onlyusemerage

Rank #27297 on Comments
onlyusemerage Avatar Level 172 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Offline
Send mail to onlyusemerage Block onlyusemerage Invite onlyusemerage to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:6/20/2011
Last Login:1/24/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#27297
Highest Content Rank:#18505
Highest Comment Rank:#7389
Content Thumbs: 26 total,  45 ,  19
Comment Thumbs: 739 total,  847 ,  108
Content Level Progress: 47.45% (28/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 30% (3/10)
Level 172 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 173 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:0
Content Views:4043
Total Comments Made:224
FJ Points:751

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 2712
    Thumbs Up 25 Thumbs Down 10 Total: +15
    Comments: 8
    Favorites: 1
    Uploaded: 09/22/12
    /b/ star wars /b/ star wars
  • Views: 333
    Thumbs Up 12 Thumbs Down 2 Total: +10
    Comments: 3
    Favorites: 0
    Uploaded: 09/19/11
    ADMIN! ADMIN!
  • Views: 1256
    Thumbs Up 8 Thumbs Down 7 Total: +1
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 05/29/12
    Pervert Old Kai Pervert Old Kai

latest user's comments

#24 - Exactly! I had the same thing happen to me haha 01/20/2015 on Canada and their passports +1
#22 - You're probably right lmaoo. ok dude, I gotta go to bed so I'l… 01/07/2015 on onlyusemerage's profile 0
#20 - It gets to ya and you feel all ****** as a whole.…  [+] (1 new reply) 01/07/2015 on onlyusemerage's profile 0
User avatar #21 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Women issues

Fucked 4 of them bruh. I wish they were my problem that be simple
#18 - What's troubling you? if ya don't mind me asking  [+] (3 new replies) 01/07/2015 on onlyusemerage's profile 0
User avatar #19 - murrlogic (01/07/2015) [-]
A lot of petty shit and real life shit

sometimes I wish they didn't merge together into a super cancer
User avatar #20 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
It gets to ya and you feel all shitty as a whole. Been there done that. I've been harbouring emotions for a girl I've really liked almost as long as I could remember but never found the courage to ask her out for like 4 years now.
User avatar #21 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Women issues

Fucked 4 of them bruh. I wish they were my problem that be simple
#16 - jesus then I dont want to mess you..  [+] (5 new replies) 01/07/2015 on onlyusemerage's profile 0
User avatar #17 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I have nothing to be angry about

depressed on the other hand
User avatar #18 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
What's troubling you? if ya don't mind me asking
User avatar #19 - murrlogic (01/07/2015) [-]
A lot of petty shit and real life shit

sometimes I wish they didn't merge together into a super cancer
User avatar #20 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
It gets to ya and you feel all shitty as a whole. Been there done that. I've been harbouring emotions for a girl I've really liked almost as long as I could remember but never found the courage to ask her out for like 4 years now.
User avatar #21 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Women issues

Fucked 4 of them bruh. I wish they were my problem that be simple
#14 - Ya you didnt take **** from no one, I can relate …  [+] (7 new replies) 01/07/2015 on onlyusemerage's profile 0
User avatar #15 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I remember this one time in History class It was the last class of the day

I got paired with Alexander Dakota 400 pounds, down syndrome, really fucked up kid . I had to do all the work since Dakota cant do shit.

This stoner kid named Tyler Donahue and his bitch boy Felix think it be funny to stick a pencil in his kid's ass. Dakota started crying

so I choked him
User avatar #16 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
jesus then I dont want to mess you..
User avatar #17 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I have nothing to be angry about

depressed on the other hand
User avatar #18 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
What's troubling you? if ya don't mind me asking
User avatar #19 - murrlogic (01/07/2015) [-]
A lot of petty shit and real life shit

sometimes I wish they didn't merge together into a super cancer
User avatar #20 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
It gets to ya and you feel all shitty as a whole. Been there done that. I've been harbouring emotions for a girl I've really liked almost as long as I could remember but never found the courage to ask her out for like 4 years now.
User avatar #21 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Women issues

