Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

lollane    

Rank #5791 on Comments
lollane Avatar Level 249 Comments: Doinitrite
Offline
Send mail to lollane Block lollane Invite lollane to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 24
Date Signed Up:1/18/2011
Last Login:7/26/2014
Location:dallas
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#5791
Highest Content Rank:#3649
Highest Comment Rank:#637
Content Thumbs: 2013 total,  2901 ,  888
Comment Thumbs: 5054 total,  6101 ,  1047
Content Level Progress: 13% (13/100)
Level 120 Content: Respected Member Of Famiry → Level 121 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 2% (2/100)
Level 249 Comments: Doinitrite → Level 250 Comments: Contaminated Win
Subscribers:6
Content Views:37386
Times Content Favorited:177 times
Total Comments Made:1413
FJ Points:7511
Favorite Tags: lol (53) | lane (39) | thumb (7) | You (6) | i (5) | please (5) | plz (5) | bro (4) | Love (4) | loves (3) | sub (3) | subscribe (3) | the (3) | at (2) | descript (2) | game (2) | generator (2) | is (2) | look (2) | me (2)

latest user's comments

#197 - Picture  [+] (1 new reply) 11/25/2011 on Funny Junk Card Trick +7
User avatar #209 - Slamma (11/25/2011) [-]
from the 3 comments so much win!!!
#194 - Comment deleted 11/25/2011 on Funny Junk Card Trick 0
#74 - Picture 11/25/2011 on lollane's profile 0
#275 - Picture 11/25/2011 on Do You Know? 0
#5 - i became a nightingale. led the stormcloaks through solitude. …  [+] (1 new reply) 11/24/2011 on Absurd 0
#6 - xjonezyx (11/24/2011) [-]
What if:

The lock was crafted by the finest of stormcloaks, the champions of the empire the very god of the dark brotherhood, forged with the magic of the elder scroll by Alduin, made of daedric metal.
#15 - jak 3. before it turned to shit in the lost frontier. R.I.P dy… 11/24/2011 on Anybody Else? +2
#29 - POYZUN 11/24/2011 on Roach killer spray. 0
#97 - those mage robes look really epic 11/24/2011 on Nicolas Cage, Charlie Sheen... 0
#29 - haha i called them tiki masks 11/24/2011 on Skyrim 0
#2 - Picture 11/23/2011 on Cleaning my room 0
#1 - stop posting 11/23/2011 on Storm Chasing Rage -2
#173 - you and me? we could acomplish things. 11/23/2011 on WIN! 0
#528 - why are so many people confusing funnyjunk with facebook? 11/23/2011 on Being blind. +13
#5 - pikachu used sexy it is very effective 11/23/2011 on PIKACHU WIN! +5
#13 - agreed. but its pretty cool looking 11/23/2011 on Skyrim 0
#24 - why are so many people confusing facebook with funnyjunk? 11/23/2011 on Heads Up 7 Up 0
#35 - it was...tragic.  [+] (1 new reply) 11/23/2011 on Skyrim RAGE +7
#38 - halomlg (11/23/2011) [-]
on the plus side you get to start playing from the beginning again!!!
#17 - oh a dragon priest mask?  [+] (2 new replies) 11/23/2011 on Skyrim +1
User avatar #28 - Maroon (11/24/2011) [-]
yeah, lol I only found out their actual names last night. As far as I'm concerned, they are still pokerface masks.
User avatar #29 - lollane (11/24/2011) [-]
haha i called them tiki masks
#33 - yeah...i had a level 38 looked just like zeus he was one of th…  [+] (3 new replies) 11/23/2011 on Skyrim RAGE +2
User avatar #34 - supamonkey (11/23/2011) [-]
i feel for you bro.
#35 - lollane (11/23/2011) [-]
it was...tragic.
#38 - halomlg (11/23/2011) [-]
on the plus side you get to start playing from the beginning again!!!
#31 - ehh i feel dragonrend gives faster results but its what people prefer  [+] (5 new replies) 11/23/2011 on Skyrim RAGE +4
User avatar #32 - supamonkey (11/23/2011) [-]
Fair enough, I'm playing Nord with shock destruction, heavy armour and warhammers. Storm Call just makes my character more Thor-ish.
User avatar #33 - lollane (11/23/2011) [-]
yeah...i had a level 38 looked just like zeus he was one of those all around characters although i prefer one handed swords myself. he...got deleted yesterday on accident :(
User avatar #34 - supamonkey (11/23/2011) [-]
i feel for you bro.
#35 - lollane (11/23/2011) [-]
it was...tragic.
#38 - halomlg (11/23/2011) [-]
on the plus side you get to start playing from the beginning again!!!
#23 - dude. hilarious OC. 11/23/2011 on Stupid Freshmen +6
#29 - bro...dragonrend?  [+] (7 new replies) 11/23/2011 on Skyrim RAGE +2
User avatar #30 - supamonkey (11/23/2011) [-]
or Storm Call
User avatar #31 - lollane (11/23/2011) [-]
ehh i feel dragonrend gives faster results but its what people prefer
User avatar #32 - supamonkey (11/23/2011) [-]
Fair enough, I'm playing Nord with shock destruction, heavy armour and warhammers. Storm Call just makes my character more Thor-ish.
User avatar #33 - lollane (11/23/2011) [-]
yeah...i had a level 38 looked just like zeus he was one of those all around characters although i prefer one handed swords myself. he...got deleted yesterday on accident :(
User avatar #34 - supamonkey (11/23/2011) [-]
i feel for you bro.
#35 - lollane (11/23/2011) [-]
it was...tragic.
#38 - halomlg (11/23/2011) [-]
on the plus side you get to start playing from the beginning again!!!
#56 - this was hilarious. im laughing like an african animal that im… 11/23/2011 on Being blind. +3
#17 - id rather see a repost than this thumb whoring Richard Simmons gotry 11/23/2011 on Am I Right ? -1
#96 - to all the people who shout "repost", he gave credit… 11/23/2011 on OH GOD WHY comp 0

