x
Click to expand

pizzapastasaurous

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 18
Steam Profile: marshallbritannic
Date Signed Up:6/25/2011
Last Login:5/28/2015
Location:England
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#9787
Highest Content Rank:#5615
Highest Comment Rank:#2988
Content Thumbs: 152 total,  238 ,  86
Comment Thumbs: 1650 total,  2758 ,  1108
Content Level Progress: 0% (0/10)
Level 14 Content: New Here → Level 15 Content: New Here
Comment Level Progress: 61% (61/100)
Level 215 Comments: Comedic Genius → Level 216 Comments: Comedic Genius
Subscribers:1
Content Views:8907
Times Content Favorited:30 times
Total Comments Made:1218
FJ Points:1706
Five foot ten, black straight hair, blue eyes and pale skin.
>inb4 NEET

At University at the moment, studying Psychology and Philosophy; ayy.

latest user's comments

#1 - Honest to god the only reason that is true is because, a.) … 09/03/2011 on Crashing -2
#151 - **pizzapastasaurous rolls 199** I give up. 09/03/2011 on WHAT DO I CHOOSE? 0
#150 - **pizzapastasaurous rolls 904**  [+] (1 new reply) 09/03/2011 on WHAT DO I CHOOSE? 0
User avatar #151 - pizzapastasaurous (09/03/2011) [-]
**pizzapastasaurous rolls 199** I give up.
#149 - Comment deleted 09/03/2011 on WHAT DO I CHOOSE? 0
#148 - **pizzapastasaurous rolls 868**  [+] (3 new replies) 09/03/2011 on WHAT DO I CHOOSE? 0
User avatar #150 - pizzapastasaurous (09/03/2011) [-]
**pizzapastasaurous rolls 904**
User avatar #151 - pizzapastasaurous (09/03/2011) [-]
**pizzapastasaurous rolls 199** I give up.
#149 - pizzapastasaurous has deleted their comment.
#210 - Same here bro. 09/03/2011 on So Much Win +1
#5 - Comment deleted  [+] (2 new replies) 09/03/2011 on Oh god help us. +1
#6 - hobzamartin Comment deleted by pizzapastasaurous
#8 - pizzapastasaurous Comment deleted by pizzapastasaurous
#3 - Comment deleted  [+] (4 new replies) 09/02/2011 on Oh god help us. +1
#4 - hobzamartin Comment deleted by pizzapastasaurous
#5 - pizzapastasaurous Comment deleted by pizzapastasaurous
#6 - hobzamartin Comment deleted by pizzapastasaurous
#8 - pizzapastasaurous Comment deleted by pizzapastasaurous
#129 - Damn streight brother, in my mind (trying not to be religious)… 09/02/2011 on women complaining +5
#474 - **pizzapastasaurous rolls 659** Let me help you out bro.  [+] (1 new reply) 09/02/2011 on Pokemon 0
User avatar #495 - MaverickZero (09/02/2011) [-]
Thanks for trying, bro.
#471 - I dont even what to IMAGEN the state of his dick. 09/02/2011 on Pokemon 0
#168 - Terrakion WTF IS THIS **** !? 09/02/2011 on bitch please 0
#164 - **pizzapastasaurous rolls 639**  [+] (1 new reply) 09/02/2011 on bitch please 0
User avatar #168 - pizzapastasaurous (09/02/2011) [-]
Terrakion WTF IS THIS SHIT!?
#2 - FAGGOT BELOW ME PLEASE IGNORE.  [+] (1 new reply) 09/01/2011 on Sex you say? (Part 4) +4
User avatar #106 - sexualfreezer (09/02/2011) [-]
FAGGOT ABOVE ME PLEASE IGNORE
#7 - Hah your welcome :D  [+] (1 new reply) 09/01/2011 on That High +1
User avatar #8 - huskycreeper (09/01/2011) [-]
saved...for that freaking amazing expression on his face
#1 - Just, no works of art like POkemon should not be tampered with… 09/01/2011 on Pokemon Dubstep Remix -2
#5 - Little kids likely 'cause they think drugs are funny... yu wai…  [+] (3 new replies) 09/01/2011 on That High +2
User avatar #6 - huskycreeper (09/01/2011) [-]
well i really hope so even though its not OC but FP would be nice...thanks for being positive
#7 - pizzapastasaurous (09/01/2011) [-]
Hah your welcome :D
User avatar #8 - huskycreeper (09/01/2011) [-]
saved...for that freaking amazing expression on his face
#156 - The meme usage, IS TO DAMN HIGH! 09/01/2011 on Another member of the party +12
#2 - B, yep set fire to the jungle. Problem? 08/31/2011 on Fun game +1
#1 - DO LOVE>!!! 08/31/2011 on The Ring (GiIrl Gets Powned) -1
#237 - **pizzapastasaurous rolls 398** 08/31/2011 on Some Girls ask Bad Questions 0
#235 - **pizzapastasaurous rolls 658** 08/31/2011 on Some Girls ask Bad Questions 0
#93 - **pizzapastasaurous rolls 559** 08/31/2011 on Fapday +1
#285 - Yeah i have TF2 actually im downloading right now. Add meh my … 08/31/2011 on Halo Players 0
#241 - How can i prove it lol? And why the >:( ?  [+] (7 new replies) 08/31/2011 on Halo Players +5
User avatar #250 - PEDOBEARXI (08/31/2011) [-]
i stubbed my right foot 16 times,HURTS LIKE HELL

btw you play tf2?
User avatar #285 - pizzapastasaurous (08/31/2011) [-]
Yeah i have TF2 actually im downloading right now. Add meh my name is LaggingAndStillOwning, epic name amirite?
#265 - gamerlordx (08/31/2011) [-]
Whatever the fuck your on, i want some.
User avatar #267 - PEDOBEARXI (08/31/2011) [-]
-holds out one of every high inducing drugs in the WORLD- here take all of it,im quitting,im like this naturally
#271 - gamerlordx (08/31/2011) [-]
dude your acting very imature. stop stalking about yourself in 3rd person and take some motherfucking ritalin to calm down.
#375 - buddaric (08/31/2011) [-]
User avatar #433 - PEDOBEARXI (09/01/2011) [-]
okay
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #39 - loopymoomoo (03/22/2015) [-]
dis ***** doesnt like dank webm comps
User avatar #40 to #39 - pizzapastasaurous (03/22/2015) [-]
Watchu talking about f00l?
User avatar #37 - Falkor (02/09/2015) [-]
User avatar #34 - gugek (11/22/2014) [-]
Hi! I hope you have a great night, and a fantastic day tomorrow!
User avatar #35 to #34 - pizzapastasaurous (11/22/2014) [-]
Yo, thanks dawg. You alright
User avatar #36 to #35 - gugek (11/22/2014) [-]
Thanks homie.
 Friends (0)