x
Click to expand

lazorman

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/15/2010
Last Login:5/05/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#8602
Highest Content Rank:#4947
Highest Comment Rank:#1541
Content Thumbs: 676 total,  963 ,  287
Comment Thumbs: 6606 total,  8394 ,  1788
Content Level Progress: 30% (3/10)
Level 66 Content: FJ Cultist → Level 67 Content: FJ Cultist
Comment Level Progress: 94% (94/100)
Level 260 Comments: Pure Win → Level 261 Comments: Pure Win
Subscribers:3
Content Views:34382
Times Content Favorited:37 times
Total Comments Made:1962
FJ Points:3023
Favorite Tags: giggity (24) | funny (4) | sexy (4) | win (4) | epic (3) | giggty (3) | i (3) | Babies (2) | black (2) | derp (2) | dolan (2) | oh yeah (2) | pig (2) | the (2) | troll (2)

latest user's comments

#324 - yeah corporations are evil. 03/27/2014 on Oculus Rift b'gone 0
#39 - have you ever seen dr strangelove you're general ripper 03/16/2014 on Tags +1
#18 - oooooooooorrrrrrrrrrrrrrrr maybe everybody wants different things 03/14/2014 on How I view Americans 0
#26 - ONE day in my world history class, I was taught the difference… 03/13/2014 on England, UK, Britain, Great... -1
#95 - "atque in perpetuum, frater, ave atque vale."  [+] (1 new reply) 03/13/2014 on This is it guys +22
#806 - Ken M (03/13/2014) [-]
"Pedicabo ego, vos et irrumabo"
#49 - the irony is that "wake up" is a song by rage agains…  [+] (3 new replies) 03/11/2014 on Admin wins election in Best... +1
User avatar #78 - suspicious (03/11/2014) [-]
it looks like its getting smaller and smaller.
User avatar #52 - douthit (03/11/2014) [-]
Sounds like you listen to them, so how can you make fun of someone else for it?
User avatar #50 - douthit (03/11/2014) [-]
I've never listened to that band before...
#8 - that's not really a pun but whatever 03/10/2014 on I just can't green B -1
#160 - that is the coolest thing omg 03/09/2014 on Expert Help -1
#55 - this is going to change my life. 03/07/2014 on Celebs and their pornstar... +1
#9 - this sounds like something I would tweet because it's a joke  [+] (1 new reply) 03/06/2014 on Neanderthal +4
User avatar #11 - spazzin (03/06/2014) [-]
JOKES

Something lazorman would tweet I'm being your frame
#8 - WHAT A GREAT STORY WOW WHAT SOCIAL WARRIORS REALLY STANDING UP…  [+] (2 new replies) 03/06/2014 on No homo, tho +3
#61 - thirsteternum (03/06/2014) [-]
did somebody say wow warrior?
#11 - infinitereaper (03/06/2014) [-]
DATABASE DATABASE
#38 - Thumbing up so it gets to the top spot and people can point ou… 03/05/2014 on My little sisters question +1
#37 - I don't get the joke.  [+] (1 new reply) 03/05/2014 on My little sisters question +2
User avatar #42 - theavatar (03/05/2014) [-]
elders pretend to not know stuff when little kids get excited so they will tell them
#20 - please stop 03/05/2014 on (untitled) +4
#132 - Go Cats, mother ****** 03/05/2014 on This will cheer you up 0
#38 - Leo not winning in Oscar is like the groundhog seeing it's sha… 03/04/2014 on obligatory +5
#42 - I'M GOING TO MAKE PEOPLE SO DAMN HAPPY  [+] (1 new reply) 03/03/2014 on I can quit any time I want +1
#43 - hashtronaut (03/03/2014) [-]
you know...this is the first holiday that actually... makes sense.

speaking of happy, here's danny brown.
#38 - omg all the mixing love in the comments section <33  [+] (4 new replies) 03/03/2014 on I can quit any time I want +4
#40 - hashtronaut (03/03/2014) [-]
here, have this.

Happy I Want You to be Happy Day yes.. it's a real thing. google that shit.
#41 - hashtronaut (03/03/2014) [-]
i'll even save you a google.
#42 - lazorman (03/03/2014) [-]
I'M GOING TO MAKE PEOPLE SO DAMN HAPPY
#43 - hashtronaut (03/03/2014) [-]
you know...this is the first holiday that actually... makes sense.

speaking of happy, here's danny brown.
#5 - hahaha yeah totally hahaha I wonder if he does that hahahaha c… 03/03/2014 on Best comeback ever +1
#13 - ha ha wow u tumblr ppl r so random lol im random too XD *rawwr…  [+] (1 new reply) 03/03/2014 on hueh +39
#29 - jibb (03/03/2014) [-]
#79 - "now what"  [+] (2 new replies) 03/02/2014 on Where were you? 0
User avatar #139 - arstya (03/02/2014) [-]
up
User avatar #86 - theninjaboy (03/02/2014) [-]
gold/silver/crystal
#77 - I am so glad that I was there for it... my children will ask a… 03/02/2014 on The End +1
#28 - whoever wrote this needs to work are their visual-spatial skil… 03/01/2014 on Monsters Inc. 0
#16 - EXPLAIN OBVIOUS JOKES IN CAPS (DOT TUMBLR DOT COM) 02/28/2014 on A little... +2
#44 - mfw "assault weapons must be banned" 02/28/2014 on glocks.... -1

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 700
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #5 to #4 - lazorman (05/19/2012) [-]
OH. HELLO.
WHAT DO YOU WANT.
User avatar #6 to #5 - lazorman (05/19/2012) [-]
WHY ARE YOU FACEPALMING MY COMMENT.
User avatar #7 to #6 - lazorman (05/19/2012) [-]
IT IS 100% TRUE
User avatar #2 - Natelawl (09/15/2011) [-]
So, i payed attention to your comment on my content.
You said you produced music? I'd like to hear a bit! Link please? :D
User avatar #3 to #2 - lazorman (09/15/2011) [-]
haha sweet!
http://soundcloud.com/theshumster

the newest track i've made is for a remix contest... if you like it, you can vote for it on the 16th <3 lol
User avatar #1 - BobTheDestroyer (12/30/2010) [-]
why wont you love me?
User avatar #9 to #1 - lazorman (11/12/2012) [-]
yo idk gucci mang
 Friends (0)