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#82 - lollane (09/26/2013) [-]
Comment Picture
User avatar #64 - sourgrapes (07/30/2011) [-]
LOL thanks nigga.. i cant say shit he blocked me D:<
User avatar #73 to #64 - lollane (09/30/2011) [-]
hey bro where ya been
User avatar #68 to #64 - lollane (08/07/2011) [-]
hey bro,thumb up my new oc plz
User avatar #59 - sourgrapes (07/29/2011) [-]
dont worry i thumbed yours up.. Now im in desperate need for your help with these Henry the cat pictures.. you gotta have my back on this one
http://funnyjunk.com/showcomment/25976250/#c787
User avatar #60 to #59 - lollane (07/30/2011) [-]
i got you bro
User avatar #61 to #60 - sourgrapes (07/30/2011) [-]
thanks buddy,, we got a lot of haters hatin on Henry the cat
User avatar #62 to #61 - lollane (07/30/2011) [-]
yeah bro i got you outta the negs
User avatar #63 to #62 - sourgrapes (07/30/2011) [-]
thanks, them negatives sure add up
User avatar #65 to #63 - lollane (07/30/2011) [-]
yeah jusy say my name bro and i will lessen their numbers
User avatar #66 to #65 - sourgrapes (07/30/2011) [-]
You my friend are a true friend
User avatar #67 to #66 - lollane (07/30/2011) [-]
i do try bro
User avatar #56 - sourgrapes (07/29/2011) [-]
http://funnyjunk.com/showcomment/25937360/#c26
Hey bro mind thumbing up some of these cat comments? would mean an awful lot to a sourgrape sucha s myself
User avatar #58 to #56 - lollane (07/29/2011) [-]
hey bro,look at my latest comments and thumb me up with the ones that have -1 thumbs some dude is being an ass,back me up bro please
User avatar #57 to #56 - lollane (07/29/2011) [-]
sure bro
User avatar #45 - sourgrapes (07/29/2011) [-]
I put up some more OC bro
User avatar #46 to #45 - lollane (07/29/2011) [-]
COOL BRO ILL thumb IT,BUT AS YOU CAN SEE I HAVE THE CAPSLOCK CURSE
User avatar #47 to #46 - sourgrapes (07/29/2011) [-]
OH FUCK I GOT THAT SHIT TOO
User avatar #48 to #47 - lollane (07/29/2011) [-]
IT IS QUITE CONTAGIOUS AND I HAVE ALREADY INFECTED SOMEONE ELSE
User avatar #50 to #49 - lollane (07/29/2011) [-]
HELP,WE MUST BAND TOGETHER FOR A CURE
#52 to #50 - sourgrapes (07/29/2011) [-]
LETS DO THIS SHIT FUCK YEAH
LETS DO THIS SHIT FUCK YEAH
User avatar #55 to #52 - lollane (07/29/2011) [-]
BUT WE MUST START BY INFECTING ALL WE CAN
#43 - bws **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #51 to #43 - lollane (07/29/2011) [-]
YOU HAVE NOW BEEN INFECTED WITH THE CAPS LOCK CURSE
#53 to #51 - bws **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #54 to #53 - lollane (07/29/2011) [-]
HELP SPREAD IT,THIS IS THE NEW FJ SENSATION
User avatar #44 to #43 - lollane (07/26/2011) [-]
it was getting negative thumbs man,so apparently fj didnt like what i had to say
#13 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #14 to #13 - lollane (07/23/2011) [-]
yeah bro i play for the raiders of georgia
#15 to #14 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #16 to #15 - lollane (07/23/2011) [-]
its a highschool team bro,and could you make me a gif like yours bro?its cool
#17 to #16 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #18 to #17 - lollane (07/23/2011) [-]
