Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

lostxprophit

Rank #7462 on Content
lostxprophit Avatar Level 220 Comments: Mind Blower
Offline
Send mail to lostxprophit Block lostxprophit Invite lostxprophit to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:4/04/2011
Last Login:12/26/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#7462
Comment Ranking:#10189
Highest Content Rank:#1638
Highest Comment Rank:#3289
Content Thumbs: 4845 total,  5201 ,  356
Comment Thumbs: 2053 total,  3374 ,  1321
Content Level Progress: 27% (27/100)
Level 148 Content: Faptastic → Level 149 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 35% (35/100)
Level 220 Comments: Mind Blower → Level 221 Comments: Mind Blower
Subscribers:6
Content Views:81527
Times Content Favorited:853 times
Total Comments Made:1878
FJ Points:7041
Favorite Tags: LxP (25) | funny (11) | cool (9) | Awesome (7) | memebase (5) | senorgif (5) | failblog (3) | admin (2) | cat (2) | Crazy (2) | creepy (2) | Cute (2) | epic (2) | ever (2) | FJ (2) | hp (2) | lol (2) | meme (2) | the (2) | to (2)

latest user's comments

#5 - Which Expansion? BC,WOTLK or Cataclysm?  [+] (3 new replies) 10/26/2011 on true story +1
User avatar #6 - shadowphoenix (10/26/2011) [-]
WOTLK i think
User avatar #8 - Elektroshock (10/26/2011) [-]
Yeah in borean tundra, :D
User avatar #7 - lostxprophit (10/26/2011) [-]
coo -- I read the Book of The Lich Kings orgins :D really good book! it's called " World of Warcraft: Arthas:Rise of the Lich King" by Christie Golden
#3 - noo :( I don't have WoW -- I've palyed the Trial a few times t…  [+] (5 new replies) 10/26/2011 on true story +1
#4 - AnusViolator (10/26/2011) [-]
I never skipped that quest, it twas my favorite
User avatar #5 - lostxprophit (10/26/2011) [-]
Which Expansion? BC,WOTLK or Cataclysm?
User avatar #6 - shadowphoenix (10/26/2011) [-]
WOTLK i think
User avatar #8 - Elektroshock (10/26/2011) [-]
Yeah in borean tundra, :D
User avatar #7 - lostxprophit (10/26/2011) [-]
coo -- I read the Book of The Lich Kings orgins :D really good book! it's called " World of Warcraft: Arthas:Rise of the Lich King" by Christie Golden
#1 - lol I love Murlocks xD They're soooo damn stupid/cute :P I rea…  [+] (9 new replies) 10/26/2011 on true story +1
User avatar #2 - shadowphoenix (10/26/2011) [-]
did you ever do the quest where all the baby murlocks follow you around? soo cute lol
#9 - ratthewolf (11/10/2011) [-]
Great Quest, Good post too.
User avatar #10 - shadowphoenix (11/10/2011) [-]
xD thanks lol
User avatar #3 - lostxprophit (10/26/2011) [-]
noo :( I don't have WoW -- I've palyed the Trial a few times though lol.
#4 - AnusViolator (10/26/2011) [-]
I never skipped that quest, it twas my favorite
User avatar #5 - lostxprophit (10/26/2011) [-]
Which Expansion? BC,WOTLK or Cataclysm?
User avatar #6 - shadowphoenix (10/26/2011) [-]
WOTLK i think
User avatar #8 - Elektroshock (10/26/2011) [-]
Yeah in borean tundra, :D
User avatar #7 - lostxprophit (10/26/2011) [-]
coo -- I read the Book of The Lich Kings orgins :D really good book! it's called " World of Warcraft: Arthas:Rise of the Lich King" by Christie Golden
#158 - Here's a plate of Watermelon...............for a distraction 10/26/2011 on Oh Arbok 0
