Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

maticans    

maticans Avatar Level 128 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to maticans Block maticans Invite maticans to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:12/18/2009
Last Login:11/21/2014
Location:South Australia
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 17 total,  21 ,  4
Comment Thumbs: 289 total,  349 ,  60
Content Level Progress: 35.59% (21/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 90% (9/10)
Level 128 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 129 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Content Views:1382
Total Comments Made:144
FJ Points:236

latest user's comments

#2 - ******* classic haha 12/09/2010 on Harry Potter +1
#10 - i wish his hat wasnt covering his eyes so much 12/09/2010 on Invader Zim Gir>Girl 0
#29 - well i suck then 11/22/2010 on Win ?! +3
#27 - look straight up  [+] (2 new replies) 11/22/2010 on Win ?! +2
User avatar #28 - ProfessorGigsTwo (11/22/2010) [-]
thats rain
User avatar #29 - maticans (11/22/2010) [-]
well i suck then
#1304 - yehh in australia we call it MOvember and u let your moustache… 11/01/2010 on No Shave November +3
#6 - Effy from skins real name kaya scodelario  [+] (1 new reply) 10/24/2010 on Perky +1
User avatar #9 - THEMIGHTYTRAMP (10/24/2010) [-]
oh yeah thx
#7 - i dunno about everyone else. but thats the greatest thing ive … 10/16/2010 on Pika sneeze 0
#261 - yeh too bad most digimon are like the retarded later generatio… 09/05/2010 on Digimon -1
#42 - id rather him than justin beiber. at least i dont hear abou… 08/23/2010 on Dont let this happen guys 0
#3 - hahahaha thats absolutely classic. i do the same :P 08/21/2010 on Guilty Pleasure +8
#39 - dumb and dumber! JD and turk phil and lil (rugrats) s… 08/17/2010 on Great Duos 0
#7 - mariiiina is hot 07/25/2010 on Consequences Yahoo Win -3
#26 - peanut butter jelly time?  [+] (7 new replies) 06/09/2010 on ANSWER THIS PLEASE! +1
User avatar #27 - nITE (06/09/2010) [-]
no....ADVENTURE TIME
User avatar #33 - crimsonviper (06/09/2010) [-]
I love that show!
#72 - Womens Study Major (06/09/2010) [-]
6:54....o wait, nvm wrong kind
User avatar #28 - TheseChocodiles (06/09/2010) [-]
nope, HAMMER TIME
User avatar #34 - crimsonviper (06/09/2010) [-]
lol!
User avatar #29 - legacyofkain (06/09/2010) [-]
nope,candlejack ti-
User avatar #30 - legacyofkain (06/09/2010) [-]
-sorry about that,choked on a burrito. its candlejack time
#24 - obviously laugh and cry  [+] (9 new replies) 06/09/2010 on ANSWER THIS PLEASE! +3
User avatar #25 - nITE (06/09/2010) [-]
hey maticans guess what time is it
User avatar #26 - maticans (06/09/2010) [-]
peanut butter jelly time?
User avatar #27 - nITE (06/09/2010) [-]
no....ADVENTURE TIME
User avatar #33 - crimsonviper (06/09/2010) [-]
I love that show!
#72 - Womens Study Major (06/09/2010) [-]
6:54....o wait, nvm wrong kind
User avatar #28 - TheseChocodiles (06/09/2010) [-]
nope, HAMMER TIME
User avatar #34 - crimsonviper (06/09/2010) [-]
lol!
User avatar #29 - legacyofkain (06/09/2010) [-]
nope,candlejack ti-
User avatar #30 - legacyofkain (06/09/2010) [-]
-sorry about that,choked on a burrito. its candlejack time
#4 - haha oh yeah. my bad 06/07/2010 on fun on omegle 0
#2 - 3x6=9 now? thats news to me  [+] (2 new replies) 06/02/2010 on fun on omegle 0
#3 - Funnyguyeh (06/05/2010) [-]
He was talking about how many kids he raped :3
User avatar #4 - maticans (06/07/2010) [-]
haha oh yeah. my bad
#7 - hahaha ahh that was a god laugh. but i really hope u didnt do … 05/30/2010 on Beef Jerky 0
#165 - omg i have never loved will ferrel so much!! 05/28/2010 on TweetBaggery: Justin Bieber... +2
#50 - the guy on the left. is that mondo and dsends offspring? 05/27/2010 on Why don't you love me? +8
#57 - haha no the third one is him celebrating his **** 05/27/2010 on Boobs to the top? 0
#51 - stare dad...... is that you??  [+] (1 new reply) 05/27/2010 on EPIC DAD! +3
#53 - hammertime (05/27/2010) [-]
...get out of my head.
#453 - first comic i have favorited. well done :D 05/25/2010 on super powers 0
#583 - id just use the bridge across the river 05/18/2010 on giraffe test 0
#8 - so u made this? haha i like it i wanna see more of it 05/03/2010 on Supa Llama theme 0
#180 - haha the criminal looks like a balloon  [+] (1 new reply) 05/02/2010 on Hostage Situation +6
User avatar #185 - EspeonGirl (05/02/2010) [-]
Yeah, the 'bam' must be the hostage's balloon head popping.
[ 143 Total ]
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1300

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)