Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

ragingcalm

Rank #3307 on Comments
ragingcalm Avatar Level 242 Comments: Doinitrite
Offline
Send mail to ragingcalm Block ragingcalm Invite ragingcalm to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Interests: me, myself, Irene, and
Date Signed Up:6/18/2011
Last Login:12/25/2014
Location:New York USA
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#4453
Comment Ranking:#3307
Highest Content Rank:#324
Highest Comment Rank:#1333
Content Thumbs: 22895 total,  26595 ,  3700
Comment Thumbs: 4420 total,  6591 ,  2171
Content Level Progress: 83.1% (831/1000)
Level 222 Content: Mind Blower → Level 223 Content: Mind Blower
Comment Level Progress: 45% (45/100)
Level 242 Comments: Doinitrite → Level 243 Comments: Doinitrite
Subscribers:17
Content Views:800263
Times Content Favorited:1261 times
Total Comments Made:2689
FJ Points:27227

latest user's comments

#123 - That's skinny  [+] (15 new replies) 03/21/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #124 - usamajime (03/21/2014) [-]
it is not. but whatever, skinny people have a harder time giving birth.
User avatar #125 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I consider you skinny... but then again I've been told I'm a bad judge on that...
User avatar #126 - usamajime (03/21/2014) [-]
thanks anyway.
User avatar #127 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I feel like I offended you D:
User avatar #128 - usamajime (03/21/2014) [-]
nah, that's actually really effing difficult. unless you talk shit 'bout my BBC shows or anime.

i'm grateful that you consider me skinny, and i probably could be if i tried, but i'm too much of a lazy bum.
User avatar #129 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
doctor who and what anime's?
User avatar #130 - usamajime (03/21/2014) [-]
not just doctor who. the whole nine yards. merlin, sherlock, it crowd, nevermind the buzzcocks, etc.

and all the anime.
User avatar #131 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
favorite anime?
User avatar #133 - usamajime (03/21/2014) [-]
and trigun
User avatar #132 - usamajime (03/21/2014) [-]
*sigh* don't make me choose D:

top 5 i guess, in no particular order
Daily Lives of Highschool Boys
Nichijou
Inuyasha
Noragami
Soul Eater
User avatar #134 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
lol I only know inuyasha and soul eater
#135 - usamajime (03/21/2014) [-]
dude. seriously watch Nichijou and The Daily Lives of Highschool Boys. you will not be disappointed.

(gif from Nichijou)
User avatar #136 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
The devil is a part timer watch it
User avatar #137 - usamajime (03/21/2014) [-]
gotcha. don't have time atm, maybe weekend. saturday some time.
User avatar #138 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
sounds like a plan
#121 - Lol I only know him from magic mike 03/21/2014 on Can't tell me what to do. 0
#119 - possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture  [+] (2 new replies) 03/21/2014 on Can't tell me what to do. 0
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
#117 - I know that position I did the same thing but we actually kiss…  [+] (4 new replies) 03/21/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #118 - usamajime (03/21/2014) [-]
damn. not the worst break up i've seen. and 3 seems like a good number.

also, you seem familiar. feeling kind of like i've seen you somewhere but probably haven't. :/
#119 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
#115 - what about you, you got an old man yet?  [+] (6 new replies) 03/21/2014 on Can't tell me what to do. 0
#116 - usamajime (03/21/2014) [-]
haha, no. in my entire life so far i have dated all of one person.... for a week... the most couple thing we did was awkwardly say 'hi' when passing in the hallways.
#117 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I know that position I did the same thing but we actually kissed but only once and she broke up with me by a friend telling me we were no longer dating the next day she was my first girlfriend and I have only had 3
User avatar #118 - usamajime (03/21/2014) [-]
damn. not the worst break up i've seen. and 3 seems like a good number.

