Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

randomlunchbox    

Rank #31067 on Comments
randomlunchbox Avatar Level 235 Comments: Ambassador Of Lulz
Offline
Send mail to randomlunchbox Block randomlunchbox Invite randomlunchbox to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/03/2012
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#31067
Highest Content Rank:#16383
Highest Comment Rank:#1077
Content Thumbs: 3 total,  136 ,  139
Comment Thumbs: 3526 total,  4275 ,  749
Content Level Progress: 1.69% (1/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 16% (16/100)
Level 235 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 236 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:0
Content Views:8004
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:961
FJ Points:3675
Favorite Tags: i (2)

latest user's comments

#311 - **randomlunchbox rolled a random image posted in comment #78… 08/01/2012 on Spongebob 0
#760 - It only snows in like half of the u.s 08/01/2012 on U S Of A -1
#29 - It's still funny. 07/30/2012 on Fortune Cookie -1
#97 - **randomlunchbox rolled a random image posted in comment #73… 07/30/2012 on Cats +1
#2096 - I'm in Minecraft....Boy i'm gonna miss circles. 07/30/2012 on Stuck in a game... +5
#30 - *scoffs* repost 07/28/2012 on twenty minutes +58
#192 - That cat looks really similar to my cat Rango. 07/28/2012 on Not a single fuck was given... +3
#86 - They actually make a lot of money now because their mom advert… 07/27/2012 on Kim K. 0
#142 - I hated it too, but somehow i got to level 69. 07/26/2012 on Runescape Comp 0
#138 - 50 shades of grey makes sense now. 07/26/2012 on FOR DUMMIES... +6
#136 - I thumbed it down for that reason. 07/26/2012 on You -8
#14 - Not sure if good person or publicity whore. 07/25/2012 on The batman delivers -17
#52 - The smell of these things. 07/24/2012 on The Best Things In The World +2
#386 - He calls himself "retarded" in one of his songs. 07/23/2012 on No brains -1
#371 - You believe lil Wayne is smart? I understand Drake being smart…  [+] (2 new replies) 07/23/2012 on No brains -2
#376 - rottengrits has deleted their comment.
User avatar #386 - randomlunchbox (07/23/2012) [-]
He calls himself "retarded" in one of his songs.
#351 - Lil Wayne got a GED dropped out of the University of Houston t…  [+] (4 new replies) 07/23/2012 on No brains -1
#366 - rottengrits has deleted their comment.
User avatar #371 - randomlunchbox (07/23/2012) [-]
You believe lil Wayne is smart? I understand Drake being smart, but not lil Wayne.
#376 - rottengrits has deleted their comment.
User avatar #386 - randomlunchbox (07/23/2012) [-]
He calls himself "retarded" in one of his songs.
#53 - So true. 07/23/2012 on SO TRUE +2
#83 - I'm on a swim team we do this all the time when we're bored. … 07/22/2012 on I would drown trying this +4
#4 - It made me laugh, but it's soooo wrong. damm you op.  [+] (1 new reply) 07/21/2012 on Spoiler Alert 0
User avatar #5 - gestortmorder (07/21/2012) [-]
It's just like the 9/11 post I put up. It's fucked up, but funny as shit xP
#515 - I went to the midnight premier and my mom saw the news of what… 07/21/2012 on It's never too soon +6
#485 - I was expecting some joke the whole comment. 07/21/2012 on It's never too soon +232
#1 - Cat woman is in the movie. 07/20/2012 on the dark night +1
#132 - It was found on the Jersey Shore 07/18/2012 on Fucking Parasites +4
#90 - 12 year olds like boobs. Now Ass is a different story. 07/18/2012 on To Infinity And Beyond 0
#2109 - Comment deleted 07/17/2012 on Amazing -1
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1300

Comments(121):