sure bro,ill thumb you down once so i can thumb you up twice
#19 to #18 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #20 to #19 - lollane (07/23/2011) [-]
thanks bro,im glad you made this,can you make it lightningy?
#21 to #20 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #22 to #21 - lollane (07/23/2011) [-]
ill thumb you up some more bro
#23 to #22 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #24 to #23 - lollane (07/23/2011) [-]
thats sick bro thanks,id make you something too but i dont have anything to give you?do u play minecraft?
#25 to #24 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #26 to #25 - lollane (07/23/2011) [-]
and you have like a beta account?
#27 to #26 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #28 to #27 - lollane (07/23/2011) [-]
oh thats too bad man,i was gonna give u mine,i dont play much cuz my computer is slow
#29 to #28 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #69 to #29 - lollane (09/09/2011) [-]
heyy bro...umm i kinda sorta need my account back...
#70 to #70 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #71 to #71 - lollane (09/12/2011) [-]
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
#72 to #72 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #30 to #29 - lollane (07/23/2011) [-]
ok but im getting a better computer soon so keep the password the same ok?be a bro and dont change it.
LANETHEGENTRY
pass:playstation
User avatar #41 to #30 - djpeagles (07/24/2011) [-]
heads up bro...everyone can see this
User avatar #42 to #41 - lollane (07/24/2011) [-]
yeah but i dont want the acc anyway
#31 to #30 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #40 to #31 - lollane (07/23/2011) [-]
BROFIST
User avatar #38 to #31 - lollane (07/23/2011) [-]
ya i guess bro,its all yours
#39 to #38 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #36 to #31 - lollane (07/23/2011) [-]
oh :/
#37 to #36 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #34 to #31 - lollane (07/23/2011) [-]
yeah cuz its on ur computer,but for a friends it should work
#35 to #34 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #32 to #31 - lollane (07/23/2011) [-]
dude what????hold on i might be logged in
#33 to #32 - jamandjelly **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #11 - turtlemagnet (07/20/2011) [-]
omg omg repost, go cry
User avatar #12 to #11 - lollane (07/20/2011) [-]
why you gotta repost bro?
User avatar #10 - lollane (07/12/2011) [-]
**lollane rolls 54**
User avatar #9 - lollane (07/12/2011) [-]
**lollane rolls 521,696,894**
User avatar #8 - lollane (07/12/2011) [-]
**lollane rolls 02**
User avatar #7 - lollane (07/12/2011) [-]
*roll2
#6 - brendantheferret ONLINE (06/27/2011) [-]
Daft Punk &lt;3
Daft Punk <3
User avatar #2 - ing (02/11/2011) [-]
soryr bout repost
#3 to #2 - lollane (02/11/2011) [-]
no its fine i was way overpissed.
User avatar #4 to #3 - ing (02/11/2011) [-]
you had a right to be, thanks for being cool bout it
#5 to #4 - lollane (02/13/2011) [-]
its k dood
its k dood
#1 - Melusine (01/28/2011) [-]
Hallo thar! random comment!
 Friends (0)