also, you seem familiar. feeling kind of like i've seen you somewhere but probably haven't. :/
#119 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
#497 - Didn't know this was going on or I would have submitted one :/ 03/20/2014 on Hottest Guys on FJ +2
#489 - I want this but I don't because these women will be marauded o…  [+] (3 new replies) 03/20/2014 on Hottest Guys on FJ +33
User avatar #1470 - buttgauges (03/21/2014) [-]
You'd have to be a pretty weak person to be upset by men wanting to see naked pictures of you if you're a woman.
Shit, I'd be flattered even if they are creepy. Oh, you want to see me put a scissors up my vagina? Fuck yeah dude, nice! Glad you'd want to see me do that, but yeah.... no I can't do that. But thanks!
#588 - disies (03/20/2014) [-]
User avatar #578 - cyannat (03/20/2014) [-]
Eh it seems manageable.
#482 - Inb4 'you're gay for (insert any possible reason here)' 03/20/2014 on Hottest Guys on FJ 0
#476 - only if you call me straight will I be gay admin, I want you t…  [+] (1 new reply) 03/20/2014 on Hottest Guys on FJ 0
User avatar #482 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Inb4 'you're gay for (insert any possible reason here)'
#113 - Not a single clue... and I still gotta buy a ring, I even know…  [+] (8 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #114 - usamajime (03/20/2014) [-]
best of luck to ya.
User avatar #115 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
what about you, you got an old man yet?
#116 - usamajime (03/21/2014) [-]
haha, no. in my entire life so far i have dated all of one person.... for a week... the most couple thing we did was awkwardly say 'hi' when passing in the hallways.
#117 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I know that position I did the same thing but we actually kissed but only once and she broke up with me by a friend telling me we were no longer dating the next day she was my first girlfriend and I have only had 3
User avatar #118 - usamajime (03/21/2014) [-]
damn. not the worst break up i've seen. and 3 seems like a good number.

also, you seem familiar. feeling kind of like i've seen you somewhere but probably haven't. :/
#119 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
#111 - Well I plan on proposing so I guess you could say that  [+] (10 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #112 - usamajime (03/20/2014) [-]
awesome. know how you're gonna propose?
User avatar #113 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Not a single clue... and I still gotta buy a ring, I even know her ring size is a 7 and a 1/2
User avatar #114 - usamajime (03/20/2014) [-]
best of luck to ya.
User avatar #115 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
what about you, you got an old man yet?
#116 - usamajime (03/21/2014) [-]
haha, no. in my entire life so far i have dated all of one person.... for a week... the most couple thing we did was awkwardly say 'hi' when passing in the hallways.
#117 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I know that position I did the same thing but we actually kissed but only once and she broke up with me by a friend telling me we were no longer dating the next day she was my first girlfriend and I have only had 3
User avatar #118 - usamajime (03/21/2014) [-]
damn. not the worst break up i've seen. and 3 seems like a good number.

also, you seem familiar. feeling kind of like i've seen you somewhere but probably haven't. :/
#119 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
#109 - That's what I did, and ended up losing my virginity a month la…  [+] (12 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
#110 - usamajime (03/20/2014) [-]
good on ya mate :0
#111 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well I plan on proposing so I guess you could say that
User avatar #112 - usamajime (03/20/2014) [-]
awesome. know how you're gonna propose?
User avatar #113 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Not a single clue... and I still gotta buy a ring, I even know her ring size is a 7 and a 1/2
User avatar #114 - usamajime (03/20/2014) [-]
best of luck to ya.
User avatar #115 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
what about you, you got an old man yet?
#116 - usamajime (03/21/2014) [-]
haha, no. in my entire life so far i have dated all of one person.... for a week... the most couple thing we did was awkwardly say 'hi' when passing in the hallways.
#117 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I know that position I did the same thing but we actually kissed but only once and she broke up with me by a friend telling me we were no longer dating the next day she was my first girlfriend and I have only had 3
User avatar #118 - usamajime (03/21/2014) [-]
damn. not the worst break up i've seen. and 3 seems like a good number.

also, you seem familiar. feeling kind of like i've seen you somewhere but probably haven't. :/
#119 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
#107 - Well I am the exact same but it doesn't hurt to have a drink o…  [+] (14 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #108 - usamajime (03/20/2014) [-]
i suppose. at the very least i'm determined to wait till college for alcohol.
#109 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
That's what I did, and ended up losing my virginity a month later haha and I lost my virginity to my girlfriend who I've been with for over two years now
#110 - usamajime (03/20/2014) [-]
good on ya mate :0
#111 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well I plan on proposing so I guess you could say that
User avatar #112 - usamajime (03/20/2014) [-]
awesome. know how you're gonna propose?
User avatar #113 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Not a single clue... and I still gotta buy a ring, I even know her ring size is a 7 and a 1/2
User avatar #114 - usamajime (03/20/2014) [-]
best of luck to ya.
User avatar #115 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
what about you, you got an old man yet?
#116 - usamajime (03/21/2014) [-]
haha, no. in my entire life so far i have dated all of one person.... for a week... the most couple thing we did was awkwardly say 'hi' when passing in the hallways.
#117 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I know that position I did the same thing but we actually kissed but only once and she broke up with me by a friend telling me we were no longer dating the next day she was my first girlfriend and I have only had 3
User avatar #118 - usamajime (03/21/2014) [-]
damn. not the worst break up i've seen. and 3 seems like a good number.

