Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

rmehandru

rmehandru Avatar Level 212 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to rmehandru Block rmehandru Invite rmehandru to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:5/12/2011
Location:New York
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 1273 total,  1426 ,  153
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 73% (73/100)
Level 212 Comments: Comedic Genius → Level 213 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Total Comments Made:212
FJ Points:1339

latest user's comments

#19 - fair argument. i had a friend who learned morse code so he cou…  [+] (3 new replies) 07/09/2014 on title 0
User avatar #20 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
Plus answering the juke made me feel like a '50s greaser.
User avatar #39 - crazylance (07/09/2014) [-]
This last sentence has made me want to own this phone.
Is it even on sale anymore?
User avatar #68 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
Sorry dude but the Juke's lifetime has ended.
#17 - texting on that phone was **** btw. might as well…  [+] (5 new replies) 07/09/2014 on title -3
User avatar #18 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
pffft, I learned how to text one handed without looking at the screen under my desk on this thing. A larger phone with more spaced out buttons would have required more dramatic motions to adequately text. I stand by my statement.
User avatar #19 - rmehandru (07/09/2014) [-]
fair argument. i had a friend who learned morse code so he could do that on his iphone by just tapping and feeling vibrations
User avatar #20 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
Plus answering the juke made me feel like a '50s greaser.
User avatar #39 - crazylance (07/09/2014) [-]
This last sentence has made me want to own this phone.
Is it even on sale anymore?
User avatar #68 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
Sorry dude but the Juke's lifetime has ended.
#15 - thats the ugliest phone ever created  [+] (7 new replies) 07/09/2014 on title -3
User avatar #16 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
Don't care. Shit was small and convenient as hell.
User avatar #17 - rmehandru (07/09/2014) [-]
texting on that phone was shit btw. might as well own the shitty nokia shown above
User avatar #18 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
pffft, I learned how to text one handed without looking at the screen under my desk on this thing. A larger phone with more spaced out buttons would have required more dramatic motions to adequately text. I stand by my statement.
User avatar #19 - rmehandru (07/09/2014) [-]
fair argument. i had a friend who learned morse code so he could do that on his iphone by just tapping and feeling vibrations
User avatar #20 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
Plus answering the juke made me feel like a '50s greaser.
User avatar #39 - crazylance (07/09/2014) [-]
This last sentence has made me want to own this phone.
Is it even on sale anymore?
User avatar #68 - ketchupshinobi (07/09/2014) [-]
Sorry dude but the Juke's lifetime has ended.
#51 - I live in New York and I have no idea wtf you're talking about  [+] (4 new replies) 01/08/2014 on lissen to your Mother +10
User avatar #98 - patsfanaverb (01/08/2014) [-]
I live in new york too. there is such thing as a heat index but it usually only applies to outdoor sports. I think its when it gets above 95 degrees F outdoor sports have to play inside or cancel.
User avatar #132 - mrbuu (01/08/2014) [-]
lol. my football team in florida was the panters. the black panters. our colors where black and we practiced at 2pm wearing all black. helmet and pads. little to say to be a joke we did a temperture on inside of the helmets and it was a good 120. on a 90 day it hit 100 one day. and lol lets just fry an egg on my helmet.
User avatar #133 - patsfanaverb (01/08/2014) [-]
yeah our schools are full of pussies haha. one time we missed a week of football practice during double sessions just because it was 95
User avatar #137 - mrbuu (01/08/2014) [-]
well. i like the cold now. working at walmart i spend 8 hours in a 30 degree cooler to -15 freezer.
#26 - Ignorance is bliss 11/06/2013 on catchy title +1
#138 - Then don't complain about not being to participate in a commun…  [+] (1 new reply) 08/31/2013 on Careful, Careful... +1
User avatar #155 - theincrediblemrk (08/31/2013) [-]
Good point.
#74 - Maybe if you contribute and actually say something funny or in…  [+] (5 new replies) 08/31/2013 on Careful, Careful... +2
User avatar #92 - theincrediblemrk (08/31/2013) [-]
Sometimes it's harder than you might think. Not all people are humorous.
User avatar #138 - rmehandru (08/31/2013) [-]
Then don't complain about not being to participate in a community based on humor
User avatar #155 - theincrediblemrk (08/31/2013) [-]
Good point.
User avatar #77 - zonn (08/31/2013) [-]
Nah, I'm good.
User avatar #79 - falloutplayer (08/31/2013) [-]
Nope too bad I already thumbed you up
#64 - Now that's what I call a basket case 07/21/2013 on basket 0
#2 - This was from the thread with the guy who calls his gf his sla…  [+] (1 new reply) 06/30/2013 on Rum Cum Cake +9
#3 - anonymous (06/30/2013) [-]
Yes and was just below it too
#29 - Yeah it'll do just fine. You'll have a lot of fun on the 250 a… 06/22/2013 on >MUH DICK 0
[ 211 Total ]

user's friends

User avatar xpuc    

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#1 - anonymous (01/13/2013) [-]
you're a joke
 Friends (0)