[ 121 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
Anonymous commenting is allowed
User avatar #153 - chewieisthebest (01/21/2014) [-]
wow your still alive?
User avatar #149 - chewieisthebest (11/18/2013) [-]
are you getting a NEXT GEN SYSTEM?
User avatar #150 to #149 - randomlunchbox (11/18/2013) [-]
WII U you know it
User avatar #152 to #150 - chewieisthebest (11/18/2013) [-]
do you still not have a mic?
User avatar #151 to #150 - chewieisthebest (11/18/2013) [-]
LOL thats not next gen
User avatar #148 - chewieisthebest (10/16/2013) [-]
get GTA 5
User avatar #147 - chewieisthebest (09/24/2013) [-]
GTA 5 is the future what are you doing wake up sheep
User avatar #146 - chewieisthebest (09/16/2013) [-]
also GTA 5 confirmed for water polo game of the year right?
User avatar #139 - chewieisthebest (09/16/2013) [-]
you getting gta 5?
User avatar #140 to #139 - randomlunchbox (09/16/2013) [-]
I want an America where sex workers and gays cannot make a mockery of our megachurches.
User avatar #141 to #140 - chewieisthebest (09/16/2013) [-]
then gta 5 is the game for you also you watch the new season of The Legend of Korra?
User avatar #142 to #141 - randomlunchbox (09/16/2013) [-]
Yes I was dissapoint
User avatar #143 to #142 - chewieisthebest (09/16/2013) [-]
lol you were? why?
User avatar #144 to #143 - randomlunchbox (09/16/2013) [-]
Not exciting.
User avatar #145 to #144 - chewieisthebest (09/16/2013) [-]
lol wow gta 5 is game of the year i.imgur.com/11duUKk.gif
User avatar #138 - chewieisthebest (08/29/2013) [-]
get ts you noob
User avatar #135 - chewieisthebest (08/17/2013) [-]
nice red thumbs on that comment
User avatar #136 to #135 - randomlunchbox (08/17/2013) [-]
I came to a website called funnyjunk without the intention to learn. Not sure what's so wrong about that.
User avatar #137 to #136 - chewieisthebest (08/17/2013) [-]
thats tooo edgy
User avatar #134 - chewieisthebest (08/04/2013) [-]
get teamspeak you noob
User avatar #124 - chewieisthebest (07/22/2013) [-]
everyone wants you to get on teamspeak do you have a mic???!
User avatar #128 to #127 - chewieisthebest (07/23/2013) [-]
lol everyone wants you to join teamspeak
User avatar #129 to #128 - randomlunchbox (07/23/2013) [-]
ALAH tells me no.
User avatar #130 to #129 - chewieisthebest (07/24/2013) [-]
danny and a cory and lallo want you to join teamspeak
User avatar #131 to #130 - randomlunchbox (07/24/2013) [-]
What is teamspeak. I only know ALAH
User avatar #133 to #131 - chewieisthebest (08/01/2013) [-]
get teamspeak
User avatar #132 to #131 - chewieisthebest (07/25/2013) [-]
teamspeak is like xbox live party chat on pc though
User avatar #123 - chewieisthebest (07/21/2013) [-]
everyone wants you to get on teamspeak do you have a mic?
#122 - chewieisthebest (07/21/2013) [-]
**chewieisthebest rolled a random image posted in comment #138531 at Shin Anime Social Board ** LOL wtf you live?!?!??!
#121 - chewieisthebest (01/18/2013) [-]
**chewieisthebest rolled a random image posted in comment #123385 at Friendly ** top 10 comments here I come!!!!!
#117 - chewieisthebest (01/04/2013) [-]
**chewieisthebest rolled a random image posted in comment #34 at What my Catholic dad wanna do to me ** lol at yr new profile pic
User avatar #119 to #117 - randomlunchbox (01/04/2013) [-]
Dude wtf is that?
User avatar #118 to #117 - chewieisthebest (01/04/2013) [-]
ohh gawd
User avatar #116 - chewieisthebest (12/20/2012) [-]
it doesn't matter until its the 21st in 'MURICA!!!!
#110 to #109 - randomlunchbox (12/01/2012) [-]
**randomlunchbox rolled a random image posted in comment #229647 at Video Games Board ** wat
#111 to #110 - chewieisthebest (12/01/2012) [-]
you think yr funny on the internetz dont you?
#112 to #111 - randomlunchbox (12/01/2012) [-]
**randomlunchbox rolled a random image posted in comment #1864347 at MLP Brony Board ** k
#114 to #113 - randomlunchbox (12/01/2012) [-]
**randomlunchbox rolled a random image posted in comment #1810713 at Item Discussion ** These rolls suck.
#99 - chewieisthebest (10/29/2012) [-]
heard yr not getting halo 4?
heard yr not getting halo 4?
User avatar #100 to #99 - randomlunchbox (10/29/2012) [-]
I am now.
User avatar #101 to #100 - chewieisthebest (10/29/2012) [-]
why LOl?
#102 to #101 - chewieisthebest (10/29/2012) [-]
and have you been watching the forward unto down halo show?
and have you been watching the forward unto down halo show?
User avatar #104 to #102 - randomlunchbox (10/29/2012) [-]
Nope and because gamefly sent me resident evil so i can't get AC3 like i wanted.
#105 to #104 - chewieisthebest (10/29/2012) [-]
ohhh ok i seeee BUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT YOU GOTTA WATCH THE SHOW 10/10 only 4 eps so far and its awesome i showed andrew it the other day and he loved it ill give you link    
   
   
   
www.youtube.com/watch?v=BfJVgXBfSH8
ohhh ok i seeee BUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT YOU GOTTA WATCH THE SHOW 10/10 only 4 eps so far and its awesome i showed andrew it the other day and he loved it ill give you link



www.youtube.com/watch?v=BfJVgXBfSH8
User avatar #106 to #105 - chewieisthebest (10/29/2012) [-]
the story is B4 EVERYTHING THE HALO WARS and HALO 1,2 ETC
User avatar #107 to #106 - randomlunchbox (10/29/2012) [-]
ehh maybe later.
User avatar #108 to #107 - chewieisthebest (10/29/2012) [-]
ehhhh NO only 20 mins eps worth it
#98 - anonymous (10/24/2012) [-]
HOLY **** TALKING FROM XBOX THIS IS CRAZY -CHEWIE
#95 - chewieisthebest (10/16/2012) [-]
**chewieisthebest rolled a random image posted in comment #1471726 at FJ Pony Thread 14 ** LOL AT Amanda todd
#96 to #95 - randomlunchbox (10/16/2012) [-]
**randomlunchbox rolled a random image posted in comment #1 at dont worry guys ** my reaction
User avatar #97 to #96 - chewieisthebest (10/16/2012) [-]
rofl totally you
[ 121 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)