also, you seem familiar. feeling kind of like i've seen you somewhere but probably haven't. :/
#119 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
#105 - ah lol you're not that underage and who follows the laws in am…  [+] (16 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
#106 - usamajime (03/20/2014) [-]
meh. i'm kind of a nerd. don't have time for partying.
#107 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well I am the exact same but it doesn't hurt to have a drink or to just to feel like a bad ass
User avatar #108 - usamajime (03/20/2014) [-]
i suppose. at the very least i'm determined to wait till college for alcohol.
#109 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
That's what I did, and ended up losing my virginity a month later haha and I lost my virginity to my girlfriend who I've been with for over two years now
#110 - usamajime (03/20/2014) [-]
good on ya mate :0
#111 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well I plan on proposing so I guess you could say that
User avatar #112 - usamajime (03/20/2014) [-]
awesome. know how you're gonna propose?
User avatar #113 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Not a single clue... and I still gotta buy a ring, I even know her ring size is a 7 and a 1/2
User avatar #114 - usamajime (03/20/2014) [-]
best of luck to ya.
User avatar #115 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
what about you, you got an old man yet?
#116 - usamajime (03/21/2014) [-]
haha, no. in my entire life so far i have dated all of one person.... for a week... the most couple thing we did was awkwardly say 'hi' when passing in the hallways.
#117 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I know that position I did the same thing but we actually kissed but only once and she broke up with me by a friend telling me we were no longer dating the next day she was my first girlfriend and I have only had 3
User avatar #118 - usamajime (03/21/2014) [-]
damn. not the worst break up i've seen. and 3 seems like a good number.

also, you seem familiar. feeling kind of like i've seen you somewhere but probably haven't. :/
#119 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
#103 - oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? … 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
#101 - that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt…  [+] (2 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#99 - So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day  [+] (4 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#97 - Well then you better rephrase that to love because Morgan Free…  [+] (6 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #98 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah you're doing great. i suck at talking to. "Nice weather we're having." "Oh yes, quite potato indeed."
#99 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#95 - And why would that be?  [+] (8 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #96 - usamajime (03/20/2014) [-]
because it's Morgan effing Freeman. ._.
User avatar #97 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well then you better rephrase that to love because Morgan Freeman is love, Morgan Freeman is life.
I'm bad at talking...
User avatar #98 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah you're doing great. i suck at talking to. "Nice weather we're having." "Oh yes, quite potato indeed."
#99 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#93 - <--- my god  [+] (10 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
User avatar #94 - usamajime (03/20/2014) [-]
i like it.
User avatar #95 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
And why would that be?
User avatar #96 - usamajime (03/20/2014) [-]
because it's Morgan effing Freeman. ._.
User avatar #97 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well then you better rephrase that to love because Morgan Freeman is love, Morgan Freeman is life.
I'm bad at talking...
User avatar #98 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah you're doing great. i suck at talking to. "Nice weather we're having." "Oh yes, quite potato indeed."
#99 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#91 - How willing  [+] (12 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
#92 - usamajime (03/20/2014) [-]
ohyourgod that gif
#93 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
<--- my god
User avatar #94 - usamajime (03/20/2014) [-]
i like it.
User avatar #95 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
And why would that be?
User avatar #96 - usamajime (03/20/2014) [-]
because it's Morgan effing Freeman. ._.
User avatar #97 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well then you better rephrase that to love because Morgan Freeman is love, Morgan Freeman is life.
I'm bad at talking...
User avatar #98 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah you're doing great. i suck at talking to. "Nice weather we're having." "Oh yes, quite potato indeed."
#99 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#89 - But what if I taste bad  [+] (14 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
#90 - usamajime (03/20/2014) [-]
that's a risk i'm willing to take.
#91 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
How willing
#92 - usamajime (03/20/2014) [-]
ohyourgod that gif
#93 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
<--- my god
User avatar #94 - usamajime (03/20/2014) [-]
i like it.
User avatar #95 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
And why would that be?
User avatar #96 - usamajime (03/20/2014) [-]
because it's Morgan effing Freeman. ._.
User avatar #97 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well then you better rephrase that to love because Morgan Freeman is love, Morgan Freeman is life.
I'm bad at talking...
User avatar #98 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah you're doing great. i suck at talking to. "Nice weather we're having." "Oh yes, quite potato indeed."
#99 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#87 - <----- my thoughts right now...  [+] (16 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
#88 - usamajime (03/20/2014) [-]
#89 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
But what if I taste bad
#90 - usamajime (03/20/2014) [-]
that's a risk i'm willing to take.
#91 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
How willing
#92 - usamajime (03/20/2014) [-]
ohyourgod that gif
#93 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
<--- my god
User avatar #94 - usamajime (03/20/2014) [-]
i like it.
User avatar #95 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
And why would that be?
User avatar #96 - usamajime (03/20/2014) [-]
because it's Morgan effing Freeman. ._.
User avatar #97 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well then you better rephrase that to love because Morgan Freeman is love, Morgan Freeman is life.
I'm bad at talking...
User avatar #98 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah you're doing great. i suck at talking to. "Nice weather we're having." "Oh yes, quite potato indeed."
#99 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#85 - I read it to it's current page and can't wait let's find the a…  [+] (18 new replies) 03/20/2014 on Can't tell me what to do. 0
#86 - usamajime (03/20/2014) [-]
i like the way you think
#87 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
<----- my thoughts right now...
#88 - usamajime (03/20/2014) [-]
#89 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
But what if I taste bad
#90 - usamajime (03/20/2014) [-]
that's a risk i'm willing to take.
#91 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
How willing
#92 - usamajime (03/20/2014) [-]
ohyourgod that gif
#93 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
<--- my god
User avatar #94 - usamajime (03/20/2014) [-]
i like it.
User avatar #95 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
And why would that be?
User avatar #96 - usamajime (03/20/2014) [-]
because it's Morgan effing Freeman. ._.
User avatar #97 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well then you better rephrase that to love because Morgan Freeman is love, Morgan Freeman is life.
I'm bad at talking...
User avatar #98 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah you're doing great. i suck at talking to. "Nice weather we're having." "Oh yes, quite potato indeed."
#99 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
#19 - Only got to page 221 so far but I like it it's moving at a goo…  [+] (64 new replies) 03/18/2014 on Can't tell me what to do. 0
#139 - usamajime (03/21/2014) [-]
heya
#140 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Hello, I warn you now, I am in a huge ADHD mood so don't mind me if I come across as absolutely bonkers
User avatar #141 - usamajime (03/21/2014) [-]
that's fine.
i had 2 caffeine drops today and just finished cleaning my house and i'm tired as fuck. this is when i get weird. O-o
User avatar #142 - ragingcalm (03/22/2014) [-]
Lol same here, I am exhausted but hyper as hell and I just wanna run to texas and back
#143 - usamajime (03/22/2014) [-]
I can explain that. Assuming it's between 10am and 3pm for you, your body's internal clock, the circadian rhythm, is cycling back up to its peak, as it always does, whether you've had proper sleep or not. (Indicated by the bottom line that oscillates smoothly.)

