Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a commission on everything you buy.

hide menu

ocool    

ocool Avatar Level 101 Comments: Funny Junkie
Offline
Send mail to ocool Block ocool Invite ocool to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:7/02/2011
Last Login:7/16/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 160 total,  340 ,  180
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 101 Comments: Funny Junkie → Level 102 Comments: Funny Junkie
Subscribers:0
Total Comments Made:129
FJ Points:207

latest user's comments

#263 - youre probably ameri fat we're pretty bad at english  [+] (6 new replies) 01/20/2012 on true story bro -25
#302 - gustame has deleted their comment.
User avatar #303 - ocool (01/20/2012) [-]
well youre better at speaking english than most amerifats speak their whole lives
#690 - srgDoughnut (01/21/2012) [-]
>mfw people are too stubborn to remember that america was formed to host all ethnic and racial groups, so people end up cracking on their own culture
#361 - ravenfyra (01/20/2012) [-]
Yeah, except that's not true at all, except for the non-english speaker Americans of course.

Don't hate people just because everyone else does, it's not funny and it doesn't make you cool.
User avatar #757 - ocool (01/21/2012) [-]
wtf are you talking about?
so what your saying is that every amerifat citizen whos first language is english speaks perfectly english?
#760 - ravenfyra has deleted their comment.
#451 - i hope so too cause i need a new tv 01/20/2012 on Funnyjunk +3
#290 - Picture 01/19/2012 on Am I the only one +1
#239 - mfw i count down from 5 and prepare for the explosion 01/19/2012 on SOPA and PIPA Get them at... +7
#62 - me to! i used to hate when they called barney the purple d… 01/19/2012 on Villains +1
#83 - they dont call him the sexually oblivious rhino for nothing 01/19/2012 on Wat +16
#99 - America! **** YEAH!!!  [+] (1 new reply) 01/18/2012 on Dont do it America! -7
#106 - jakobdenstore has deleted their comment.
#65 - that dollar bill made that boy king of all africa 01/16/2012 on Happy Retiring African Child 0
#431 - yup thought it didnt go through but i was just signed out 01/15/2012 on Waitress rage 0
#420 - glad i could help :) 01/15/2012 on Waitress rage +1
#374 - nice man now her kids are gonna starve...  [+] (4 new replies) 01/15/2012 on Waitress rage +35
#427 - anonymous (01/15/2012) [-]
Originality!
User avatar #431 - ocool (01/15/2012) [-]
yup
thought it didnt go through but i was just signed out
#384 - wedway (01/15/2012) [-]
you can't comprehend how hard I just laughed at this.
User avatar #420 - ocool (01/15/2012) [-]
glad i could help :)
#664 - i would go first so i could wish for the other two guys wishes 01/15/2012 on The Smartest Wish 0
#200 - haha woooooops 01/13/2012 on Who else thinks Megan Fox... 0
#249 - this is actually really cool but it didnt work for me... 01/13/2012 on how to really hide pr0n +7
#167 - this girl has sexier pinkie s than megan fox  [+] (2 new replies) 01/13/2012 on Who else thinks Megan Fox... +1
#197 - randomnezz (01/13/2012) [-]
Really? I would've thought that their pinkie's were the same...Their thu­mbs on the other hand...
#200 - ocool (01/13/2012) [-]
haha woooooops
#139 - i almost cried when i read this story... beautiful 01/13/2012 on the best fucking day ever +2
#543 - dude no way this happened to me for my first time too! :D 01/12/2012 on Sex for the First Time Story +2
#25 - you have one of those faces i just wanna punch so i pinkie ed down 01/10/2012 on Closer. -8
#188 - ******** 01/10/2012 on I LOVE YOU MUM 0
#190 - and that was the only goal that the "best goalscorer in t… 01/07/2012 on firin her lazer +1
#155 - oook ive had this exact same convo and im the christian... i t… 10/21/2011 on Religious people +1
#35 - maybe people who post the furries are hardcore christians agai… 09/18/2011 on What you don't know. +2
#20 - damn that was such a nice speech! im so mad he had to kill … 09/15/2011 on Best Exit to a TV Show Ever. +2
#81 - its not real but its still nice 09/01/2011 on Best proposal ever. . . 0
#80 - check this one out :) http://www. youtube. com/ watch?v…  [+] (1 new reply) 09/01/2011 on Best proposal ever. . . 0
User avatar #81 - ocool (09/01/2011) [-]
its not real but its still nice
[ 129 Total ]

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)