Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

onceman    

Rank #2264 on Comments
onceman Avatar Level 269 Comments: Pure Win
Offline
Send mail to onceman Block onceman Invite onceman to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:9/01/2011
Last Login:8/27/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#13912
Comment Ranking:#2264
Highest Content Rank:#4645
Highest Comment Rank:#1564
Content Thumbs: 1934 total,  2205 ,  271
Comment Thumbs: 7284 total,  11600 ,  4316
Content Level Progress: 33% (33/100)
Level 119 Content: Funny Junkie → Level 120 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 42% (42/100)
Level 269 Comments: Pure Win → Level 270 Comments: Ninja Pirate
Subscribers:2
Content Views:78411
Times Content Favorited:35 times
Total Comments Made:4460
FJ Points:5731
Favorite Tags: game (2) | the (2)
Soccer play named Sebastian.
Favorite teams:
Barcelona
Once Caldas
Bayern Munchen
A.C. Milan
Borussia Dortmoud

I'm Colombian and proud of it.

latest user's comments

#74 - As far as been ever want to look more do like. 07/25/2013 on Well. Fuck. 0
#24 - I thought it was deep too when I was like 10, but then I real…  [+] (2 new replies) 07/25/2013 on Well. Fuck. -20
User avatar #30 - swagloon (07/25/2013) [-]
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
User avatar #74 - onceman (07/25/2013) [-]
As far as been ever want to look more do like.
#143 - Holy **** how old are all of you? It's an abvious… 07/25/2013 on Please, kill yourself 0
#124 - Oh **** man, I meant to put, "than in Canada… 07/25/2013 on Argument 0
#19 - I hate to be the buzzkillington, but I lived in Florida and cu…  [+] (4 new replies) 07/24/2013 on Argument 0
User avatar #32 - italianfrosttroll (07/25/2013) [-]
Good sir I a from Canada and live in Florida and must say that friendliness is where you bring it. Unless you go to Quebec, then just buckle down and prepare for dickbutt.
User avatar #26 - ihatem (07/25/2013) [-]
>currently in Canada
>friendlier than Florida
>people here are really unpleasant

Damn Florida must suck
#23 - kaoknight has deleted their comment.
#21 - anonymous (07/24/2013) [-]
wat
#267 - Don't worry, you got Jim Carrey haha. 07/24/2013 on Why I don't watch TV anymore +1
#257 - It's just that Canadians aren't usually good at humour.  [+] (2 new replies) 07/24/2013 on Why I don't watch TV anymore 0
#264 - majormystake (07/24/2013) [-]
We do our best, and then our gov't does things like this....
User avatar #267 - onceman (07/24/2013) [-]
Don't worry, you got Jim Carrey haha.
#113 - God damn I wish I had the balls to wear whatever the **… 07/24/2013 on Are you famous -3
#93 - sorry, I go on /sp/ a lot and am used to saying that. 07/23/2013 on this is how you look -1
#7 - Yeah they're both great. 07/23/2013 on I really miss this show man +1
#86 - "that guy" That's Zyzz, a true legend r.i.p …  [+] (4 new replies) 07/23/2013 on this is how you look +5
User avatar #108 - olisaurus (07/23/2013) [-]
true legend lel
#107 - kaeume (07/23/2013) [-]
#92 - anonymous (07/23/2013) [-]
Rest in peace in peace?
User avatar #93 - onceman (07/23/2013) [-]
sorry, I go on /sp/ a lot and am used to saying that.
#3 - Am I the only one who prefered Malcom In the Middle? Seeing as…  [+] (3 new replies) 07/23/2013 on I really miss this show man 0
#6 - bongconnery (07/23/2013) [-]
My favorite show of all time man...but That 70s Show was fantastic
User avatar #14 - falloutplayer (07/23/2013) [-]
"MOM! I GREW AN INCH!"
User avatar #7 - onceman (07/23/2013) [-]
Yeah they're both great.
#282 - Haha yeah I checked it out, sounded pretty epic, like the idea. 07/22/2013 on Would you? 0
#279 - true dat 07/22/2013 on Would you? 0
#268 - Yeah I know, it would definitely ruin the experience, but myab…  [+] (4 new replies) 07/22/2013 on Would you? 0
User avatar #275 - spleed (07/22/2013) [-]
It might work for games like Saint's Row 3.
User avatar #279 - onceman (07/22/2013) [-]
true dat
#271 - nirvanaishdude (07/22/2013) [-]
However, even Justin Bieber's music can be made awesome. In the movie Dredd, they play JB's songs slowed down by a HUGE factor, and it just sounds really cool.