Basically, you may not have slept, but your body believes this is the time for you to be awake.
User avatar #144 - ragingcalm (03/22/2014) [-]
It's actually only 8 pm XD
User avatar #145 - usamajime (03/22/2014) [-]
ah, same here. well then i dunno, you have an effed up circadian rhythm?
User avatar #147 - ragingcalm (03/22/2014) [-]
no but seriously I'm only 21 and I have like 100s of things wrong with me
User avatar #146 - ragingcalm (03/22/2014) [-]
I have an effed up everything
#122 - usamajime (03/21/2014) [-]
(ignore the embarrassing mess that is my room... we painted it when i was 8 ._.)
User avatar #123 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
That's skinny
User avatar #124 - usamajime (03/21/2014) [-]
it is not. but whatever, skinny people have a harder time giving birth.
User avatar #125 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I consider you skinny... but then again I've been told I'm a bad judge on that...
User avatar #126 - usamajime (03/21/2014) [-]
thanks anyway.
User avatar #127 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I feel like I offended you D:
User avatar #128 - usamajime (03/21/2014) [-]
nah, that's actually really effing difficult. unless you talk shit 'bout my BBC shows or anime.

i'm grateful that you consider me skinny, and i probably could be if i tried, but i'm too much of a lazy bum.
User avatar #129 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
doctor who and what anime's?
User avatar #130 - usamajime (03/21/2014) [-]
not just doctor who. the whole nine yards. merlin, sherlock, it crowd, nevermind the buzzcocks, etc.

and all the anime.
User avatar #131 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
favorite anime?
User avatar #133 - usamajime (03/21/2014) [-]
and trigun
User avatar #132 - usamajime (03/21/2014) [-]
*sigh* don't make me choose D:

top 5 i guess, in no particular order
Daily Lives of Highschool Boys
Nichijou
Inuyasha
Noragami
Soul Eater
User avatar #134 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
lol I only know inuyasha and soul eater
#135 - usamajime (03/21/2014) [-]
dude. seriously watch Nichijou and The Daily Lives of Highschool Boys. you will not be disappointed.

