Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

orrisic

Rank #796 on Subscribers
orrisic Avatar Level 0 Comments: Untouched account
Offline
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:6/28/2011
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 8003 total,  0 ,  8003
Comment Thumbs: 188 total,  765 ,  577
Content Level Progress: 12% (12/100)
Level -267 Content: full on wizard → Level -266 Content: mediocre wizard
Comment Level Progress: 70% (7/10)
Level -258 Comment: mediocre wizard → Level -257 Comment: mediocre wizard
Subscribers:104
Content Views:1860956
Times Content Favorited:3263 times
Total Comments Made:5750
FJ Points:0
I didn't proxy thumb. I simply asked a few people to thumb up 20 comments.

Guess what, I may have asked for 100 or so thumbs, but I still exceeded lvl -400 by several hundred. TAKE THAT.

latest user's comments

#307 - I'll stop the charade. This is all fake. I was doing it to get… 12/28/2013 on Nobody 0
#143 - Ponies was iviagic's method for getting red thumbs. But people…  [+] (3 new replies) 12/28/2013 on Learned this the hard way 0
#144 - chhwalker (12/28/2013) [-]
Yeah you gotta be kinda subtle about it, or else they start catching on.
User avatar #145 - orrisic (12/28/2013) [-]
That's impossible. If you only make shit posts, and you make dozens of them a day, people will catch on by simply looking at your comment level.
#146 - chhwalker (12/28/2013) [-]
Apparently most people didn't catch on with you, and I've gotten to some pretty fucking low levels on alt accounts before too.
#11 - Comment deleted  [+] (3 new replies) 12/28/2013 on It's finally happened 0
#12 - theflamingfire Comment deleted by orrisic
#13 - orrisic Comment deleted by orrisic
#14 - theflamingfire Comment deleted by orrisic
#122 - Where does it say that? It shouldn't be too much of a problem.…  [+] (11 new replies) 12/28/2013 on orrisic's profile 0
User avatar #123 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
allcloppersmustpie
tbh, i couldve gotten much further, still notve won maybe tho, if id actually been trying. i never even saw you coming, all i was doing was keeping a comfortable distance in front of everybody else, then taking breaks. then suddenly i get a mention that youre in the 360s and i just stopped completely
User avatar #125 - traks (12/28/2013) [-]
I had a feeling that was you
~Foxxi
User avatar #126 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
i dont even know you
User avatar #127 - traks (12/28/2013) [-]
Foxxi, the ponythread ex-moderator
User avatar #129 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
not ringin any bells
User avatar #130 - traks (12/28/2013) [-]
So youre not Kelevra on ponythread.com ?
User avatar #131 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
oh right. that ponythread
yeah i still dont know you tho. maybe. idk.
User avatar #132 - traks (12/28/2013) [-]
I was one of the moderators, Fox.
User avatar #133 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
