Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

partycats    

Rank #2208 on Comments
no avatar Level 217 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to partycats Block partycats Invite partycats to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/15/2010
Last Login:10/20/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#2208
Highest Content Rank:#8338
Highest Comment Rank:#1697
Content Thumbs: 16 total,  23 ,  7
Comment Thumbs: 2144 total,  2910 ,  766
Content Level Progress: 23.72% (14/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 58% (58/100)
Level 217 Comments: Comedic Genius → Level 218 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Content Views:2839
Total Comments Made:505
FJ Points:1773

latest user's comments

#16 - The real question is why am I so turned on?  [+] (1 new reply) 10/15/2014 on Doggie Issues +4
User avatar #19 - ghostninjaguy (10/15/2014) [-]
Because your boner is into some weird shit and you are not
#63 - We all hope feminism dies. 09/25/2014 on SJW +1
#2 - Forgot to log in.  [+] (1 new reply) 09/24/2014 on apple 0
#3 - jerben (09/24/2014) [-]
Its a painting called Le Fils de L'Homme (Son of Man)
made by a painter named Rene Magritte (1898 – 1967)
#9 - LOL, **** yeah! 09/21/2014 on (untitled) 0
#53 - Sorry ****** , no can do. If theirs hate in your h… 09/21/2014 on It was all a ruse... 0
#47 - Yeah I did ****** . You gonna steal my tv?  [+] (2 new replies) 09/21/2014 on It was all a ruse... +2
#48 - ryderjbudde (09/21/2014) [-]
to those of u on the internet that are calling me a nigger



stop calling me a nigger
or you will b sorry
#53 - partycats (09/21/2014) [-]
Sorry nigger, no can do. If theirs hate in your heart, let it out white power.
#44 - Shut up ****** .  [+] (5 new replies) 09/21/2014 on It was all a ruse... 0
#45 - ryderjbudde (09/21/2014) [-]
did u jus call me a nigger
#47 - partycats (09/21/2014) [-]
Yeah I did nigger. You gonna steal my tv?
#48 - ryderjbudde (09/21/2014) [-]
to those of u on the internet that are calling me a nigger



stop calling me a nigger
or you will b sorry
#53 - partycats (09/21/2014) [-]
Sorry nigger, no can do. If theirs hate in your heart, let it out white power.
#46 - mrmuffins (09/21/2014) [-]
#42 - It's a new admin recently, ******* .  [+] (7 new replies) 09/21/2014 on It was all a ruse... -4
#43 - ryderjbudde (09/21/2014) [-]
It was always the same one, admin said so.
#44 - partycats (09/21/2014) [-]
Shut up nigger.
#45 - ryderjbudde (09/21/2014) [-]
did u jus call me a nigger
#47 - partycats (09/21/2014) [-]
Yeah I did nigger. You gonna steal my tv?
#48 - ryderjbudde (09/21/2014) [-]
to those of u on the internet that are calling me a nigger



stop calling me a nigger
or you will b sorry
#53 - partycats (09/21/2014) [-]
Sorry nigger, no can do. If theirs hate in your heart, let it out white power.
#46 - mrmuffins (09/21/2014) [-]
#8 - It would be nice if women didn't shoot their mouths off.  [+] (2 new replies) 09/20/2014 on multiple shots fired +5
User avatar #26 - settlwlvs (09/20/2014) [-]
It would be nice if they DID shoot their mouths off.
#42 - munchlord (09/20/2014) [-]
Nah they should just use their mouths for blowjobs instead of talking
#45 - Crossbow, crowbar, bicycle. Mostly just crowbar, that *… 09/20/2014 on (untitled) 0

user's friends

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)