Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

kaguradragon

Rank #18555 on Comments
kaguradragon Avatar Level 236 Comments: Ambassador Of Lulz
Online
Send mail to kaguradragon Block kaguradragon Invite kaguradragon to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Video Games Played: Pokemon, Mabinogi, LoL, shin megami tensei, indie horror
Interests: Art, horror + mystery
Date Signed Up:9/25/2010
Last Login:12/21/2014
Location:NJ
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#18555
Highest Content Rank:#10404
Highest Comment Rank:#3043
Content Thumbs: 83 total,  136 ,  53
Comment Thumbs: 3723 total,  4039 ,  316
Content Level Progress: 60% (3/5)
Level 6 Content: New Here → Level 7 Content: New Here
Comment Level Progress: 81% (81/100)
Level 236 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 237 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:1
Content Views:10405
Times Content Favorited:9 times
Total Comments Made:853
FJ Points:3815
Hey. I like art, anime, music, video games, and martial arts. Check out my DeviantART http://kaguradragon.deviantart.com/ :D

latest user's comments

#1 - E. League of Legends  [+] (1 new reply) 08/06/2012 on idiot. its litealy on his head +26
#7 - ironsoul (08/06/2012) [-]
#112 - I like how pikachu's eye was twitching haha 08/05/2012 on Pokemon! 0
#178 - I kinda figured cuz i noticed that the levels were too low to … 08/05/2012 on pokemon tactics +1
#173 - Picture  [+] (2 new replies) 08/05/2012 on pokemon tactics +6
User avatar #174 - pacoseago (08/05/2012) [-]
This photo is obviously shopped. You can only get Dragonite at level 7.
User avatar #178 - kaguradragon (08/05/2012) [-]
I kinda figured cuz i noticed that the levels were too low to be in the crag area, and butterfree wouldn't have learned earthquake yet.
#171 - I actually used to do that believe it or not. 08/05/2012 on pokemon tactics +10
#1483 - idk why this got thumbed down lol  [+] (1 new reply) 08/05/2012 on Dat ass +1
User avatar #1484 - cakezs (08/06/2012) [-]
Lol who knows
#19 - or vaginas apparently as i have learned in the past 08/05/2012 on Morbid for hips +1
#777 - i do not want to be mortal enemies with derpy D: 08/05/2012 on Desert Island 0
#132 - i like how you kept the same pattern by leaving out the first … 08/05/2012 on The Truth -2
#501 - your dick is to your left...? or is someone else's dick now your ass  [+] (4 new replies) 08/05/2012 on Dat ass +13
User avatar #704 - accdodson (08/05/2012) [-]
Obviously OP has a dick to his left.
User avatar #578 - cakezs (08/05/2012) [-]
HowToBasic xD
User avatar #1483 - kaguradragon (08/05/2012) [-]
idk why this got thumbed down lol
User avatar #1484 - cakezs (08/06/2012) [-]
Lol who knows
#138 - two breastfeeding posts in a row...  [+] (2 new replies) 08/05/2012 on Breastfeeding +47
User avatar #216 - aximil (08/05/2012) [-]
Please, tell me what anime that is from.
#234 - jupiterjazz has deleted their comment.
#277 - Buy* 08/04/2012 on things that i hate 0
#273 - Ways to avoid or solve these situations: 1. Break in half…  [+] (2 new replies) 08/04/2012 on things that i hate +1
User avatar #311 - DrSalvador (08/04/2012) [-]
But pizza rolls don't get crispy in the microwave :(
User avatar #277 - kaguradragon (08/04/2012) [-]
Buy*
#85 - higurashi no naku :) great anime  [+] (1 new reply) 08/04/2012 on Anime Mot Posters 584 0
User avatar #87 - padorak (08/04/2012) [-]
thank you sir. I shall be on my way then.
#36 - Depends on the types of anime you'd watch...if you're into mys… 08/03/2012 on Anime Mot Posters 584 0
#34 - Picture  [+] (3 new replies) 08/03/2012 on Anime Mot Posters 584 +3
User avatar #83 - padorak (08/04/2012) [-]
would you be so kind as to tell me what anime this is?
User avatar #85 - kaguradragon (08/04/2012) [-]
higurashi no naku :) great anime
User avatar #87 - padorak (08/04/2012) [-]
thank you sir. I shall be on my way then.
#67 - i wonder what's being started here 08/03/2012 on Guys... +1
#5 - i love your avatar :D  [+] (1 new reply) 08/03/2012 on bannasinpajamas's profile 0
User avatar #6 - bannasinpajamas (08/04/2012) [-]
thanks :)
#19 - why thank you :'D 08/03/2012 on Smug Life +1
#523 - tetris 07/31/2012 on Oh 4chan! +3
#5 - Picture  [+] (1 new reply) 07/30/2012 on Pencils +79
#162 - boamisteria (07/31/2012) [-]
#51 - It's funny how with that analogy Pinkie would be religion and … 07/30/2012 on Twilight and Pinkie 0
#26 - Artists tend to be left handed because the right side of the b…  [+] (1 new reply) 07/30/2012 on Brain +1
#27 - anonymous (07/30/2012) [-]
same here.
well, i wouldn't call myself a real artist, but do enjoy drawing a lot, i am right handed and have been told my artwork is pretty good.
#24 - His willy, of course 07/30/2012 on Damn Harry +2
#252 - because of your avatar i read it in george costanza's voice... 07/29/2012 on we all special +7
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 750 / Total items point value: 850

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#13 - datgrass (06/25/2014) [-]
Comment Picture
#12 - kaguradragon ONLINE (03/10/2013) [-]
Comment Picture
#11 - kaguradragon ONLINE (08/19/2012) [-]
Comment Picture
#10 - kaguradragon ONLINE (07/29/2012) [-]
Comment Picture
#9 - kaguradragon ONLINE (07/16/2012) [-]
Comment Picture
User avatar #7 - koocluks (05/09/2012) [-]
I LOVE YOU
User avatar #8 to #7 - kaguradragon ONLINE (05/09/2012) [-]
um...why? xp I LOVE YOU TOO EVEN THOUGH I DON'T KNOW YOU
#5 - killerturd (02/27/2012) [-]
come back to computer on you profile.. how did this happen???
come back to computer on you profile.. how did this happen???
#6 to #5 - kaguradragon ONLINE (02/27/2012) [-]
Comment Picture

User avatar #3 - TheOriginalNerd (08/22/2011) [-]
hey.... HEY!.... im on ur wall
User avatar #4 to #3 - kaguradragon ONLINE (08/26/2011) [-]
hai
#1 - JohnDe **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #2 to #1 - kaguradragon ONLINE (02/25/2011) [-]
No problem :) I was happy to see a comment like yours, it made my day. Thanks for being different :D
 Friends (0)