o
well wtf you saying foxxi for mot
User avatar #124 - orrisic (12/28/2013) [-]
Unrelated, but looking at your profile. Damn, that's a lot of comments. Around 277 per day... and all on the brony board.. holly shit.
User avatar #128 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
ya. i never sleep.
#7225689 - kays 12/28/2013 on autism autism autism autism 0
#295 - No..  [+] (1 new reply) 12/28/2013 on Swedish Christmas goat 0
User avatar #296 - mkgt (12/28/2013) [-]
Lie to me all you want. BUT HE SEES YOU WHEN YOU'RE FUCKING. AND KNOWS YOU MASTURBATE.
#141 - So I can farm red thumbs. I'm the first to hit level -400  [+] (5 new replies) 12/28/2013 on Learned this the hard way 0
#142 - chhwalker (12/28/2013) [-]
Impressive. Although to be fair its not too difficult to get a shit ton of red thumbs on FJ once you figure out what pisses them off. Ponies usually does the trick, but your way seems to work too.
User avatar #143 - orrisic (12/28/2013) [-]
Ponies was iviagic's method for getting red thumbs. But people easily figure out what you're trying to do any thumb you up.
#144 - chhwalker (12/28/2013) [-]
Yeah you gotta be kinda subtle about it, or else they start catching on.
User avatar #145 - orrisic (12/28/2013) [-]
That's impossible. If you only make shit posts, and you make dozens of them a day, people will catch on by simply looking at your comment level.
#146 - chhwalker (12/28/2013) [-]
Apparently most people didn't catch on with you, and I've gotten to some pretty fucking low levels on alt accounts before too.
#7225643 - ... eh That rule's not written down anywhere.  [+] (2 new replies) 12/28/2013 on autism autism autism autism 0
User avatar #7225679 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
no rules are written down
but addy specifically said, and disqualified a user for it, "do not ask people for thumbs, i will not count it" but really hes not gonna give a shit about the 200 thumbs because its too miniscule
User avatar #7225689 - orrisic (12/28/2013) [-]
kays
#293 - Why?  [+] (3 new replies) 12/28/2013 on Swedish Christmas goat 0
User avatar #294 - mkgt (12/28/2013) [-]
Because you touch yourself on Christmas.
User avatar #295 - orrisic (12/28/2013) [-]
No..
User avatar #296 - mkgt (12/28/2013) [-]
Lie to me all you want. BUT HE SEES YOU WHEN YOU'RE FUCKING. AND KNOWS YOU MASTURBATE.
#7225627 - Ha, that's funny. 12/28/2013 on autism autism autism autism 0
#292 - You really think so? Thanks! 12/28/2013 on Swedish Christmas goat 0
#267 - Idk, troll summore?  [+] (1 new reply) 12/28/2013 on Powerful Photographs 0
#268 - derperherp (12/28/2013) [-]
Sounds good.
#7225550 - That was me awkwardly getting people to thumb down 20 comments…  [+] (5 new replies) 12/28/2013 on autism autism autism autism 0
User avatar #7225581 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
also thats technically not allowed
User avatar #7225643 - orrisic (12/28/2013) [-]
... eh

