x
Click to expand

rainbowrush

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/27/2012
Last Login:3/26/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#7330
Highest Content Rank:#842
Highest Comment Rank:#237
Content Thumbs: 9223 total,  10479 ,  1256
Comment Thumbs: 22789 total,  28388 ,  5599
Content Level Progress: 37% (37/100)
Level 191 Content: Anon Annihilator → Level 192 Content: Anon Annihilator
Comment Level Progress: 33.3% (333/1000)
Level 322 Comments: Covered In Thumbs → Level 323 Comments: Covered In Thumbs
Subscribers:5
Content Views:450415
Times Content Favorited:990 times
Total Comments Made:28581
FJ Points:1655
Favorite Tags: Bacon (14) | repost (6) | tits (2)

latest user's comments

#3178719 - Also, why do you have that name if you don't care for LoL, lol  [+] (1 new reply) 02/16/2013 on Autism Board +1
User avatar #3178749 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Who said i didn't care, i just don't follow the big teams, also i was banned today, i'm gonna appeal it.
#3178701 - What did you do?  [+] (5 new replies) 02/16/2013 on Autism Board +1
User avatar #3178727 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Had an offensive summoner name, guess it hurted peoples feelings over the internet, i'm gonna appeal the ban pretty soon.
User avatar #3178738 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
That really suck. What was the name?
User avatar #3178806 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
"Názi Thresh KKK" i thought it was a funny name, my friend changed it while i was afk from my computer, we have done this before where we change eachothers names, usually riot just give you a new one, this time they went mad and banned me it seems.

(not saying i didn't have it coming at me)
User avatar #3178826 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Thresh is really broken. A lot of people would rage hard at that.
User avatar #3178844 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Though i'm a pretty nice guy, i don't behave toxic.

I wasn't banned by the tribunal, so i have a chance to appeal it, i think everything will work out fine, peace.
#3178685 - I don't like TSM because of Reginald 02/16/2013 on Autism Board 0
#3178671 - That's prob because you watch the NA teams.  [+] (4 new replies) 02/16/2013 on Autism Board 0
#3178793 - EllieMuffin (02/16/2013) [-]
I watch all the teams. It's all... Bleh. I mean, I'm not saying they're bad. They're pretty good. Just... Any Elise I see *cough* Voyboy *cough* isn't as good as I am. Haven't seen any Syndras yet.
User avatar #3178812 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Phantom plays a really mean Syndra 80% of the times.
#3178829 - EllieMuffin (02/16/2013) [-]
I'll need to watch him some time then.
User avatar #3178849 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Syndra, Lulu, Karth and Ziggs are his mains. One of the few 2500 players that sometimes go revive.
#3178664 - Smurf, yo  [+] (1 new reply) 02/16/2013 on Autism Board +1
User avatar #3178697 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Comment below
#3178648 - So you don't understand yourself? 02/16/2013 on Autism Board 0
#3178615 - Aww yus, 2 of my fav NA teams are in 1st and 2nd place. …  [+] (23 new replies) 02/16/2013 on Autism Board +1
#3178647 - spanishninja (02/16/2013) [-]
i didnt got a shit of what u just said, it was a joke?
#3178644 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
It's hard to care for league when riot has suspended me for 90 years!
User avatar #3178664 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Smurf, yo
User avatar #3178697 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Comment below
User avatar #3178662 - inkybrony (02/16/2013) [-]
Make a new account.
#3178694 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
I had been playing on the account for years, ever since the game went out of beta, with over 300$ spent on it

My jimmies have been compromised
User avatar #3178722 - inkybrony (02/16/2013) [-]
Damn dude, that sucls
#3178772 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Meh it's just a game, it's just money, which i have plenty off.

Also i'm pretty sure i can get myself unbanned.
User avatar #3178719 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Also, why do you have that name if you don't care for LoL, lol
User avatar #3178749 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Who said i didn't care, i just don't follow the big teams, also i was banned today, i'm gonna appeal it.
User avatar #3178701 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
What did you do?
User avatar #3178727 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Had an offensive summoner name, guess it hurted peoples feelings over the internet, i'm gonna appeal the ban pretty soon.
User avatar #3178738 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
That really suck. What was the name?
User avatar #3178806 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
"Názi Thresh KKK" i thought it was a funny name, my friend changed it while i was afk from my computer, we have done this before where we change eachothers names, usually riot just give you a new one, this time they went mad and banned me it seems.