(gif from Nichijou)
User avatar #136 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
The devil is a part timer watch it
User avatar #137 - usamajime (03/21/2014) [-]
gotcha. don't have time atm, maybe weekend. saturday some time.
User avatar #138 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
sounds like a plan
User avatar #104 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, 17 and America. Drinking age is 21.
User avatar #105 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
ah lol you're not that underage and who follows the laws in america, I don't
#106 - usamajime (03/20/2014) [-]
meh. i'm kind of a nerd. don't have time for partying.
#107 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well I am the exact same but it doesn't hurt to have a drink or to just to feel like a bad ass
User avatar #108 - usamajime (03/20/2014) [-]
i suppose. at the very least i'm determined to wait till college for alcohol.
#109 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
That's what I did, and ended up losing my virginity a month later haha and I lost my virginity to my girlfriend who I've been with for over two years now
#110 - usamajime (03/20/2014) [-]
good on ya mate :0
#111 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well I plan on proposing so I guess you could say that
User avatar #112 - usamajime (03/20/2014) [-]
awesome. know how you're gonna propose?
User avatar #113 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Not a single clue... and I still gotta buy a ring, I even know her ring size is a 7 and a 1/2
User avatar #114 - usamajime (03/20/2014) [-]
best of luck to ya.
User avatar #115 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
what about you, you got an old man yet?
#116 - usamajime (03/21/2014) [-]
haha, no. in my entire life so far i have dated all of one person.... for a week... the most couple thing we did was awkwardly say 'hi' when passing in the hallways.
#117 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
I know that position I did the same thing but we actually kissed but only once and she broke up with me by a friend telling me we were no longer dating the next day she was my first girlfriend and I have only had 3
User avatar #118 - usamajime (03/21/2014) [-]
damn. not the worst break up i've seen. and 3 seems like a good number.

also, you seem familiar. feeling kind of like i've seen you somewhere but probably haven't. :/
#119 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
possibly because I'm in some peoples cringe albums cuz of this picture
#120 - usamajime (03/21/2014) [-]
1. i have that shirt. it's fucking awesome
2. i don't understand the fedora hate.
look who wears a fedora for goodness sake Matt Bomer
User avatar #121 - ragingcalm (03/21/2014) [-]
Lol I only know him from magic mike
User avatar #22 - usamajime (03/18/2014) [-]
It get's into that soon i think. Stick with it, it's worth it! ^-^
User avatar #85 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
I read it to it's current page and can't wait let's find the artist and kidnap them and make them make the story for us and we will forever be happy together with our own personal artist
#86 - usamajime (03/20/2014) [-]
i like the way you think
#87 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
<----- my thoughts right now...
#88 - usamajime (03/20/2014) [-]
#89 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
But what if I taste bad
#90 - usamajime (03/20/2014) [-]
that's a risk i'm willing to take.
#91 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
How willing
#92 - usamajime (03/20/2014) [-]
ohyourgod that gif
#93 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
<--- my god
User avatar #94 - usamajime (03/20/2014) [-]
i like it.
User avatar #95 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
And why would that be?
User avatar #96 - usamajime (03/20/2014) [-]
because it's Morgan effing Freeman. ._.
User avatar #97 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
Well then you better rephrase that to love because Morgan Freeman is love, Morgan Freeman is life.
I'm bad at talking...
User avatar #98 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah you're doing great. i suck at talking to. "Nice weather we're having." "Oh yes, quite potato indeed."
#99 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
So, how's that weather and stuff... how was your st. patty's day
User avatar #100 - usamajime (03/20/2014) [-]
great. my family is Irish as fuck. wore green all day, had dinner consisting of corn beef, cabbage, and potatoes, and my grandma took a bottle of Canadian Mist and wrote "Irish" on it.
#101 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
that's cool I'm only like 15% irish? I only wore a green shirt. did you get shwasted, were you able to?
User avatar #102 - usamajime (03/20/2014) [-]
nah, i'm way underage.
User avatar #103 - ragingcalm (03/20/2014) [-]
oh god, are we talking like 13 0.o american or irish or what? whats the drinking age where you are?
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1475 / Total items point value: 4025
[ 30 items Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#3 - charmeleons **User deleted account** has deleted their comment [-]
 Friends (0)