Not that I'd ever be able to stand it regularly, but still!
User avatar #282 - onceman (07/22/2013) [-]
Haha yeah I checked it out, sounded pretty epic, like the idea.
#249 - Honestly that probably wouldn't be my game, I can imagine how …  [+] (6 new replies) 07/22/2013 on Would you? +1
User avatar #253 - spleed (07/22/2013) [-]
Music passively goes hand-in-hand with whatever genre of game you're playing, like Skyrim's epic music to compliment its scale, so you'd really be limiting yourself.
User avatar #268 - onceman (07/22/2013) [-]
Yeah I know, it would definitely ruin the experience, but myabe not as much with a more modern setting.
User avatar #275 - spleed (07/22/2013) [-]
It might work for games like Saint's Row 3.
User avatar #279 - onceman (07/22/2013) [-]
true dat
#271 - nirvanaishdude (07/22/2013) [-]
However, even Justin Bieber's music can be made awesome. In the movie Dredd, they play JB's songs slowed down by a HUGE factor, and it just sounds really cool.

Not that I'd ever be able to stand it regularly, but still!
User avatar #282 - onceman (07/22/2013) [-]
Haha yeah I checked it out, sounded pretty epic, like the idea.
#235 - People who didn't press the button for this one really need to…  [+] (8 new replies) 07/22/2013 on Would you? 0
User avatar #247 - spleed (07/22/2013) [-]
I understand where you're coming from,

but what's a medieval RPG with Nicki Minaj rapping in the background while that banshee of a teenager sings?
User avatar #249 - onceman (07/22/2013) [-]
Honestly that probably wouldn't be my game, I can imagine how unpleasant and RPG would sound with pop music.

I can't sing as well JB so I'm not going to insult his singing abilities
User avatar #253 - spleed (07/22/2013) [-]
Music passively goes hand-in-hand with whatever genre of game you're playing, like Skyrim's epic music to compliment its scale, so you'd really be limiting yourself.
User avatar #268 - onceman (07/22/2013) [-]
Yeah I know, it would definitely ruin the experience, but myabe not as much with a more modern setting.
User avatar #275 - spleed (07/22/2013) [-]
It might work for games like Saint's Row 3.
User avatar #279 - onceman (07/22/2013) [-]
true dat
#271 - nirvanaishdude (07/22/2013) [-]
However, even Justin Bieber's music can be made awesome. In the movie Dredd, they play JB's songs slowed down by a HUGE factor, and it just sounds really cool.