Fucked 4 of them bruh. I wish they were my problem that be simple
#12 - haha I like that. Sounds better than a "5th year"  [+] (9 new replies) 01/07/2015 on onlyusemerage's profile 0
User avatar #13 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I hated high school

I almost killed a lot of bullies because my temper was something fierce
User avatar #14 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
Ya you didnt take shit from no one, I can relate to that lol
User avatar #15 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I remember this one time in History class It was the last class of the day

I got paired with Alexander Dakota 400 pounds, down syndrome, really fucked up kid . I had to do all the work since Dakota cant do shit.

This stoner kid named Tyler Donahue and his bitch boy Felix think it be funny to stick a pencil in his kid's ass. Dakota started crying

so I choked him
User avatar #16 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
jesus then I dont want to mess you..
User avatar #17 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I have nothing to be angry about

depressed on the other hand
User avatar #18 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
What's troubling you? if ya don't mind me asking
User avatar #19 - murrlogic (01/07/2015) [-]
A lot of petty shit and real life shit

sometimes I wish they didn't merge together into a super cancer
User avatar #20 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
It gets to ya and you feel all shitty as a whole. Been there done that. I've been harbouring emotions for a girl I've really liked almost as long as I could remember but never found the courage to ask her out for like 4 years now.
User avatar #21 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Women issues

Fucked 4 of them bruh. I wish they were my problem that be simple
#10 - I'm done on 21st and high school is done forever (I took a…  [+] (11 new replies) 01/07/2015 on onlyusemerage's profile 0
User avatar #11 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Super Senior

LOL SLACKER
User avatar #12 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
haha I like that. Sounds better than a "5th year"
User avatar #13 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I hated high school

I almost killed a lot of bullies because my temper was something fierce
User avatar #14 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
Ya you didnt take shit from no one, I can relate to that lol
User avatar #15 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I remember this one time in History class It was the last class of the day

I got paired with Alexander Dakota 400 pounds, down syndrome, really fucked up kid . I had to do all the work since Dakota cant do shit.

This stoner kid named Tyler Donahue and his bitch boy Felix think it be funny to stick a pencil in his kid's ass. Dakota started crying

so I choked him
User avatar #16 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
jesus then I dont want to mess you..
User avatar #17 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I have nothing to be angry about

depressed on the other hand
User avatar #18 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
What's troubling you? if ya don't mind me asking
User avatar #19 - murrlogic (01/07/2015) [-]
A lot of petty shit and real life shit

sometimes I wish they didn't merge together into a super cancer
User avatar #20 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
It gets to ya and you feel all shitty as a whole. Been there done that. I've been harbouring emotions for a girl I've really liked almost as long as I could remember but never found the courage to ask her out for like 4 years now.
User avatar #21 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Women issues

Fucked 4 of them bruh. I wish they were my problem that be simple
#8 - Lmaooo sorry man, a little tired because its a midnight on a s…  [+] (13 new replies) 01/07/2015 on onlyusemerage's profile 0
User avatar #9 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>School day

LOL HIGH SCHOOL
User avatar #10 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
I'm done on 21st and high school is done forever (I took a 5th year/extra semester)
User avatar #11 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Super Senior

LOL SLACKER
User avatar #12 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
haha I like that. Sounds better than a "5th year"
User avatar #13 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I hated high school

I almost killed a lot of bullies because my temper was something fierce
User avatar #14 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
Ya you didnt take shit from no one, I can relate to that lol
User avatar #15 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I remember this one time in History class It was the last class of the day

I got paired with Alexander Dakota 400 pounds, down syndrome, really fucked up kid . I had to do all the work since Dakota cant do shit.