#272 - close enuff xD NICE ONE DUDE!!!! -virtual bro fist- BEATLES FTW  [+] (1 new reply) 10/26/2011 on So Hardcore Comp +1
#275 - eyemuhniddyit (10/26/2011) [-]
#1254 - should have made it so the ugy took the whole bowl :P & yo… 10/26/2011 on Trick o' Treat 0
#346 - Comment deleted  [+] (1 new reply) 10/25/2011 on SORCERY! -1
#351 - coye (10/25/2011) [-]
#1 - Spider Bro -- duh! 10/25/2011 on What should I name him? +4
#221 - **lostxprophit rolls 5** plus this 10/25/2011 on Epic Roll(read desc) -1
#217 - **lostxprophit rolls 3** minus this  [+] (1 new reply) 10/25/2011 on Epic Roll(read desc) -1
User avatar #221 - lostxprophit (10/25/2011) [-]
**lostxprophit rolls 5** plus this
#214 - **lostxprophit rolls 57**  [+] (2 new replies) 10/25/2011 on Epic Roll(read desc) -1
User avatar #217 - lostxprophit (10/25/2011) [-]
**lostxprophit rolls 3** minus this
User avatar #221 - lostxprophit (10/25/2011) [-]
**lostxprophit rolls 5** plus this
#1 - Lol Harrys' just like -- WTF just happened?? xD 10/25/2011 on Harry Potter +1
#1 - should totally do Deadmau5 next :D 10/25/2011 on Evryday I'm Shufflin' 0
#2 - lmao -- I watched an Episode of The office when one of the guy…  [+] (1 new reply) 10/25/2011 on what do you think 0
#3 - Cgreen (10/25/2011) [-]
#106 - Picture 10/25/2011 on Haters gonna hate +1
#1 - He's Howard Wolowitzfrom The Big Bang Theory  [+] (1 new reply) 10/24/2011 on Pickup line scientist 0
#2 - accountforporn (11/17/2011) [-]
**accountforporn rolled a random image** I F*KING LOVE THAT SHOW!
#654 - A.D.M.I.N. is the most beautiful man in the world -- No Homo 10/24/2011 on Nothing to do here 0
#83 - oooh ok thnx :P 10/24/2011 on My comp 2 +2
#79 - I don't get the 6th one T.T'  [+] (2 new replies) 10/24/2011 on My comp 2 +2
User avatar #82 - tictacpattywhack (10/24/2011) [-]
If you look closely at the cups in the first and second row, they spell out the words "ass hole"
User avatar #83 - lostxprophit (10/24/2011) [-]
oooh ok thnx :P
#356 - seems fake for some reason................ 10/24/2011 on Oh god what the hell? +2
#161 - A.d.m.i.n. would LOVE that 10/24/2011 on Kind of fucked. -1
#1 - Picture 10/23/2011 on NERDS +1
#1 - Picture 10/23/2011 on Romania +3
#481 - lmao -- is that Officer Tenpenny!? I have GTA San Andreas on m… 10/23/2011 on NOOOOOOOOOOOoooooooo +1
#179 - It's the other way around. When a lil kid draws, they draw sti… 10/23/2011 on retarded son +2
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2300

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#10 - catsinlargeamounts **User deleted account** Comment deleted by lostxprophit [-]
#6 - filthyrebel (03/06/2012) [-]
I ******* love you !
User avatar #9 to #8 - lostxprophit (03/06/2012) [-]
um.....thnx?
User avatar #5 - AsAbout (03/06/2012) [-]
I love you
User avatar #8 to #7 - lostxprophit (03/06/2012) [-]
um.....thnx?
User avatar #4 - gwlk (03/06/2012) [-]
I love you more than words can express.
User avatar #7 to #6 - lostxprophit (03/06/2012) [-]
um.....thnx?
User avatar #2 - fistoftheaxis (03/04/2012) [-]
Hey bro (or sis),
Any news on your Dragon Masks project?
User avatar #3 to #4 - lostxprophit (03/04/2012) [-]
it's bro & no -- still havent ******* started T.T' -- school work & I gotta find some wood
 Friends (0)