [-]
i sad i never got my pics of you with my user name on you

User avatar #27 to #29 - rosehito (04/06/2012) [-]
Hmm :/ I don't remember you asking but I'll take some this week for you then. :)
User avatar #28 to #30 - kurama (04/06/2012) [-]
kk messege me when you did plz
User avatar #23 - lilmoka (01/24/2012) [-]
Do you think you could upload Your pictures of your boobs again? :0....im thinking of uploadin myn but idek if i should do itt ;\
User avatar #25 to #26 - rosehito (01/25/2012) [-]
I uploaded a new picture today. :) hope you like it.
User avatar #24 to #26 - rosehito (01/24/2012) [-]
Yeah, this wasn't the first time I've done it, but like I said, tomorrow. :P
User avatar #15 - Trollzz (06/09/2011) [-]
so whens the pic with my name on you going up? ;)
User avatar #16 to #18 - rosehito (06/10/2011) [-]
I'm posting new pics next week, but I suppose I could get yours out of the way tonight. You want your username or your actual name?
User avatar #18 to #19 - Trollzz (06/10/2011) [-]
pic? :3
User avatar #19 to #21 - rosehito (06/10/2011) [-]
after I get home from work tonight.
User avatar #20 to #22 - Trollzz (06/10/2011) [-]
ok, got interview in morning so will probs look tomorrow
User avatar #21 to #23 - rosehito (06/10/2011) [-]
kk
User avatar #17 to #19 - Trollzz (06/10/2011) [-]
username please :3
User avatar #22 to #20 - rosehito (06/11/2011) [-]
I'm about to go take your picture. :)
#1 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #2 to #3 - rosehito (06/07/2011) [-]
haha, what about me?
#3 to #4 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #4 to #5 - rosehito (06/07/2011) [-]
oh haha, that's okay, what's up, other than looking for stuff to amuse yourself with?
#5 to #6 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #6 to #7 - rosehito (06/07/2011) [-]
lol what else do you do then?
#7 to #8 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #8 to #9 - rosehito (06/07/2011) [-]
I would thumb that up if I could... :) You sound really awesome.
#9 to #10 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #10 to #11 - rosehito (06/07/2011) [-]
how am I supposed to know how to add you on fb? lol I love adding new friends!!!
#11 to #12 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
#12 to #13 - MrNaughtyZ (06/07/2011) [-]
He just said melting
#13 to #14 - casshern **User deleted account** has deleted their comment [-]
 Friends (0)