Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

kuuko    

kuuko Avatar Level 22 Comments: Peasant
Offline
Send mail to kuuko Block kuuko Invite kuuko to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:12/11/2012
Last Login:11/30/2013
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 72 total,  115 ,  43
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 22 Comments: Peasant → Level 23 Comments: Peasant
Subscribers:0
Total Comments Made:49
FJ Points:73

Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#70627 - Rip in peace, friend. 11/30/2013 on Slice of Life thread 3 +1
#3044 - Randamugādo wa-- watashi no koibitodesu.  [+] (1 new reply) 06/20/2013 on RandomGuard's profile 0
#3045 - RandomGuard (06/20/2013) [-]
#60723 - This is what happens when I don't sleep for 24 hours.  [+] (1 new reply) 06/20/2013 on Slice of Life thread 3 +3
#60726 - vaiyars (06/20/2013) [-]
LOL I laughed way harder than I should of at this think I might be tired to
#60717 - You know what this thread hasn't had in 31 days? A desktop thr…  [+] (34 new replies) 06/20/2013 on Slice of Life thread 3 +4
#60760 - RandomGuard (06/21/2013) [-]
User avatar #60769 - Xaftz (06/21/2013) [-]
Those dot's don't get annoying after a while?
User avatar #60771 - RandomGuard (06/21/2013) [-]
Nope, the background looked bare without them.
#60773 - Xaftz (06/21/2013) [-]
Fixed it for ya.
User avatar #60774 - RandomGuard (06/21/2013) [-]
Oh shit oh shit the original unwatermarked version's already been posted what if someone robberies it and claims it as their own?
User avatar #60775 - Xaftz (06/21/2013) [-]
Suicide's the only option.
#60777 - RandomGuard (06/21/2013) [-]
#60780 - Xaftz (06/21/2013) [-]
You will be missed.
#60754 - sunnyday (06/21/2013) [-]
#60752 - spojalec (06/21/2013) [-]
I've been wanting to change mine, but I still haven't found a suitable replacement.
User avatar #60776 - Xaftz (06/21/2013) [-]
Wait wtf. Milk jug pics?
User avatar #60778 - spojalec (06/21/2013) [-]
Hahaha, you're the first one to ask about that. It's just my cousins photos and videos, he calls himself Milkjug.
User avatar #60779 - Xaftz (06/21/2013) [-]
lol oh god.
#60766 - Xaftz (06/21/2013) [-]
ONE OF US! ONE OF US! ONE OF US!
User avatar #60767 - spojalec (06/21/2013) [-]
As hilarious as that sounds to me, I don't think I could handle what my friends would think of that.
User avatar #60768 - Xaftz (06/21/2013) [-]
Ah, your wallpaper goes public? Mine rarely does but maybe I'm lucky to have friends who mention it but I just brush it off.
#60770 - spojalec (06/21/2013) [-]
Yeah, my computer gets used by just about everyone know, it's kind of annoying sometimes. Although my friends probably wouldn't mind that much, I'd still feel awkward for having it and them seeing.
User avatar #60772 - Xaftz (06/21/2013) [-]
Yeah I feel ya. Even I feel embarrassed and I'm one to even go as far as to purposely show off these kinds of things.
#60745 - minatsuki (06/21/2013) [-]
#60743 - TorontoFCHooligan (06/21/2013) [-]
still hasnt changed
#60737 - MillionsKnives (06/20/2013) [-]
#60735 - aamann (06/20/2013) [-]
#60734 - holsety (06/20/2013) [-]
#60727 - RandomGuard (06/20/2013) [-]
That's a nice desktop.
#60728 - Xaftz (06/20/2013) [-]
Yeah it's nice isn't it?
#60731 - RandomGuard (06/20/2013) [-]
It's very very nice.
#60732 - Xaftz (06/20/2013) [-]
OH GOD WHAT HAVE I DONE?!
#60733 - RandomGuard (06/20/2013) [-]
First she falls over, now this.
#60718 - Xaftz (06/20/2013) [-]
Wow, we have the same desktop!
User avatar #60722 - suiker (06/20/2013) [-]
le unb& face
#60719 - hibiki (06/20/2013) [-]
Oh shit... How is this possible?
#60725 - reasanka (06/20/2013) [-]
Will this madness ever stop?!
#60723 - kuuko (06/20/2013) [-]
This is what happens when I don't sleep for 24 hours.
#60726 - vaiyars (06/20/2013) [-]
LOL I laughed way harder than I should of at this think I might be tired to
#60710 - Yeap. I went back on Xaftz and thumbed myself up every comment… 06/20/2013 on Slice of Life thread 3 +2
#60707 - holsety  [+] (2 new replies) 06/20/2013 on Slice of Life thread 3 +2
User avatar #60709 - holsety (06/20/2013) [-]
it worked just now
User avatar #60710 - kuuko (06/20/2013) [-]
Yeap. I went back on Xaftz and thumbed myself up every comment on here.
(Still have a 1 min between comments though)
#60704 - Oh fuck, I forgot I'm still on kuuko. Thanks.  [+] (3 new replies) 06/20/2013 on Slice of Life thread 3 +2
User avatar #60707 - kuuko (06/20/2013) [-]
holsety
User avatar #60709 - holsety (06/20/2013) [-]
it worked just now
User avatar #60710 - kuuko (06/20/2013) [-]
Yeap. I went back on Xaftz and thumbed myself up every comment on here.
(Still have a 1 min between comments though)
#60700 - It's time! And I'm too lazy to edit anything else below (like …  [+] (13 new replies) 06/20/2013 on Slice of Life thread 3 +4
#60744 - TorontoFCHooligan (06/21/2013) [-]
oi oi oiii
#60736 - minatsuki (06/20/2013) [-]
this one was hard
Couldn't decide between momo and Nanami.
Also Bingo. What do get?
#60721 - thatnigger (06/20/2013) [-]
This image has expired
I got a bingo.
#60716 - ikingdabsy (06/20/2013) [-]
#60715 - RandomGuard (06/20/2013) [-]
#60711 - holsety (06/20/2013) [-]
#60708 - sunnyday (06/20/2013) [-]
User avatar #60712 - sunnyday (06/20/2013) [-]
>Tomoyo vs Nagisa
>Kyou vs Yuki
>Konata vs Azusa

That was just cruel...
User avatar #60703 - holsety (06/20/2013) [-]
Sunnyday, RandomGuard, TorontoFCHooligan, Barkhorn, thatnigger, Rei, herecomesjohnny, minatsuki, holsety, spojalec, ikingdabsy

Since you can't mention
User avatar #60704 - kuuko (06/20/2013) [-]
Oh fuck, I forgot I'm still on kuuko.
Thanks.
User avatar #60707 - kuuko (06/20/2013) [-]
holsety
User avatar #60709 - holsety (06/20/2013) [-]
it worked just now
User avatar #60710 - kuuko (06/20/2013) [-]
Yeap. I went back on Xaftz and thumbed myself up every comment on here.
(Still have a 1 min between comments though)
#117056 - >Yuri Nakamura Angel Beats fig I'm fucking jealous. 06/20/2013 on Shin Anime Social Board +1
#60691 - Save it for later man, don't wanna spoil it until I announce …  [+] (1 new reply) 06/20/2013 on Slice of Life thread 3 +1
#60692 - vaiyars (06/20/2013) [-]
OK
[ 49 Total ]

Comments(0):

kuuko has disabled comments.
 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
No comments!
 
 Friends (0)