x
Click to expand

masterchiefawesome

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 24
Video Games Played: Halo, CoD, TF2, left for dead, Saints Row: The Third, Portal, Portal 2, Halo Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST, Halo wars, Halo: Reach, Halo Combat Evolved: Anniversary
X-box Gamertag: nibs 210
Interests: paintball, Halo, other video games
Date Signed Up:8/20/2011
Last Login:5/05/2015
Location:Hurdling through the air
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#9551
Highest Content Rank:#401
Highest Comment Rank:#858
Content Thumbs: 18248 total,  20355 ,  2107
Comment Thumbs: 10348 total,  11512 ,  1164
Content Level Progress: 24.1% (241/1000)
Level 218 Content: Comedic Genius → Level 219 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 1% (1/100)
Level 298 Comments: Post Master → Level 299 Comments: Post Master
Subscribers:22
Content Views:293320
Times Content Favorited:1400 times
Total Comments Made:1878
FJ Points:4975
Favorite Tags: Awesome (3) | and (2) | are (2) | Boobs (2) | fuck (2) | ponies (2) | the (2) | You (2)
An awesome guy that does awesome things with awesome people. A brony, A space marine, And a spartan.

latest user's comments

#45 - i will thumb down everything he loves  [+] (2 new replies) 03/16/2013 on I wanna find my dog +5
User avatar #64 - reigndrac (03/16/2013) [-]
He's just some guy who's gotten so many green thumbs from comments he can go around posting shit like that without having to worry about getting banned. I keep seeing his stuff all over the place and I'm getting kind of sick of it.
User avatar #46 - jaggerjax (03/16/2013) [-]
thank you sir.
#43 - what the **** was it?  [+] (4 new replies) 03/16/2013 on I wanna find my dog +2
User avatar #44 - jaggerjax (03/16/2013) [-]
picture of a dog that got hit by a car
#45 - masterchiefawesome (03/16/2013) [-]





i will thumb down everything he loves
User avatar #64 - reigndrac (03/16/2013) [-]
He's just some guy who's gotten so many green thumbs from comments he can go around posting shit like that without having to worry about getting banned. I keep seeing his stuff all over the place and I'm getting kind of sick of it.
User avatar #46 - jaggerjax (03/16/2013) [-]
thank you sir.
#32 - other passenger's FW he goes up in smoke right in front of them 03/14/2013 on TerrorAir 0
#21 - Columbus's face when 03/14/2013 on Zheng he's ship VS... +10
#392 - i know, i watch him! but i've never seen the video with that s…  [+] (1 new reply) 03/13/2013 on Nope. 0
#393 - thoughtspot (03/14/2013) [-]
space ace
#389 - holy **** ! what video is that from?  [+] (3 new replies) 03/13/2013 on Nope. 0
#391 - thoughtspot (03/13/2013) [-]
JONTRON. LOOK DAT SHIT UP
User avatar #392 - masterchiefawesome (03/13/2013) [-]
i know, i watch him! but i've never seen the video with that scene before!
#393 - thoughtspot (03/14/2013) [-]
space ace
#15 - there are no words... 03/13/2013 on 24 Hz sound+ 24 fps camera+... 0
#62 - Picture  [+] (1 new reply) 03/13/2013 on And prom's tonight! +25
#86 - vanoreo (03/13/2013) [-]
WHERE IS MY SUPER SUIT!
#12 - Reminded me of the red dawn remake. Good movie, a lil sad and … 03/11/2013 on Kim Jon Problems 0
#92 - excuse me while i go book a chemo appointment. 03/11/2013 on GORE -3
#50 - Picture 03/11/2013 on AC4 +5
#42 - So everyone's gonna argue over whether or not the Onion's raci… 03/10/2013 on wot +1
#107 - Picture 03/10/2013 on prayers vs medicine +6
#88 - for some reason this gif goes great with this song... 03/10/2013 on Knight +2
#28 - fuuhh... What movie is that from. I've seen the funny gifs but…  [+] (1 new reply) 03/10/2013 on huskey-corgi mix 0
#31 - thisnick (03/10/2013) [-]
Team America
#50 - Picture 03/09/2013 on he came so far 0
#15 - Where will you be when diarrhea strikes?  [+] (1 new reply) 03/09/2013 on every mall needs this +10
#19 - classybot (03/09/2013) [-]
Creating a chocolate slide
#46 - Stop man! STOP! Seriously. You're gonna ruin my week with thes… 03/09/2013 on he came so far +3
#27 - chimichangas 03/08/2013 on this field must have... +3
#34 - Picture 03/08/2013 on Africa +2
#295 - And... you get to play as this guy!  [+] (1 new reply) 03/08/2013 on I would play the shit out... +15
User avatar #296 - calawesome (03/08/2013) [-]
fuck yeah.
#7 - seriously! what the **** ! this wasn't even funny when i… 03/07/2013 on So close +1
#26 - Picture  [+] (3 new replies) 03/07/2013 on not shopped. Earthquake +39
#43 - Shadow Guardian (03/07/2013) [-]
User avatar #33 - acar (03/07/2013) [-]
You glorious motherfucker
User avatar #28 - mrdavidt (03/07/2013) [-]
Right in the feels you fucker.
#97 - Picture 03/07/2013 on Epic Troll +1
#5 - no but seriously. This is older than the ******* doctor.  [+] (1 new reply) 03/06/2013 on The Feels +38
#81 - necessary has deleted their comment.