Not that I'd ever be able to stand it regularly, but still!
User avatar #282 - onceman (07/22/2013) [-]
Haha yeah I checked it out, sounded pretty epic, like the idea.
#69 - Oh okay, thank you. 07/22/2013 on Some Villains 0
#67 - wh's the guy right before joffrey and right after heath's joker?  [+] (2 new replies) 07/22/2013 on Some Villains +1
User avatar #68 - Tsquared (07/22/2013) [-]
the guy in the new star trek
User avatar #69 - onceman (07/22/2013) [-]
Oh okay, thank you.
#170 - Neither do I, my sister was watching it and she told me, and I… 07/22/2013 on Rather accurate. Thanks japan 0
#157 - I feel bad for her, she's the least annoying and dramatic one.  [+] (2 new replies) 07/22/2013 on Rather accurate. Thanks japan 0
#164 - triggathepirate (07/22/2013) [-]
Shame, I don't really keep up with them like that.
User avatar #170 - onceman (07/22/2013) [-]
Neither do I, my sister was watching it and she told me, and I kinda noticed it once she told me.
I love POD and Tenacious D btw.
#219 - the monkey one is supposed to be longer why did the secon… 07/22/2013 on Bad Kids' Jokes Comp 4 0
#144 - stroke, gay , no? ok nvm 07/22/2013 on abc family -1
#126 - what do I look like some type of gay person?  [+] (2 new replies) 07/22/2013 on abc family -3
User avatar #127 - imdrwiggles (07/22/2013) [-]
Your paranoia is showing.
User avatar #144 - onceman (07/22/2013) [-]
stroke, gay, no?
ok nvm
#123 - I can, I laugh at myself all the time, but the thing is, the j…  [+] (4 new replies) 07/22/2013 on abc family -4
User avatar #125 - imdrwiggles (07/22/2013) [-]
Different strokes for different folks.
User avatar #126 - onceman (07/22/2013) [-]
what do I look like some type of gay person?
User avatar #127 - imdrwiggles (07/22/2013) [-]
Your paranoia is showing.
User avatar #144 - onceman (07/22/2013) [-]
stroke, gay, no?
ok nvm
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 850

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #23 - niketheassassin (03/09/2014) [-]
colombian people rejoice
User avatar #22 - corkscrew (05/15/2013) [-]
-
…………………...„„-~^^~„-„„_
………………„-^*'' : : „'' : : : : *-„
…………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '|
……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : |
………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'|
……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :|
……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :|
……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : /
….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*'
….'/ . . . . . . . . . . . . . . '|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .'|
'/ . . . . . . . . . . . . . . . .'|
'| . . . . . \ . . . . . . . . . .|
THIS PILLAR OF FRIENDSHIP MEANS YOU ARE A TRUE FRIEND, REPOST THIS ON 10 OTHER FRIEND'S WALLS AND IF YOU GET 5 BACK YOUR A TRUE FRIEND.
User avatar #18 - arshaqv (12/28/2012) [-]
Bayern Munchen ftw!
User avatar #19 to #18 - onceman (12/28/2012) [-]
Glad to see another Bayern Fan, are you a fan of Barca by any chance?
User avatar #20 to #19 - arshaqv (12/29/2012) [-]
umm, no.
actually i'm a madridista.
But my fav is still bayern!
BAYERN FTW

GOMEZ FTW
User avatar #21 to #20 - onceman (12/29/2012) [-]
Lol my last name is Gomez, but yeah he's very good, Barcelona's my fave, Busquets is my favorite player.
User avatar #14 - themastertroller (06/21/2012) [-]
i ******* love you and your barca fanatic as well as your BM profile pic. both are my favorite teams.
User avatar #15 to #19 - onceman (06/21/2012) [-]
Yeah they're my favorite European teams, my favorite from my native country (Colombia) is Once Caldas.
User avatar #16 to #20 - themastertroller (06/21/2012) [-]
thus, your username....
User avatar #17 to #21 - onceman (06/21/2012) [-]
Yep. I don't have anything Barca related because pretty much my whole youtube profile is dedicated to Barca.
User avatar #7 - humpcatting (04/23/2012) [-]
Saw your comment on the Lio Messi content.
Saw the Bayern Munich logo.
I love you.

AUF GEHTS, BAYERN!
User avatar #8 to #7 - onceman (04/23/2012) [-]
Thank you.
User avatar #5 - krabsan (02/12/2012) [-]
Hey otro colombiano!!! No sabia que había mas!!
User avatar #6 to #5 - onceman (02/12/2012) [-]
jaja. Pues ai Colombianos en todas partes.
User avatar #1 - alexisanchez (01/30/2012) [-]
well thanx man it's nice to see a barca fan here

User avatar #2 to #1 - onceman (01/30/2012) [-]
Yeah they're my favorite team. I have Bayern Munich on my pic because thy're really good and I really like them but I think Barca is the best.
User avatar #3 to #2 - alexisanchez (01/30/2012) [-]
off-course BM is one of the best European teams not only in Germany
they have a strong team this year
User avatar #4 to #3 - onceman (01/30/2012) [-]
Agreed.
 Friends (0)