That rule's not written down anywhere.
User avatar #7225679 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
no rules are written down
but addy specifically said, and disqualified a user for it, "do not ask people for thumbs, i will not count it" but really hes not gonna give a shit about the 200 thumbs because its too miniscule
User avatar #7225689 - orrisic (12/28/2013) [-]
kays
User avatar #7225576 - gwenisghey (12/28/2013) [-]
mm yes thats why they were all anon
#7225539 - The flags page was covered by my comments?  [+] (2 new replies) 12/28/2013 on autism autism autism autism 0
User avatar #7225559 - ragingbrony (12/28/2013) [-]
Yes, users kept flagging them
User avatar #7225627 - orrisic (12/28/2013) [-]
Ha, that's funny.
#272 - Now that I'm done, maybe I should start up factsphere again.  [+] (2 new replies) 12/28/2013 on Swedish Christmas goat 0
User avatar #277 - misterobotunicorn (12/28/2013) [-]
did you get anything?
User avatar #273 - TheAdolfHitler (12/28/2013) [-]
Nigga your name isn't even pink yet.

#58 - I'm trying to tell him the answer without telling him the answer 12/28/2013 on Except maybe an icosahedron 0
#195 - I can only give you so many warnings.  [+] (1 new reply) 12/28/2013 on Modern Art 0
User avatar #196 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
you're bluffing pussy-ass nigger bitch
#111 - I think I have to wait for admin to give it to me .  [+] (1 new reply) 12/28/2013 on orrisic's profile 0
User avatar #112 - mrnormal (12/28/2013) [-]
Oh i c
#193 - You're asking to get blocked.  [+] (3 new replies) 12/28/2013 on Modern Art 0
User avatar #194 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
You're scaring me, pussy-ass nigger bitch, stop!
User avatar #195 - orrisic (12/28/2013) [-]
I can only give you so many warnings.
User avatar #196 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
you're bluffing pussy-ass nigger bitch
#189 - Done.  [+] (5 new replies) 12/28/2013 on Modern Art 0
User avatar #190 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
pussy-ass nigger bitch
User avatar #193 - orrisic (12/28/2013) [-]
You're asking to get blocked.
User avatar #194 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
You're scaring me, pussy-ass nigger bitch, stop!
User avatar #195 - orrisic (12/28/2013) [-]
I can only give you so many warnings.
User avatar #196 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
you're bluffing pussy-ass nigger bitch
#263 - If I'm a faggot, how am I not a faggot?  [+] (5 new replies) 12/28/2013 on Swedish Christmas goat 0
User avatar #291 - mkgt (12/28/2013) [-]
You appeared to have misread. By "No higher level of faggotry" I meant you are the biggest faggot on this site.
User avatar #293 - orrisic (12/28/2013) [-]
Why?
User avatar #294 - mkgt (12/28/2013) [-]
Because you touch yourself on Christmas.
User avatar #295 - orrisic (12/28/2013) [-]
No..
User avatar #296 - mkgt (12/28/2013) [-]
Lie to me all you want. BUT HE SEES YOU WHEN YOU'RE FUCKING. AND KNOWS YOU MASTURBATE.
#187 - YO, not cool.  [+] (7 new replies) 12/28/2013 on Modern Art 0
User avatar #188 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
Then delete my comment
pussy-ass nigger bitch
User avatar #189 - orrisic (12/28/2013) [-]
Done.
User avatar #190 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
pussy-ass nigger bitch
User avatar #193 - orrisic (12/28/2013) [-]
You're asking to get blocked.
User avatar #194 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
You're scaring me, pussy-ass nigger bitch, stop!
User avatar #195 - orrisic (12/28/2013) [-]
I can only give you so many warnings.
User avatar #196 - pyrointheface (12/28/2013) [-]
you're bluffing pussy-ass nigger bitch
#261 - Implying that I'm a faggot?  [+] (7 new replies) 12/28/2013 on Swedish Christmas goat 0
User avatar #262 - mkgt (12/28/2013) [-]
You broke all of the cardinal rules of FJ as OP. There is NO HIGHER LEVEL OF FAGGOTRY ON THIS SITE
User avatar #263 - orrisic (12/28/2013) [-]
If I'm a faggot, how am I not a faggot?
User avatar #291 - mkgt (12/28/2013) [-]
You appeared to have misread. By "No higher level of faggotry" I meant you are the biggest faggot on this site.
User avatar #293 - orrisic (12/28/2013) [-]
Why?
User avatar #294 - mkgt (12/28/2013) [-]
Because you touch yourself on Christmas.
User avatar #295 - orrisic (12/28/2013) [-]
No..
User avatar #296 - mkgt (12/28/2013) [-]
Lie to me all you want. BUT HE SEES YOU WHEN YOU'RE FUCKING. AND KNOWS YOU MASTURBATE.
#53 - Accept my friend request and look at my profile.  [+] (3 new replies) 12/28/2013 on Except maybe an icosahedron 0
User avatar #57 - iwasonaboat (12/28/2013) [-]
Oh hey you actually got it, so congrats I guess. You do an excellent job at being a cancerous faggot.
User avatar #56 - iwasonaboat (12/28/2013) [-]
Aren't you just another troll going for -400?

