Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

morgzzz

Rank #51704 on Subscribers
morgzzz Avatar Level 112 Comments: Funny Junkie
Offline
Send mail to morgzzz Block morgzzz Invite morgzzz to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:4/05/2011
Last Login:3/30/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 24 total,  26 ,  2
Comment Thumbs: 170 total,  243 ,  73
Content Level Progress: 47.45% (28/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/5)
Level 112 Comments: Funny Junkie → Level 113 Comments: Funny Junkie
Subscribers:1
Content Views:120
Total Comments Made:136
FJ Points:194

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 1120
    Thumbs Up 26 Thumbs Down 2 Total: +24
    Comments: 2
    Favorites: 0
    Uploaded: 10/18/11
    Foam pit of Hell. Foam pit of Hell.
Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#228 - ...Maybe if you have meat curtains. 06/28/2012 on when my balls are stuck to... 0
#173 - My list: -Likes cats -Will have tons of crazy sex 06/28/2012 on It's not difficult to make... +1
#68 - SWOON. Paul McCartney is my ******* hero. 06/24/2012 on soon +1
#146 - I live in Indiana too!  [+] (1 new reply) 02/10/2012 on Rejoice, forever alones! 0
#149 - eternalstromboli (02/10/2012) [-]
AMERICAAAAAAAAAAAA!
#220 - For some reason, these make me lol endlessly. 02/04/2012 on Hari Pota +1
#58 - I'm from Indiana too! :o  [+] (7 new replies) 01/29/2012 on Admit it, FJ +1
User avatar #59 - dyavol (01/29/2012) [-]
:D Niceeee!!
User avatar #65 - allisunyin (01/29/2012) [-]
Also form Indiana!
User avatar #66 - dyavol (01/29/2012) [-]
Indiana thread all day!! :D
BTW you guys are awesome!!
User avatar #68 - allisunyin (01/29/2012) [-]
No YOU are awesome.
User avatar #75 - dyavol (01/29/2012) [-]
Nope it's all you guys :)
User avatar #76 - allisunyin (01/29/2012) [-]
Nah Bro. If you hadn't brought up IN we never would have found out man. It's you man. It's all you.
User avatar #78 - dyavol (01/29/2012) [-]
By that logic if you guy's didn't comment i wouldn't have found you either LOL
#139 - Hahaha, I know that feel bro. 11/09/2011 on Where Do Blacks Come From? 0
#137 - I agree. I just live based on how I feel about things. I don't…  [+] (2 new replies) 11/09/2011 on Where Do Blacks Come From? 0
User avatar #138 - enderazonei (11/09/2011) [-]
i just dont think about things and go by my instincts. im pretty sure i dont have morals so far as i can tell, but im ok with that haha
User avatar #139 - morgzzz (11/09/2011) [-]
Hahaha, I know that feel bro.
#135 - Hahaha, no! That's not true at all. It's just a really strict …  [+] (4 new replies) 11/09/2011 on Where Do Blacks Come From? 0
User avatar #136 - enderazonei (11/09/2011) [-]
yeah, the strict ones are fuckery. i pretty much stopped giving a single fuck about rules in that aspect
User avatar #137 - morgzzz (11/09/2011) [-]
I agree. I just live based on how I feel about things. I don't feel like people should restrict you to a specific set of rulels. It's based on your experiences and views. But that's just me! :)
User avatar #138 - enderazonei (11/09/2011) [-]
i just dont think about things and go by my instincts. im pretty sure i dont have morals so far as i can tell, but im ok with that haha
User avatar #139 - morgzzz (11/09/2011) [-]
Hahaha, I know that feel bro.
#133 - Well, I know the feeling of being raised in something you don'…  [+] (6 new replies) 11/09/2011 on Where Do Blacks Come From? 0
User avatar #134 - enderazonei (11/09/2011) [-]
ehh you got it worse from what ive heard of mormons. is it true that every mormon leader is a sex offender? because i see a pretty huge pattern
User avatar #135 - morgzzz (11/09/2011) [-]
Hahaha, no! That's not true at all. It's just a really strict religion. Just wasn't the right fit for me.
User avatar #136 - enderazonei (11/09/2011) [-]
yeah, the strict ones are fuckery. i pretty much stopped giving a single fuck about rules in that aspect
User avatar #137 - morgzzz (11/09/2011) [-]
I agree. I just live based on how I feel about things. I don't feel like people should restrict you to a specific set of rulels. It's based on your experiences and views. But that's just me! :)
User avatar #138 - enderazonei (11/09/2011) [-]
i just dont think about things and go by my instincts. im pretty sure i dont have morals so far as i can tell, but im ok with that haha
User avatar #139 - morgzzz (11/09/2011) [-]
Hahaha, I know that feel bro.
[ 86 Total ]
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1300