This stoner kid named Tyler Donahue and his bitch boy Felix think it be funny to stick a pencil in his kid's ass. Dakota started crying

so I choked him
User avatar #16 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
jesus then I dont want to mess you..
User avatar #17 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I have nothing to be angry about

depressed on the other hand
User avatar #18 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
What's troubling you? if ya don't mind me asking
User avatar #19 - murrlogic (01/07/2015) [-]
A lot of petty shit and real life shit

sometimes I wish they didn't merge together into a super cancer
User avatar #20 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
It gets to ya and you feel all shitty as a whole. Been there done that. I've been harbouring emotions for a girl I've really liked almost as long as I could remember but never found the courage to ask her out for like 4 years now.
User avatar #21 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Women issues

Fucked 4 of them bruh. I wish they were my problem that be simple
#169815 - You're awesome man. Really helped shed light on the situation …  [+] (1 new reply) 01/07/2015 on Advice - love advice,... 0
#169816 - braveblue (01/07/2015) [-]
Alright, since you said you will keep me updated, I expect a response from you in the future. Good luck and never give up.
[ 216 Total ]

user's channels

Join Subscribe 4chan
Join Subscribe animemanga
Join Subscribe deadpool
Join Subscribe dirty-secrets
Join Subscribe fallout
Join Subscribe metal-time
Join Subscribe metalmusic
Join Subscribe morbid-channel
Join Subscribe pokemon

user's friends


Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #22 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
You're probably right lmaoo. ok dude, I gotta go to bed so I'll talk to you later and if you want, talk to me anytime you want to vent **** or just talk about random stuff. sound good?
User avatar #1 - murrlogic (01/07/2015) [-]
Hello
User avatar #3 to #2 - murrlogic (01/07/2015) [-]
How are you?
User avatar #4 to #3 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
not too bad just figuring out **** in my life, ya know? lol
User avatar #5 to #4 - murrlogic (01/07/2015) [-]
Aren't we all

after 2 weeks of searching alcohol has been discovered once again
User avatar #6 to #5 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
Ya lmao alcohol is the creation and solution to all our problems. so if ya don't mind me asking but why did ya decide to message me? no offence intended just curious
User avatar #7 to #6 - murrlogic (01/07/2015) [-]
Because I had just consumed said alcohol

Vodka has this magical property where it makes me wanna lurk random profiles
User avatar #8 to #7 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
Lmaooo sorry man, a little tired because its a midnight on a school day and I'm sitting here on FJ asking someone if I should ask out this really gorgeous girl I've known for most of my life.
User avatar #9 to #8 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>School day

LOL HIGH SCHOOL
User avatar #10 to #9 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
I'm done on 21st and high school is done forever (I took a 5th year/extra semester)
User avatar #11 to #10 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Super Senior

LOL SLACKER
User avatar #12 to #11 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
haha I like that. Sounds better than a "5th year"
User avatar #13 to #12 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I hated high school

I almost killed a lot of bullies because my temper was something fierce
User avatar #14 to #13 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
Ya you didnt take **** from no one, I can relate to that lol
User avatar #15 to #14 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I remember this one time in History class It was the last class of the day

I got paired with Alexander Dakota 400 pounds, down syndrome, really ****** up kid . I had to do all the work since Dakota cant do **** .

This stoner kid named Tyler Donahue and his bitch boy Felix think it be funny to stick a pencil in his kid's ass. Dakota started crying

so I choked him
User avatar #16 to #15 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
jesus then I dont want to mess you..
User avatar #17 to #16 - murrlogic (01/07/2015) [-]
I have nothing to be angry about

depressed on the other hand
User avatar #18 to #17 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
What's troubling you? if ya don't mind me asking
User avatar #19 to #18 - murrlogic (01/07/2015) [-]
A lot of petty **** and real life ****

sometimes I wish they didn't merge together into a super cancer
User avatar #20 to #19 - onlyusemerage (01/07/2015) [-]
It gets to ya and you feel all ****** as a whole. Been there done that. I've been harbouring emotions for a girl I've really liked almost as long as I could remember but never found the courage to ask her out for like 4 years now.
User avatar #21 to #20 - murrlogic (01/07/2015) [-]
>Women issues

****** 4 of them bruh. I wish they were my problem that be simple
 Friends (0)