Pretty simple if you ask me. Nothing to be upset about.
User avatar #58 - orrisic (12/28/2013) [-]
I'm trying to tell him the answer without telling him the answer
#107 - Laughing at the kids who are still trying 12/28/2013 on orrisic's profile 0

Comments(174):

[ 174 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #178 - psychadelicace (08/14/2014) [-]
lol
User avatar #177 - icollectraresbro (08/03/2014) [-]
ANNNNNNNNNNNNNND WEEEEEEEEEEEEEEE
WILLLLLLLLLLLLLLL
ALLLLLLLLLLLLLLLLWAYS
LOOOOOOOOOOOOOOOOVE
YOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUU
#178 - strangemoo (03/13/2014) [-]
I miss you.
I miss you.
User avatar #177 - nippuhl (01/28/2014) [-]
umad?
User avatar #175 - Sasher (01/01/2014) [-]
lol gg
User avatar #176 to #175 - trivdiego (01/05/2014) [-]
uninstall pls
#168 - volksworgen (12/31/2013) [-]
Ain't that some 						********					.
Ain't that some ******** .
User avatar #163 - keeganembry **User deleted account** (12/30/2013) [-]
That is a ********* reason. He got those thumbs, from what?- Trolling. Where, or how else was he supposed to get red thumbs, instead of banning him, you should ban every person who thumbed him down- Why? Because they are the ones who gave it to him. **** you, mods.
User avatar #169 to #163 - bumsnacher **User deleted account** (12/31/2013) [-]
www.funnyjunk.com/funny_pictures/2973873/Mind/403#403

yeah he totally didn't cheat at all
User avatar #170 to #169 - ragdollomg (12/31/2013) [-]
oh wow that's like what? 50~ thumbs? out of what? erm, about -50,000~ thumbs?

big whoop, i thought this **** would end but OOOHH NOES someone felt like being a twat.

it's like you lot WANT funnyjunk to be a ******** full of retards who pretend to be asshats and because of that EVERYONE is getting thumbed up, which defeats the point of having them in the first place.

i honestly don't understand this place anymore.
User avatar #171 to #170 - bumsnacher **User deleted account** (12/31/2013) [-]
The rules state no thumb cheating.

He broke the rules.

What is wrong?
User avatar #173 to #171 - ragdollomg (12/31/2013) [-]
you could of just reset his thumb level instead of banning him.
User avatar #172 to #171 - ragdollomg (12/31/2013) [-]
absolutely everything you could possibly imagine.

well, iviagic is probably gonna win his gay ass text/name now.

but orri will always be the first one to get to it, even if he did cheat 50 thumbs.
User avatar #162 - masterboll (12/30/2013) [-]
banned LOL
User avatar #157 - gongthehawkeye (12/30/2013) [-]
I actually like this guy.
He makes FJ all buttflustered over stupid **** no one should care about.
User avatar #154 - mrepicly (12/29/2013) [-]
idiot
User avatar #161 to #154 - ragingbrony (12/30/2013) [-]
but it made no difference
User avatar #151 - andranadu, master of sprites (12/29/2013) [-]
Orrisic, just in case admin pulls one over you, you may want to try and maxing you level (I.e. going to Level -401). We don't want all this work for nothing.
User avatar #152 to #151 - orrisic (12/29/2013) [-]
Yup, that won't be too hard.
User avatar #164 to #152 - rectophobia (12/30/2013) [-]
It might be now
User avatar #165 to #164 - Dwarf (12/30/2013) [-]
Maximumkek
User avatar #149 - superstephtime (12/29/2013) [-]
i love you
User avatar #148 - theonegiantring (12/28/2013) [-]
*waiting for your pink text*
User avatar #147 - storkillen (12/28/2013) [-]
I can't believe you reached -400. I saw through your scheme but I guess the rest didn't, but oh well. Congratulations you sleek ************
User avatar #146 - Dwarf (12/28/2013) [-]
I thumbed down as many of your comments as possible. Good luck.
#150 to #146 - anonymous (12/29/2013) [-]
**** you
User avatar #145 - magere (12/28/2013) [-]
Holy **** congratulations
#144 - holyfool (12/28/2013) [-]
Congratulations!!!
Congratulations!!!
#143 - thisisbait has deleted their comment [-]
User avatar #142 - infamoustrapper (12/28/2013) [-]
good job, faggot
#141 - Sunset has deleted their comment [-]
[ 174 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)