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #31 - Kelech (10/05/2011) [-]
hallo new friend
User avatar #32 to #31 - morgzzz (10/05/2011) [-]
Heeey there. :)
User avatar #33 to #32 - Kelech (10/05/2011) [-]
hows ya doin

?
User avatar #34 to #33 - morgzzz (10/05/2011) [-]
Pretty well. Tired, though.
User avatar #35 to #34 - Kelech (10/05/2011) [-]
nice any particular reason you'ree tired
User avatar #36 to #35 - morgzzz (10/05/2011) [-]
I have school. haha
User avatar #37 to #36 - Kelech (10/05/2011) [-]
awww hs or college?
User avatar #38 to #37 - morgzzz (10/05/2011) [-]
High school. Almost finished with it, though.
User avatar #39 to #38 - Kelech (10/05/2011) [-]
oh nice college is better trust me
User avatar #27 - Yomomasface (07/11/2011) [-]
Hai there, cutie. :3
User avatar #28 to #27 - morgzzz (07/12/2011) [-]
Hello :3
yous makin a lady blush. hehe
User avatar #29 to #28 - Yomomasface (07/13/2011) [-]
Awe!
How has Morgzzz been?(:
User avatar #30 to #29 - morgzzz (07/13/2011) [-]
Pretty good, ya know? Haha. Just chillin.
#7 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #8 to #7 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Oh. Well thank you. :3
#9 to #8 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #10 to #9 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Hahaha. :) Your gif.s are so cute!
#11 to #10 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #12 to #11 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Haha, awww. And I love that Spongebob episode!
#13 to #12 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #14 to #13 - morgzzz (05/16/2011) [-]
:D yay!
#15 to #14 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #16 to #15 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Just looking for some laughs. :)
#17 to #16 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #18 to #17 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Haha yeah. I get on there too. :) But for some reason I still find myself coming back to FJ.
#19 to #18 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #20 to #19 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Hahaha, yeah. I don't really post anything, which is obvious because I'm a restricted noob. xD
#21 to #20 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #22 to #21 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Oh. Now I feel inferior to you.
#24 to #22 - Gamedudebt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #25 to #24 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Haha, well thanks.
User avatar #1 - ing (04/05/2011) [-]
ohi! welcome to funnyjunk!
and btw, if that's you in your avatar, you're really pretty :3
User avatar #2 to #1 - morgzzz (04/05/2011) [-]
Thanks. :) and yes, that's me. /blush
User avatar #3 to #2 - FeeFieFoe (04/06/2011) [-]
Ing commented on your profile, and your new, feel special.
User avatar #4 to #3 - morgzzz (04/06/2011) [-]
I should feel special because of that?
User avatar #5 to #4 - FeeFieFoe (04/06/2011) [-]
ing is famous yo, :D
User avatar #6 to #5 - morgzzz (04/07/2011) [-]
Oh...I do feel kinda special now. :3
#23 to #6 - Rusureitsdead (05/16/2011) [-]
def a good reason to
def a good reason to
User avatar #26 to #23 - morgzzz (05/16/2011) [-]
Haha, yeah. I know that now.
 Friends (0)