Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a 6% commission on everything you buy.
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #3 - ominouswind (08/18/2013) [-]
Nice job getting a fact in on the last game trivia comp! I wanted to submit two facts:1. There is a tiny chance of enemies from Adventure Mode appearing in crates and barrels in VS. Mode in SSBM 2. In Starcraft there is a cheat code called "There is no cow level" and this is a reference to the rumor that there is a secret cow level in Diablo. (This cheat instantly makes you win the level) I was too late to submit them though.
User avatar #4 to #3 - pokemanaphy (08/18/2013) [-]
Thanks lol I submitting the fact a few posts ago so it took awhile to get it. How early did you post it?
User avatar #5 to #4 - ominouswind (08/18/2013) [-]
Only a few days ago but by then he had already decided to put it on hold and I didn`t realize because I hadn`t read the last one yet.
#6 to #5 - pokemanaphy (08/19/2013) [-]
**pokemanaphy rolled a random image posted in comment #46 at Incest is Wincest **

Oh sorry lol better luck next time maybe

Btw what Aarron1 faps to
User avatar #7 to #6 - ominouswind (08/19/2013) [-]
I find it funny how people who think they are intellectually superior to everyone on the internet and make fun of hill-billies/rednecks fap to incest and call it wincest. How ironic.
On a related note, that blablabla guy who made the PAX Elites group got not only his account deleted, but his alt "Mewchomp as well, probably because he acts 2edgy."
User avatar #8 to #7 - pokemanaphy (08/19/2013) [-]
Lol it's funny how much my image fits
User avatar #9 to #8 - ominouswind (08/19/2013) [-]
Indeed.
#10 to #9 - pokemanaphy (08/19/2013) [-]
**pokemanaphy rolled a random image posted in comment #13 at The time will come ** This too lol btw did I ever tell you the Shrek story I made?
#11 to #10 - ominouswind (08/19/2013) [-]
**ominouswind rolled a random image posted in comment #57 at Me in my dracula costume ** Nope. I notice you keep rolling anime. Pic is Mokuton's fetish.
#12 to #11 - pokemanaphy (08/19/2013) [-]
**pokemanaphy rolled a random image posted in comment #126 at sexy time 2 ** Well, it is all he faps to...mostly
User avatar #13 to #12 - ominouswind (08/19/2013) [-]
Yep, I see that. Probably hard-core furry hentai. And Star Fox and Eeveelutions. And by nope I meant that I never heard you Shrek story, just to clear up any confusion.
User avatar #15 to #13 - pokemanaphy (08/19/2013) [-]
Btw Darius Negrophallus was changed from f4ggot...
User avatar #14 to #13 - pokemanaphy (08/19/2013) [-]
Yeah I know lol I posted it and people are like wtf. Here it is, Aarron1's fantasy (btw I wrote this over a year ago I think when I was talking to Chase XD)

>Be 15
>Huge Shrek fan
>Own all Shrek merchandise and seen and own every movie
>Get shunned at school for liking Shrek
>In LA where teacher says we may bring a movie to watch after exams
>I'm first to bring a movie. It's Shrek 1
>Everyone in class moans and complains as they throw stuff at me
>Teacher calls me a admin and gives me an office referral
>I shout, " **** you, teacher!" as I rip up the referral
>She slaps me across the face and calls the principal
>I get suspended and sent home
>It's late at night and I'm sitting on my bed
>I kneel on the floor and pray
>I pray to Shrek
>I tell Shrek what happened that day
>I ask Shrek to help me and show me the way
>Shrek is love. Shrek is life
>After 15 minutes of mumbling in a religious manner, nothing happens
>I almost give up and go to bed
>It's the next day, I get out of my bed and get dressed
>I get on my bus and go to school
>I go into LA and my teacher throws a bitch fit
>I just ignore her and sit in my seat
>She threatens to call the principal, I still do nothing
>She picks up the phone and dials a number
>The aroma of Onions and swamp water fills the air
>Green water starts leaking down from the roof
>A figure crashes through the wall, letting out an ear raping roar
>It's Shrek
>I look at the green figure with tears in my eyes
>I am ogrejoyed
>He quickly turns to my LA teacher and lunges at her
>She screams as Shrek's massive hand engulfs her face
>He repetitively smashes her head on her desk as blood flies everywhere
>I cry in pure joy while clapping and shaking my head, eyes full of tears as I smile
>A student tries to escape as everyone is paralyzed in shock and fear
>Shrek turns to the student with breakneck speed
>"Oh no, ya don't!" He lunges at the student with full force, headbutting him in his stomach
>A huge "CRACK!" fills the air and the student's spine is poking out his throat
>I run up to Shrek and thank him for what he's done.
>Shrek turns to me
>"It ain't ogre yet..."
>Shrek pulls his pants down
>I know what must be done
>I'm ready
>I lay on the teacher's desk, accepting what my fate must be
>Shrek penetrates my mouth with his massive ogre cock
>I choke but I do it to please Shrek
>He let's out a mighty ogre roar as he penitrates my asshole
>He fills me with his love
>He then whispers in my ear, "It's all ogre now" and jumps out the window
>I just sit there, in tears ogrejoyed
>Shrek is love. Shrek is life.
User avatar #16 to #14 - ominouswind (08/19/2013) [-]
LOL! That is actually really good and well written! When Shrek headbutts the guy I imagined him dramatically spitting out blood.
User avatar #18 to #16 - pokemanaphy (08/19/2013) [-]
I meant Shrekchan
User avatar #17 to #16 - pokemanaphy (08/19/2013) [-]
Lol thanks I posted it on 4chan and people were like the **** XD
 Friends (0)