(not saying i didn't have it coming at me)
User avatar #3178826 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Thresh is really broken. A lot of people would rage hard at that.
User avatar #3178844 - thechainwarden (02/16/2013) [-]
Though i'm a pretty nice guy, i don't behave toxic.

I wasn't banned by the tribunal, so i have a chance to appeal it, i think everything will work out fine, peace.
#3178636 - EllieMuffin (02/16/2013) [-]
I don't really follow the big teams. Half the time I just end up watching them try to play as my mains and be worse than me. It's kind of depressing.
User avatar #3178789 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
You still don't play on EUW?
User avatar #3178671 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
That's prob because you watch the NA teams.
#3178793 - EllieMuffin (02/16/2013) [-]
I watch all the teams. It's all... Bleh. I mean, I'm not saying they're bad. They're pretty good. Just... Any Elise I see *cough* Voyboy *cough* isn't as good as I am. Haven't seen any Syndras yet.
User avatar #3178812 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Phantom plays a really mean Syndra 80% of the times.
#3178829 - EllieMuffin (02/16/2013) [-]
I'll need to watch him some time then.
User avatar #3178849 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Syndra, Lulu, Karth and Ziggs are his mains. One of the few 2500 players that sometimes go revive.
#32 - Picture 02/16/2013 on Dad, you were like a father... +4
#3177018 - LoL is way more fun when playing with friends, btw. 02/16/2013 on Autism Board 0
#3177006 - Curse gaming has won 5 games this tournament. They are my fav … 02/16/2013 on Autism Board 0
#3176915 - Curse 5W-0L LOL  [+] (3 new replies) 02/16/2013 on Autism Board 0
User avatar #3176945 - sabatron (02/16/2013) [-]
>DoTA 2
>21K/2D/17A

u wot
User avatar #3177018 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
LoL is way more fun when playing with friends, btw.
User avatar #3177006 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
Curse gaming has won 5 games this tournament. They are my fav NA team, so I think it's cool.

Obviously, the KDA doesn't matter that much in tourneys.
#3176537 - urgh 02/16/2013 on Autism Board +2
#3176500 - Curse looking pretty good this turney 02/16/2013 on Autism Board 0
#3176333 - You lied to me 02/16/2013 on Autism Board 0
#3176294 - LoL 02/16/2013 on Autism Board +2
#3176292 - brb 02/16/2013 on Autism Board +1
#51 - We demand more 02/16/2013 on bullshitphysics's profile 0
#3176223 - lies 02/16/2013 on Autism Board +1
#3175978 - ITT: Swag  [+] (1 new reply) 02/16/2013 on Autism Board 0
#3176050 - mynameischuckles (02/16/2013) [-]
#2 - Is that movie any good? I am bored as ****  [+] (1 new reply) 02/16/2013 on WaW 0
#4 - krippledkid (02/16/2013) [-]
pretty good, actually. check it out.
#1 - Comment deleted 02/16/2013 on WaW 0
#3175905 - no 02/16/2013 on Autism Board +2
#3175892 - no 02/16/2013 on Autism Board +2
#3175887 - That's it. Cannibalsalad, you're going on hide all hue  [+] (3 new replies) 02/16/2013 on Autism Board +2
User avatar #3175896 - donkeyfetus (02/16/2013) [-]
will it really make much difference?
User avatar #3175905 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
no
User avatar #3175891 - thesovereigngrave (02/16/2013) [-]
You waited this long?
#3175877 - 10 hours and 79 seconds  [+] (2 new replies) 02/16/2013 on Autism Board +3
User avatar #3175884 - zeroonesixeight (02/16/2013) [-]
Nigga, is u 4 srs
User avatar #3175892 - rainbowrush (02/16/2013) [-]
no

Comments(0):

 
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)