items

Total unique items point value: 600 / Total items point value: 700
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #64 - AreyouSerious ONLINE (02/05/2015) [-]
want to join the Funny Junk Wrestling Federation?
User avatar #66 to #65 - AreyouSerious ONLINE (02/05/2015) [-]
Alrighty the rules are simple.

Go on sports board
see who's rolling for title belts
and roll, if you win, you're the champ
User avatar #67 to #66 - masterchiefawesome (02/05/2015) [-]
Is the number on rule of Funnyjunk Wrestling Federation to not talk about the Funnyjunk Wrestling Federation?
User avatar #68 to #67 - AreyouSerious ONLINE (02/05/2015) [-]
No actually, we need more people so that's why I'm asking people to join. It's fun but it'll be more fun with more competition
User avatar #62 to #61 - masterchiefawesome (06/21/2014) [-]
son of a bitch, you actually did it!
User avatar #43 - metired (11/04/2012) [-]
Thank you! what do you want for 5 fiends?
User avatar #44 to #43 - masterchiefawesome (11/04/2012) [-]
Sorry, fiends are the only thing i'm not selling. Working my way towards an abomination or two.
User avatar #45 to #44 - metired (11/04/2012) [-]
OKay :)

How about tokens? And demonic ore?
User avatar #46 to #45 - masterchiefawesome (11/04/2012) [-]
Yeah sure. I'm not using 'em
User avatar #47 to #46 - metired (11/04/2012) [-]
Thank you, again! :)
User avatar #38 - acanadianmoose (11/04/2012) [-]
thanks man :)
#40 to #39 - acanadianmoose (11/04/2012) [-]
i dunno, you were pretty generous with those points
i dunno, you were pretty generous with those points
User avatar #41 to #40 - masterchiefawesome (11/04/2012) [-]
OOH! What do you want for those 3 fiend heads?
User avatar #42 to #41 - acanadianmoose (11/04/2012) [-]
um, i dunno, bloodstone gamblers?
User avatar #35 - tomoya (08/31/2012) [-]
haha mybad
User avatar #36 to #35 - masterchiefawesome (08/31/2012) [-]
np bro, just hope you don't get the banhammer shoved up your ass
User avatar #37 to #36 - tomoya (08/31/2012) [-]
same
User avatar #34 - masterchiefawesome (05/21/2012) [-]
**masterchiefawesome rolls 21**
User avatar #33 - masterchiefawesome (04/25/2012) [-]
**masterchiefawesome rolls 36**
#31 - iamtheboat **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #32 to #32 - masterchiefawesome (02/03/2012) [-]
yeah, just had one of those days. i'm fine now. thanks
User avatar #18 - Seikyuu (01/20/2012) [-]
May I ask why you friend requested me?
User avatar #19 to #18 - masterchiefawesome (01/20/2012) [-]
you just seemed like a cool guy...
User avatar #20 to #19 - Seikyuu (01/20/2012) [-]
Sorry, but I don't accept requests without good enough reason. And I don't know anything about you sooooo.... yeeeeeeah... sorry buddy.
#6 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #8 to #6 - masterchiefawesome (12/16/2011) [-]
Why is this making me laugh so ******* hard?!?
#7 to #6 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #13 to #7 - masterchiefawesome (12/16/2011) [-]
FOR ****** SAKE! I CAN"T BREATHE!!
#9 to #7 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
#10 to #9 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
#11 to #10 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
#12 to #11 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
#14 to #12 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
#15 to #14 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
#16 to #15 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
#17 to #16 - klfifteen **User deleted account** has deleted their comment [-]
 Friends (0)